دار مصر - روايات
21.8K subscribers
979 photos
47 videos
14 files
85.7K links
القناة الرسمية لمدونة دار مصر للروايات على التليجرام
Download Telegram
كانت نايمه على سريرها في اوضتها وصحيت على صوت دوشه وحاجات مزعجه بتتحرك ، فاقت واتعدلت وهيا معندهاش اي فكره ايه اللي بيحصل تحت ، لسه هتقوم من مكانها الباب خبط خبطه خفيفه وهيا سمحت للي بيخبط يدخل، الباب اتفتح ودخلت واحده باين عليها الحزن وحاولت ترسم ابتسامه على وشها بس متعدتش شفايفها وهيا بتقول بحزن " صحيتي يا حبيبتي ؟!"
بصتلها بتفحص وقالت بهدوء " اه صحيت بس هو في ايه، ايه الأصوات دي وايه اللي بيحصل، والأهم انتي متضايقه ليه كده"
بصتلها بحزن حاولت تخفيه وقالت " سيبك من كل اللي بيحصل وانزلي كلمي حسن بيه، وعشان خاطري يا نور متزعليش من اللي هيحصل لأن كله في مصلحتك "
بصتلها وهيا بتحاول تحلل كلامها اللي مش فاهمه نصه وقالت بعبوس " ايه اللي هيحصل، بتتكلمي بألغاز ليه ؟ "
اتنهدت وقالت بنفاذ صبر " حسن بيه في اوضته روحيله بسرعه "
قالت كلامها وجت تخرج لقت نور مسكت فيها وقالت برجاء " قوليلي في ايه عشان خاطري، مش انتي زي ماما، متخبيش عليا وقولي في ايه ؟"
بصتلها بحزن وقالت " انا مش بخبي، هتعرفي كل حاجه دلوقتي بس هيبقى احسن لو مش مني "
هزت راسها بتفهم وخرجت تروحله بسرعه، بمجرد ما خرجت من اوضتها لقت أشخاص غريبه بياخدوا كل حاجه موجوده، جريت على اوضة عمها حسن ودخلت وهيا مذهوله، بصلها بابتسامه حاول يظهرها وقال " صباح الخير "
قربت منه وقالت بحيره " هو في ايه، ايه اللي بيحصل بره ومين دول وليه كل حاجه في البيت مش في مكانها ؟"
سكت شويه وبعدين قال بهدوء "بصراحه كده الڤيلا والعربيات والفلوس اللي في البنك كلهم اتحجزوا ... كل حاجه اتحجزت مؤقتا لأن زي ما انتي عارفه اخر مشروع دخلته للاسف فشل ولازم اسدد الديون فمحتاج شوية وقت اقدر ارجع بيها كل حاجه "
بصتله بصدمه وتدراكت الموقف وقالت "اه وبعدين"
اتنهد وقال بضيق " هتروحي عند أهل مامتك فتره علي ما اتصرف في الدين ده وهديكي مبلغ تمشي بيه حالك وكل فتره هبعتلك "
خلص كلامه وبعدها قال بتذكر قبل ما هيا تتكلم " واه نقلتلك جامعتك هناك "
قالت بزهول " ليه هي هتطول؟ وبعدين ما حضرتك عارف اني مبحبش اروح هناك بأي طريقه، ولما بروح بيكون يوم مش اكتر، فتطلب مني اقعد هناك فتره والله اعلم هتكون لامتى ؟"
قالها بحنان ابوي " يا نور يا حبيبتي انتي عارفه أنه غصب عني بس انا مضطر، كل حاجه محجوز عليها وأنا لو وقتي خلص من غير ما ادبر الدين، وكده هتحبس فلازم ابعدك دلوقتي عن المشاكل دي، ركزي في دراستك دلوقتي وده عندي المهم "
سكتت شويه وبعدها قالت باستفسار " طب وحضرتك هتروح فين؟ "
"عند واحد صحبي كده علي ما اشوف ايه اللي ممكن يحصل "
قالت بسرعه "طب هو مينفعش اروح معاك ؟"
قال برفض قاطع" لا طبعا مينفعش أنا شايل هم نفسي هشيل همك انتي كمان وبعدين هما هناك بيحبوكي وهياخدوا بالهم منك كويس واحسن مني، استحملي يا نور ده وضع مؤقت "
شبكت ايديها بتوتر وقالت بملل" طب هو أنا هروح هناك امتى ؟"
قال باقتصاب " انهارده ودلوقتي، سمير هيوصلك لحد باب البيت"
بصتله بزهول "بالسرعه دي؟"
" انتي شايفه ايه ؟!"
قالت بنبره حزينه "طيب أنا هطلع اجهز حاجتي "
