ON Podcast - Ep 1
Hatefblog.ir
پادکست آن ON
قسمت اول
نفس میکشیم! پس زندهایم!
@hatefblog
@hatefblog
@hatefblog
🧡 اگر دوست داشتید، خودتون بهتر میدونید که میتونید فورواردش کنید
قسمت اول
نفس میکشیم! پس زندهایم!
@hatefblog
@hatefblog
@hatefblog
🧡 اگر دوست داشتید، خودتون بهتر میدونید که میتونید فورواردش کنید
❤1
یکی از کارهای قدیمی موسیقیم رو امروز تقدیمتون میکنم. امیدوارم دوست داشته باشید. پیانوی کار عمدا روی زمان نیست تا از موسیقی سو استفاده نشود.امیدوارم دوست داشته باشید.
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
در سال ۲۰۱۵ بود که با یک شکل تنظیم آشنا شدم. شکل تکرار شونده. در این شکل، ملودی اصلی، تکرار میشود و به شکلهای مختلف در میآید. به صورت تست یک کاری را کاور کرده و ساختم به اسم The Only Way is Up و در هاردم، مشغول خاک خوردن بود. البته کمبود امکانات هم بی تاثیر نبود. در خانواده مذهبی، این کارها جرم بود . گرچه اکنون، در همان خانه مذهبی، تمامی سازها وجود دارد، به جز لگن برای ضرب گرفتن! هر ساز بگویید! و دستان من، بر این سازها، نامحرم!
این موسیقی را با افتخار، تقدیم حضورتان میکنم. ببخشید که به علت قدیمی بودن و نوع خاص سبک ( این موزیکها در کلوپها معمولا استفاده میشن چون فقط نیازه که صدایی باشه، برای همین اصل آهنگ کلا ۴۵ ثانیه است و به شکلهای مختلف تکرار میشه) ممکن است دوست نداشته باشید.
امری فرمایشی هست؟ اینجا بگو :
@hatef12bot
این موسیقی را با افتخار، تقدیم حضورتان میکنم. ببخشید که به علت قدیمی بودن و نوع خاص سبک ( این موزیکها در کلوپها معمولا استفاده میشن چون فقط نیازه که صدایی باشه، برای همین اصل آهنگ کلا ۴۵ ثانیه است و به شکلهای مختلف تکرار میشه) ممکن است دوست نداشته باشید.
امری فرمایشی هست؟ اینجا بگو :
@hatef12bot
در این مدت که نبودم، پستهای زیادی رو وبلاگم نوشتم که پیشنهادشون میکنم:
🍕 به هاتف انرژی بده
✏️ گزارش: ۰۲ خرداد ۸۵
۲ خرداد
✏️ مهم هست و مهم نیست
۳۱ اردیبهشت
✏️ رفیق
۳۰ اردیبهشت
✏️ آیدا
۳۰ اردیبهشت
✏️ بازکردن اینترنت
۳۰ اردیبهشت
✏️ اینترنت، اینترنت و اینترنت
۳۰ اردیبهشت
✏️ پراکندههای فروردین و اردیبهشت
۳۰ اردیبهشت
✏️ گزارشات ۱ فروردین تا اردیبهشت
۳۰ اردیبهشت
✏️ سرآغاز
۲۸ اردیبهشتماه
🍕 به هاتف انرژی بده
✏️ گزارش: ۰۲ خرداد ۸۵
۲ خرداد
✏️ مهم هست و مهم نیست
۳۱ اردیبهشت
✏️ رفیق
۳۰ اردیبهشت
✏️ آیدا
۳۰ اردیبهشت
✏️ بازکردن اینترنت
۳۰ اردیبهشت
✏️ اینترنت، اینترنت و اینترنت
۳۰ اردیبهشت
✏️ پراکندههای فروردین و اردیبهشت
۳۰ اردیبهشت
✏️ گزارشات ۱ فروردین تا اردیبهشت
۳۰ اردیبهشت
✏️ سرآغاز
۲۸ اردیبهشتماه
بلاگنوشت
گزارشات فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۸۵ - بلاگنوشت
در این مطلب، گزارشاتی که از یکم فروردین تا ۲۵ اردیبهشت، که وبلاگ قدیمی نوشته شده است، جمع آوری شده است. در صورتی که علاقه دارید تا گزارشات قدیمیتر را بخوانید (کاملتر)، حتما به ادامه مطلب بروید. XX
دوستان گرامی، غم زیادی مرا فرا گرفته است. افسردگی نوع دیگری به من حمله کرده است. چه کار کنم؟
نمیدانم!
