دار مصر - روايات
21.9K subscribers
979 photos
47 videos
14 files
85.6K links
القناة الرسمية لمدونة دار مصر للروايات على التليجرام
Download Telegram
تننن تننن
كان ذلك صوت هاتفه بعد مدة سنه ونصف تخلت عن غرورها وكبرياءها واتصلت به من أجل سماع صوته... أنه الحب كاسر شموخ الاحبه وكبرياء العشاق...
هو: الو الو فضل يكرر الكلمه كتير
هى: كانت بتسمع صوته بس هو وحشهاا على الرغم الفراق الا انه لم يفارقها يوما
هو: تب هو انت/ى رنيت لية طالما مش بترد/ى
هى: ضحكت اصله لسا مش اتغير زى زمان اسلوبه طريقته ف الكلام ف الوقت دا افتكرت كل ايامهم سوا
هو: اى الضحكه القمر دى بس برضو مقولتيش مين
هى: سكتت شوية بتفكر تقول هى مين ولا لا وازاى مش عرفها الضحكه الى كان بيعشقها نساها هو عرف ينسانى!؟
هو: فوقها من خيالها عامله اى
هى: انت عرفت انا مين
هو: اكيد حد ينسا بنته..!!!
هى ف نفسها طالما لسا فاكرنى لية مش كلمنى الفترة الى فاتت دى لية ساب بنته زى ماهو بيقول ف دماغها اسئلة كتير اوى بس يا ترا ليهم جواب؟!!!
هو: اى مش بتردى لية
هى: انا عايشة الحمدلله انت الى عامل اى!؟ خطبت ولا لسا!!!
هو: لسا بدور على بنت الحلال بس اى يبنتى الغيبة الطويلة دى حتا اسالى من باب العشرة...وبعدين دخلت كلية اى صحيح؟!!
هى: هو المفروض مين الى يسال!؟ مين الى مشا و مفرقش معاه حد هاااا!؟ انا مش حاية اعاتب بس حبيت اطمن عليك مش اكتر وهتكون اخر مرا
وقفلت الفون ف وشه وعملتله حظر...
هى اى خلاص كدا اهو عايش حياته عادى لا وكمان بيكدب!!!.. كان قالى انه خطب مكنتش هزعل بالعكس هفرحله ماهو مهما كان فى يوم من الايام كان كل حاجة بالنسبة ليا انا مش انانية والله... استوووب نتعرف الاول على الشخصية دى(اسمى روڤان وحيدة ماليش اخوات ولا صحاب ف اولى كلية تجارة عندى19سنه مختمرة عايشة مع والدتى عشان منفصلة عن والدى بقالهم سنه ودا كان السبب الرئيسى الى دخلنى تجارة!؟؟ هنعرف بعدين هما انفصله ليةةة؟؟)
نرجع لقصتنا تانى
والدتها:اى ي بنتى انتى دخلتى تمتحنى وقولتى عدولى على اساس مثلا البت مذاكرة...!!!
روڤان:دايما كدا ي مامى كسفانى😂😂
والدتها:ماهو انا عارفة كل حاجة يا بنتى بس يلا الحمدلله
المهم خلصتى ولا لسا
روڤان:ايوة ي مامى وهروح احضر الاكل اهو..
خلصه اكل وغسلت الاطباق بعد كدا دخلت مسكت فونها شوية ودخلت عالمها الخاص الى هو قراءت الروايات
بدات تقرا ف روايتها (ابنه الشيطان)واتخيلت لو انها كانت مكان البطلة حقيقى ي بختها...
المهم خلصت ولقيت مسدج مبعوته على روم الدفعة دخلت قراءتها ماهو مفيش حاجة تعملها ومفيش حد تكلمه عشان هى شخصية انطوائية وفقدت الثقة ف كل الى حواليها
جتها مسدج من رقم مش مسجل
هو:هاى
هى:شافت المسدج ومارديتش
وقفلت فونها وذهبت لنوم عمييققق😴😴
صباح يوم جديد
روڤان صحيت وادت فريضتها وبعد كدا دخلت المطبخ تحضر فطار ليها ولوالدتها بعد كدا خرجت تروح لكليتها..
وهى ف الطريق فتحت الفون بتاعها ولقت مسدج مبعوت من نفس الرقم بتاع امبارح
هو:اى مش هتردى لية عفكرا انا بحبك وعارف كل حاجة عنك وبحاول اقرب منك بس انتى مش بتدى حد فرصة انه يقرب "أحببتك حتا ايقنت ان الحب لم يخلق إلا لگ اميرتى"
عملت بلوك لرقم عشان اكيد رقم بيرخم...
وصلت كليتها ودخلت المدرج وحضرت محاضرتها وبعد ما خلصت كالعادة طالعة على المكتبة جنب الكلية بتقعد فيها شوية وبعدين تروح
عم محمد صاحب المكتبة رجل كبير ف السن وهو الشخص الوحيد الى بتتعامل معاه من العالم الخارجى دا
هى:عامل اى يعمو محمد
هو:بخير ي روفروف انتى عامله اى
هى:الحمدلله بخير..جبتلى الرواية الى كنت طلباها منك امبارح
هو:اكيد ي بنتى ادخلى هتلاقيها عندك ف اول رف
دخلت ولسا بتمد ايدها عشان تاخد الرواية بيجى واحد سبقها واخد الرواية
هى:لو سمحت دى روايتى فرجعهالى
هو:هى كانت موجودة هنا وانا الى اخدتها الاول
هى:بس انا الى طلباها من عمو محمد فرجعهالى
هو:وانا قولت لا
هى:انسان بار..وبعدين دورت على كتاب تقراءه
هو:اخد الرواية وكانت بعنوان(عشق الزين)
والغريب ان بعد خمس دقايق رجعلها الرواية!!؟؟؟
هو:اتفضليها خلاص واسف لو ازعجتك
هى:لا خلاص خليهالك
هو:هتاخديها ولا اغير راى
هى:لاخلاص واخديتها وبعدين رجعت لبيتها...!!!
اول مارجعت
يااهل البيتتتت...
