رواية جمعتهم الاقدار الفصل الاول 1 - بقلم فريدة احمد
: يعني ايه. يعني بعد ما اتجوزتني اكتشف انك اخويا!! كملت بجنون بعد ما استوعبت .... ياانهاار اسود يانهااار اسود.. انا طلعت اختك. طلعت اختك بعد مااتجوزتني وكمان د'خلت عليا
وهي بتلطم علي وشها بجنون وانهيار
: ممكن تهدي
قالها وهو بيحاول يهديها
لترد بجنون... اهدي ايييه. اهدي اييييه. انت طلعت اخويا. انت مستوعب .الصورة دي صورة امي اللي انت بتقول انها امك..يعني طلعت اختك بعد مااتجوزتني. وكمان تممت جوازك منـ...
قطعت كلامها بصدمة وهي بتستوعب.. تممنا جوزنا. اللي حصل بينا.
وسكتت بصدمة وهي بتحرك لسانها بزهول.. اللي حصل امبارح
ثم صرخت في وشه بانهيار وجنون...اللي حصل امبارح. انت مستوعبببب. ديييي مصييييبة. يالهوي يالهوي
..
قبل ساعات
: هتعملي ايه يا حلا
ردت بشرود... مش عارفة
بصتلها وقالت... انا خايفة اوي. وائل لو عرف مكاني ووصلي مش هيرحمني
قامت وقالت بحسم... لازم امشي من هنا حالا
قامت صاحبتها و قفتها وهي بتقولها... استني بس.. هتروحي فين دلوقتي
ردت وهي بتفتح الباب وقالت... ارض الله واسعة.. لازم ابعد قبل ما يوصلي
صاحبتها... طب استني لحد الصبح هتمشي دلوقتي وانتي كمان مش عارفة هتروحي فين
بصتلها وقالت ... هو غير اني عايزة اهرب من الزفت وائل.. كمان استحالة افضل في المكان النجـ'س ده.. بيت دعا، رة!!.. بتقوليلي شقتك وفي الاخر اكتشف انه بيت دعا، رة
كملت بغضب... انتي ازاي تكذبي عليا اصلا وتقولي انك بطلتي وانتي لسه بتشتغلي شغلك القذ'ر ده.
صاحبتها بخزي.... اتضطريت اكذب عليكي عشان اشوفك.. انتي مقاطعاني من زمان يا حلا.. وانتي عارفة انا بحبك قد ايه
اتنهدت وقالت... وكمان كان لازم احاول اساعدك تهربي من الزفت ده
كملت بتفكير.... بصي استني للصبح وبعدين امشي حتي نكون فكرنا واتصرفنا في مكان
حلا بجمود وإصرار... انا استحالة افضل في المكان ده دقيقة واحدة واتحركت ناحية الباب، بس قبل ما تفتحه كان الباب اتفتح ودخل راجل شكله بشع ومخيف بقي يبصلها بنظرات جريئة وشهوانية وهو بيوجه الكلام ل صحبتها وبيقول... مالها صاحبتك يا احلام.. المكان مش عاجبها ولا ايه
وهو بيبلصها من فوق لتحت بتقييم
تابع فصول الرواية اضغط هنا 😍
https://www.deliil.com/2025/04/gmathom-novel.html
: يعني ايه. يعني بعد ما اتجوزتني اكتشف انك اخويا!! كملت بجنون بعد ما استوعبت .... ياانهاار اسود يانهااار اسود.. انا طلعت اختك. طلعت اختك بعد مااتجوزتني وكمان د'خلت عليا
وهي بتلطم علي وشها بجنون وانهيار
: ممكن تهدي
قالها وهو بيحاول يهديها
لترد بجنون... اهدي ايييه. اهدي اييييه. انت طلعت اخويا. انت مستوعب .الصورة دي صورة امي اللي انت بتقول انها امك..يعني طلعت اختك بعد مااتجوزتني. وكمان تممت جوازك منـ...
قطعت كلامها بصدمة وهي بتستوعب.. تممنا جوزنا. اللي حصل بينا.
وسكتت بصدمة وهي بتحرك لسانها بزهول.. اللي حصل امبارح
ثم صرخت في وشه بانهيار وجنون...اللي حصل امبارح. انت مستوعبببب. ديييي مصييييبة. يالهوي يالهوي
..
قبل ساعات
: هتعملي ايه يا حلا
ردت بشرود... مش عارفة
بصتلها وقالت... انا خايفة اوي. وائل لو عرف مكاني ووصلي مش هيرحمني
قامت وقالت بحسم... لازم امشي من هنا حالا
قامت صاحبتها و قفتها وهي بتقولها... استني بس.. هتروحي فين دلوقتي
ردت وهي بتفتح الباب وقالت... ارض الله واسعة.. لازم ابعد قبل ما يوصلي
صاحبتها... طب استني لحد الصبح هتمشي دلوقتي وانتي كمان مش عارفة هتروحي فين
بصتلها وقالت ... هو غير اني عايزة اهرب من الزفت وائل.. كمان استحالة افضل في المكان النجـ'س ده.. بيت دعا، رة!!.. بتقوليلي شقتك وفي الاخر اكتشف انه بيت دعا، رة
كملت بغضب... انتي ازاي تكذبي عليا اصلا وتقولي انك بطلتي وانتي لسه بتشتغلي شغلك القذ'ر ده.