خیلی اکنوت دلم گرفته است. غروب بسیار غم انگیز است. نمیدانم چه کار کنم. نمیدانم چه میخواهم!
هیچ نمیدانم...
خیلی خیلی دلم گرفته است....
نمیدانم!
خیلی اکنوت دلم گرفته است. غروب بسیار غم انگیز است. نمیدانم چه کار کنم. نمیدانم چه میخواهم!
هیچ نمیدانم...
خیلی خیلی دلم گرفته است....
مرا آورد، چون خودش با من کار داشت! چون باید کاری را برایش انجام میدادم انجام میدهم! من هیچ گاه اجازه نمیدم که به کسی مدیون باشم...
دیگر همه برایم کتاب بازند!
دیروز اکس تماس گرفته و مهربان صحبت میکند! معلوم نیست که چه خوابی برایم دیده و چه آشی برایم پخته است!
باز هم تکرار میکنم! دیگر همه برایم کتاب باز هستند!
راستی، تبریز جای قشنگی است، اگر همه چیز خوب پیش برود، ماندگارم!
تهران خیلی غم داشت، خیلی غم دارد...
دیگر همه برایم کتاب بازند!
دیروز اکس تماس گرفته و مهربان صحبت میکند! معلوم نیست که چه خوابی برایم دیده و چه آشی برایم پخته است!
باز هم تکرار میکنم! دیگر همه برایم کتاب باز هستند!
راستی، تبریز جای قشنگی است، اگر همه چیز خوب پیش برود، ماندگارم!
تهران خیلی غم داشت، خیلی غم دارد...
عوض شدم!
بد و خوبشو نمیدونم. ولی دیگه آدم قبلی نیستم. خیلی چیزا معنیشونو برام از دست داده. قدیم خیلی به چیزهای آدمیزادی معتقد بودم. الان نیستم.
دیگه به کمک کردن اعتقادی ندارم. به اون چیزهای انسانی و آدمیزادی دیگه اعتقاد ندارم. چون جواب خوب بودنم رو بحد کافی گرفتم. دنیا دنیای تجارته! همونطور که بدهکار به کسی نمیشم، دیگه اجازه هم نمیدهم کسی بدهکارم بشه. بیشتر تو لاک خودم رفتم و فقط و فقط برا خودم وقت و انرژی میگذارم.
گیر یه پروژه افتادم که هرچه گفتم نمیخوام، نشد!
وقتی من هر کاری شروع کردم، تنها بودم، از این به بعدشم تنهام. دارم سرم رو خلوت میکنم که به خودم برسم. کارو برا خودم میکنم که میدونم چقدر زحمت پاش رفته و چقدر ارزش داره. میخوام از این به بعد به کارهام احترام بذارم چون لایق احترامن! و اجازه ندم هر بیهنری اونا رو زیر سوال ببره!
سرد تر و سردتر و سردتر میشم. هرکی دو قدم برداشت من چهار قدم برمیدارم! طلبکار کسی نمیمونم! بدهکار هم نمیمونم! من آدمیام با کلی زحمت! اینی که هستم، راحت به دست نیومده! کلی عرق ریختن و اشک ریختن پاش رفته. کلی دوییدن پاش رفته! دکمه نزدم تا این شم! نزدم!
دیگه وقت اشتباه نی! وقت جلو رفتنه. به قولی، زنده باد خودم! خودم! خودم!
ببخشید که اینجوریه، چون شد! ببخشید که دیگه این آدم نیستم و ببخشید دیگه هیچ کار انسانی رایگانی نیست!
حالا میخوام فقط کار کنم و وقتو رو خودم بذارم و مزاحمتها رو کمتر و کمتر کنم. مانیفستمو بروز کنم.