والدتها:تصدقى البيت وانتى مش موجودة بيكون حاجة كدا لطيفة ازعاج هانم انتى
هى:لية كدا بس يمامى دا انا حتا هادية وكيوتااايههه🥺🥺
والدتها:مين دى😂😂دا انتى مصدر الازعاج على الكوكب دا
هى:شكرا ي والدتى
وبعدين دخلت على اوضتها واتوضت عشان تصلى فرضها
وبعد كدا بدأت تفتح شنطتها وتخرج الرواية
والملفت انها لقت ف بداية الرواية
"لم أعلم انك طفلة لهذة الدرجة اميرتى.."
هى استغربت اوى من المكتوب بس هى مركزتش اوى...
يتبع...
لقراءة باقي الفصول داخل الموقع من هنا
https://www.darmsr.com/2022/04/07/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%88%d8%b6-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a8%d9%82-2/
:- انت بتعمل اي يا احمد بالتليفون
:- بكلم جيجي صاحبتي يا ماما
:- بتكلم جيجي صاحبتك !! .. و دي عرفتها منين يا شملول
:- ماما ..قولتلك ميت مره متقوليش الكلمه دي تاني
:- يا صبار يارب .. طيب يا حبيبي عرفت جيجي دي ولا هي اسمها اي دي كمان
:- اسمها جوان بس انا بحب اقولها جيجي زي ما كان جدو بيدلع تيته
:- طب جدك كان بيدلع ستك عشان بيحبها ..دي بدلعها ب حجه اي يا عين امك
:- عشان بحبها بردو يا ماما
:- بتحبها !! ..دا اللي هو ازاي يا عين امك
:- عادي يا ماما زي ما كل الناس بتحب ..هو انت فاكره كل الناس زيك نكديه
:- نعم يا خويا .. انا نكديه ..طب و الله لكون قايلة ل ابوك
:- عادي ميهمنيش إذا كان هو قال كده ..يا شيخه قرفتينا في عيشتنا
:- اه يا يانا ياما ..والله العظيم ماحد فقعلي المراره غيرك انت و ابوك ...
:- اي يا حبيبتي هو انت كل ما تتخانقي مع زياد هتجيبي في سيرتي
:- اهلا ب البيه اللي سايبني بشد في شعري مع ابنه و رايح يقول اني نكديه
:- انا !! ..انا قولت عليك كده
:- اه يا خويا انت ..حتى اسأل ابنك الشملول اللي بيحبلي و هو لسه في ابتدائي
:- والله و تمرط فيك التربيه يا واد جدع يالا ..و مظبطلك كام واحده بقا
:- انت هتستعبط انت كمان ..بدل ما تزعقله و تفهمه إن كده غلط رايح حضرتك تشجعه ..ربنا ياخدني عشان ارتاح منك انت و ابنك
:- اخيرا مشيت
:- بقولك اي يا بابا
:- اي يا اللي مشرف ابوك
:- ما تطلق الست دي و تجبلينا واحده تدلعنا انا و انت
:- كان على عيني يا حبيبي ..بس انا ادبست في امك النكديه دي
:- طب و اللي يخلصك منها
:- اعمله اللي هو عايزه يا عم احمد
:- طب استني
:- ماما
:- نعم يا عين امك
:- مش انا قولتلك إن بابا كان بيقول عليك نكديه
:- اه يا مغلبني
:- هو كان بيقول كده و بيتكلم مع واحده ست صوتها حلو اوي يا ماما و شكلها حلو
:- نعم يا روح امك
:- و ليه الغلط حتى روحي اساليه ..بس خدي السكينه معاك
:- دا انا مش هاخد السكينه دا انا هاخد اكياس سودا معاها
:- يكون احسن بردو
:- زياد
:- نعم يا حبيبتي
:- مين دي يا خويا اللي بتكلمها و بتقولها اني نكديه ..دا انت يومك مش معدي انهارده يابن مديحه الابي.حه
:- اه يا ابن الكل.ب دا انت مش ناوي على طلاقي دا انت ناوي على موتي
يتبع...
لقراءة باقي الفصول داخل الموقع من هنا
https://www.darmsr.com/2022/04/07/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%8a%d9%88%d9%85%d9%8a%d8%a7%d8%aa-%d8%b9%d9%8a%d9%86-%d8%a3%d9%85%d9%87-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84/
بكلمك من امبارح مش بترد علياا كنت فين
مش فاضي دلوقتي ياشمس نتكلم بعدين سلام
انا شمس عندي 16سنه لسه ف تالته اعدادي بحب نور ابن خالتي انا اتولدت لقيته قدامي مبعرفش اتعامل مع حد غيرو صاحبي وكل حاجه ليا حبيته من لما كنا ف اولي اعدادي لحد ماجه الوقت ولقيته بيقولي انا كمان بحبك ياشمس ساعتها كنت بتنطط من الفرحه انا وهو قد بعض بس هو اكبر مني بشهور...
Flash back
شمس:ها يانور اخلص عايز تقولي اي
نور:انااا بحبك ياشمس
شمس:طب مانا عارفه
نور:بجد
شمس:اهابتحبني زي اختك وصحبتك
نور:لا مش قصدي انا بحبك بس مش زي اختي ولاصحبتي انا بحبك ياشمس وافهمي بقا
شمس بفرحه:قصدك انك بتحبني
نور:اها والله
شمس:وانا بحبك يانور بحبك من زمان
نور بضحك:عارف ده انا لو سألت عيل هيقولي انك بتحبيني
شمس: لدرجه دي فاضحه نفسي
نور: اويي😂
back..