صاحبتها بخزي.... اتضطريت اكذب عليكي عشان اشوفك.. انتي مقاطعاني من زمان يا حلا.. وانتي عارفة انا بحبك قد ايه
اتنهدت وقالت... وكمان كان لازم احاول اساعدك تهربي من الزفت ده
كملت بتفكير.... بصي استني للصبح وبعدين امشي حتي نكون فكرنا واتصرفنا في مكان
حلا بجمود وإصرار... انا استحالة افضل في المكان ده دقيقة واحدة واتحركت ناحية الباب، بس قبل ما تفتحه كان الباب اتفتح ودخل راجل شكله بشع ومخيف بقي يبصلها بنظرات جريئة وشهوانية وهو بيوجه الكلام ل صحبتها وبيقول... مالها صاحبتك يا احلام.. المكان مش عاجبها ولا ايه
وهو بيبلصها من فوق لتحت بتقييم
تابع فصول الرواية اضغط هنا 😍
https://www.deliil.com/2025/04/gmathom-novel.html
دليل الروايات
رواية جمعتهم الاقدار (كاملة جميع الفصول) بقلم فريدة احمد
رواية جمعتهم الاقدار الفصل الاول 1 - بقلم فريدة احمد
: يعني ايه. يعني بعد ما اتجوزتني اكتشف انك اخويا!! كملت بجنون بعد ما استوعبت .... ياانهاار اسود
: يعني ايه. يعني بعد ما اتجوزتني اكتشف انك اخويا!! كملت بجنون بعد ما استوعبت .... ياانهاار اسود
رواية محبوبتي الفصل الاول 1 - بقلم مريم احمد
نوح بغضب جحيمي يوجه كلامو لرجالتو يعني اي ملقتهوش هيكون راح فين محدش فيكو هيشوف الراحه غير لما تجبولي بسيوني لغايه عندي
ملاك:شخبط شخابيط لخطبت لخ....اااه اي مش تحاسب يعم
نوح:وهو بيبص مش عارف الصوت جي منين
ملاك:وهي بتشدو من عند ركبتو انا هنا اهو
نوح بص لعيونها باعجاب كانت رصاصي وواسعه وشعرها الاسود سواد الليل تاه فجمالها ونسي كل الغضب
ملاك وهي بتلوي بقها بغضب طفولي:اي ماشي ف الشارع تدوس علي الناس مش بالطول يعمو
نوح وطي لمستواها وابتسم:وعلي اي عمو بقا وبعدين اعمل اي انتي اللي قصيره مشفتكيش
ملاك بغضب:علفكره بقا انا كبيره اوي انا عندي كده راحت عمله عشر صوابع علي اديها
نوح بص لصوابعها الصغنطوطه :ايده دانتي كبيره اوي
ملاك بفرحه:ايوه يعمو كلهم بيقولو عليا صغيره تعرف يعمو انا حبيتك ممكن تبقا صاحبي اصلا انا معنديش اصحاب
نوح بصلها باستغراب:ومعندكيش اصحاب ليه
ملاك بحزن باين عليها:اصل ماما بتبعد صحابي عني ومش بتخليني انزل غير عشان اجيب حاجات
نوح:طب انتي اسمك ايه
ملاك:ملاك اسمي ملاك
نوح بتوهان:اسم علي مسمي يملاك
ملاك ابتسمت ابتسامه سحرت نوح مع ان فرق السن بنهم كبير بس دخلت قلب نوح بكل سهوله
ملاك بخوف وهي بصه ورا نوح:قربت لاذنه وقالت بهمس هيا مين الناس الي لبسه اسود دي هما جايين عزا
نوح بص وراه لرجالته وبصلها وابتسم قالها لا يلمضه هو ده لبسهم/ملاك بشهقه وخوف وجسمها بقا يترعش ماما انا كنت رايحه اجيب حاجات لماما انا اتاخرت اووي دي هتقتلني واعدت تعيط
نوح بصلها بغضب عشان مقدرش يشوف دموعها :متعيطيش يملاك /ملاك بعياط ورعشه:بس انا مش عايزه اضرب وكده ماما مش هتاكلني عشان اتاخرت
نوح بصلها بدهشه وحزن:هي مامتك بتعمل معاكي كده
ملاك بصتلو بحزن:واكتر يعمو انا خايفه ارجع اووي
نوح بصلها بحزن:انا هاجي معاكي وهقول لمامتك اني انا اللي عطلتك /ملاك مسحت دموعها بطريقه طفوليه:بجد يعمو يعني مش هتخليها تعقبني
نوح بصلها بحزن:بجد يقلب عمو.ومشي مع ملاك متجهين لمنزل ملاك وصلو للبيت عبارة عن بيت بسيط جدا طلعت ملاك و نوح وراها ملاك خبطت جالهم صوت امل وهي ام ملاك جيالك يا اخرت صبري دانتي ليلتك سوده واول ما فتحت امل اتخشبت مكانها بصدمه نووح بيه!!
