اليوم شعرت
أنني (أُضيّعني وأُضيّعك)
هكذا بين قوسين، وبلا فواصل
لأنني أرفض أن نفترق أو نضيع
حتَّى في النصوص"
أنني (أُضيّعني وأُضيّعك)
هكذا بين قوسين، وبلا فواصل
لأنني أرفض أن نفترق أو نضيع
حتَّى في النصوص"
بمرور الوقت ستُدرِك أن نسبة كبيرة من حزنك لم يكن إلا بسبب تحليلك العميق للأشياء، بينما الأمر لم يكن يتطلّب منك إلا أن تغض الطرف عنه وتتخطاه.."
سمعَت فِ مره إن البُعد بيعلم الجفا ...بس حقيقي مش البعد بس الي بيعلم الجفا..القسوه في المُعامله بتعلم الجفا .. ورد الفعل الغير متوقع بيعلم الجفا..الزعل بالكام يوم وكأنك بتربي اللي قُدامك بيعلم الجفا..إحساس إن وجودك مش فارق بيعلم الجفا..تكرار مواقف الخذلان بتعلم الجفا ..العصبيه اللي مفيش بعدها معلش متزعلش مني كُِنت متضايق و إتعصبت وجيت فيك انت بتعلم الجفا ..الكلمه اللي بتجرح بيها اللي قدامك و إنت واخدها هزار في وسط قعده وناس بتعلم الجفا !
مش البُعد بس علي فكره ...البُعد دة بيكون حل مؤقت بنريح بيه دماغنا من دوشه كتير هتتعبنا."
مش البُعد بس علي فكره ...البُعد دة بيكون حل مؤقت بنريح بيه دماغنا من دوشه كتير هتتعبنا."
مُشكلتي بوّثق لحظاتي العصيبة..، لذلك لن تراني أندم إلّا على سذاجتي في الحزن المُفرط."