نادين: سرحانه ف اي ياشمس
شمس: هاا ولا حاجه
نادين: يعني انا مش عارفكي ده انا صحبتك من 11سنه مش هعرف فيكي اي
شمس: كنت بفتكر اول مره نور قالي انو بيحبني وازاي كان متهم بيا زمان دلوقتي معرفش حتي عنو حاجه
نادين بعصبيه: انتي كلمتي تاني
شمس: مش هقدر مسألش ع غصب عني
نادين: افهمي بقا والله مابيحبك نور مش بيحب غير نفسه انتي خساره ف اي اصلا بكره يندم ع كل ده وهتشوفي مفيش حد بيحب حد ياشمس وبيهمل ف افهمي بقا
شمس بعياط: لا هو بيحبني بس عندو مشاكل اكيد لازم استحملوا
نادين: انتي بتضحكي ع نفسك وكل مره بتحطي اعذار لنفسك وتصدقيها شايفه نفسك بقا عامل ازاي من من العياط كل يوم بسببه حتي مذكرتك اهملتيها
شمس: كفايه لو سمحت يانادين انا مبحبش ان حد يتكلم ع كده
نادين: مش هتكلم انا ماشيه اصلا وياريت تركزي احنا خلاص داخلين ع اول ترم ف تالته اعدادي والاجازه هتخلص وعايزين نركز علشان نجيب مجموع سلام
شمس: سلام
بعد شويه شمس رنت ع نور
شمس: اي يابني بكلمك مش بترد عليا ف اي
نور: انا هنام نتكلم بعدين
وقفل
شمس وهي بتكلم نفسها بعياط: يارب طب لو مش بيحبني يقولي ليه بيسبني بالايام ميعرفش عني حاجه طب يقولي اي السببب ف انه يبعد عني كده
نادين: الو ياشمس
شمس بعياط: انا مخنوقه اوي
نادين: انتي كلمتي الزفت ده تاني
شمس: متقوليش ع زفت
نادين: يابنتي ده هو اللي معيطك من شويه
شمس: بس بيحبني اكيد
نادين: لا يا شمس مش بيحبك
شمس: لا بيحبني انتي مش مصدقه لي
نادين: انتي عايزه تسمعي اي ايوه بيحبك ومهتم بيكي وعارف كل حاجه بتحصل ف يومك هو ده اللي انتي عايزه تسمعي صح ياشمس
شمس بعصبيه: حرام عليكي بقا انا صحبتك لي كده
نادين:علشان انتي صحبتي لازم انصحك مش اضحك عليكي واقولك بيحبك هتندمي ع كل اللي انتي بتعملي ياشمس صدقيني نور ميستهلكيش ده عايش حياته وناسيكي اصلا افهمي بقا انتي اي
شمس بعياط:سلام
تاني يوم الصبح
شمس:ماما هو بابا مجاش من امبارح صح
والده شمس:اها اكيد عندو شغل وهتأخر
شمس:انا برن ع مش بيرد
والده شمس:اكيد مشغول شويه ورني ع مانا عارفكي صحبت ابوكي وتخافي علي
شمس:ماانتي كمان يا ماما حبيبتي برضو
والده شمس بضحك:بس سرك ديما مع ابوكي
شمس:واحنا ملناش غيرك ياست الكل
والده شمس:ربنا يخليكولبعض هروح احضر الفطار وانتي حاولي ترني ع وطمنيني
شمس:حاضر يا ماما
عدا يوم وشمس ومامتها ميعرفوش حاجه عن والد شمس
شمس: نور انا قلقانه ع بابا اويي
نور ببرود: متقلقيش سلام بقا علشان مش فاضي
شمس بعياط لنفسها:هو مش المفروض يسمعني هو عارف اني قريبه من بابا ازاي مهتمش انو يسمعني حتي
عدا اسبوع منعرفش حاجه عن بابا وحتي نور مسألش عليا حتي
والده شمس:يابنتي كلي بقا متتعبيش قلبي
شمس بعياط:مش عايزه اكل انا عايزه بابا
والده شمس لنفسها:مش هينفع كده انا هكلم نادين تيجلها
بعد شويه..
نادين:ف اي طنط مالها شمس
والده شمس:من يوم مابابها اختفي وهي ع كده مش عايزه تاكل ولابتبطل عياط اعمامها راحوا شغلوا يسالوا ع ولسه محدش عارف حاجه عنو
(والد شمس ظابط ف الجيش)
نادين:طب اهدي ياطنط وان شاءالله خير وانا هدخلها
شمس:مش عايزه اكل يانادين انا عايزه بابا
نادين:هيجي والله بس كلي الاول بقا
شمس بعصبيه:مش عاااااايزه انا عايزه بابا هو عمره ماسبني لوحدي
نادين:خلاص اهدي وبطلي عياط هيجي والله
بعد شويه فون شمس رن
شمس:بابا......
يتبع...
لقراءة باقي الفصول داخل الموقع من هنا
https://www.darmsr.com/2022/04/07/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%86%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d8%b4%d9%85%d8%b3-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a/
كانت بتعيط و بتصو'ت و هي شايفة سليم شايل ابنهم و بيقرب بيه ناحية بانيو و هي على السرير بتصر'خ و مش عارفة تقوم لأن جر'حها لسه مفتوح.
حور بصر'يخ و ز'عيق:
-سليييييم سليييييم عشان خاطري هو ملوش ذ'نب..ابننا يا سليم ابني و ابنك!!!
بص ليها و بكل كبرياء و قسو'ة كأنه شيطا'ن:
-ده مش ابني..ده ابنك من القذ'ر التاني...
بص للولد اللي في ايده عمال بيصر'خ محتاج أمه و جسمه عليه د'م لأنه لسه مولود و بعدين بص لحور و ابتسم و في لمح البصر كان سايب الولد من ايده عشان يقع في البا'نيو و هو بير'اقب انهيار سليم و صو'يتها على ا'بنها اللي بيغر'ق..
حاولت تقوم من على السرير تنقذه فبهد'لت الأر'ض د'م و وقعت على الأرض مش عارفة تتحرك خطوة واحدة،قرب منها و هو بيبتسم بشما'تة فيها و على انتقا'مه منها.
فصر'خت فيه بكل كر'ه و و'جع:
-منك لله يا سليم...منك لله أنا مش مسا'محاك مش مسا'محااااااك..ابنييييي ابنييييييييي..
كان واقف بيراقب انهيا'رها و صر'يخها بكل برو'د و شما'تة و عيونه بتلمع بالإ'نتقام.
و بصوت عا'لي قال:
-أنا لهيب قسوتي قوي جدًا و بيطول الكل يا حور و أوعي تكوني مفكرة إني هر'حمك لاااا ده أنا هطلع عين اللي جااا'ابك.
و قرب منها يشد'ها من شعرها ناحيتة و هي بتصر'خ من الو'جع و فقد'ان ابنها اللي مكملش دقايق في الدنيا و اتق'تل بد'م بااا'رد..
رفعها سليم من على الأرض و دخل بيها الحمام و رما'ها في البانيو جمب جث'ة ابنهم و ثبت جسمها بإيديه جا'مد و هي فضلت تضر'ب في ايده و تخر'بشها و تخر'بش وشه و....
يتبع...