طلعت اوضتها وهيا مش مصدقه اللي حصل، ازاي هتسيب كل حياتها وتتنقل لحياه جديده تماما، ازاي هتعيش في بدل تانيه وهيكون ليها بيت تاني ومع أشخاص تانيه، ازاي هتسيب كل حاجه وتمشي، صحابها وجامعتها ودنيتها كلها،لمت حاجاتها وبصت لاوضتها بصه اخيره واتمنت انها ترجع تاني في اقرب وقت، ودعت كل حاجه في البيت بحزن وكأنها حاسه انها مش هترجع تاني ونزلت لتحت ودعت عمها ومشيت بعد ما بصت علي البيت بصه اخيره ، طول الطريقه كانت سرحانه في شكل حياتها الجاي هيكون ازاي وايه هو مصيرها، حياتها الجايه غامضه اوي ومعندهاش ادني تفكير ايه اللي ممكن يحصل، اتفاجئت بدموعها اللي نزلت بصمت واتمنت لو كان باباها ومامتها موجودين وعايشين معاها زي اي حد عنده اب وام، افتكرت ازاي كانت سعيده في وجودهم واليوم اللي العربيه اتقلبت بيهم وهيا الوحيده اللي نجت، وقتها حصل جدال كبير بين أهل باباها ومامتها عن مين اللي هياخدها لحد ما انتصر عمها في الاخر وراحت تعيش في بيته، فاقت من ذكرياتها بعد وقت طويل لما العربيه وقفت ولقت نفسها وصلت، اخدت نفس عميق قبل ما تنزل من العربيه ولقت الكل في انتظارها،
دخلت سلمت عليهم كلهم واول حد استقبلها كانت جدتها اللي بصتلها بابتسامه واسعه وقال "ازيك ي نور ي بنتي بسم الله ماشاء الله ملامحك كلها زي شيرين يا حبيبتي "
ابتسمت بتكلف" الحمد لله ي تيته وحشتيني كتير "
ابتسمت ببشاشه وقالت"ما أنا لو كنت وحشتك كان زمانك اتصلتي عليا وطمنتيني عليكي "
سكتت وبتدور على رد فاتدخل جدها وقال "خلاص يا صفيه مش اول متيجي سيبك منها يا نور وقوليلي انتي عامله ايه يا حبيبتي "
سلمت عليهم كلهم وطلبت بخجل انها تطلع اوضتها الجديده وانسحبت بهدوء، اخدت نفس طويل وقعدت على اقرب كرسي وحطت راسها بين ايديها بتعب، ملل، شعور هيا مش فاهماه بالأدق، بدأت تنقل حاجاتها بس قاطعها خبطه خفيفه على باب اوضتها، فتحت الباب ولقت ساره بنت خالتها، بصتلها باستفسار وقالت
" في حاجه يا ساره؟"
قالت بابتسامه "كانوا بينادولك تحت عشان الغدا "
" تمام انزلي انتي وأنا هنزل وراكي "
نزلت ولقت الكل موجود، قعدت بصمت والجو عائلي هيا مش متعوده عليه، كانوا بيحاولوا يخرجوها من المود وبيسألوها اسئله عاديه بس كان ردها هزه بدماغها، قامت وقفت وكلهم بصولها فقالت بحرج " طالعه اوضتي "
ردت عليها مرات خالها نهال وقالت " مأكلتيش ليه ؟ ليكون مش عاجبك اكلي يا نور "
ابتسمت بتكلف وقالت " لاء والله تسلم ايدك بس الأكل تقيل اوي ولو اكلت اكتر من كده وزني هيزيد بسرعه "
قالت بعتاب" مقولتليش ليه كنت عملتلك اكله خفيفه مفيهاش كوليسترول كتير "
رد جدها وقال " خلاص يا نهال اديكي عرفتي، وانتي يا نور مش غريبه يا بنتي، البيت بيتك واللي عايزاه اطلبيه هيكون عندك "
شكرته وطلعت اوضتها، الوقت بيعدي ببطء والجو ممل، فتحت فونها قلبت فيه وقفلته علطول، حاسه بالملل، بدأت تنقل باقي حاجاتها وقاطعها خبط الباب
فتحت الباب بملل ولقت بنات العيله قدامها، بصتلهم بحيره وواحده منهم اسمها ندى قالتلها بود "ممكن نقعد معاكي شويه ؟"
ردت بابتسامه وقالت "اه اتفضلوا طبعا "
دخلوا كلهم وقعدوا وندى قالتلها " ها بقا يا ست نور، مالك واخده جنب ليه ؟؟"
قالت بتبرير" مفيش والله بس انا بس مش واخده على المكان مش اكتر، يعني شويه وهاخد على الجو إن شاء الله "
ردت ايمان اخت ندى وقالت بابتسامه بشوشه " متقلقيش شويه وهتتعودي علينا و هتحبينا كمان "
بدأوا يتكلموا معاها كلهم وكانوا خمس بنات ندى وإيمان ساره وهبه وملك، اندمجت معاهم فعلا في الكلام بس قاطعهم صوت عالي جاي من تحت، خرجوا كلهم يشوفوا في ايه اللي بيحصل

