☢ در حالی که این فایلها دارن منتقل میشن تا با ابزارها مرتب بشن و دادههای اضافی حذف شن، به دوستام فکر کردم.
همه شونو یک دور بررسی کردم. تو ذهنم، هر کدومشون یه نمرهای داشتن. و متاسفانه خیلیها زیر ده شدن و رد شدن!
دیدم یارو انقدر بیشعور بوده که من صدم و گذاشتم ولی اون برا خودش بریده و دوخته و جای قدردانی و تشکر، لیچار هم بهم گفته. واقعا از اول امسال، گفتم آدم دیگهای بشم. خودمو خیلی دوست داشته باشم. ضامن بیشعوری آدمها نباشم. از چیزی ناراحت شدم، راحت بگم! نخوام کار کنم بگم! نخوام رفاقت کنم بگم! بعضیا مارو پله میدیدن و ادای رفاقت درمیاوردن. تو روشون بگم! من ضامن اینکه کسی بیشعوره نیستم!
اگر اومدم پروژه تو توسعه دادم، کد زدم، زحمت کشیدم و ریالی ازت نگرفتم چون رفیق بودم! اما تو منو پله دیدی! خداحافظ! خداحافظ هرکسی که منو پله دید نه رفیق!
خود عزیز دوست داشتنیم برا خودم کافیه! پا کسایی وامیستم که پام وامیستن و چرتو پرت تحویلم نمیدن!
راهی که تو توش تازه واردی و ادعات رو سقف، من خیلی وقته تهش واستادم و میبینم هیچی نیست! مفت بری بسه!
دیگه نمیذارم مفتمو ببرند! با عرض پوزش فراوان! حالا دیگه خود خودمم!!
این فایلها اوکی شد، میفتم به جون کار و حرفهای جلو میرم. جنگ آغاز شده!
همه شونو یک دور بررسی کردم. تو ذهنم، هر کدومشون یه نمرهای داشتن. و متاسفانه خیلیها زیر ده شدن و رد شدن!
دیدم یارو انقدر بیشعور بوده که من صدم و گذاشتم ولی اون برا خودش بریده و دوخته و جای قدردانی و تشکر، لیچار هم بهم گفته. واقعا از اول امسال، گفتم آدم دیگهای بشم. خودمو خیلی دوست داشته باشم. ضامن بیشعوری آدمها نباشم. از چیزی ناراحت شدم، راحت بگم! نخوام کار کنم بگم! نخوام رفاقت کنم بگم! بعضیا مارو پله میدیدن و ادای رفاقت درمیاوردن. تو روشون بگم! من ضامن اینکه کسی بیشعوره نیستم!
اگر اومدم پروژه تو توسعه دادم، کد زدم، زحمت کشیدم و ریالی ازت نگرفتم چون رفیق بودم! اما تو منو پله دیدی! خداحافظ! خداحافظ هرکسی که منو پله دید نه رفیق!
خود عزیز دوست داشتنیم برا خودم کافیه! پا کسایی وامیستم که پام وامیستن و چرتو پرت تحویلم نمیدن!
راهی که تو توش تازه واردی و ادعات رو سقف، من خیلی وقته تهش واستادم و میبینم هیچی نیست! مفت بری بسه!
دیگه نمیذارم مفتمو ببرند! با عرض پوزش فراوان! حالا دیگه خود خودمم!!
این فایلها اوکی شد، میفتم به جون کار و حرفهای جلو میرم. جنگ آغاز شده!
👏1
سلام.
مدتی است که نیستم و میدونم کسی هم نگرانش نیست! 😂😉
البته اوکیه، من که اصلا کاملا باهاش اوکیم. اما بگذارید از این روزهام بگم که نبودم. پروژه کار بر روی دیتا تمام شد و با استفاده از ابزارهایی، برای مشتری، تونستم فایلها رو براش درست کنم. اما ناگهان این ایده به سرم زد که از ۶ هارد خودم (۸ ترابایت) رو هم مانند مشتری، درست کنم. قطعا این ۸ ترابایت، پر است از فایلهای تکراری! چون من به شدت آدم بینظمی هستم. اما فرق من با مشتری این بود که دیتای مشتری برای من مهم نبود! با اینکه مهندس کامپیوتر هستم، به هیچ کامپیوتری اعتماد ندارم. حدس میزنم که شاید این فایل که هم نام فایل دیگری است و از قضا، سایزشان هم برابر است، دو فایل متفاوت باشند! و من فایلهایم را از دست بدم! من گاهی آن قدر وسواسی هستم که دستم میخورد و یک پوشه را دوبار کپی میکنم، با اینکه میدانم کپی است، باید فایلها را دانه دانه چک کنم (بیکارم دیگه)... پس با یک پاکت سیگار، خودم را استخدام کردم که این هاردها را خالی کنم .... کاش نمیکردم ....