لقراءة باقي فصول الرواية داخل الموقع من هنا
https://www.darmsr.com/2022/04/07/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%84%d9%87%d9%8a%d8%a8-%d9%82%d8%b3%d9%88%d8%aa%d9%83-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
(بعد مرور خمس سنوات )
عطيه بإبتسامة : ست الستات طلبك وصل وايه داخله حرير ميلبسهاش غير كبرات الصعيد جلبيه معتبره وزي مطلبتيها جملي .
امسكتها تعاينها جيدا وعلى محيها ابتسامة تسر الناظرين .
نواره : چد ياعم عطيه ؟
عطيه : هكدب عليكي انا جايبهاله مخصوص من تاجر كبير في سوهاج هو اه مقاسه تعبني بس كله يهون عشان الظابط الصغير .
نواره بإمتنان : ان شاء الله ربنا هيفتحلك ابواب الرزج ياعم عطيه هاا تمنها كام ؟
عطيه بلوم : فلوس لا لا زعلتيني يانواره مصطفى دا حفيدي وانتي بنتي احنا بنا فلوس .
نواره بإعتراض : انا مش هاخد حاچة من غير مدفع فلوسها ياعم عطيه .
عطيه : نواره !
نواره : خابره اسمي كام ؟
عطيه بإستسلام : دماغكم ناشفه ياصعايدة هاتي ٢٠٠.
نواره بسخرية: ٢٠٠ ودخلها حرير عم عطيه تمنها الحجيجي ايه ؟
عطيه : طلاق تلاته مانتي دافعة غير ال٢٠٠ ومتخلنيش احلف ماتدفعي خالص .
نواره : هدفع اهدى كده واحنا بردك اللى دماغنا ناشفة خد ولفيني كيس .
--------------------------------
أبنوب : هااا اچي ؟
مصطفى : لا لا .
أبنوب : طب انا هعيد من الأول خلويص .
مصطفى : لسه .
أبنوب : اچيب البوليس .
جلس وراء احد المقاعد ليختبئ واضع يده حول فمه منظره قابل للإلتهام كتله من اللطافه والجمال البريئ .
أبنوب : كده انا هلف هفتح عيني .
وما ان فتحها وقعت عينيه عليه الصغير المشاغب ألم يجد مكان غير ذلك فتح الباب لتدلف حولت نظرها بين صغيرها وأبنوب بإستغراب ليشير لها بأن لا تتحدث فهمت مايجول بعقله لتردف بخبث .
نواره : امال في مصطفى ياعم أبنوب ؟
أبنوب بتمثيل : مش خابر يابتي احنا كنا بنلعب الغميضة وهو اختفى انا خايف ليكون خرچ .
قال كلامه وهو يتجه نحوه وهى كذلك .
نواره : كده طب هنعمل ايه عاد ؟
حاصروه بينهم لينقضوا عليه وسط ضحكاتهم العاليه .
مصطفى بضحك : مسكتني .
أبنوب : دورك .
نواره : مش دلوجتي عشان انا عامله مفاجأه لزينه الرچاله بمناسبه اتمامه خمس سنين .
مصطفى بلهفه : ايه ايه ؟
امسكت الحقيبه لتفرغ محتوياتها امام عينيه لتجحظ حدقيتيه ثواني وعم المكان بصوتة العالي ليشاركة أبنوب بسعادة حقا اتوا وبثوا للمكان الروح بعد ماكانت الوحدة كل حياته .
نواره : تعالى ألبسهالك .
مصطفى بعبوس : انا كبير هلبسها لحالي .
دلف ليغير ملابسه ليجلسوا هم بإنتظاره .
أبنوب : بردك چيبتهاله !
نواره بإبتسامة : الفرحة اللى في عينه عندي بالدنيا .
اخرج رأسه من الباب .
مصطفى بخجل : ماما مش عارف البس .
--------------------------------
تنهد بضيق مما يراه احقا هذا صديقة يعلم انه لم يكن ملاك لكنه ايضا لم يكن بهذه القسوة والدموية خمس سنوات لم يمل من البحث لم يترك مكان كل شئ تغير اصبح المكان كئيب الدماء لا تفارق يده وكل يوم يغوص في عتمته .
حازم : يوم الخميس .
زين : سافر انت .
حازم : لا يازين مش هجدر الدكتور بتجول ملك ممكن توضع في اي وجت وهتعملها چميله لو شوفت ود الحچ محمد بيجولوا محجوز هناك .
اومأ له ببرود كحاله ليردف .
زين : اجفل الباب وراك .
خرج بسرعة قبل ان يفقد السيطرة ويهشم رأس ذاك الاحمق ليستقيم الاخر القسوة عنوانه لا نكذب حقا أزداد وسامة وهيبه في هذه السنوات غير جسده الذي انهك من كثرة التمارين والعمل لا ينم بالمعنى الحرفي تراوده في كل وقت لا تفارقة عسليتيها الاخاذه اول ما وقعت عينيه عليها صوت ضحكاتها وحديثها العفوي حتى بكائها حقا اشتاق له اتجه نحو النافذة دقائق مرت وهو على نفس الحال يغمض عينيه ثواني لتتغير ملامحة للألم .
زين في نفسه : ارحميني يابت مصطفى .
عبست ملامحة عند شعوره بحركت احدهم في الغرفه لحظات حتى اقتربت الخطوات التفت لتواجهه سكين تفاداها ليمسك يدها
سحر بهوس : لازم تموت بعد .
زين بذهول : اتچنيتي اياك .
سحر بسخرية : اتچنيت كيفها هى ماتت بس انا مش همشي غير لما اخد روحك .
زين : مجولتلهاش تموت نفسها .
سحر بغضب : مجولتلهاش بس جتلتها هى حبتك ... هى كانت هتبجى خاتم في صباعك بس انت مرمات حتى بعد ماسبتك بتفكر فيها ياعالم هى مع مين دلو.....
قاطعها بصفعه قوية دوت وجنتيها ليختل توازنها استندت على مقعد خلفها ليحاصرها .
زين بجحيميه : فاكراها كيفك يوم مابصتلهاش راحت لخوي ردي ... ردي .
انهى كلامه بصوت مرتفع ارتعدت اوصالها بسببه تجمعت كل الذكريات بعقلها لتردف بألم .
سحر بحزن : انت خابر اني حبيتك ومتأكد اني لساتني ..... حاسه اني بخونها انا انا اللى حببتها فيك كنت عايزة اكسرك جولت اچوزهالك و..... وناخد فلوسك وكل حاچة اهي تشفي غليلي .