به امید روزهایی که داریم میسازیم!
بد و خوبشو نمیدونم. ولی دیگه آدم قبلی نیستم. خیلی چیزا معنیشونو برام از دست داده. قدیم خیلی به چیزهای آدمیزادی معتقد بودم. الان نیستم.
دیگه به کمک کردن اعتقادی ندارم. به اون چیزهای انسانی و آدمیزادی دیگه اعتقاد ندارم. چون جواب خوب بودنم رو بحد کافی گرفتم. دنیا دنیای تجارته! همونطور که بدهکار به کسی نمیشم، دیگه اجازه هم نمیدهم کسی بدهکارم بشه. بیشتر تو لاک خودم رفتم و فقط و فقط برا خودم وقت و انرژی میگذارم.
گیر یه پروژه افتادم که هرچه گفتم نمیخوام، نشد!
وقتی من هر کاری شروع کردم، تنها بودم، از این به بعدشم تنهام. دارم سرم رو خلوت میکنم که به خودم برسم. کارو برا خودم میکنم که میدونم چقدر زحمت پاش رفته و چقدر ارزش داره. میخوام از این به بعد به کارهام احترام بذارم چون لایق احترامن! و اجازه ندم هر بیهنری اونا رو زیر سوال ببره!
سرد تر و سردتر و سردتر میشم. هرکی دو قدم برداشت من چهار قدم برمیدارم! طلبکار کسی نمیمونم! بدهکار هم نمیمونم! من آدمیام با کلی زحمت! اینی که هستم، راحت به دست نیومده! کلی عرق ریختن و اشک ریختن پاش رفته. کلی دوییدن پاش رفته! دکمه نزدم تا این شم! نزدم!
دیگه وقت اشتباه نی! وقت جلو رفتنه. به قولی، زنده باد خودم! خودم! خودم!
ببخشید که اینجوریه، چون شد! ببخشید که دیگه این آدم نیستم و ببخشید دیگه هیچ کار انسانی رایگانی نیست!
حالا میخوام فقط کار کنم و وقتو رو خودم بذارم و مزاحمتها رو کمتر و کمتر کنم. مانیفستمو بروز کنم.
به امید روزهایی که داریم میسازیم!
👏1
☢ در حالی که این فایلها دارن منتقل میشن تا با ابزارها مرتب بشن و دادههای اضافی حذف شن، به دوستام فکر کردم.
همه شونو یک دور بررسی کردم. تو ذهنم، هر کدومشون یه نمرهای داشتن. و متاسفانه خیلیها زیر ده شدن و رد شدن!
دیدم یارو انقدر بیشعور بوده که من صدم و گذاشتم ولی اون برا خودش بریده و دوخته و جای قدردانی و تشکر، لیچار هم بهم گفته. واقعا از اول امسال، گفتم آدم دیگهای بشم. خودمو خیلی دوست داشته باشم. ضامن بیشعوری آدمها نباشم. از چیزی ناراحت شدم، راحت بگم! نخوام کار کنم بگم! نخوام رفاقت کنم بگم! بعضیا مارو پله میدیدن و ادای رفاقت درمیاوردن. تو روشون بگم! من ضامن اینکه کسی بیشعوره نیستم!
اگر اومدم پروژه تو توسعه دادم، کد زدم، زحمت کشیدم و ریالی ازت نگرفتم چون رفیق بودم! اما تو منو پله دیدی! خداحافظ! خداحافظ هرکسی که منو پله دید نه رفیق!
خود عزیز دوست داشتنیم برا خودم کافیه! پا کسایی وامیستم که پام وامیستن و چرتو پرت تحویلم نمیدن!
راهی که تو توش تازه واردی و ادعات رو سقف، من خیلی وقته تهش واستادم و میبینم هیچی نیست! مفت بری بسه!
دیگه نمیذارم مفتمو ببرند! با عرض پوزش فراوان! حالا دیگه خود خودمم!!
این فایلها اوکی شد، میفتم به جون کار و حرفهای جلو میرم. جنگ آغاز شده!