مفصلتر در مورد این موضوع، توی پادکست آن صحبت خواهم کرد. اما الان انقدر دلم گرفته بود، که گفتم درد دلی با شما کنم. چه دیتاهایی حذف شد اسماعیل! چه دیتاهایی! یک دور خاطرات زندگیم، مرور شد! چه خاطراتی! چه مدارک و اسراری، برای همیشه حذف شد! و بزودی هم شاید چند سال دیگه از ذهنم حذف شوند! همانطور که تا امروز حذف شده بودند. پروژههای طراحی سایتی که با Table بودند و بعد Tableless شدن! و حتی برای رزومه و نمونهکار هم به درد نمیخورن! با چه کسانی در کدام سایتها چه کارهایی میکردیم و مسیر سرنوشت آنها را به کجا برد و مرا به کجاها برد! چه وبلاگهایی، از دهه ۸۰! از اوایل ۸۰! چه نظراتی! چه مدارکی! و چه اشتباهات فاحشی! چه حمالیهای مفتی که من برای آدمها کردم! و چه بلایی که آدمها سر من نیاوردند! سه سرقت هویت! و سپس افتادن در تله و شبیه شدن به آدم های عوضی، نشان دهنده حماقت من و بیش از حد خوب احمق بودن است!
چه سایتهایی و چه فرومهایی که زدم و هزینه کردم! چه تهمتهایی به من نسبت داده شد توسط بیشرافت ترین آدمهای فضای مجازی! که مقصر، ۱۰۰ درصد و بدون شک، خود بنده هستم! و هرگز بابت این بلایا، خودم را نمیتوانم ببخشم! چه آدمهایی در زندگی من آمدند و اکنون نیستند! یا زیر خاکند، یا روی خاک و به امید خدا روزی میروند زیر خاک! ببخشید از این واژه که نه در شان من است و نه شما استفاده میکنم، اما تصاویر چه توالتهایی را پاک کردم! فرنگی و مغولی! حتی چاه موال! چه پروژههایی که الان اگر روی سایتتان نصب کنید، آنقدر قدیمی شدند که پلیس بابت خرابکاری عمدی، دستگیرتان میکند! چه قالبهای سیستمهای مدیریت محتوایی!! (فکر کنم کل سایت وردپرس فارسی (وف) و جوملا رو دانلود کرده بودم که همش پاک شد!) چقدر سمپل موسیقی قدیمی که قرار بود با آنها آهنگسازی کنم و آنقدر پیر شدم که وقتی کامپیوتر خریدم، که دیگر حالش را نداشتم تا بسازم!
پس از حذف اولین هارد و خالی شدن تقریبا ۷۰۰ گیگابایت، در حالی وارد هارد دوم میشوم، که انگار اکنون، تازه فهمیدم در این مدت زندگی خود، چه تجربه کردم. قدر چیزهایی که دارم را میدانم و قدر آدمی که شدهام، بیشتر میدانم. من با تمامی این دردها، این پستیها و بلندیها، و تحمل این روزها، این شدم! من خودم عادت داشتم که در هر سوراخی چوب کنم! چون آدم زندگی خطی نبودم! اگر آدم زندگی خطی بودم، خب نرمال، در یک خط زندگیام را میکردم! که مفصل در پادکست آن در مورد آن صحبت خواهم کرد! شاید قسمتهای ۴ و ۵ ... خیلی درسها گرفتم. اما امروز دلم خیلی گرفته بود. انگار دوباره شکستم! ایرادی نداشت! چون از شکستهها، من دوباره برخواستم! آدمی جدید.....
