Aynı model ile sonuç almaya devam ediyoruz.
https://x.com/DartthVadder1/status/2018676585952375232?s=20
https://x.com/DartthVadder1/status/2018676585952375232?s=20
👏8
Beni takip edip bu tweeti beğenenler arasından 1 kişiyi eğitime alalım. Akşam açıklarım
❤13🎉1
Eğitim hakkında aklınızda hâla soru işareti varsa…
Temmuz ayından beri kendi sistemime göre trade ettiğim tüm işlemleri twitter profilimde görebilirsiniz. Ondan önceki 1 senelik işlemlerimin hepsi eğitim grubumda paylaştım.
O günden beri sistem sistem diye bağırıyordum çoğu kişi daha yeni yeni sistemli olmanın güzelliğini anladı.
Temmuz ayından beri kendi sistemime göre trade ettiğim tüm işlemleri twitter profilimde görebilirsiniz. Ondan önceki 1 senelik işlemlerimin hepsi eğitim grubumda paylaştım.
O günden beri sistem sistem diye bağırıyordum çoğu kişi daha yeni yeni sistemli olmanın güzelliğini anladı.
🔥11
Tek bir sisteme sadık kalıp kurallarla trade etmeye hazırsan, form aşağıda.
Yarın form kapanıyor.
https://forms.gle/hGqcYHzXxqHG7UNT7
Yarın form kapanıyor.
https://forms.gle/hGqcYHzXxqHG7UNT7
Google Docs
DV Mentorship Katılım Formu
Kimler için?
Bu alan yalnızca gerçekten sistem kurmak isteyen, kurallarla trade etmeye hazır trader’lar içindir.
“Gizli bilgi”, karmaşık teori ve süslü anlatımlarla vakit kaybetmiş ama hâlâ sonuç alamayanlar için doğru yerdir.
Kimler için değil?
• Sinyal…
Bu alan yalnızca gerçekten sistem kurmak isteyen, kurallarla trade etmeye hazır trader’lar içindir.
“Gizli bilgi”, karmaşık teori ve süslü anlatımlarla vakit kaybetmiş ama hâlâ sonuç alamayanlar için doğru yerdir.
Kimler için değil?
• Sinyal…
🔥4
P.Daily candle inside bar kapattığında, yeni işlem gününde likidite referansı
önceki günün High–Low seviyeleridir.
Bugünkü işlemde ana beklenti Sell Side olmasına rağmen,
inside bar’ın High–Low’u
aynı likidite işlevini gördü.
Bu yüzden fiyat, klasik sell side hedefi yerine inside bar range’i temizleyerek reaksiyon verdi.
önceki günün High–Low seviyeleridir.
Bugünkü işlemde ana beklenti Sell Side olmasına rağmen,
inside bar’ın High–Low’u
aynı likidite işlevini gördü.
Bu yüzden fiyat, klasik sell side hedefi yerine inside bar range’i temizleyerek reaksiyon verdi.
❤19
DV MENTORSHIP ÇEKİLİŞ
Çekilişin kazananı: @CEVAT_C26
Kendisiyle iletişime geçip gruba katılım süreci başlatıldı.
Çekilişin kazananı: @CEVAT_C26
Kendisiyle iletişime geçip gruba katılım süreci başlatıldı.
👍11
Model geçen hafta olduğu gibi bu haftada muhteşem başladı çalışmaya.
Mekanik bir sistemin yoruma dayalı olmaması gerekiyor bununla ilgili tweette yazdım okuyun.
https://x.com/DartthVadder1/status/2020862348169191471?s=20
Mekanik bir sistemin yoruma dayalı olmaması gerekiyor bununla ilgili tweette yazdım okuyun.
https://x.com/DartthVadder1/status/2020862348169191471?s=20
❤13
1 haftadır paylaşım yapmıyordum ama bu demek değildir ki model çalışmıyor.
Vakti zamanı gelince bebekler gibi işlem veriyor.