همه شونو یک دور بررسی کردم. تو ذهنم، هر کدومشون یه نمرهای داشتن. و متاسفانه خیلیها زیر ده شدن و رد شدن!
دیدم یارو انقدر بیشعور بوده که من صدم و گذاشتم ولی اون برا خودش بریده و دوخته و جای قدردانی و تشکر، لیچار هم بهم گفته. واقعا از اول امسال، گفتم آدم دیگهای بشم. خودمو خیلی دوست داشته باشم. ضامن بیشعوری آدمها نباشم. از چیزی ناراحت شدم، راحت بگم! نخوام کار کنم بگم! نخوام رفاقت کنم بگم! بعضیا مارو پله میدیدن و ادای رفاقت درمیاوردن. تو روشون بگم! من ضامن اینکه کسی بیشعوره نیستم!
اگر اومدم پروژه تو توسعه دادم، کد زدم، زحمت کشیدم و ریالی ازت نگرفتم چون رفیق بودم! اما تو منو پله دیدی! خداحافظ! خداحافظ هرکسی که منو پله دید نه رفیق!
خود عزیز دوست داشتنیم برا خودم کافیه! پا کسایی وامیستم که پام وامیستن و چرتو پرت تحویلم نمیدن!
راهی که تو توش تازه واردی و ادعات رو سقف، من خیلی وقته تهش واستادم و میبینم هیچی نیست! مفت بری بسه!
دیگه نمیذارم مفتمو ببرند! با عرض پوزش فراوان! حالا دیگه خود خودمم!!
این فایلها اوکی شد، میفتم به جون کار و حرفهای جلو میرم. جنگ آغاز شده!
👏1
سلام.
مدتی است که نیستم و میدونم کسی هم نگرانش نیست! 😂😉
البته اوکیه، من که اصلا کاملا باهاش اوکیم. اما بگذارید از این روزهام بگم که نبودم. پروژه کار بر روی دیتا تمام شد و با استفاده از ابزارهایی، برای مشتری، تونستم فایلها رو براش درست کنم. اما ناگهان این ایده به سرم زد که از ۶ هارد خودم (۸ ترابایت) رو هم مانند مشتری، درست کنم. قطعا این ۸ ترابایت، پر است از فایلهای تکراری! چون من به شدت آدم بینظمی هستم. اما فرق من با مشتری این بود که دیتای مشتری برای من مهم نبود! با اینکه مهندس کامپیوتر هستم، به هیچ کامپیوتری اعتماد ندارم. حدس میزنم که شاید این فایل که هم نام فایل دیگری است و از قضا، سایزشان هم برابر است، دو فایل متفاوت باشند! و من فایلهایم را از دست بدم! من گاهی آن قدر وسواسی هستم که دستم میخورد و یک پوشه را دوبار کپی میکنم، با اینکه میدانم کپی است، باید فایلها را دانه دانه چک کنم (بیکارم دیگه)... پس با یک پاکت سیگار، خودم را استخدام کردم که این هاردها را خالی کنم .... کاش نمیکردم ....
مفصلتر در مورد این موضوع، توی پادکست آن صحبت خواهم کرد. اما الان انقدر دلم گرفته بود، که گفتم درد دلی با شما کنم. چه دیتاهایی حذف شد اسماعیل! چه دیتاهایی! یک دور خاطرات زندگیم، مرور شد! چه خاطراتی! چه مدارک و اسراری، برای همیشه حذف شد! و بزودی هم شاید چند سال دیگه از ذهنم حذف شوند! همانطور که تا امروز حذف شده بودند. پروژههای طراحی سایتی که با Table بودند و بعد Tableless شدن! و حتی برای رزومه و نمونهکار هم به درد نمیخورن! با چه کسانی در کدام سایتها چه کارهایی میکردیم و مسیر سرنوشت آنها را به کجا برد و مرا به کجاها برد! چه وبلاگهایی، از دهه ۸۰! از اوایل ۸۰! چه نظراتی! چه مدارکی! و چه اشتباهات فاحشی! چه حمالیهای مفتی که من برای آدمها کردم! و چه بلایی که آدمها سر من نیاوردند! سه سرقت هویت! و سپس افتادن در تله و شبیه شدن به آدم های عوضی، نشان دهنده حماقت من و بیش از حد خوب احمق بودن است!