يتبع....
(رواية نصيبي في الحب)
https://darmsr.com/2025/01/28/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%86%d8%b5%d9%8a%d8%a8%d9%8a-%d9%81%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a8-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1/
خليكي هنا اوعى تتحركي سمعني يا حبيبتي
رقية بصوت طفولي :- ماما انتي رايحة فين
الام نزلت لمستواها و مسحت دموعها :- ليه العياط يا حبيبتي انا معاكي بس هروح اجيب حاجة و جاية على طول خليكي هنا لحد ما ارجع مش هتاخر خدي بالك من نفسك يا حبيبتي مفهوم متخفيش انتي قوية و متعرفيش الخوف
رقي :- طب خليني اروح لبابا انا عايزاه بابا يا ماما ارجوكي عايزة اعيش معاكم انتوا الاتنين
الام نفخت بغضب :- اوووف و بعدين معاكي هقولها كام مرة هو مش عايزك يا رقية تمام مش عايزك ولا عايز يعرف عننا حاجة ابوكي مات خلصنا و بطلي زفت بقاا كفاية ارف و اسمعي كلامي
رقية مسحت دموعها بخوف و هى بتترعش الام قبلت جبينها و حضنتها:- انا اسفة يا حبيبتي سامحيني يا روحي انا اسفة لازم تعرفي انى بحبك اوى
سلوى بعدت عن رقية بصتلها نظرة اخيرا و قامت :_ خليكي هنا مش هتاخر اوعي تتحركي من مكانك يا حبيبتي
رقية هزت راسها سارة سبتها و مشيت بعد ساعتين
رقية:_ هي ماما اتاخرت ليه هى قالت انها مش هتتاخر الجو ساقعة اوى يا ماما انتي فين انا بردانة اوى و خايفة و رجلي وجعتني انا هروح اشوفها فين اكيد هلقيها و انا ماشية
رقية حضنت عروستها و مشيت و هى بدور على امها
باك
فتحت عيونها اتنهدت بحزن و قامت وقفت قدام المرايا رقية بقسوة و شر :- خلاص يا اسيا ... انتي اسيا رقية ماتت و شبعت موت انا بكرهك يا سارة بكرهك و عمري ما هسامحك ولا هنسا الماضي و الذل الى عيشته بسببك
كملت بدموع و وجع :- ا انا عملتش حاجة والله ما عملت ليكم حاجة انا بس كان نفسي اعيش زى كل الاطفال زى اي طفل بيعيش في وسط اهلو كان نفسي اعيش معاكم مهمة كانت الظروف .. بس اظهر انى كنت تقيلة عليكم واحد سبني و اتجوز و التانية رمتني في الشارع ههههههه ههه والله انتوا عيلة مسخرة عمري ما هسامحكم
خرجت من اوضتها بعد ما جهزت نفسها و راحت لى اصحابها
مبروك ايوة بقا يا سوسو هو دا الشغل ولا بلاش برافو عليكي
انا برضو قولت ما يجيبها الا اسيا بس أنا مش مطمئنة انتي ملقتيش غير امير الالفي و تنص..بي عليه يا جاحدة ربنا يستر و منرحش في داهي..ة
اسيا ابتسمت بسخرية:_ لا يا ستي اطمنو مفيش حد هينكشف ولا هيحصله حاجة غير لاني انا بس الى فى وش المد..فع خلصنا
دا بيتصل هو مش الشغل خلص خلاص بيتصل ليه دا
اسيا ابتسمت بسخرية لم شافت الاسم :_ هروح ارد اشوف عايز اي امير الالفي