En doğru işlem zamanını stratejim belirliyor.
https://x.com/DartthVadder1/status/2023772629820158112?s=20
Vakti zamanı gelince bebekler gibi işlem veriyor.
En doğru işlem zamanını stratejim belirliyor.
https://x.com/DartthVadder1/status/2023772629820158112?s=20
X (formerly Twitter)
Darth Vader (@DartthVadder1) on X
A+ Model diye buna derim.
Range Low aldı diyip longlayanların stop olduğu,
Manipülasyon ve doğru bias bilenlerin TP olduğu bir gün
Range Low aldı diyip longlayanların stop olduğu,
Manipülasyon ve doğru bias bilenlerin TP olduğu bir gün
❤8
Bugünün modele uyan tek işlemi.
Bu tarz düşen flow’larda FVG oluştuğunda, ilk beklentim her zaman modelin tamamlanması.
FVG içinden direkt girenler var.
Benim modelimde ise, önce low alımı görmeden işlem yok.
Çünkü high çıkarabilir, range’e girebilir.
Model netleşmeden risk almam.
Bu tarz düşen flow’larda FVG oluştuğunda, ilk beklentim her zaman modelin tamamlanması.
FVG içinden direkt girenler var.
Benim modelimde ise, önce low alımı görmeden işlem yok.
Çünkü high çıkarabilir, range’e girebilir.
Model netleşmeden risk almam.
❤13👏1
Bu hafta bias tarafında short yönünde nettim ve yanılmadım.
Ancak işlem tarafında istediğim verimi alamadım.
Bu bölge için planım belliydi, bias’a rağmen maksimum 2 stop.
Bu stoplardan sonra marketi zorlamadım ve haftayı kapattım.
Ramazan ayı sebebiyle biraz daha sakin kalmak ve maneviyata yönelmek benim için doğru bir tercih oldu.
Nitekim devamında ne GBP ne de EUR tarafında kurallarıma uyan bir işlem oluşmadı.
Planı bozmadık, agresifleşmedik ve süreç devam ediyor.
Herkese hayırlı Ramazanlar.
Ancak işlem tarafında istediğim verimi alamadım.
Bu bölge için planım belliydi, bias’a rağmen maksimum 2 stop.
Bu stoplardan sonra marketi zorlamadım ve haftayı kapattım.
Ramazan ayı sebebiyle biraz daha sakin kalmak ve maneviyata yönelmek benim için doğru bir tercih oldu.
Nitekim devamında ne GBP ne de EUR tarafında kurallarıma uyan bir işlem oluşmadı.
Planı bozmadık, agresifleşmedik ve süreç devam ediyor.
Herkese hayırlı Ramazanlar.
❤17
Bir önceki postta ettiğim zararları tek pozda geri aldık :)
Bu işin bir numaralı kuralı çok zorlamayacaksın.
https://x.com/DartthVadder1/status/2028832818793459784?s=20
Bu işin bir numaralı kuralı çok zorlamayacaksın.
https://x.com/DartthVadder1/status/2028832818793459784?s=20
❤6
Darkside | Fx Trading
📢 Şubat Ayı alımları açıldı. Bu ay sadece 10 kişi alınacak, Son katılım tarihi 4 Şubat. https://x.com/DartthVadder1/status/2016876467905257538?s=20
Bu arada Mart ayı eğitim grubuna alımlar başladı.
Sınırlı sayıda kişi alacağım tekrardan o yüzden niyetiniz varsa çokta ertelemeyin.
https://forms.gle/LfjB1Gjmk22jURdt6
Sınırlı sayıda kişi alacağım tekrardan o yüzden niyetiniz varsa çokta ertelemeyin.
https://forms.gle/LfjB1Gjmk22jURdt6
❤5
Discord'a erişim kısmında sıkıntı yaşayanlar için artık eğitim içeriklerine Telegram üzerinden de ulaşabileceksiniz.
Katılım sağlarken bunu belirtmeniz yeterli olur.
Katılım sağlarken bunu belirtmeniz yeterli olur.
❤8