چه سایتهایی و چه فرومهایی که زدم و هزینه کردم! چه تهمتهایی به من نسبت داده شد توسط بیشرافت ترین آدمهای فضای مجازی! که مقصر، ۱۰۰ درصد و بدون شک، خود بنده هستم! و هرگز بابت این بلایا، خودم را نمیتوانم ببخشم! چه آدمهایی در زندگی من آمدند و اکنون نیستند! یا زیر خاکند، یا روی خاک و به امید خدا روزی میروند زیر خاک! ببخشید از این واژه که نه در شان من است و نه شما استفاده میکنم، اما تصاویر چه توالتهایی را پاک کردم! فرنگی و مغولی! حتی چاه موال! چه پروژههایی که الان اگر روی سایتتان نصب کنید، آنقدر قدیمی شدند که پلیس بابت خرابکاری عمدی، دستگیرتان میکند! چه قالبهای سیستمهای مدیریت محتوایی!! (فکر کنم کل سایت وردپرس فارسی (وف) و جوملا رو دانلود کرده بودم که همش پاک شد!) چقدر سمپل موسیقی قدیمی که قرار بود با آنها آهنگسازی کنم و آنقدر پیر شدم که وقتی کامپیوتر خریدم، که دیگر حالش را نداشتم تا بسازم!
پس از حذف اولین هارد و خالی شدن تقریبا ۷۰۰ گیگابایت، در حالی وارد هارد دوم میشوم، که انگار اکنون، تازه فهمیدم در این مدت زندگی خود، چه تجربه کردم. قدر چیزهایی که دارم را میدانم و قدر آدمی که شدهام، بیشتر میدانم. من با تمامی این دردها، این پستیها و بلندیها، و تحمل این روزها، این شدم! من خودم عادت داشتم که در هر سوراخی چوب کنم! چون آدم زندگی خطی نبودم! اگر آدم زندگی خطی بودم، خب نرمال، در یک خط زندگیام را میکردم! که مفصل در پادکست آن در مورد آن صحبت خواهم کرد! شاید قسمتهای ۴ و ۵ ... خیلی درسها گرفتم. اما امروز دلم خیلی گرفته بود. انگار دوباره شکستم! ایرادی نداشت! چون از شکستهها، من دوباره برخواستم! آدمی جدید.....
توضیح بیشتر را بگذارید در پادکست بدهم و با نوشتار طولانیتر، سرتان را درد نیاورم.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
مدتی است که نیستم و میدونم کسی هم نگرانش نیست! 😂😉
البته اوکیه، من که اصلا کاملا باهاش اوکیم. اما بگذارید از این روزهام بگم که نبودم. پروژه کار بر روی دیتا تمام شد و با استفاده از ابزارهایی، برای مشتری، تونستم فایلها رو براش درست کنم. اما ناگهان این ایده به سرم زد که از ۶ هارد خودم (۸ ترابایت) رو هم مانند مشتری، درست کنم. قطعا این ۸ ترابایت، پر است از فایلهای تکراری! چون من به شدت آدم بینظمی هستم. اما فرق من با مشتری این بود که دیتای مشتری برای من مهم نبود! با اینکه مهندس کامپیوتر هستم، به هیچ کامپیوتری اعتماد ندارم. حدس میزنم که شاید این فایل که هم نام فایل دیگری است و از قضا، سایزشان هم برابر است، دو فایل متفاوت باشند! و من فایلهایم را از دست بدم! من گاهی آن قدر وسواسی هستم که دستم میخورد و یک پوشه را دوبار کپی میکنم، با اینکه میدانم کپی است، باید فایلها را دانه دانه چک کنم (بیکارم دیگه)... پس با یک پاکت سیگار، خودم را استخدام کردم که این هاردها را خالی کنم .... کاش نمیکردم ....