توضیح بیشتر را بگذارید در پادکست بدهم و با نوشتار طولانیتر، سرتان را درد نیاورم.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
مدتی است که نیستم و میدونم کسی هم نگرانش نیست! 😂😉
البته اوکیه، من که اصلا کاملا باهاش اوکیم. اما بگذارید از این روزهام بگم که نبودم. پروژه کار بر روی دیتا تمام شد و با استفاده از ابزارهایی، برای مشتری، تونستم فایلها رو براش درست کنم. اما ناگهان این ایده به سرم زد که از ۶ هارد خودم (۸ ترابایت) رو هم مانند مشتری، درست کنم. قطعا این ۸ ترابایت، پر است از فایلهای تکراری! چون من به شدت آدم بینظمی هستم. اما فرق من با مشتری این بود که دیتای مشتری برای من مهم نبود! با اینکه مهندس کامپیوتر هستم، به هیچ کامپیوتری اعتماد ندارم. حدس میزنم که شاید این فایل که هم نام فایل دیگری است و از قضا، سایزشان هم برابر است، دو فایل متفاوت باشند! و من فایلهایم را از دست بدم! من گاهی آن قدر وسواسی هستم که دستم میخورد و یک پوشه را دوبار کپی میکنم، با اینکه میدانم کپی است، باید فایلها را دانه دانه چک کنم (بیکارم دیگه)... پس با یک پاکت سیگار، خودم را استخدام کردم که این هاردها را خالی کنم .... کاش نمیکردم ....
مفصلتر در مورد این موضوع، توی پادکست آن صحبت خواهم کرد. اما الان انقدر دلم گرفته بود، که گفتم درد دلی با شما کنم. چه دیتاهایی حذف شد اسماعیل! چه دیتاهایی! یک دور خاطرات زندگیم، مرور شد! چه خاطراتی! چه مدارک و اسراری، برای همیشه حذف شد! و بزودی هم شاید چند سال دیگه از ذهنم حذف شوند! همانطور که تا امروز حذف شده بودند. پروژههای طراحی سایتی که با Table بودند و بعد Tableless شدن! و حتی برای رزومه و نمونهکار هم به درد نمیخورن! با چه کسانی در کدام سایتها چه کارهایی میکردیم و مسیر سرنوشت آنها را به کجا برد و مرا به کجاها برد! چه وبلاگهایی، از دهه ۸۰! از اوایل ۸۰! چه نظراتی! چه مدارکی! و چه اشتباهات فاحشی! چه حمالیهای مفتی که من برای آدمها کردم! و چه بلایی که آدمها سر من نیاوردند! سه سرقت هویت! و سپس افتادن در تله و شبیه شدن به آدم های عوضی، نشان دهنده حماقت من و بیش از حد خوب احمق بودن است!
چه سایتهایی و چه فرومهایی که زدم و هزینه کردم! چه تهمتهایی به من نسبت داده شد توسط بیشرافت ترین آدمهای فضای مجازی! که مقصر، ۱۰۰ درصد و بدون شک، خود بنده هستم! و هرگز بابت این بلایا، خودم را نمیتوانم ببخشم! چه آدمهایی در زندگی من آمدند و اکنون نیستند! یا زیر خاکند، یا روی خاک و به امید خدا روزی میروند زیر خاک! ببخشید از این واژه که نه در شان من است و نه شما استفاده میکنم، اما تصاویر چه توالتهایی را پاک کردم! فرنگی و مغولی! حتی چاه موال! چه پروژههایی که الان اگر روی سایتتان نصب کنید، آنقدر قدیمی شدند که پلیس بابت خرابکاری عمدی، دستگیرتان میکند! چه قالبهای سیستمهای مدیریت محتوایی!! (فکر کنم کل سایت وردپرس فارسی (وف) و جوملا رو دانلود کرده بودم که همش پاک شد!) چقدر سمپل موسیقی قدیمی که قرار بود با آنها آهنگسازی کنم و آنقدر پیر شدم که وقتی کامپیوتر خریدم، که دیگر حالش را نداشتم تا بسازم!
پس از حذف اولین هارد و خالی شدن تقریبا ۷۰۰ گیگابایت، در حالی وارد هارد دوم میشوم، که انگار اکنون، تازه فهمیدم در این مدت زندگی خود، چه تجربه کردم. قدر چیزهایی که دارم را میدانم و قدر آدمی که شدهام، بیشتر میدانم. من با تمامی این دردها، این پستیها و بلندیها، و تحمل این روزها، این شدم! من خودم عادت داشتم که در هر سوراخی چوب کنم! چون آدم زندگی خطی نبودم! اگر آدم زندگی خطی بودم، خب نرمال، در یک خط زندگیام را میکردم! که مفصل در پادکست آن در مورد آن صحبت خواهم کرد! شاید قسمتهای ۴ و ۵ ... خیلی درسها گرفتم. اما امروز دلم خیلی گرفته بود. انگار دوباره شکستم! ایرادی نداشت! چون از شکستهها، من دوباره برخواستم! آدمی جدید.....
