معکوس
760 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
حرف نزن
هیس
سکوت
ننویس
لال شو


تو اسیری
حتی اگر سیاست هم قاطی خودت نکنی باید دهنتو ببندی
ساکت
ساکت
ساکت
به خون دست و دهنت رحم کن
بیاین
میخوام همه حال های بد بی دلیل و یهویی رو تو این سن بندازم گردن بلوغ
دست خودت را بگیر
هیچکس جز تو ارزش آن دست ها را ندارد
-1633149181_-210990.docx
10.7 KB
نقد لالالند
معکوس
-1633149181_-210990.docx
از من خواسته شده بود که برای یه مجله نقد یه فیلم و انیمیشن رو بنویسم و بفرستم
منم گفتم چه فیلمی بهتر از لالالند
اگر دیدید بخونید
اگر ندیدید حتما ببینید💜
زیبایی را وصف کردمت
از ترانه های خرسند
چه کرده ای با چشم های بی پرده
چه کرده ای با دل های بدون سیم خاردار
میکوبد طبل جنگ آوازت
کافی است ناشنوایی بشنودش
اگر قلمم را از من بگیرند
چه می‌ماند جز تکه گوشتی وراج، روحی منزوی و سرگردان و یک مشت افکار پوسیده؟
Forwarded from میو
آنها مردمان خداپرستی بودند.
از آسمان هشتم شاید کسی با آنها در ارتباط است.
اما خدای من آسمان هفتم ایستاده است‌.
آنها چه کسی را میپرستند؟ شاید توهمی از یک خدای ساختگی را...
حماقت این روزها میبارد و من عمیقا نمیدانم چه باید گفت...!

#اقیانوس [💙🌊]
@Emotional_book
از یه جایی به بعد تیکه کلام ها تو چت تبدیل میشه به
بیخیال
نمیدونم
باشه
و....
بلدرچین


وقتی همگان می‌خوابیدند بیدار می‌شد و نگاهش را در نگاه آسمان می انداخت و ناله می کرد. هیچ پرنده ای از صدای بلدرچین راضی نبود.
بلدرچین ایستاده همیشه دیگران را تشویق می کرد. همیشه سرش را پایین می انداخت و دانه هایش را می خورد. اوایل بلدرچین به پرواز پرندگان حسودی می کرد. به جفت هایشان. به شور و شوقشان. اما کم کم بلدرچین آرام شد. فهمید جز دلش چیز دیگری نباید پرواز کند. ماند ته قفس! بلدرچین بلدرچین تر شد. آرام تر از قبل و گرد تر. دیگر به پرواز دیگران حسرت نمی خورد و فقط به آرامی سرش را پایین می انداخت و می خوابید. چون میدانست او مدت هاست پروازش را درون خودش انجام داده.
می بارمت باران ترین..!
.
هر فصل ریک و مورتی که تموم می‌شه من یه جون از جونام کم میشه
سکوت میکنم در غم ها
پس مرا غمگین نگه دار
ما دستی دورمان حلقه شد؟
Forwarded from زندانی سلول ۸۶۳۸- (𝑶𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒆𝒓)
-تو نمیتونی همینجوری ول کنی بری و همه رو نگران کنی.

+یوقتایی آدم باید فقط مسئولیت خوشحالی خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه به نظر بیاد.

بوجک هورسمن
بی ثبات بودن دلیل بر مودی بودن نیست
دلیل بر تغییراته
هرکسی که تفکراتش آپدیت بشه بی ثبات می‌شه
چه مثبت چه منفی
مراقب انسان های بی ثبات باشید
Forwarded from زندانی سلول ۸۶۳۸- (𝑶𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒆𝒓)
مثلِ یک شایعه در حسرت باور شدنم

محسن انشایی
راستش را بخواهی


شب عمق نگاهم بود در آینه
مثل دیوانه ها مجذوبش می شوم



حتی در دل ظهر
یه موقع هایی واقعا نیازه خودمونو بالا بیاریم