مفصلتر در مورد این موضوع، توی پادکست آن صحبت خواهم کرد. اما الان انقدر دلم گرفته بود، که گفتم درد دلی با شما کنم. چه دیتاهایی حذف شد اسماعیل! چه دیتاهایی! یک دور خاطرات زندگیم، مرور شد! چه خاطراتی! چه مدارک و اسراری، برای همیشه حذف شد! و بزودی هم شاید چند سال دیگه از ذهنم حذف شوند! همانطور که تا امروز حذف شده بودند. پروژههای طراحی سایتی که با Table بودند و بعد Tableless شدن! و حتی برای رزومه و نمونهکار هم به درد نمیخورن! با چه کسانی در کدام سایتها چه کارهایی میکردیم و مسیر سرنوشت آنها را به کجا برد و مرا به کجاها برد! چه وبلاگهایی، از دهه ۸۰! از اوایل ۸۰! چه نظراتی! چه مدارکی! و چه اشتباهات فاحشی! چه حمالیهای مفتی که من برای آدمها کردم! و چه بلایی که آدمها سر من نیاوردند! سه سرقت هویت! و سپس افتادن در تله و شبیه شدن به آدم های عوضی، نشان دهنده حماقت من و بیش از حد خوب احمق بودن است!
چه سایتهایی و چه فرومهایی که زدم و هزینه کردم! چه تهمتهایی به من نسبت داده شد توسط بیشرافت ترین آدمهای فضای مجازی! که مقصر، ۱۰۰ درصد و بدون شک، خود بنده هستم! و هرگز بابت این بلایا، خودم را نمیتوانم ببخشم! چه آدمهایی در زندگی من آمدند و اکنون نیستند! یا زیر خاکند، یا روی خاک و به امید خدا روزی میروند زیر خاک! ببخشید از این واژه که نه در شان من است و نه شما استفاده میکنم، اما تصاویر چه توالتهایی را پاک کردم! فرنگی و مغولی! حتی چاه موال! چه پروژههایی که الان اگر روی سایتتان نصب کنید، آنقدر قدیمی شدند که پلیس بابت خرابکاری عمدی، دستگیرتان میکند! چه قالبهای سیستمهای مدیریت محتوایی!! (فکر کنم کل سایت وردپرس فارسی (وف) و جوملا رو دانلود کرده بودم که همش پاک شد!) چقدر سمپل موسیقی قدیمی که قرار بود با آنها آهنگسازی کنم و آنقدر پیر شدم که وقتی کامپیوتر خریدم، که دیگر حالش را نداشتم تا بسازم!
پس از حذف اولین هارد و خالی شدن تقریبا ۷۰۰ گیگابایت، در حالی وارد هارد دوم میشوم، که انگار اکنون، تازه فهمیدم در این مدت زندگی خود، چه تجربه کردم. قدر چیزهایی که دارم را میدانم و قدر آدمی که شدهام، بیشتر میدانم. من با تمامی این دردها، این پستیها و بلندیها، و تحمل این روزها، این شدم! من خودم عادت داشتم که در هر سوراخی چوب کنم! چون آدم زندگی خطی نبودم! اگر آدم زندگی خطی بودم، خب نرمال، در یک خط زندگیام را میکردم! که مفصل در پادکست آن در مورد آن صحبت خواهم کرد! شاید قسمتهای ۴ و ۵ ... خیلی درسها گرفتم. اما امروز دلم خیلی گرفته بود. انگار دوباره شکستم! ایرادی نداشت! چون از شکستهها، من دوباره برخواستم! آدمی جدید.....
توضیح بیشتر را بگذارید در پادکست بدهم و با نوشتار طولانیتر، سرتان را درد نیاورم.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
👏1
✏️ وبلاگ هاتف - نسخه ۲.۴
به روز رسانیهایی در وبلاگ صورت گرفت که به شرح زیر است:
✅ شیوه خواندن بدون مزاحمت فعال شد و شما تنها با متن کار خواهید داشت. و هیچ بخش اضافی جز متن دیده نخواهد شد.
✅ منوی بالا ثابت و اصلاح شد. اکنون بخشی به آن اضافه شده است تا امکانات بیشتری را در آنجا قرار دهیم.