توضیح بیشتر را بگذارید در پادکست بدهم و با نوشتار طولانیتر، سرتان را درد نیاورم.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
👏1
✏️ وبلاگ هاتف - نسخه ۲.۴
به روز رسانیهایی در وبلاگ صورت گرفت که به شرح زیر است:
✅ شیوه خواندن بدون مزاحمت فعال شد و شما تنها با متن کار خواهید داشت. و هیچ بخش اضافی جز متن دیده نخواهد شد.
✅ منوی بالا ثابت و اصلاح شد. اکنون بخشی به آن اضافه شده است تا امکانات بیشتری را در آنجا قرار دهیم.
✅ بخشهای شبکه اجتماعی، درباره و مانیفست، به روز شدند.
✅ دکمه بازگشت به بالا نیز برای نوشتهها ساخته شد.
✅ بخش ویژه جهت مشاهده بنرها، ایجاد شد.
✅ قسمت لایک کردن و ثبت نظر زهبود داده شد.
در آپدیت بعدی، بر روی پستها کار خواهم کرد.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
به روز رسانیهایی در وبلاگ صورت گرفت که به شرح زیر است:
✅ شیوه خواندن بدون مزاحمت فعال شد و شما تنها با متن کار خواهید داشت. و هیچ بخش اضافی جز متن دیده نخواهد شد.
✅ منوی بالا ثابت و اصلاح شد. اکنون بخشی به آن اضافه شده است تا امکانات بیشتری را در آنجا قرار دهیم.
✅ بخشهای شبکه اجتماعی، درباره و مانیفست، به روز شدند.
✅ دکمه بازگشت به بالا نیز برای نوشتهها ساخته شد.
✅ بخش ویژه جهت مشاهده بنرها، ایجاد شد.
✅ قسمت لایک کردن و ثبت نظر زهبود داده شد.
در آپدیت بعدی، بر روی پستها کار خواهم کرد.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
🚩 در کمال ناباوری، اوپراتورها، بستههای اینترنت شبانه را برداشتند.
و من که از قبل داشتم، سرعت دانلودشان را بسیار پایین آوردن!
انگار صاحبانمون خیلی بهشون بر خورده که کسی اینترنت پرو نگرفته است.
میخوان به زور، بر ما فرو کنند..
واقعا انرژی کاری رو ندارم و فقط دارم خودمو میکشم و میارم جلو..
روزهای خوبی در پیشه ؟؟
هه....
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
و من که از قبل داشتم، سرعت دانلودشان را بسیار پایین آوردن!
انگار صاحبانمون خیلی بهشون بر خورده که کسی اینترنت پرو نگرفته است.
میخوان به زور، بر ما فرو کنند..
واقعا انرژی کاری رو ندارم و فقط دارم خودمو میکشم و میارم جلو..
روزهای خوبی در پیشه ؟؟
هه....
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
غرورم را کنار گذاشتم.
از شخصی که در گذشته، برایم اهمیت داشت، معذرت خواستم. برایم مهم نیست بعد آن چه میشود. هدفم صرفا معذرتخواهی و تشکر از کسی بود که روزهایی، تلاش کرد برای من کمک کننده باشد و امروز دوست ندارد تا ارتباطی داشته باشیم. پنهان نیست که من نیز، برایم راحت نیست و بیشتر علاقمند به نبودن ارتباط هستم. اما بلحاظ وجدانی، باید این تشکر انجام میشد. راستش را بخواهید، دلیل قطع ارتباط را نمیدانم!
یا شاید به خاطر نمیآورم. اما وظیفه من بود که اگر دلی شکستم، معذرت بخواهم و اگر کسی، لطفی در حق من کرده، تشکر کنم. برایم مهم نیست که بعد آن چه میشود و آن شخص چه فکری خواهد کرد. من برای خودم، این کار را انجام دادم. من میخواهم انسان باشم. گرچه با خوشحالی عرض میکنم که دایره دوستانم بسیار کم شده است، اما ناب و درجه یک. راضیام. یک اتفاق خوبی بوده و تمام شده، تصمیم او قابل احترام، خوشحالی من از تصمیم او، قابل احترامتر !
خوشحالم که این بار را از دوشم برداشتم.. حالا دیگر بدهکار نیستم و راحتتر میتوانم، او را ندید بگیرم. من آنچه بر گردن خود داشتم، انجام دادم. و پس از آن، خط قرمزی محکم خواهد بود برایم که نه تنها نبینم، بلکه کامل حذف کنم.