زين بإشمئزاز : وس**خة .
سحر : عشان حبيتك .... عشان حبيتك يازين اتعلجت بيك من واحنا صغيرين بنيت احلام ياراچل دا انا سميت عيالنا .
زين بسخرية : عشان كده اول مارچعت لجيتك اتچوزتي اخوي .
سحر : انت كسرتني لما رفضتني عايزني اعمل ايه ملجتش غير كده واخوك طيب مخدش في يدي اسبوع وكان خطبني شهر وكنت مرته اجولك على الكبيره يازين اخوك مش معيوب وبيخلف ... متبصش كده انا كمان بخلف بس باخد حجن عشان محبلش .
احمد : طول الوجت دا كنتي بتخدعيني ؟
التفتوا اليه بصدمة .
سحر : احمد !!!
--------------------------------
مجدة : اخيرا جيتي .
نواره بأسف : معلش كنت بچيب حاچة لمصطفى .
مجدة : ولا يهمك ياوز هااا تشربي ايه ؟
نواره : لا يادوب اغير .
مجدة : عندك ايه دلوقتي ؟
نواره : هدي مرضى عنبر ٣ الدوا .
مجدة : والله مامصدقه دكتورة اد الدنيا تشتغل ممرضة .
نواره بملل : بجالي ٤ سنين شغاله معاكي وانتي كل يوم نفس الموال مبتزهجيش .
مجدة : مانا هطق يابت انتي بتعدلي على الدكاترة هنا دا لولكي كان كذا حالة ودعت .
نواره : استغفري ربك الاعمار بيد الله .
مجدة : استغفر الله العظيم .
سماح : من كل ذنب عظيم مالك ؟
مجدة بضجر : مفيش الهوا اتسحب من الاوضة فجأة .
سماح : طب يلا ياختي مش الشفت بتاعك خلص انجزي وانتي شهلي وعدي على المدير عايزك .
نواره بإستغراب : عايزني ف ايه ؟
سماح : لما تروحي ابقي اعرفي يلا ياماما ورنا شغل .
خرجت لتردف مجدة بعصبية .
مجدة : شايفة الوليه حربوئه انا ماشيه ابقي بوسي لي مصطفى .
نواره بضحك : يوصل سلام .
-------------------------------
طرقت على الباب ليأذن لها بالدخول دلفت وتحدث بإحترام ورسمية .
نواره : حضرتك بعتلي .
دكتور سمير : ايوه يانواره اتفضلي اقعدي احب اعرفك دا دكتور حاتم ابني .
نواره : اتشرفت .
اومأ لها وعينيه مأخوذه من جمالها الرقيق .
دكتور سمير : حاتم كان برا ولسه راجع وهو هيحل محلي في المستشفى من هنا ورايح .
نواره بصدمة : هتفوتنى !
حاتم بضحك : هيفتكم لا ياستي هو بس هيتفرغ للتدريس الفترة دي بعدين هيرجع هو قالي انك من اكفأ الممرضين هنا .
دكتور سمير : نواره اصلاً دكتورة .
حاتم بذهول : دكتورة !
نواره بخجل : ايوه بس مفيش مكان فارغ عشان كده اتعينت ممرضة .
حاتم بإعجاب : شكلي هنبسط بالشغل معاكي .
نواره : ان شاء الله طب انا دلوجتي ماخبراش ايه المطلوب مني ؟
دكتور سمير : عايزك ياستي متسبيش دكتور حاتم وتعرفيه كل حاجة في المستشفى عايز على درايه بكل صغيرة وكبيرة هنا وانتي بقالك ٤ سنين يعني هتفديه .
نواره بإرتباك : بس يعني .
حاتم : بس ايه يانواره مش نواره ؟
نواره : نواره انا جصدي ان الاحسن مني سماح وهى اجدم وريستنا .
حاتم : متجبيش سيرتها دي ست اعوذ بالله فيها نفاق .
نواره : عالفكرة هى طيبه بس طبعها حامي شوي .
حاتم بضحك : ياشيخة شويه بس .
نواره : شويتين تلاته يوووه جوي حامي جوي عاملة كيف عفريت العلبه .
تعالت ضحكاتهم ليتحدث سمير .
دكتور سمير : كدا تقوموا تشوفوا شغلكم يلا .
يتبع باقي الفصول داخل الموقع من هنا
https://www.darmsr.com/2022/04/07/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b2%d9%8a%d9%86-2-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1/
:نا بكره ابص في وشك نتي متخيله
نوران بجمود:ونا بكرهك اصلا يا حسام بكرهكك
حسام ببرود:انتي طالق ي نوران وانسي بقا المهر وحقوقك بعد الطلاق فهمه
نوران بقرف:ونا مش عايزه من وشك ده حاجه
حسام ببرود مسك دراعها جامد اوي لدرجه انها كانت بتتلوي من الوجع
حسام :لو لسانك طول عليا تاني هقطعو فهمههه
اميره بعياك:اوعا سيب ماما انت بابا وحش
حسام بعصيبع زق اميره بنتو لتقع ع الارض
نوران جريت عليها بسرعه خ.تها ف حضنها
اميره بعياط:يلا نمشي من هنا يمامي بابا ده وحش اوي وبيضربك كل يوم وزقني دلوقتي
نوران بعياط ع بنتها: يلا يقلبي يلا قولي معايا حقكك عليا نا
حسام بص عليهم بي زهق وقال
كسام :ارجع ملاقكيش ف الشقه فهمه
وخد المفاتيح ومشي
نوران بدموع:اسفه يا اميره اخوكي جاد لسه مجاش من المدرسه
اميره :لا يمامي لسه زمانو جاي يلا نلم هدومنا قبل ما بابا الوحش ده يجي
نوران قعدت تلم الهدوم وهيا ف متهاهه هتعمل اي في حياتها بعد كده
شويه والباب خبط وكريم دخل يجري ع نوران
كريم بحب :ماميي
نوران حضتنو بحب :اي يحبيبي
كريم :انتو بتلمو الشنط لي
نوران بحب :هنشمي من هنا يحبيبي
كريم بحزن وصدمه :ايي
اميره :ايوه يكريم عشان بابا الوحش ده بيضرب ماما
كريم اتحول وشو لي عصيبه
كريم بغصب طفولي :يعني اي يضربك نتي مش عارفه انك معاكي راجل هنا ولا اي
نوران بصالو ومس مصدقه وبعديت فاقت بسرعه لما افتكرت حسام لما قالها انها تمشي قبل ما يجي لانها بتخاف منو جدا
نوران بحب حضتنهم هما الاتنين وخدت الشنط وطلعت برا البيت
بصت عليه من بعيد بي توهان ومشيت
منار :طلقك ازاي وامته
نوران حكت لها ما حدث
منار :خشي ارتاحي شويه وي هناء زمانها جايه
منار تبقا صحبت نوران الوحيده وي هناء تبقا بنت خالت نوران وصحبتها المقربه
نوران نامت وصحيت ع عياط اوزعيق كريم
نوران بخوف :اي في اي
هناء بحزن:حسام هيتجوز
نوران بصدمه فااجاهه.صدر صوت من ورااها صويت
يتبع..
