-المشكلة إن برغم كل الضغوط اللي أنا فيها و اللي بيحصل في حياتي،المفروض أتظاهر أني أكون كويس ومرتاح نفسياً،وأكون أحسن مع الناس وأبطل أفكر وأنسى أي حاجه بتزعلني،وأواجهه العالم بروح المتفائل وأضحك واهزر عادي.وأوهم نفسي ان هبقي كويس, واللي جاي هيكون احسن بكتير ."
•جيمي
•جيمي