این را هم جدا عرض کنم که من با افتخار، برای دوستانی که میخواهند یک قدم برای کمرنگ شدن دوستی بردارند، صد قدم برمیدارم! و به سادگی و بی رحمانه، حذف میکنم. من شاید همان هاتف افسرده و.... باشم. شاید کمی مریضیهایم را خوب کرده باشم، اما دیگر آن هاتف احمق و ساده گذشته نیستم !
😁😁😁😁😁😁😁😁
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
از شخصی که در گذشته، برایم اهمیت داشت، معذرت خواستم. برایم مهم نیست بعد آن چه میشود. هدفم صرفا معذرتخواهی و تشکر از کسی بود که روزهایی، تلاش کرد برای من کمک کننده باشد و امروز دوست ندارد تا ارتباطی داشته باشیم. پنهان نیست که من نیز، برایم راحت نیست و بیشتر علاقمند به نبودن ارتباط هستم. اما بلحاظ وجدانی، باید این تشکر انجام میشد. راستش را بخواهید، دلیل قطع ارتباط را نمیدانم!
یا شاید به خاطر نمیآورم. اما وظیفه من بود که اگر دلی شکستم، معذرت بخواهم و اگر کسی، لطفی در حق من کرده، تشکر کنم. برایم مهم نیست که بعد آن چه میشود و آن شخص چه فکری خواهد کرد. من برای خودم، این کار را انجام دادم. من میخواهم انسان باشم. گرچه با خوشحالی عرض میکنم که دایره دوستانم بسیار کم شده است، اما ناب و درجه یک. راضیام. یک اتفاق خوبی بوده و تمام شده، تصمیم او قابل احترام، خوشحالی من از تصمیم او، قابل احترامتر !
خوشحالم که این بار را از دوشم برداشتم.. حالا دیگر بدهکار نیستم و راحتتر میتوانم، او را ندید بگیرم. من آنچه بر گردن خود داشتم، انجام دادم. و پس از آن، خط قرمزی محکم خواهد بود برایم که نه تنها نبینم، بلکه کامل حذف کنم.
این را هم جدا عرض کنم که من با افتخار، برای دوستانی که میخواهند یک قدم برای کمرنگ شدن دوستی بردارند، صد قدم برمیدارم! و به سادگی و بی رحمانه، حذف میکنم. من شاید همان هاتف افسرده و.... باشم. شاید کمی مریضیهایم را خوب کرده باشم، اما دیگر آن هاتف احمق و ساده گذشته نیستم !
😁😁😁😁😁😁😁😁
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
👏1
استاکرهای عزیز (منجمله خودم)، اینستاگرام قابلیتی داده که ماهی ۲ دلار میدی و میگه یه نفر چند بار استوری رو دیده و اینا.. خلاصه حواستون باشه.
این عطش این روزهام برای حرف زدن پس از مدتی نبودن، یعنی وضعیت پایدار نیست. من میخوام حرف بزنم و از طرفی دوست ندارم مزاحم کسی بشم. روزهای سختی میگذرونم.
ببخشید که کانالم دیکتاتوریه و بخش نظرات نداره. اگر توی آیدی زیر پیام بدین دلیل اصلیشو میگم چرا. و نهایتا، زندگی، ولو سخت و پر حسرت، ادامه دارد..
در نهایت، موزیک زیر رو تقدیمتون میکنم و امیدوارم لذت ببرید.
حرفی سخنی بود، خوشحال میشم باهاتون حرف بزنم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
این عطش این روزهام برای حرف زدن پس از مدتی نبودن، یعنی وضعیت پایدار نیست. من میخوام حرف بزنم و از طرفی دوست ندارم مزاحم کسی بشم. روزهای سختی میگذرونم.
ببخشید که کانالم دیکتاتوریه و بخش نظرات نداره. اگر توی آیدی زیر پیام بدین دلیل اصلیشو میگم چرا. و نهایتا، زندگی، ولو سخت و پر حسرت، ادامه دارد..
در نهایت، موزیک زیر رو تقدیمتون میکنم و امیدوارم لذت ببرید.