لقراءة باقي الفصول داخل الموقع من هنا
https://www.darmsr.com/2022/04/07/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%86%d8%b5%d9%81-%d8%b9%d8%b0%d8%b1%d8%a7%d8%a1-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a/
وكادت ان تدخل المستشفى مرة اخري ولاكن وجدت احد يوضع علي انفها مخدر وتسقط بين يدية فاقده الوعي حملها واركبها السيارة وانطلق الي مكان ما
في الداخل كان ليث يجلس وهو يضحك مع مليكة فاليوم عيد لهم اليوم جائت طفلهم الي الدنيا
اسر انا ياعم لازم امشي يحسن ياسمين تعبانة اوووي الف مبروك يا صحبي عقبال متشوفة عريس
ليث بابتسامه الله يبارك فيك يا صاحبي يالا امشي انت وخلي بالك من مراتك
اسر حاضر يالا يا ياسمين
ياسمين حاضر عاوزة حاجة يا مليكة انا هجيلك تاني
مليكة خلي بالك بس من نفسك
غادرت ياسمين واسر من المستشفى
مليكة امال فين مرام كل دا بتودي اسد الحضانة اتاخرت اووووي
ليث فعلا اتاخرت اوووي هطلع اشوفها
خرج ليث وذهب الي الحضانة لم يجدها نظر الي ابنة
ليث بإبتسامة وديت عمتو فيك يا اسد باشا هروح اشوفها راحت فين وارجعلك
ذهب ليث وهو يبحث عنها في كل مكان ولم يجدها
سال اخد العاملين في المستشفى
العامل ايوة هي طلعت برة علشان في واحد نادي عليها وبعدين مش ظهرت تاني
ذهب ليث بخوف الي غرفة المراقبة واسترجع الكاميرات فالمستشفي تقف علي قدم وساق فاخت ليث السيوفي مفتقدة راي ليث ماذا حدث في الكاميرات كاد ان يجن اتخطفت اختة
ليث الو ايوة يا اسر هات الرجاله وتعالي بسرعة
اسر في اي يا عم حد حصلة حاجه
ليث مرام اختي اتخطفت
اسر ايي ازاي انا جيلك حالا
ليث بسرعة
اغلق ليث الهاتف مع اسر وصعد الي الغرفة عند مليكة
مليكة اي يا ليث فين مرام
ليث اتخطفت
مليكة اييي ازاي
ليث اكيد يونس الكلب هو الي خطفها
مليكة مين يونس دا
ليث مش واقتة انا رايح مشوار وهسيب حرس هنا قدام الباب وحرس عند اسد تحت وانتي اوعي تخرجي من هنا اننتي فاهمه
مليكة حاضر ابقي طمني يا ليث
ليث حاضر
خرج ليث من الغرفة ومليكة تبكي علي مرام فايتري ماذا يحدث لها هل هي بخير اما لا ظلت تبكي حتي غفت من التعب
(💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
اما عند مرام وصلت السيارة الي فيلا جميلة بشدة خرج شاب من السيارة وهو يحمل مرام الفاقدة الوعي
ودخل بها الي الفيلا ودخل غرفة ووضع مرام بها وهو ينظر عليها ثم خرج من الغرفة واتصل علي احد
الشاب كل حاجه تمام
ثم اغلق الخط وترك مرام في الغرفة بعد ان اغلق عليها الباب جيدا حتي لا تستطيع الهرب منة وجلس يشرب سجاير بشدة وهو يفكر ماذا يفعل بها
عند ليث اخذ ليث الرجال بعد ان امن المستشفى جيدا وانطلق الي فيلا السباعي وبعد وقت كان هناك اقتحم ليث الفيلا ورجالة يبحثون عنها في كل مكان
يونس بغضب انت بتعمل اي هنا يا ابن السيوفي
ليث بغضب بشوف اختي الي انت خطفتها يا ابن السباعي
يونس انا مخطفتش حد وبعدين هخطف اختك لي
الحراس مفيش حد يا ليث بية
ليث وهو يمسكة من ملابسة اختي فين وديتها فين انا متاكد ان انت
يونس ببرود انا مخطفتش حد شوف اختك راحت فين
ليث بغضب لو عرفت ان ليك يد في الموضوع هقت*لك يا يونس
يونس ببرود نورت يا ابن السيوفي
خرج ليث وهو حزين اين اختة فقد اختة يالله كم هو يتالم علي فراقها
اسر ليث اهدي هنلاقيها متقلقش
ليث دماغي هتنفجر ياتري انتي فين يا مرام
اسر اهدي يا صحبي
ليث اركب بسرعة هنروح مشوار
اسر فين
ليث اركب بس
ركب اسر السيارة وخلفهم الحراس
اسر هااا هنروح فين
ليث اطلع علي فيلا الهاشمي
اسر لا يا ليث ما تجبلناش مشاكل
ليث بغضب بقولك اطلع بسرعة حاسس ان اختي هناك
انطلق اسر بالسيارة الي فيلا الهاشمي وصل ليث الفيلا
ودخل بسرعه الي الداخل
فؤاد بغضب انت ازاي تدخل كدة مين سمحلك
ليث بغضب اختي فين انطق وديتها فين
فؤاد وانا مالي باختك اصلا
ليث متسطعبطش اختي فين
الحراس مفيش حاجه يا ليث بية
ليث بغضب يعني اي دورو تاني امال اختي راحت فين
فؤاد دور عليها بعيد عني
ليث بغضب رجعلك تاني مش هسيبك لا انت ولا راس القفعة ابن اختك
فؤاد نورتني والله يا يا ليث بية
خرج ليث وهو كاد ان يجن اختة ليث لها اصر لا هنا ولا هناك مين يكون فعل هذا وما غرضة من هذا
اسر ليث يالا نروح وانا هدور معاك بس نفكر بالعقل
ليث بغضب دي اختي انت فاهم اختي مررررررررررام انتي فين يا مرررررررررام انتي فين يا قلب اخوكي
وجلس علي الارض يبكي علي اختة التي ليس لها ذنب في اي شئ جلس اسر بجانبة حزين والحراس ايضا اول مرة يجدة ليث بهذا الضعف
اسر قوم يا ليث مليكة محتجاك والله هنلاقيها مقلقش
ليث بقوة يالا
قام ليث من الارض وذهب الي المستشفى حتي يطمان علي ملاكة الصغير وطفلة
(💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
فاقت مرام ونظرت حولها وجدت نفسها في غرفة غريبة ونايمة علي سرير حاولت القام ولاكن شعرت بدوخه غريبة من المخدر بعد وقت فاقت نهائي ذهبت الي باب الغرفة وهي تفتحة ولاكن لم يفتح اخذت تبكي وتخبط وتنادي وهي خائفة بشدة
مرام حد هنا افتحولي والنبي انا خايفة والنبي حد يسعدني انا مش عملت حاجه والنبي وجلست تبكي
وفجاة اتفتح الباب ودخل شاب بطلتة الساحرة انصدمت مرام من هذا الشخص
مرام هو انت
الشاب بابتسامه اهلا بيكي في جحيمي
يتبع..