رقية بعدت عنهم وقفت على جانب و ابتسمت ابتسامة مزيفة:- الو مين معايا
امير:- لحقتي تنسي صوتي اوام كدا يا مرام هانم عموما يا ستي انا وحشني صوتك قولت اتصل اطمن عليكي
رقية:- طبعا طبعا لا مستحيل تتنسي احم بس بس كنت بفكر في الصفقة الجديدة سوري جدا بس دماغي فيها مليون حاجة
امير رجع ضهره على الكرسي:- طلامة فتحتي سيرة الشغل اي رايك لم نشتغل تاني مع بعض
رقية بتفكير:- ممن سوري بس أنا بحب اكون حرة يعني مش بحب الشاركة
امير :- و مين قال شاركة تعالي و هفهمك كل حاجة انتي وراكي حاجة دلوقتي
رقية سكتت
امير بابتسامة:- طلامة سكتي يبقا موافقة هستناكي في مكتبي
رقية:- تمام انا لازم اقفل دلوقتي
رقية قفلت مع امير و خرجت من المكان راحت البيت جهزت نفسها و ركبت العربية الى ماجرها بعد وقت فى شركة الالفي
امير بيه مرام هانم وصلت
امير:- و بتقولي ليه خليها تتفضل و الغي اى حاجة و مدخليش حد مفهوم اتفضل
امرك يا فندم مرام هانم اتفضلي امير بيه في انتظارك
رقية بابتسامة :- شكرا
رقية دخلت و السكرتيرة قفلت الباب
امير بابتسامة:- المكتب نور الشركة كلها نورت يا مرام
رقية بثبات و هدوء:- دا بنورك يا امير مرسي بس اي هو الشغل اللى عايزني فيه خير
امير بصلها بغموض:_ خير كله خير طالعتي نصاب.ة محترفية يا انسه اسيا مش اسمك اسيا برضو
رقية بصلته بصدمة لكن مذلة ثابتة:- اسيا مين و اي الكلام الغريب دا انا مش فاهمه بتتكلم عن اي انت جايبني علشان تهيني يا امير بيه
امير بصلها بغموض و غضب:- هعمل نفسي غبي و مش واخد بالى انتي نصبتي عليا بمزاجي بصي يا بت انتي شغل عبط و استهبال مش عايز لان كلمة زيادة و هحبسك انتي و شوية النص.ابين الى معاكي و امك تموت بحسرتها لو مسمعتيش كلامي
رقية قامت و لسه هتمشي :- اظن اننا على المكشوف تمام امشي بقا لاني ورايا شغل
امير قام و بقا يلف حوليها:- انا اولا مسمحتش ليكي تمشي و مخلصتش كلامي ثانيا كلامي هيتنفذ ياما انتي عارفه انا ممكن اعمل اي فيكي و في شلتك ثالثاً اى حركة غدر منك صدقيني هن..دمك على الثانية الى فكرتي بس تشغلي دماغك عليا
رقية بصتله بغضب :- و اي بقا كلامك يا امير بيه
امير بابتسامة باردة :- مقبوله منك يا سوسو..
رقية بعدت وشها بغضب:- ايدك لا ازعل اهلك عليك يا امير بيه
امير ببرود:- حلو اوى
رقية:- ياريت تخلص و تقول عايز اي لانى مش فاضية انى اقف مع واحد زايك
امير بعد عنها :- عايز اقولك اننا هنتجوز يعني لعبة جديدة بينا انتي فاكرة انى ممكن احب واحدة زيك
رقية ربعت ايديها :- و مين قال انى موافقة انسا يا باشا ضيعت وقتي على الفاضي
_ وانت بقي يا حلو خنتني ليه فقير ومعكش فلوس وعايز تبقي غني ولا امك غصبتك ولا حبيتها ولا كنت عارفها واحنا مع بعض ها قولي قولي ولا شغل التار ولا العار "