حرفی سخنی بود، خوشحال میشم باهاتون حرف بزنم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
❤2
Anastasia [HATEFBLOG.IR]
Hélène Segara
روزتون پر از آرامش 🧡
@hatefblog
@hatefblog
@hatefblog
حرفی بود، با گوش جان، میشنوم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
@hatefblog
@hatefblog
@hatefblog
حرفی بود، با گوش جان، میشنوم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
با زهرا، صحبت میکردم ( دوست دارد اسم خالی صدایش کنند، درست مانند من که از کلمه آقا هاتف، نفرت دارم). زهرا یکی از دوستان وبلاگی من است. گفت که اینطور به نظر میآید که چیزهایی برایت مهم است.
باعث شد فکر کنم. متوجه شدم که چیزهای بی اهمیت را به زبان میآورم.
من در اصل تلاش میکنم، که شکستهایم را در آغوش بگیرم و قبولشان کنم. چون قبول شکست است که مجابم میکند، آن راه دیگر را بروم!
با خود رو راستم! من شکست خوردم. من در وبلاگم تا به امروز شکست خوردم! من در روابط انسانی خود، شکست خوردم! در زمینه بازار و بی رحمی خاص آن، شکست خوردم و نتوانستم، بازاری باشم! شکستم برایم مهم نیست. اما اینکه باید راه دیگری بیابم، مهم است. من میگویم که بعد از ۲۲ سال وبلاگنویسی، ۶ مخاطب محکم دارم که به بنده لطف دارند! خب تعداد فالور برایم مهم نیست! اما وقتی این روزا، تعداد فالور بیانگر موفقیت است، خب من در بازاری کردن و تجاری کردن مخاطبانم، شکست خوردم! وقت است راه عوض کنم. اما اینکه چرا من ۱۲ نفرم و دیگری ۶۷ نفر (آخ که چقد حال میکنم ۶۶اش را بهم زدم کردم ۶۷ از رندی درآمده😂😂) واقعا برایم مهم نیست. خب زوری که نیست. اتفاقا خیلی خوشحالم! چون به اندازه ۱۲ بزرگوار، مسئولیت دارم.
اما شکستهایم را فریاد میزنم! چون میخواهم بگویم که آنها را قبول کردم! یا بهترش را میسازم، یا رهایش میکنم و برای چیزهای قویترم میگذارم.
من از شکستهایم فرار نمیکنم. آنها را پنهان نمیکنم. چون به دسته ولشکن ها پیوستم. دستهای که خودم اختراع کردم. همان هاکوناماتاتای شیرشاه! آزاد و آزادم. شاید ۱۰ سال پیش در بندش بودم، اکنون، آزاد آزاد آزادم ..
به امید یه هوای تازه تر و یه زندگی قشنگتر
ارادتمند، هاتف
حرفی هست؟ با گوش جان میشنوم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
باعث شد فکر کنم. متوجه شدم که چیزهای بی اهمیت را به زبان میآورم.
من در اصل تلاش میکنم، که شکستهایم را در آغوش بگیرم و قبولشان کنم. چون قبول شکست است که مجابم میکند، آن راه دیگر را بروم!
با خود رو راستم! من شکست خوردم. من در وبلاگم تا به امروز شکست خوردم! من در روابط انسانی خود، شکست خوردم! در زمینه بازار و بی رحمی خاص آن، شکست خوردم و نتوانستم، بازاری باشم! شکستم برایم مهم نیست. اما اینکه باید راه دیگری بیابم، مهم است. من میگویم که بعد از ۲۲ سال وبلاگنویسی، ۶ مخاطب محکم دارم که به بنده لطف دارند! خب تعداد فالور برایم مهم نیست! اما وقتی این روزا، تعداد فالور بیانگر موفقیت است، خب من در بازاری کردن و تجاری کردن مخاطبانم، شکست خوردم! وقت است راه عوض کنم. اما اینکه چرا من ۱۲ نفرم و دیگری ۶۷ نفر (آخ که چقد حال میکنم ۶۶اش را بهم زدم کردم ۶۷ از رندی درآمده😂😂) واقعا برایم مهم نیست. خب زوری که نیست. اتفاقا خیلی خوشحالم! چون به اندازه ۱۲ بزرگوار، مسئولیت دارم.
اما شکستهایم را فریاد میزنم! چون میخواهم بگویم که آنها را قبول کردم! یا بهترش را میسازم، یا رهایش میکنم و برای چیزهای قویترم میگذارم.
من از شکستهایم فرار نمیکنم. آنها را پنهان نمیکنم. چون به دسته ولشکن ها پیوستم. دستهای که خودم اختراع کردم. همان هاکوناماتاتای شیرشاه! آزاد و آزادم. شاید ۱۰ سال پیش در بندش بودم، اکنون، آزاد آزاد آزادم ..