نوح بدهشه امل!
تابع فصول الرواية اضغط هنا 😍
https://www.deliil.com/2025/04/mahbobaty-novel.html
نوح بغضب جحيمي يوجه كلامو لرجالتو يعني اي ملقتهوش هيكون راح فين محدش فيكو هيشوف الراحه غير لما تجبولي بسيوني لغايه عندي
ملاك:شخبط شخابيط لخطبت لخ....اااه اي مش تحاسب يعم
نوح:وهو بيبص مش عارف الصوت جي منين
ملاك:وهي بتشدو من عند ركبتو انا هنا اهو
نوح بص لعيونها باعجاب كانت رصاصي وواسعه وشعرها الاسود سواد الليل تاه فجمالها ونسي كل الغضب
ملاك وهي بتلوي بقها بغضب طفولي:اي ماشي ف الشارع تدوس علي الناس مش بالطول يعمو
نوح وطي لمستواها وابتسم:وعلي اي عمو بقا وبعدين اعمل اي انتي اللي قصيره مشفتكيش
ملاك بغضب:علفكره بقا انا كبيره اوي انا عندي كده راحت عمله عشر صوابع علي اديها
نوح بص لصوابعها الصغنطوطه :ايده دانتي كبيره اوي
ملاك بفرحه:ايوه يعمو كلهم بيقولو عليا صغيره تعرف يعمو انا حبيتك ممكن تبقا صاحبي اصلا انا معنديش اصحاب
نوح بصلها باستغراب:ومعندكيش اصحاب ليه
ملاك بحزن باين عليها:اصل ماما بتبعد صحابي عني ومش بتخليني انزل غير عشان اجيب حاجات
نوح:طب انتي اسمك ايه
ملاك:ملاك اسمي ملاك
نوح بتوهان:اسم علي مسمي يملاك
ملاك ابتسمت ابتسامه سحرت نوح مع ان فرق السن بنهم كبير بس دخلت قلب نوح بكل سهوله
ملاك بخوف وهي بصه ورا نوح:قربت لاذنه وقالت بهمس هيا مين الناس الي لبسه اسود دي هما جايين عزا
نوح بص وراه لرجالته وبصلها وابتسم قالها لا يلمضه هو ده لبسهم/ملاك بشهقه وخوف وجسمها بقا يترعش ماما انا كنت رايحه اجيب حاجات لماما انا اتاخرت اووي دي هتقتلني واعدت تعيط
نوح بصلها بغضب عشان مقدرش يشوف دموعها :متعيطيش يملاك /ملاك بعياط ورعشه:بس انا مش عايزه اضرب وكده ماما مش هتاكلني عشان اتاخرت
نوح بصلها بدهشه وحزن:هي مامتك بتعمل معاكي كده
ملاك بصتلو بحزن:واكتر يعمو انا خايفه ارجع اووي
نوح بصلها بحزن:انا هاجي معاكي وهقول لمامتك اني انا اللي عطلتك /ملاك مسحت دموعها بطريقه طفوليه:بجد يعمو يعني مش هتخليها تعقبني
نوح بصلها بحزن:بجد يقلب عمو.ومشي مع ملاك متجهين لمنزل ملاك وصلو للبيت عبارة عن بيت بسيط جدا طلعت ملاك و نوح وراها ملاك خبطت جالهم صوت امل وهي ام ملاك جيالك يا اخرت صبري دانتي ليلتك سوده واول ما فتحت امل اتخشبت مكانها بصدمه نووح بيه!!
نوح بدهشه امل!
تابع فصول الرواية اضغط هنا 😍
https://www.deliil.com/2025/04/mahbobaty-novel.html
دليل الروايات
رواية محبوبتي (كاملة جميع الفصول) بقلم مريم احمد
رواية محبوبتي الفصل الاول 1 - بقلم مريم احمد
نوح بغضب جحيمي يوجه كلامو لرجالتو يعني اي ملقتهوش هيكون راح فين محدش فيكو هيشوف الراحه غير لما تجبولي بس
نوح بغضب جحيمي يوجه كلامو لرجالتو يعني اي ملقتهوش هيكون راح فين محدش فيكو هيشوف الراحه غير لما تجبولي بس