✅ بخشهای شبکه اجتماعی، درباره و مانیفست، به روز شدند.
✅ دکمه بازگشت به بالا نیز برای نوشتهها ساخته شد.
✅ بخش ویژه جهت مشاهده بنرها، ایجاد شد.
✅ قسمت لایک کردن و ثبت نظر زهبود داده شد.
در آپدیت بعدی، بر روی پستها کار خواهم کرد.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
به روز رسانیهایی در وبلاگ صورت گرفت که به شرح زیر است:
✅ شیوه خواندن بدون مزاحمت فعال شد و شما تنها با متن کار خواهید داشت. و هیچ بخش اضافی جز متن دیده نخواهد شد.
✅ منوی بالا ثابت و اصلاح شد. اکنون بخشی به آن اضافه شده است تا امکانات بیشتری را در آنجا قرار دهیم.
✅ بخشهای شبکه اجتماعی، درباره و مانیفست، به روز شدند.
✅ دکمه بازگشت به بالا نیز برای نوشتهها ساخته شد.
✅ بخش ویژه جهت مشاهده بنرها، ایجاد شد.
✅ قسمت لایک کردن و ثبت نظر زهبود داده شد.
در آپدیت بعدی، بر روی پستها کار خواهم کرد.
ارادتمند.هاتف
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
🚩 در کمال ناباوری، اوپراتورها، بستههای اینترنت شبانه را برداشتند.
و من که از قبل داشتم، سرعت دانلودشان را بسیار پایین آوردن!
انگار صاحبانمون خیلی بهشون بر خورده که کسی اینترنت پرو نگرفته است.
میخوان به زور، بر ما فرو کنند..
واقعا انرژی کاری رو ندارم و فقط دارم خودمو میکشم و میارم جلو..
روزهای خوبی در پیشه ؟؟
هه....
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
و من که از قبل داشتم، سرعت دانلودشان را بسیار پایین آوردن!
انگار صاحبانمون خیلی بهشون بر خورده که کسی اینترنت پرو نگرفته است.
میخوان به زور، بر ما فرو کنند..
واقعا انرژی کاری رو ندارم و فقط دارم خودمو میکشم و میارم جلو..
روزهای خوبی در پیشه ؟؟
هه....
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
غرورم را کنار گذاشتم.
از شخصی که در گذشته، برایم اهمیت داشت، معذرت خواستم. برایم مهم نیست بعد آن چه میشود. هدفم صرفا معذرتخواهی و تشکر از کسی بود که روزهایی، تلاش کرد برای من کمک کننده باشد و امروز دوست ندارد تا ارتباطی داشته باشیم. پنهان نیست که من نیز، برایم راحت نیست و بیشتر علاقمند به نبودن ارتباط هستم. اما بلحاظ وجدانی، باید این تشکر انجام میشد. راستش را بخواهید، دلیل قطع ارتباط را نمیدانم!
یا شاید به خاطر نمیآورم. اما وظیفه من بود که اگر دلی شکستم، معذرت بخواهم و اگر کسی، لطفی در حق من کرده، تشکر کنم. برایم مهم نیست که بعد آن چه میشود و آن شخص چه فکری خواهد کرد. من برای خودم، این کار را انجام دادم. من میخواهم انسان باشم. گرچه با خوشحالی عرض میکنم که دایره دوستانم بسیار کم شده است، اما ناب و درجه یک. راضیام. یک اتفاق خوبی بوده و تمام شده، تصمیم او قابل احترام، خوشحالی من از تصمیم او، قابل احترامتر !
خوشحالم که این بار را از دوشم برداشتم.. حالا دیگر بدهکار نیستم و راحتتر میتوانم، او را ندید بگیرم. من آنچه بر گردن خود داشتم، انجام دادم. و پس از آن، خط قرمزی محکم خواهد بود برایم که نه تنها نبینم، بلکه کامل حذف کنم.