به امید یه هوای تازه تر و یه زندگی قشنگتر
ارادتمند، هاتف
حرفی هست؟ با گوش جان میشنوم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
❤2
آرزو داشتم....
تو در این راه، با من هم قدم شوی....
این مسیر را با هم، به پایان برسانیم.
اما بجز حسرت، چیز دیگری برایم نماند. دوست داشتم با هم وبلاگ بنویسیم، برابر، دوست داشتم با هم دست به کد ببریم، دوست داشتم باهم پادکست بسازیم، دوست داشتم که یک چیز از چیزهایی که دوست داشتم را، دوست داشتی! دوست داشتم که بجز خودت، نگاهی به من داشتی. دوست داشتم با هم نقاشی میکشیدیم. دوست داشتم در کنارم بودی. برای من تنها، حسرت ماند و حسرت. انگار من مرد آرزوهای محالم، مرد نرسیدنها، مرد نگاه کردنها و باز کننده دایره بی اهمیتیها .
و حالا، برای یک حداقلی، بایستی تعظیم به کسانی کنم، که ذرهای قبولشان ندارم. من برایت جنگیدم! جنگهای بزرگ!
تو حتی برایم، خطی، ننوشتی .....
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
تو در این راه، با من هم قدم شوی....
این مسیر را با هم، به پایان برسانیم.
اما بجز حسرت، چیز دیگری برایم نماند. دوست داشتم با هم وبلاگ بنویسیم، برابر، دوست داشتم با هم دست به کد ببریم، دوست داشتم باهم پادکست بسازیم، دوست داشتم که یک چیز از چیزهایی که دوست داشتم را، دوست داشتی! دوست داشتم که بجز خودت، نگاهی به من داشتی. دوست داشتم با هم نقاشی میکشیدیم. دوست داشتم در کنارم بودی. برای من تنها، حسرت ماند و حسرت. انگار من مرد آرزوهای محالم، مرد نرسیدنها، مرد نگاه کردنها و باز کننده دایره بی اهمیتیها .
و حالا، برای یک حداقلی، بایستی تعظیم به کسانی کنم، که ذرهای قبولشان ندارم. من برایت جنگیدم! جنگهای بزرگ!
تو حتی برایم، خطی، ننوشتی .....
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
❤3
پادکست آن
قسمت دوم
بزودی ...
در حال خروجی گرفتن هستم
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
قسمت دوم
بزودی ...
در حال خروجی گرفتن هستم
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
👍1
پادکست آن
قسمت دوم: ممارست کن!
#پادکست@hatefblog
شنیدن در : وبلاگ هاتف - پادکست آن
بزودی فایل آن نیز در این کانال قرار داده خواهد شد. یعنی پست بعدی!
@hatefblog
@hatefblog
قسمت دوم: ممارست کن!
#پادکست@hatefblog
شنیدن در : وبلاگ هاتف - پادکست آن
بزودی فایل آن نیز در این کانال قرار داده خواهد شد. یعنی پست بعدی!
@hatefblog
@hatefblog
On Podcast - Ep 2
Hatefblog.ir
پادکست آن ON
قسمت دوم
ممارست کن! تو پیروزی!
@hatefblog
@hatefblog
@hatefblog
#پادکست@hatefblog
#پادکست_آن@hatefblog
🧡 اگر دوست داشتید، خودتون بهتر میدونید که میتونید فورواردش کنید
نظر و صحبتتون در مورد پادکست:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
قسمت دوم
ممارست کن! تو پیروزی!
@hatefblog
@hatefblog
@hatefblog
#پادکست@hatefblog
#پادکست_آن@hatefblog
🧡 اگر دوست داشتید، خودتون بهتر میدونید که میتونید فورواردش کنید
نظر و صحبتتون در مورد پادکست:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
❤1
تو نیکی میکن و در دجله انداز
مزخرفترین جمله در زبان فارسی ...
من خودم،کیلو کیلو در دجله انداختم، و در بیابانم، ایزد حتی یه باد خنک هم نداد باز!!!
منهای اینکه بسیار مفتمان را بردند، جواب خیر را با شر دادند و با خودخواهیهای رذالت بارشان، آزار دادند و آزار دادند، فهمیدم که خوبی بیش از اندازه، هیچ چیز جز خریت نیست..
نه دجلهای است و نه ایزدی قرار است تفی در صورتم بیندازد، خریت بوده و خریت! دستی که نمک ندارد، ندارد!
