Are We Real ?
53 subscribers
5 photos
1 link
This is OmidRJs official Telegram channel.

Instagram: https://www.instagram.com/om1drj/

Discord Channel: https://discord.gg/HjSAPS8emG

Kick Channel: https://kick.com/om1drj/clips

Twitch Channel: https://www.twitch.tv/om1drj
Download Telegram
Channel created
We got Verified!!

Salam be hameye shoma,
Emrooz baram ye rooze khase va ba arzesh, bad az gozasht 2 mah tunestam belakhare Verify beshim dakhele kick.
Be lotfe shoma azizan talashi ke tu in 2 mah dar kenare shoma anjam dadam bi fayide nabud va we got this!

In moafaghiat faghat male man nist, male hame shomae ke hamishe supportam kardid va mikonid hastesh tashakor az toyi ke hemayat kardi va mikoni va khahi kard.

Stay tuned for more
🔥171
Happy 2026


Well well well, Azizaye delam omidvaram ke sale miladie khubi ro pishapish dashte bashid.
mer30 ke 2 mahe akhare 2025 ke Stream ro ruye kick start zadam enghadr hemayat kardid va energy dadid tak take energy hatun harchi ke bud bara man ba arzesh hastesh.

Omidvaram 2026 baraye hamamun un sali bashe ke montazeresh budim.
stay safe with you're Beloved ones!

Va be omide ruz haye behtar baraye iranemun.
18
RJ community Telegram Bot

Guys ba komake yeki az Dustaye Khubam Arshia baratun yek bot ok karde makhsuse ma ke har moghe live mishim inja baratun Notification va clickable link biad, ke shomayi ke shayad Notif Discord/Kick bug bashe ya nayad be har dalili inja baratun biad ke dar jaryan gharar begirid.

Thanks for being here. ❤️‍🩹
🔥7🍌1
Dorud azizan Farda va pas farda Live nakhahim dasht.
moraghebe Khodetun va azizanetun bashid.

be omide ruz haye behtar baraye hamamun!

Thanks for being here. ❤️‍🩹
6❤‍🔥2
❤‍🔥8
دلم با شماست و دوستتون دارم ❤️‍🩹
❤‍🔥14
Channel photo updated
🕊6
شنیدم امروز دوباره بعضی از اینترنت‌ها نفس کشیدن…

امیدوارم حال دلتون خوب باشه و عزیزانتون در امنیت و سلامت باشن.

اگه توی این روزها عزیزی رو از دست دادید، از ته دل آرزو می‌کنم خدا بهتون صبری بده به وسعتِ این درد،
و یادشون همیشه با احترام و نور زنده بمونه.

اگه فکر می‌کنید حتی ذره‌ای کاری از دست من برمیاد،
یا فقط دلتون می‌خواد یکی صداتون رو بشنوه،
توی اینستاگرام بهم پیام بدید.
قول نمی‌دم همه‌چیز درست بشه،
اما قول می‌دم تنها نمونید.

اگه داری اینو می‌خونی، بدون که یکی این‌طرف صفحه دلش با توئه،
و شاید همین کافی باشه که امشب رو راحت‌تر نفس بکشی.

دوستتون دارم،
و دلم… هنوز و همیشه با شماست ❤️‍🩹
15
7❤‍🔥1
در این روزهای سخت که سایه‌ی جنگ بر سرِ سرزمین‌مان افتاده، از خدا می‌خواهم برادران و خواهرانم در ایران در امان بمانند؛ برایتان آرامش، سلامتی و قدرت آرزو می‌کنم.
لطفاً مراقبِ خودتان و عزیزانتان باشید، دل‌هایتان را محکم نگه دارید و بدانید که تنها نیستید؛ امید هنوز زنده است و ما با هم از این تاریکی عبور خواهیم کرد.
دوستتان دارم و قلبم با شماست.