این را هم جدا عرض کنم که من با افتخار، برای دوستانی که میخواهند یک قدم برای کمرنگ شدن دوستی بردارند، صد قدم برمیدارم! و به سادگی و بی رحمانه، حذف میکنم. من شاید همان هاتف افسرده و.... باشم. شاید کمی مریضیهایم را خوب کرده باشم، اما دیگر آن هاتف احمق و ساده گذشته نیستم !
😁😁😁😁😁😁😁😁
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
از شخصی که در گذشته، برایم اهمیت داشت، معذرت خواستم. برایم مهم نیست بعد آن چه میشود. هدفم صرفا معذرتخواهی و تشکر از کسی بود که روزهایی، تلاش کرد برای من کمک کننده باشد و امروز دوست ندارد تا ارتباطی داشته باشیم. پنهان نیست که من نیز، برایم راحت نیست و بیشتر علاقمند به نبودن ارتباط هستم. اما بلحاظ وجدانی، باید این تشکر انجام میشد. راستش را بخواهید، دلیل قطع ارتباط را نمیدانم!
یا شاید به خاطر نمیآورم. اما وظیفه من بود که اگر دلی شکستم، معذرت بخواهم و اگر کسی، لطفی در حق من کرده، تشکر کنم. برایم مهم نیست که بعد آن چه میشود و آن شخص چه فکری خواهد کرد. من برای خودم، این کار را انجام دادم. من میخواهم انسان باشم. گرچه با خوشحالی عرض میکنم که دایره دوستانم بسیار کم شده است، اما ناب و درجه یک. راضیام. یک اتفاق خوبی بوده و تمام شده، تصمیم او قابل احترام، خوشحالی من از تصمیم او، قابل احترامتر !
خوشحالم که این بار را از دوشم برداشتم.. حالا دیگر بدهکار نیستم و راحتتر میتوانم، او را ندید بگیرم. من آنچه بر گردن خود داشتم، انجام دادم. و پس از آن، خط قرمزی محکم خواهد بود برایم که نه تنها نبینم، بلکه کامل حذف کنم.
این را هم جدا عرض کنم که من با افتخار، برای دوستانی که میخواهند یک قدم برای کمرنگ شدن دوستی بردارند، صد قدم برمیدارم! و به سادگی و بی رحمانه، حذف میکنم. من شاید همان هاتف افسرده و.... باشم. شاید کمی مریضیهایم را خوب کرده باشم، اما دیگر آن هاتف احمق و ساده گذشته نیستم !
😁😁😁😁😁😁😁😁
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
👏1
استاکرهای عزیز (منجمله خودم)، اینستاگرام قابلیتی داده که ماهی ۲ دلار میدی و میگه یه نفر چند بار استوری رو دیده و اینا.. خلاصه حواستون باشه.
این عطش این روزهام برای حرف زدن پس از مدتی نبودن، یعنی وضعیت پایدار نیست. من میخوام حرف بزنم و از طرفی دوست ندارم مزاحم کسی بشم. روزهای سختی میگذرونم.
ببخشید که کانالم دیکتاتوریه و بخش نظرات نداره. اگر توی آیدی زیر پیام بدین دلیل اصلیشو میگم چرا. و نهایتا، زندگی، ولو سخت و پر حسرت، ادامه دارد..
در نهایت، موزیک زیر رو تقدیمتون میکنم و امیدوارم لذت ببرید.
حرفی سخنی بود، خوشحال میشم باهاتون حرف بزنم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
این عطش این روزهام برای حرف زدن پس از مدتی نبودن، یعنی وضعیت پایدار نیست. من میخوام حرف بزنم و از طرفی دوست ندارم مزاحم کسی بشم. روزهای سختی میگذرونم.
ببخشید که کانالم دیکتاتوریه و بخش نظرات نداره. اگر توی آیدی زیر پیام بدین دلیل اصلیشو میگم چرا. و نهایتا، زندگی، ولو سخت و پر حسرت، ادامه دارد..
در نهایت، موزیک زیر رو تقدیمتون میکنم و امیدوارم لذت ببرید.
حرفی سخنی بود، خوشحال میشم باهاتون حرف بزنم:
جهت ارسال دایرکت:
💬 t.me/hatef12cc?direct
بات تماس:
🤖 @hatef12bot
.
❤2