Darkside | Fx Trading
522 subscribers
144 photos
1 video
68 links
Darkside is all you need
Özelden iletişim için: @DartthVadder
Download Telegram
Aynı model ile sonuç almaya devam ediyoruz.

https://x.com/DartthVadder1/status/2018676585952375232?s=20
👏8
Dün flowun devamında alamadığım ekstra işlemleri bugün aldım.

Diğer paritelerde, gruptakilerle baktık ama kurallarımızı karşılayan başka net bir işlem bulamadık.

Ay başını şu an çok güzel yaptık zorlamaya gerek yok.

Tek söyleyebileceğim şey EMA'nın sihrini görmezden gelmeyin.
🔥132
Beni takip edip bu tweeti beğenenler arasından 1 kişiyi eğitime alalım. Akşam açıklarım
13🎉1
Eğitim hakkında aklınızda hâla soru işareti varsa…

Temmuz ayından beri kendi sistemime göre trade ettiğim tüm işlemleri twitter profilimde görebilirsiniz. Ondan önceki 1 senelik işlemlerimin hepsi eğitim grubumda paylaştım.

O günden beri sistem sistem diye bağırıyordum çoğu kişi daha yeni yeni sistemli olmanın güzelliğini anladı.
🔥11
P.Daily candle inside bar kapattığında, yeni işlem gününde likidite referansı
önceki günün High–Low seviyeleridir.

Bugünkü işlemde ana beklenti Sell Side olmasına rağmen,
inside bar’ın High–Low’u
aynı likidite işlevini gördü.

Bu yüzden fiyat, klasik sell side hedefi yerine inside bar range’i temizleyerek reaksiyon verdi.
19
DV MENTORSHIP ÇEKİLİŞ

Çekilişin kazananı: @CEVAT_C26

Kendisiyle iletişime geçip gruba katılım süreci başlatıldı.
👍11
Model geçen hafta olduğu gibi bu haftada muhteşem başladı çalışmaya.

Mekanik bir sistemin yoruma dayalı olmaması gerekiyor bununla ilgili tweette yazdım okuyun.

https://x.com/DartthVadder1/status/2020862348169191471?s=20
13
1 haftadır paylaşım yapmıyordum ama bu demek değildir ki model çalışmıyor.

Vakti zamanı gelince bebekler gibi işlem veriyor.

En doğru işlem zamanını stratejim belirliyor.

https://x.com/DartthVadder1/status/2023772629820158112?s=20
8
Bugünün modele uyan tek işlemi.

Bu tarz düşen flow’larda FVG oluştuğunda, ilk beklentim her zaman modelin tamamlanması.

FVG içinden direkt girenler var.
Benim modelimde ise, önce low alımı görmeden işlem yok.

Çünkü high çıkarabilir, range’e girebilir.
Model netleşmeden risk almam.
13👏1
Bu hafta bias tarafında short yönünde nettim ve yanılmadım.
Ancak işlem tarafında istediğim verimi alamadım.

Bu bölge için planım belliydi, bias’a rağmen maksimum 2 stop.
Bu stoplardan sonra marketi zorlamadım ve haftayı kapattım.

Ramazan ayı sebebiyle biraz daha sakin kalmak ve maneviyata yönelmek benim için doğru bir tercih oldu.

Nitekim devamında ne GBP ne de EUR tarafında kurallarıma uyan bir işlem oluşmadı.

Planı bozmadık, agresifleşmedik ve süreç devam ediyor.

Herkese hayırlı Ramazanlar.
17
Bir önceki postta ettiğim zararları tek pozda geri aldık :)

Bu işin bir numaralı kuralı çok zorlamayacaksın.

https://x.com/DartthVadder1/status/2028832818793459784?s=20
6
Discord'a erişim kısmında sıkıntı yaşayanlar için artık eğitim içeriklerine Telegram üzerinden de ulaşabileceksiniz.

Katılım sağlarken bunu belirtmeniz yeterli olur.
8