قضينا من الحياة ما يكفي لنلهوا، الآن نستحق محبةً كاملة، و ودادًا صادقًا غير محتمل، أُلفة نطمئن بجوارها، ونافذة شك مغلقة، وباب يقين مشرَّع، وأرض آمالٍ نحرث ثمارها، ونهايات سعيدة محكمة."❤️
Forwarded from Fact
أنا بحب أوي العلاقات اللي هي بنلف نلف وملناش غير بعض مهما زعلنا، بس بنتخانق وعارفين إن لازم حد مننا يحن ويلم الموضوع
Fact
أنا بحب أوي العلاقات اللي هي بنلف نلف وملناش غير بعض مهما زعلنا، بس بنتخانق وعارفين إن لازم حد مننا يحن ويلم الموضوع
فكرة إن حد مننا يَحِن أكبر غلط ،
فكرة العلاقات لازم تكون مبنية على اساس المشاركة و الرحمة ببعضنا
مش عشان مين الأقوى و مين الأحّن.
ف برأيي و بوجهة نظري للعلاقات يجب علينا لتدوم هذه المحبة و هذه العلاقة أن نتشارك أحزاننا و نحِن على بعض إحنا الإثنين."
فكرة العلاقات لازم تكون مبنية على اساس المشاركة و الرحمة ببعضنا
مش عشان مين الأقوى و مين الأحّن.
ف برأيي و بوجهة نظري للعلاقات يجب علينا لتدوم هذه المحبة و هذه العلاقة أن نتشارك أحزاننا و نحِن على بعض إحنا الإثنين."