از اینکه روحم را زیر خروار مزخرفات انسانی که برخلاف آرمانهای متمدن درونم بود دفن کردم بسیار خسته و رنجورم. بارها سعی کردم این کثیفیها را به چشم کودی برای رشد ببینم اما هرچه باشند آنها نه صرفا برروی سطح وجودم بلکه تا اعماق رفته و کنار ریشهها سکونت یافته. براین اساس گاهی یادم میرود سرپا باشم. انگار این بوی تعفن سرم را خم میکند و مرا به شکل انسانی خموده و بیمار تبدیل میکند. انسانی که یادش میرود شکوفههای وجود دیگران را و هرچه چشمهایم را براق نشان دهم من از پس نگاه خویش کدر بودن را جرئه جرئه سر میکشم تا شاید روزی، گاهی، عاقبت گلهای لبهایم مرا به سرنوشت فرای این پلشتیها برساند. این همه سختی که برای خود تراشیدم به طور احمقانهای واضح و قابل دیدن است اما جز دیدن چه میشود کرد؟ با چه احوالی بگویم که دستهایم را نمیخواهم؟ من سربار کسی هستم که همه چیز را کم دیده و در کمترین حالت، قناعت کرده و قناعتش را سبک میشمارد و این سبک شماریها مرا دلتنگ خدایی میکند که باید از رگ گردن به من نزدیکتر باشد اما من اورا چاهی در انتهای چالههایم میبینم.
احساس میکنم باید دیوارهای درونم را، همه را، هرچه از خود ساختم خراب کنم تا از شدت وجودِ آجرهای جدید برای بنای سازهای جدید ذوق کنم و بگویم هنوز امید هست. امیدی که از پس ناامیدیهای پر از تقلایم شکل میگیرد. چقدر سخت است بودن.
احساس میکنم باید دیوارهای درونم را، همه را، هرچه از خود ساختم خراب کنم تا از شدت وجودِ آجرهای جدید برای بنای سازهای جدید ذوق کنم و بگویم هنوز امید هست. امیدی که از پس ناامیدیهای پر از تقلایم شکل میگیرد. چقدر سخت است بودن.
سلام بهتون
دیگه توی پرایچرت فعالیتی ندارم
بخاطر همین دیگه اونجا نیستید
کلا اونجا نیست
معذرت بابت یهویی بودن عمل
دیگه توی پرایچرت فعالیتی ندارم
بخاطر همین دیگه اونجا نیستید
کلا اونجا نیست
معذرت بابت یهویی بودن عمل
ما کلا جامعه ی چپهای هستیم
در تمام زمینهها
نقطه ی دیگهای که ما رو جدا میکنه از جهان پیشرفته، برخورد قشر جوان با علوم انسانیه
توی کشورهای دیگه کسایی که سمت علوم انسانی میرن توی دانشگاهها و کالجها به صورت آکادمیک سوادشون رو بالا میبرن و به طور تخصصی بررسیش میکنن و این باعث پیشرفت خاصی در این علوم توی اون کشورها میشه و دیگر اقشار جامعه معمولا خودشون رو درگیر این موضوع نمیکنن
ما چی؟ به علت مشکلات متعدد اغلب(نه همه) افرادی که این علوم رو مطالعه میکنن به جایگاه مناسبی نمیرسن و در دانشگاهها مسیری نمیسازن و برعکس! کسایی که به طور خودجوش این علوم رو مطالعه میکنن برای خودشون (ولی نه به صورت آکادمیک) سواد خودشون رو با شوق بالا میبرن
زیبا نیست؟
در تمام زمینهها
نقطه ی دیگهای که ما رو جدا میکنه از جهان پیشرفته، برخورد قشر جوان با علوم انسانیه
توی کشورهای دیگه کسایی که سمت علوم انسانی میرن توی دانشگاهها و کالجها به صورت آکادمیک سوادشون رو بالا میبرن و به طور تخصصی بررسیش میکنن و این باعث پیشرفت خاصی در این علوم توی اون کشورها میشه و دیگر اقشار جامعه معمولا خودشون رو درگیر این موضوع نمیکنن
ما چی؟ به علت مشکلات متعدد اغلب(نه همه) افرادی که این علوم رو مطالعه میکنن به جایگاه مناسبی نمیرسن و در دانشگاهها مسیری نمیسازن و برعکس! کسایی که به طور خودجوش این علوم رو مطالعه میکنن برای خودشون (ولی نه به صورت آکادمیک) سواد خودشون رو با شوق بالا میبرن
زیبا نیست؟
Forwarded from برنامه ناشناس
ایرانی بودن با همهی مصیبت ها به زبان فارسی اش میارزد
شاهرخ مسکوب
ایرانی بودن با همهی مصیبت ها به زبان فارسی اش میارزد
شاهرخ مسکوب
معکوس
موفقترین کارگردانهای دنیا براساس سایت imdb 1.Nolan 2.Kubrick 3.Scorsese 4.Spielberg 5.Hitchcock 6.Kurosawa 7.Chaplin 8.Wilder 9.Tarantino 10.Fincher
تو نمایشگاه کتاب صندوق رای گذاشتن
کتاب مزخرف زندگینامه قاسم کتلت بیشترین تبلیغ رو به خودش اختصاص داده
مراسم روز دختر برگزار کردن جلوگیری میکنن از حجاب دخترا به شکل یک مجرم!
خلاصه که نرید نمایشگاه
کتاب مزخرف زندگینامه قاسم کتلت بیشترین تبلیغ رو به خودش اختصاص داده
مراسم روز دختر برگزار کردن جلوگیری میکنن از حجاب دخترا به شکل یک مجرم!
خلاصه که نرید نمایشگاه
معکوس
این شاهکار رو به هیچوجه از دست ندید.
توضیحات سریال:
پ.ن: یه سوتی بزرگ دادم فقط. انگلیسیه پروتستان بوده. پرتغالیا کاتولیک.
پ.ن: یه سوتی بزرگ دادم فقط. انگلیسیه پروتستان بوده. پرتغالیا کاتولیک.