بی ثبات بودن دلیل بر مودی بودن نیست
دلیل بر تغییراته
هرکسی که تفکراتش آپدیت بشه بی ثبات میشه
چه مثبت چه منفی
مراقب انسان های بی ثبات باشید
دلیل بر تغییراته
هرکسی که تفکراتش آپدیت بشه بی ثبات میشه
چه مثبت چه منفی
مراقب انسان های بی ثبات باشید
Forwarded from زندانی سلول ۸۶۳۸- (𝑶𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒆𝒓)
مثلِ یک شایعه در حسرت باور شدنم
محسن انشایی
محسن انشایی
راستش را بخواهی
شب عمق نگاهم بود در آینه
مثل دیوانه ها مجذوبش می شوم
حتی در دل ظهر
شب عمق نگاهم بود در آینه
مثل دیوانه ها مجذوبش می شوم
حتی در دل ظهر
روح ما آسیب نمی بینه
له میشه
خورد میشه
پودر میشه
چون کسی نمی بینه در حد همون اسیب دیده سطحی میمونه
له میشه
خورد میشه
پودر میشه
چون کسی نمی بینه در حد همون اسیب دیده سطحی میمونه
از دلم دور شدی فکر تو آمد به سرم
خواب می بینمت از خواب نباید بپرم
حسین افکاری
خواب می بینمت از خواب نباید بپرم
حسین افکاری
از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ کشور ساحلعاج دچار یه جنگ داخلی بزرگ شد و چنددستگی تو کشور به وجود اومد. در همون زمان مسابقات انتخابی جامجهانی ۲۰۰۶ تو آفریقا هم در حال برگزاری بود و ساحلعاج میتونست با برتری مقابل سودان در صورت تساوی مصر و کامرون برای اولین بار به جامجهانی صعود کنه. همه چیز خوب پیش رفت و با تساوی مصر و کامرون، ساحلعاج با برتری ۳-۱ مقابل سودان به جامجهانی راه پیدا کرد. بعد از بازی تو رختکن ورزشگاه المریخ سودان یه کلیپ از بازیکنان ساحلعاج بیرون اومد که دور دیدیه دروگبا حلقه زده بودن و اون این جملات رو به زبون آورد: «مردان و زنان اهل گوشه به گوشه ساحلعاج، ما امروز به شما ثابت کردیم که تمامیت این کشور میتواند در کنار هم برای هدفی مشترک بجنگد و برای آن خوشحال باشد، پس از شما درخواست میکنم که تفنگهایتان را زمین بگذارید و انتخابات را برگزار کنید.» بعد از منتشر شدن این کلیپ جنگ داخلی ۵ ساله ساحلعاج بالاخره به اتمام رسید و چنددستگی بوجود اومده تو این کشور، به یکپارچگی تبدیل شد.
مراقب باشید از حال بدتون سو استفاده نکنن
ما وقتی که حالمون بده
نه تنها آسیب پذیریم
بلکه پذیرای حرف ها و پیشنهاد های مختلفیم و احساسات قدرت تفکر کامل رو به ما نمیدن
مراقب خودتون و حال بدتون باشید
ما وقتی که حالمون بده
نه تنها آسیب پذیریم
بلکه پذیرای حرف ها و پیشنهاد های مختلفیم و احساسات قدرت تفکر کامل رو به ما نمیدن
مراقب خودتون و حال بدتون باشید
Forwarded from ⊹🧿𝑫𝒆𝒍𝒊𝒃𝒂𝒍🧿⊹ (𝖘𝖍𝖒𝖎𝖑𝖞ᗰ 𓆩𓂍𓆪)
صد بار گفتم وقتی میرسین خونه آدماتونو مرتب دربیارین بزارین تو کمد!
کاش می شد دست خودم را می گرفتم
نه برای دردهایش
برای اینکه یادش نرود هنوز دست دارد...
نه برای دردهایش
برای اینکه یادش نرود هنوز دست دارد...
ما گاهی برای بهتر شناختنمون ایراداتمون رو به اشتراک میذاریم
ولی جای همون یه کم محبت بدیم به هم همه چیز بهتر درست میشه (البته اگه کسی لیاقتشو داشته باشه)
ولی جای همون یه کم محبت بدیم به هم همه چیز بهتر درست میشه (البته اگه کسی لیاقتشو داشته باشه)
باید به شاعران بزرگ گفت
یک نفس پنجره را باز کن.
بی نفست دنیا می میرد
یک نفس پنجره را باز کن.
بی نفست دنیا می میرد
وقتی حالمون خوبه میتونیم حال بد بقیه رو درک کنیم یا خوب کنیم؟
Anonymous Poll
40%
هم درک میکنیم هم خوب
13%
خوب میکنیم ولی درک نه
16%
درک می کنیم ولی خوب نه
9%
هیچکدوم رو نمیتونیم تا حال خودمونم همون نشه
22%
هیچ ربطی به هم ندارن
پشت این آغوش دنیایی است گرم
با نفس های تو می جوشد یار
در دلم ذوق های بسیاری است
در دلم ضرب ها چه آهنگین
تو شنیدی تمام دست مرا
که ز سرمای تو شود رنگین
تو فراتر شوی ز چشم و لبت
تو به شیرینی این مهتابی
تو بگو گر ببوسمت امروز
شادیم را کجا میسپاری؟
با نفس های تو می جوشد یار
در دلم ذوق های بسیاری است
در دلم ضرب ها چه آهنگین
تو شنیدی تمام دست مرا
که ز سرمای تو شود رنگین
تو فراتر شوی ز چشم و لبت
تو به شیرینی این مهتابی
تو بگو گر ببوسمت امروز
شادیم را کجا میسپاری؟