لا أريد أن أكون عادية، أُريد أن أكون مُلهمة، أُريد أن ينظُر لي شخص ويقول..
بسببك أنتِ لم أستسلم.''
بسببك أنتِ لم أستسلم.''
الإستغناء من أشجع القرارات اللي الواحد ممكن ياخدها، إن يبقى عندك القدرة تستغنى عن أي حاجة بتأذيك، تعتزل ناس بتضغط عليك، تبطل تروح أماكن مش مريحة ليك، تمنع نفسك تدخل نقاشات توجع دماغك، حقيقي مفيش أحسن م إن الواحد يقدر يستغنى ويبعد عن وجع الدماغ ويختار سَلامه النفسي وراحته اول حاجة. "
مرة واحدة في العُمر يندفع المرء بغزارة، من بعدها يُصاب بالبرود نحو كل شيء و للأبد.."