جالسه علي الفراش تبكي علي حالها وهيا تنظر لذالك الذ*ئب البشري النائم بعمق بجانبها بعدما اخد غرضه وهو يقول لها حقي كا زوج نظرت اليه بغضب وكر*هه ملئ قلبها
وشردت بفكرها للماضي
البنت /وانتي بقا مواصفات الراجل اللي عاوزاه اي كل بنت قال عاوزاه وسيم وعاوزاه غني غناء فاحش واللي عاوزاه رومنسي
انتي بقا يا ريسيليا
ريسيليا شردت بفكرها قائله /انا بقا عاوزه واحد متدين يعرف ربنا كويس يراعي ربنا فيا يعاملني زي ما الرسول صلى الله عليه وسلم قال عاوزه راجل وقت ما نزعل ميضربنيش ولا يزعق لا يخدني في حضنه ونهدا ونصلي ركعتين راجل يسجلني وصيه الرسول صلى الله عليه وسلم علشان لما يشوف الاسم ويفتكرني يبتسم راجل يربي عياله علي الطاعه والجهاد في سبيل الله راجل حكيم وعادل ويعرف ربنا كويس كل اللي انتوا قولتوه ميفرقش معايا بجنيه
أعجب الجميع بفكرها
فاقت ريسيليا من افكارها
ونظرت اليه ينام بعمق نظرت اليه نظره استحقار وقامت دخلت المرحاض توضت وصله قيام الليل وتدعي الله أن ينقذها من ذالك الذ*ئب البشري
ونامت على المصليه
صحي كمال من النوم واستغرب عدم وجود ريسيليا على الفراش
قام لكن لفت انتباه ان ريسيليا نايمه علي سجاده الصلاه مهتمش ودخل المرحاض
وطلع دخل غرفة الملابس ارتدي بدله سوداء وقميص ابيض فهو لم يغير لونه الأسود
طلع من الغرفه وراح عند ريسيليا
وبيخبطها برجله /انتي اصحي
بقلم /ندا الشرقاوى
ريسيليا /.... لا رد
كمال بعصبيه /انتي يابت اصحي
ريسيليا /.... لا رد
كمال بغضب /اصحي يابت انتي مو*تي ولا اى
نزل لمستواها وحط ايده على جبهتها كانت حرارتها مرتفعه وغائبه عن الوعي
كمال ضر*بها بخفة علي خدها /ريسيليا
شالها ودخل بيها المرحاض ونزل بيها تحت الدش وقطرات الماء تتساقط عليهم شهقت ريسيليا بخوف ومسكت فى كمال كأنها بتمو*ت وتستنجد به قربها كمال لصدره وبالفعل أسندت راسها علي صدره قائله بهمس بسيط/كم... كمال
شالها وخرج من المرحاض ودخل غرفه الملابس اخرج لها منامه شتويه وبدل لها ثيابها
وخرج سطحها علي الفراش وكانت درجه الحراره انخفضت قليلا
بقلم ندا الشرقاوى
نزل كمال المطبخ وكانت المره له فالخدم يفعلون كل شيئ ويكونوا تحت أمره في اى وقت لكن بعد زواجه من ريسيليا استلمت ريسيليا وتولت كل شئ
اخد كمال قطعه قماش واناء به ماء واتجه للجناح وكانت ريسيليا بترتعش جامد
كمال ودق القلق في قلبه لأول مره /ريسيليا
طلع على الفراش وضمها لحضنه وغطاها بغطاء الفراش
ريسيليا /مش... قادره
كمال /مالك طيب
ريسيليا ببكاء /جس*مي بيوجعني وسقعانه اوى
كمال بغضب /اي اللي نيمك علي الارض
ريسيليا /صليت ونمت
كمال /هطلب دكتور وبالفعل طلب الدكتور
بعد قليل من الوقت
الدكتور /ضربات القلب سريعا والضغط واطي ودرجه الحراره عاليه هكتب لحضرتك دوا لضربات القلب وكمان أكلها ضعيف ياريت تهتم بالأكل شويه وتعلق محاليل لمده يومين
كمال بنظر الي ريسيليا بغضب /تمام اتفضل يادكتور
غادر الدكتور
كمال بغضب وعصبيه /والهانم فاكره انها لما تتعب هتصعب عليا ولا اي لا فوقي انتي هنا مزا*ج وبس
ريسيليا ببكاء /وانا مش من الشا*رع ياكمال بيه انا بنت ناس علي فكره
بقلم ندا الشرقاوى
كمال بسخريه /ناس مين دا انا واخدك من ملجئ هما يومين هتفضلي زي الضيافة بس بعد كده هترجعي زي ما كنتي
انكمشت في نفسها خوفا منه
كمال بسخريه /متخافيش اوي كده مش جاي جمبك اصلا هجيب حد يعلق ليكي المحاليل مش ناقص تمو*تي وهتجبيلي مصي*به
طلع كمال من عند ريسيليا وهو سامع صوت وحس بوجع في قلبه
كمال في نفسه /اي ياكمال اللي زيك ملوش انه يحب خليك قا*سي.