تميم بوجع " يا حسناء حاولي تفهميني أنا مش بحبها انا بحبك انتي وبس احنا بقي لنا مع بعض 3 سنين مش عارفة تستحمليني سنة واحدة بس كمان "

حسناء بسخرية لازعة " عادي هستناك وهستني لحد ما تتجوزها ومراتك كمان تبقي حامل وتخلف مرة واتنين وثلاثة وانا هفضل زي الاستبن مستنياك مش كده "

كملت برفعة حاجب " ما ايه رأيك تتجوزني عليها بالمرة واهو زي ما هي حرقت قلبي انا هحرق قلبها وهي لسه عروسة جديدة "

_" عارف انا كنت دايما بشوف فيديوهات وروايات عن الأبطال اللي بتخون وكنت دايما بقول في نفسي يابت سيبك من الكلام الفارغ ده مش حقيقي وتميم حبيبك مستحيل يعمل حاجة زي كده "

كملت بإبتسامة مصطنعة " ها اقول ايه بس انا مش هلومك ولا هعاتبك دي حياتك وانت حر فيها "

تميم بكسرة " طب وحبنا "

_" هو انت ليه محسسني انك كنت مسافر 10 سنين وراجع وشفتني مخطوبة وغدرت بيك فوق يا تميم انت مجرد واحد خاين زيك زي باقي الرجالة "

_" بس دي مش غلطتك انت دي غلطتي انِ ضيعت وقتي وحبي واهتمامي مع واحد زبالة زيك "

خلصت حسناء كلامها وقامت مسكت شنطتها وضربته بيها علي وشه بكل قوتها وبعدين سابته وخرجت من المطعم

حط ايده علي وشه بوجع وقام بسرعة لحقها مسك دراعها

تميم بحدة " اهدي بقي يعني ينفع اللي عملتيه ده "

حسناء بصراخ " اه ينفع وابعد عني احسن ما أصوت وألم عليك الناس "

_" أنت أصلا مين هو أنا أعرفك أنا معرفش أنت مين أنت مش تميم اللي أنا أعرفه أنت مجرد واحد أناني مش هامه غير نفسه مش هامك حتي كسرتي "

_" اهدي بس يا حسنائي "

حسناء بجنون وصوت عالي لفت أنظار اللي حواليها " متقوليش حسنائي أنا مش حسناء حد "

_" بجد عايزة أضرب رأيي في الحيط ندمانة علي الساعة اللي رديت عليك فيها من 4 سنين "

خلصت كلامها وسابته ومشيت

..............

بعد شهر

حاول فيه تميم يفهم حسناء الموضوع بس هي مكنتش قابلة أي كلام منه وعملت له بلوك كذا مرة بس هو كل مرة بيجيب رقم جديد وبيكلمها منه

_" آخرى اللي بتعمله ده آيه ها قولي "

_" كل خير ان شاء الله اديني فرصة واحدة بس اسمعيني "

قبل ما تقول أي كلمة كان هو بدأ كلام

_" أنتي طبعا عارفة انِ كنت خاطب قبل كده "

حسناء بضيق " اه وماتت "

تميم بتنهيدة " لا طلعت عايشة أهلها كدبوا عشان يغطوا علي موضوع الهدايا والدهب اللي جبته وباعوه وسافرنا بعدها بعيد عشان كده استغربت ساعتها انِ مشوفتش جنازتها "

حسناء بسخرية " بجد ياتميم صدق اتأثرت شوف شوف لقد فرت دمعة من عيناي "

كمل متجاهل سخريتها " جت لي من فترة لما عرفت ان معاد جوازنا قرب بس متقبلتش منها أي كلام وبعدها أهلها عرفوا انها جت تشوفني فبهدلوها وشوهوا جسمها "

_" يا حرام "

تميم بتنهيدة " فأبويا قالي اتجوزها فترة عشان أهلها وهي جت اترجتني كتيير "

كمل بوجع " حاولي بس تصبري عليا واحتسبي ده كله عند ربنا وأنا بوعدك انِ مش هقرب منها مهما حصل "

