هرگونه ارتباط تجاری با کشور اسرائیل حرامه😄
سه تا مثال از شرکتهای اسرائیلی:
کوکاکولا
نوکیا
نستله
سه تا مثال از شرکتهای اسرائیلی:
کوکاکولا
نوکیا
نستله
Forwarded from چنین بیلبیلک
کودک هفت سالهای دارم
کنج دل
خسته و بیقرار
و کم حوصله
آنقدر که حتی میداند اول مهر شوق خاصی ندارد
متوهم از آگاهی الفبا
درحالی که نمیداند به طور مثال «سکوت» یعنی چه
همین کلمات پیش پا افتاده ساده
همین لباس فرمها
نمیداند جهان چیست
و سخت دلتنگ است
کنج دل
خسته و بیقرار
و کم حوصله
آنقدر که حتی میداند اول مهر شوق خاصی ندارد
متوهم از آگاهی الفبا
درحالی که نمیداند به طور مثال «سکوت» یعنی چه
همین کلمات پیش پا افتاده ساده
همین لباس فرمها
نمیداند جهان چیست
و سخت دلتنگ است
الان درواقع
هیچکس، آزاده.
آزاده فاقد هیچکسه
آزاده حاوی هیچکسه
آزاده آزاده
هیچکس با هیچکسه
هیچکس، آزاده.
آزاده فاقد هیچکسه
آزاده حاوی هیچکسه
آزاده آزاده
هیچکس با هیچکسه
اگر خواستید بابت مرگش ناراحت باشید و بگید مرگ حقش نبوده
ابراهیم رئیسی در زمان چپاول و دزدیهای کلان زمینهای مشهد و هزاران غنیمت دیگه به اسم آستان قدس رضوی طی سالهای خیلی زیاد تو راس کار بود
تو دوران حضورش تو قوه قضائیه بخاطر بیمسئولیتی زیردستهاش و خودش فساد طبقاتی تو زندانها گسترده شد
و البته قسمت دیگه کارنامه درخشان ایشون قتل عام معترضین ۹۸ پای چوبه دار بود
دوران ریاست جمهوریشم که با تمام وجود داریم لمس میکنیم. کسی که با حمایت چهارتا احمق ارزشی به ظاهر روشنفکر برای احداث بالا اومد و هزاربار بیشتر گند زد به همه چی
امثال این آدم باید زنده بمونن؟ خیر!
ابراهیم رئیسی در زمان چپاول و دزدیهای کلان زمینهای مشهد و هزاران غنیمت دیگه به اسم آستان قدس رضوی طی سالهای خیلی زیاد تو راس کار بود
تو دوران حضورش تو قوه قضائیه بخاطر بیمسئولیتی زیردستهاش و خودش فساد طبقاتی تو زندانها گسترده شد
و البته قسمت دیگه کارنامه درخشان ایشون قتل عام معترضین ۹۸ پای چوبه دار بود
دوران ریاست جمهوریشم که با تمام وجود داریم لمس میکنیم. کسی که با حمایت چهارتا احمق ارزشی به ظاهر روشنفکر برای احداث بالا اومد و هزاربار بیشتر گند زد به همه چی
امثال این آدم باید زنده بمونن؟ خیر!