و رسیدم به این ایده، که این جمله، حتی مفت هم نمیارزد! مفت!!!!
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
مزخرفترین جمله در زبان فارسی ...
من خودم،کیلو کیلو در دجله انداختم، و در بیابانم، ایزد حتی یه باد خنک هم نداد باز!!!
منهای اینکه بسیار مفتمان را بردند، جواب خیر را با شر دادند و با خودخواهیهای رذالت بارشان، آزار دادند و آزار دادند، فهمیدم که خوبی بیش از اندازه، هیچ چیز جز خریت نیست..
نه دجلهای است و نه ایزدی قرار است تفی در صورتم بیندازد، خریت بوده و خریت! دستی که نمک ندارد، ندارد!
و رسیدم به این ایده، که این جمله، حتی مفت هم نمیارزد! مفت!!!!
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
🤝2
داشتم سیگارم را میکشیدم....
به او گفتم، تنهایی، ذاتا خیلی سخت است...
اما حاضرم تنهای تنهای تنها باشم و فقط و فقط ❤️ تو ❤️ باشی، برایم کافیست... برایم به تنهایی کافی کافی هستی، حتی از اکسیژن و نفس کافی تر... کافی کافی تر
اما ❤️ تو ❤️ نباشی، میلیاردتا آدمم کنارم باشن، این زندگی نیست.. جهنم است! جهنم جهنم جهنمه!
نبودن تو، خود خود خود جهنمه ...
خیلی خیلی دوستت دارم، رهای قلب من ❤️❤️
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
به او گفتم، تنهایی، ذاتا خیلی سخت است...
اما حاضرم تنهای تنهای تنها باشم و فقط و فقط ❤️ تو ❤️ باشی، برایم کافیست... برایم به تنهایی کافی کافی هستی، حتی از اکسیژن و نفس کافی تر... کافی کافی تر
اما ❤️ تو ❤️ نباشی، میلیاردتا آدمم کنارم باشن، این زندگی نیست.. جهنم است! جهنم جهنم جهنمه!
نبودن تو، خود خود خود جهنمه ...
خیلی خیلی دوستت دارم، رهای قلب من ❤️❤️
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
❤2
چه عواملی عزت نفس ما را کاهش می دهد؟
✅ تلاش و صبر بیش از حد برای دیگران که روزی ارزش ما را بدانند
✅ مقایسه کردن عیب های مان با خوبی های دیگران
✅ به بهانه عشق در رابطه آسیب زننده ماندن
✅ اجازه دادن به دیگران فقط وقتی که با ما کار دارند با ما خوب رفتار کنند
✅ طوری رفتار کنیم که انگار لیاقت عشق و احترام رو نداریم
و در آخر روزی به جایی که از تصویری که از خودمون ساختیم متنفر و بیزار باشیم، برسیم.
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
✅ تلاش و صبر بیش از حد برای دیگران که روزی ارزش ما را بدانند
✅ مقایسه کردن عیب های مان با خوبی های دیگران
✅ به بهانه عشق در رابطه آسیب زننده ماندن
✅ اجازه دادن به دیگران فقط وقتی که با ما کار دارند با ما خوب رفتار کنند
✅ طوری رفتار کنیم که انگار لیاقت عشق و احترام رو نداریم
و در آخر روزی به جایی که از تصویری که از خودمون ساختیم متنفر و بیزار باشیم، برسیم.
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شما در حال تماشای فاخرترین اثر هنری چپولها هستید.. 😂😂😂😂😂
در تصویر یک عدد چپ کتاب خوانده الیت هنرمند رو میبینید که با زبان هنری چپها، در حال اجرای فاخر هنر میباشد!
چپ هیچ وقت نفهمید و جز ابتذال و خراب کاری و هبوط و نابودی، هیچ چیز نبود.. چپی که تصمیم گرفت کتاب واقعی بخونه، درجا راست شد. مغزهای کوچک زنگ زده😂😂😂😂
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
در تصویر یک عدد چپ کتاب خوانده الیت هنرمند رو میبینید که با زبان هنری چپها، در حال اجرای فاخر هنر میباشد!
چپ هیچ وقت نفهمید و جز ابتذال و خراب کاری و هبوط و نابودی، هیچ چیز نبود.. چپی که تصمیم گرفت کتاب واقعی بخونه، درجا راست شد. مغزهای کوچک زنگ زده😂😂😂😂
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
👍1