يتبع....
https://darmsr.com/2024/11/16/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d8%b4%d9%82-%d8%a7%d8%af%d9%85%d9%89-%d9%82%d9%84%d8%a8%d9%87%d8%a7-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84/
هتدخل على بنتي تخليها تحمل وتاخد قرشينك وتمشي فيه حاجه غريبه مش فاهمها

قال بزهول..لا فيه حاجات غريبه فهمتها..ايه اللي حضرتك بتقوليه ده...يعني عيزاني ادخل على بنتك من غير جواز

قالت بضيق..ايوه

قال باستغراب اكبر ...واخليها تبقى حامل وتجبلكم العار يعني ولا ايه ..هو انتو معندكمش مصايب ونفسكو تجربوها ولا ده هزار ولا ايه

قالت بغضب...اسمع يا شئ انت علشان عصبتني انا عندي بنت كانت متجوزه واحد من عيله غنيه جدا جدا وملحقتش خلفت منو واتكل على الله من ايام

قال بسرعه ....مات

قالت بضيق. اه عقبالك...المهم هو عندو فلوس متلتله ولو اتضح ان مراتو حامل ابنها هيورث كل ده فهمت كده

اتسعت عنيه بزهول وقال.. لا

نفخت بضيق شديد وقالت يووووه بقى.

فيه راجل قاعد معاهم قال بسرعه .... اهدي انتي يا ثريا انا هفهمه...شوف يا اخ راضي هيه عيزاك تدخل على البنت وفي فتره قصيره جدا يعني في خلال الشهر ده تبقى حامل فهيه هتقول لاهل الشاب اللي اتوفى ان مراتو تعبت ولما كشفت اتضح انها حامل ومتخافش دول ناس طيبيين جدا وبيثقو في البنت وماهيصدقو
بقلم...زهرة الربيع

راضي وقف وقال بزهول...يعني اللي فهمتو صح....ده ايه القرف ده...انتو ازاي كده ..انا مش مصدق يعني واحده جوزها متوفي من ايام وانتو بتفكرو تخدعو اهلو كده ايه الكلام ده

ثريا قالت بسرعه وغضب.... بقولك ايه انت هتعمل فيها شريف ده انت نشال وبعدين يا حبيبي انت اخدت العربون قبل ما تتفق وقلت انك جاي في اي حاجه واي طلب هنفذو...والبنت عندك فوق..اذا كانت هيه صاحبة الشئ راضيه وعايزه كده انت هترفض

راضي اتسعت عنيه بصدمه وقال...مراتو..مراتو موافقه على كده

الراجل قال...اه موافقه

راضي اتنهد وقال...هه.. انا مستغرب ليه هيه مش بنتك طبيعي توافق ...طيب...افرض انا عملت اللي عليا وهيه مبقبتش حامل

الراجل قال بسرعه..متقلقس هتبقى ان شاء الله ادينا بنجرب يلا ربنا يهديك احنا هنمشي وهيه عندك في الاوضه دي وقال بغمز..هيه زي القمر متقلقش هتعجبك

ولسه هيمشي راضي مسكو من قفاه وقال بخنقه..تعالى انت هنا...قرونك هتخزق عيني انت تقربلهم ايه

الراجل قال بقلق منو.... انا ابقى جوز ثريا
قال بزهول..نعم..يعني اللي زي القمر مقلقش وهتعجبني دي تبقى بنتك

ثريا قالت بسرعه وخنقه ..لا مش بنتو دي بنتي انا من المرحوم جوزي

راضي ابتسم بسخريه وقال...المرحوم جوزك ...وياترى مات قبل ما تتولد ولا بعد

ثريا نفخت بغيظ وقالت...يلا ورايا يا نجيب
نجيب طلع جري وراها وراضي اتنهد بحزن شديد وقال...ايه القرف اللي كل مادى بتورط فيه ده انا مش مصدق اني هعمل كده

واتنهد وقال...اجمد يا راضي مقدامكش حل تاني انت صرفت اغلب الفلوس ودي ناس مبتهزرش واتقدم على الاوضه اللي شاورولو عليها ودخل بقرف شديد من نفسو و من البنت بعد اللي عرفو

قال بضيق..يا رب يا ساتر...احم انا...بس اتسعت عنيه بصدمه وووو

يتبع....
https://darmsr.com/2024/11/16/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b1%d8%a7%d8%b6%d9%8a-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%b3%d9%87%d8%b1-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/