رن علي احد الخادمات ان تاني هيا وممرضه تعلق لريسيليا محاليل
نزل كمال تحت دخل غرفه المكتب وزفر بضيق
وفتح الدرج من ادراج المكتب طلع علبه سجا*ير(لفائف) وبدأ يدخن بشرا*سه
وتناول بعض من الكحوليات
في اخر الليل طلع كمال من المكتب وهو غير قادر على المشي طلع علي الدرج بصعوبه وفتح الباب ودخل وهو يدندن احد الأغانى الشعبية
ريسيليا بخوف /انت مالك
كمال بس*كر /مالي.... انا.... انا عادي خالص وشاور الخدامه تطلع بره
تقدم كمان من ريسيليا التلي تبتلع ريقها بصعوبه خوفا منه
طلع كمال علي الفراش وشد ريسيليا تحته
ريسيليا بخوف /كمال
نام كمال وريسليا تحته ودافن راسه في عنقها/هشش... انا... انا محتاج. انام
ريسيليا بخنقه من حمله فهو ضخم للغايه حاولت تحركه من عليها ونجحت بعد صعوبه
واستسلمت للموقف ونامت بجانبه
في صباح يوم جديد فاق كمال وهو يشعر بألم في رأسه
كمال بوجع /اااه دماغي
نظر الي ريسيليا بأستغراب
كمال /انتي..... انتي
ريسيليا صحيت /اي حد يصحي حد كده
كمال /اي اللي جابني هنا
ريسيليا بسخريه /ابدا طلعت امبارح وانت مش عارف تمشى اصلا من الزفت اللي بتشربه دا ياشيخ اتقى الله بقا ااااه
كان كمال مسكها من شعرها /انتي مالك بيا ياحي*وانه انتي انا اللي بشرب وانا اللي همو*ت انتي مالك
ريسيليا ببكاء /سيب شعري
كمال بسخريه /مش هلاقي غير بنت الملاجئ هيا اللى هتعرفني الصح من الغلط
ريسيليا /كمال.... شعري
زقها كمال واتوجعت ريسيليا
دخل كمال المرحاض
وطلع بعد فتره ويوجد منشفه حول خصره
كمال /جهزي نفسك علشان بكره عندي حفله
ريسيليا وهي مستمره في البكاء /انا تعبانه ومش عاوزه اروح في حته علشان محدش ذنوب علي المس*خره وقل*ه الأدب اللي بتشوفهم
كمال بخبث /انتي شكلك كده يابت انتي عاوزاني أمد أيدي عليكي
التزمت ريسيليا الصمت
دخل كمال غرفه الملابس وقف أمام الخزانة وهو يختار ملابسه بحيره ثم ابتسم بسخريه فجميع ملابسه بالون الأسود
بدا كمال يرتدي ملابس وبعد ان أتم لبسه سمع صوت صراخ من الخارج خرج بسرعه
وعقد لسانه من الصدمه
كمال/......
يتبع..
https://www.darmsr.com/2022/04/06/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ba%d9%8a%d8%b1%d8%a9-%d8%ad%d9%8a%d8%a7%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b4%d9%8a%d8%b7%d8%a7%d9%86-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88/
:نا بكره ابص في وشك نتي متخيله
نوران بجمود:ونا بكرهك اصلا يا حسام بكرهكك
حسام ببرود:انتي طالق ي نوران وانسي بقا المهر وحقوقك بعد الطلاق فهمه
نوران بقرف:ونا مش عايزه من وشك ده حاجه
حسام ببرود مسك دراعها جامد اوي لدرجه انها كانت بتتلوي من الوجع
حسام :لو لسانك طول عليا تاني هقطعو فهمههه
اميره بعياك:اوعا سيب ماما انت بابا وحش
حسام بعصيبع زق اميره بنتو لتقع ع الارض
نوران جريت عليها بسرعه خ.تها ف حضنها
اميره بعياط:يلا نمشي من هنا يمامي بابا ده وحش اوي وبيضربك كل يوم وزقني دلوقتي
نوران بعياط ع بنتها: يلا يقلبي يلا قولي معايا حقكك عليا نا
حسام بص عليهم بي زهق وقال
كسام :ارجع ملاقكيش ف الشقه فهمه
وخد المفاتيح ومشي
نوران بدموع:اسفه يا اميره اخوكي جاد لسه مجاش من المدرسه
اميره :لا يمامي لسه زمانو جاي يلا نلم هدومنا قبل ما بابا الوحش ده يجي
نوران قعدت تلم الهدوم وهيا ف متهاهه هتعمل اي في حياتها بعد كده
شويه والباب خبط وكريم دخل يجري ع نوران
كريم بحب :ماميي
نوران حضتنو بحب :اي يحبيبي
كريم :انتو بتلمو الشنط لي
نوران بحب :هنشمي من هنا يحبيبي
كريم بحزن وصدمه :ايي
اميره :ايوه يكريم عشان بابا الوحش ده بيضرب ماما
كريم اتحول وشو لي عصيبه
كريم بغصب طفولي :يعني اي يضربك نتي مش عارفه انك معاكي راجل هنا ولا اي
نوران بصالو ومس مصدقه وبعديت فاقت بسرعه لما افتكرت حسام لما قالها انها تمشي قبل ما يجي لانها بتخاف منو جدا
نوران بحب حضتنهم هما الاتنين وخدت الشنط وطلعت برا البيت
بصت عليه من بعيد بي توهان ومشيت
منار :طلقك ازاي وامته
نوران حكت لها ما حدث
منار :خشي ارتاحي شويه وي هناء زمانها جايه
منار تبقا صحبت نوران الوحيده وي هناء تبقا بنت خالت نوران وصحبتها المقربه
نوران نامت وصحيت ع عياط اوزعيق كريم
نوران بخوف :اي في اي
هناء بحزن:حسام هيتجوز
نوران بصدمه فااجاهه.صدر صوت من ورااها صويت
يتبع..
https://www.darmsr.com/2022/04/06/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a8%d9%82%d9%84/