دوست‌دار شما، امید ❤️‍🩹
10
فردا ۲۲ ساله میشم؛ هشت سال از آخرین باری که هوای ایران رو نفس کشیدم گذشته. نصفِ خاطره‌هام جا مونده تو کوچه‌هایی که دیگه از نزدیک نمی‌شناسمشون. بزرگ شدم، اما دور از شهری که کودکی‌م رو تو آغوشش جا گذاشتم. هر سال تولدم یه یادآوریه؛ این‌که زمان جلو رفته، اما یه تکه از دلم همون‌جا، هشت سال پیش، ثابت مونده. دلتنگِ زبانی که باهاش خندیدم، دلتنگِ آسمونی که زیرش آرزو کردم. این روزها از دور فقط می‌تونم نگاه کنم به حالِ نه‌چندان خوبِ سرزمینی که هنوز خونه‌مه؛ به مردمی که زیر فشار و محدودیت نفس می‌کشن. آرزوی ۲۲ سالگی‌م ساده‌ست اما بزرگ: روزی برسه که آزادی سهمِ مردمم باشه، که جوون بودن تو ایران با ترس و نگرانی گره نخوره، و من بتونم برگردم به وطنی که دوباره نفس کشیدنش سبک و روشنه.

دوستون دارم ❤️‍🩹
10
امروز چهلمِ جاویدنامانِ دی است؛
چهل روز از آن شب‌هایی می‌گذرد که خیابان‌ها شاهد جنایت شدند
شاهد گلوله‌هایی که بی‌رحمانه بر سینه‌های بی‌دفاع نشست،
شاهد خشونتی که پاسخِ فریادِ «زندگی» بود.

آن‌ها فقط حق خواستند؛
اما با سرکوب، با باتوم، با خون پاسخ گرفتند.
مادرانی ماندند با آغوش‌های خالی،
پدرانی با قامتی خمیده از داغ،
و شهری که هنوز بوی باروت و اشک می‌دهد.

چگونه می‌توان فراموش کرد
چهره‌هایی را که با امید آمدند
و با زخم بازگشتند یا هرگز بازنگشتند؟
این درد، این خشم، از جنس نفرت کور نیست؛
از جنس دادخواهی است،
از جنس زخمی است که عدالت می‌طلبد.

ما سوگواریم، اما خاموش نه.
خشمگینیم، اما آگاه.
نامشان را از حافظه‌ی ایران نمی‌توان پاک کرد؛
چرا که با خون نوشته شده است.

و با تمام اندوه و تمام ایمان،
آرزوی آزادی را فریاد می‌زنیم
روزی که هیچ مادری داغدارِ حق‌گویی نشود،
و این سرزمین، بی‌ترس و بی‌زنجیر، نفس بکشد❤️‍🩹
🕊9
قهرمانان‌ ایران‌زمین، سال نو فقط یه تغییر تقویم نیست، شروع دوباره‌ست.
سالِ جنگیدن برای آرزوها، سالِ قوی‌تر شدن، سالی که دیگه کوتاه نمیایم.
هر چی سختی بود می‌مونه پشت سر، ما جلو می‌ریم با امید، با قدرت، با دلِ قرص.

در کنار این شروع تازه، یادی هم می‌کنیم از جاویدنامان؛
کسانی که نبودنشان همیشه حس می‌شود اما یادشان، راه را روشن‌تر می‌کند و انگیزه‌مان را بیشتر.

امیدوارم این سال، سالی باشه که حقمون رو از زندگی بگیریم و بالاخره لبخند واقعی رو تجربه کنیم.

کنار خانواده، سالم، محکم و سربلند باشید.
دوست دار شما، امید ❤️✌🏼
7
💔7
Yo chat, we will be live today or tommorow!
see you there
5
سلام خدمت همه گل‌های من.
همون‌طور که می‌دونید، امشب ACE RP قراره راه‌اندازی بشه و از این به بعد دوباره استریم‌هامون رو خواهیم داشت.
فقط امروز و فردا درگیر کمک‌های ادمینی و رسیدگی به کارهای بچه‌های سمت سرور هستم، اما از پس‌فردا دوباره استریم‌ها شروع می‌شن.

مراقب خودتون باشید و به زودی می‌بینمتون! ❤️
🔥51