رواية حين تهاجر الروح كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فراس النابلسي
فصول جديدة
#مكتملة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%8a%d9%86-%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%ad-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7/
فصول جديدة
#مكتملة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%8a%d9%86-%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%ad-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7/
مدونة كامو
رواية حين تهاجر الروح كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فراس النابلسي - مدونة كامو
رواية حين تهاجر الروح كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فراس النابلسي فصول الرواية رواية حين تهاجر الرو
رواية حمزة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم Lehcen Tetouani
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%85%d8%b2%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a7%d8%af%d9%8a-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%b4%d8%b1%d9%88%d9%86-21-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%85%d8%b2%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a7%d8%af%d9%8a-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%b4%d8%b1%d9%88%d9%86-21-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85/
مدونة كامو
رواية حمزة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم Lehcen Tetouani - مدونة كامو
رواية حمزة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم Lehcen Tetouani رواية حمزة الجزء الحادي والعشرون رواية حمز
رواية فداء الفصل السادس عشر 16 بقلم Lehcen Tetouani
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%81%d8%af%d8%a7%d8%a1-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-16-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-lehcen-tetouani/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%81%d8%af%d8%a7%d8%a1-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-16-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-lehcen-tetouani/
مدونة كامو
رواية فداء الفصل السادس عشر 16 بقلم Lehcen Tetouani - مدونة كامو
رواية فداء الفصل السادس عشر 16 بقلم Lehcen Tetouani رواية فداء الجزء السادس عشر رواية فداء البارت ال
يا حمدان مينفعش الي انت بتعملة دا حرام عليك دي بنت اخوك هترميها الرمية دي
حمدان بغل: هو انا رميتها يا ولية انتي دنا هجوزها جوازة متحلمش بيها وبعدين انا مش هصرف عليها تاني كفاية من ساعت الحادثة وانا متكفل بيها روحي بلغيها ولا ابلغها انا
سمية مرات حمدان بحزن: لالا هبلغها انا حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا شيخ
حمدان بزعيق: انتي يتحسبني عليا يا بنت**** وانهال عليها بالض*رب والسب ثم القاها خارج الغرفة واغلق الباب ومازال يسب وينعل فيهم جميعا
قامت سمية وهي تمسح دموعها وجدت ابنتها حياة وهي تجري عليها
حياة: مالك يا ماما في اي بابا بيزعق لي واي وقعك كدة
سمية: مفيش يا حبيبتي ادخلي اوضتك علشان انا هدخل لملاك اتكلم معاها شويه
حياة باحترام: حاضر يا ماما
دخلت حياة الغرفة واطلقت سمية تنهيدة قوية ولا تقوي علي قول هذا الكلام لملاك ولاكن تجمعت شجاعتها وهي تذهب الي ملاك
في غرفة صغيرة تجلس ملاك وهي فعلا ملاك ببجامتها الرقيقة وشعرها المنسدل الذهبي الحرير كانت تجلس امام الشرفة والهواء يطير لها شعرها
سمية بابتسامة: القمر سرحان في اي بقالي ساعة بخبط عليكي ومش بتردي فدخلت
ملاك بابتسامة: طنط سمية انا اسفة مش سمعتك من صوت الهواء
سمية بعتاب: لي فتحة الشباك كدة الدنيا برد وانتي لابسة خفيف
ملاك بحزن: بحب الهواء منتي عارفة من ساعت الحادثة وفقد بصري وانا مبعملش اي حاجه غير اني اقعد قصاد الشباك
سمية بحزن اخفتة عنها وقالت بابتسامة: يختي يعني الي بيشوفة اخدة اي والنبي انا بشوف ولسة وقعة وقعة اسالي حياة كانت بتضحك عليا
ضحكت ملاك علي كلام مرات عمها فهي حنونة عليها وكمان حياة ابنتها تحبها بشدة
سمية بابتسامة: اي الضحكة القمر دي ثم تحدثت بتوتر عاوزة اتكلم معاكي في موضوع
ملاك بانتباة: اتفضلي يا طنط سمية
كادت سمية ان تتحدث ولاكن دخل حمدان افزع كل من ملاك وسمية
حمدان بصوت خشن: اجهزي علشان فرحك بكرة هجوزك لواحد متريش هيدفع فيكي كتير بدل منتي عامية وملكيش لازمة كدة
سمية بعتاب: براحه شوية يا حمدان بصي يا ملاك انتي هتتحوزي واحد محترم
ملاك بحزن: محترم اي انا لسة صغيرة وبعدين مين هيقبل بيا كدة
حمدان بزعيق: صغيرة اي انتي مش تميتي ١٨ سنة الاسبوع الي فات وبعدين اة متقبلك وانتي عامية كدة ومش عاوز مشاكل بكرة اجهزي
ملاك بدموع: حرام عليك يا عمو انا مستعدة اكون خدامة تحت رجليك بس بلاش الرمية السوداء دي انت اي معندكش رحمة
حمدان بغل: بقا معنديش رحمة وانهال عليها بض*رب والسب وسمية كانت تحوش عنها وملاك تصرخ بال*م وتبكي وتركها واخذتها سمية في احضانها وهي تحاول تهدئتها من فزعها وروعتها
حمدان بعصبية: بكرة تكوني جاهزة هقتلك لو عملتي اي حاجه هبعتك ليهم سامعة
ذهبت وتركها تبكي في احضان زوجة عمها التي كانت تقبل راسها وتبكي علي حالها
سمية: يالا يالا كفاية حزن بقا وبعدين اتجوزي تترحمي من عمك وقرفة انا هنزل اجبلك هدوم حلوة علشان تتجوزي بيها يارب عمك يديني اي فلوس
ذهبت الي حمظان وتركت ملاك تبكي علي حظها فكانت وسط عائلتها تلعب وتضحك وتلهو ولاكن هذا الحادث الليل حرمها من عائلتها يا ليتها ماتت قبل هذا اليوم قامت واتوضت وادت فرضها وهي تدعوا اللة في سرها ان يصلح حالها وثم نامت من كثرة البكاء
في قصر الهلالي
الهلالي بغضب: اسمعي يا جهاد ابنك هيتجوزها يعني هيتجوزها
جهاد بتكبر: انت عاوز ابني انا يتجوز صلونات
الهلالي بغضب: صلونات حمامات اوض ابنك هيتجوزها يعني هيتجوزها ابنك بقا مشكلة كل يوم والتاني الجرايد تكتب عنة انة بتاع نسوان وكل يوم في ملهي ليلي شكل انا خلاص تعبت منة ولازم يتجوز ويتحمل المسؤلية وبعدين انا اتفقت علي كل حاجة مع الناس وكتب الكتاب بكرة
في هذة اللحظة دخل سيف الهلالي وهو يترنح في مشية وفي يدية فتاة لا ترتدي شئ وتوضع مكياج صارخ
الهلالي بغضب: هي حصلت تجبهم لحد هنا انت اتجننت يا سيف انا شكلي غلط لما دلعتك زيادة عن اللزوم
الهلالي بغضب: توفيق يا توفيق
توفيق: امرك يا هلالي بية
الهلالي بغضب: خد الزبالة دي برة ونديلي علي حمدان خلية يجيلي المكتب وانت يا خيبة املي تعال ورايا المكتب
جهاد: براحه علي الولد في اي سيف حبيبي انت كويس
سيف بزهق: ماما انا مش صغير انا رايح لبابا اشوفة عاوز اي
ذهب سيف الي غرفة المكتب وهو بارد الوجهة وجد حمدان يجلس مع ابوة
سيف ببرود: هااا في اي
الهلالي: انت كتب كتابك بكرة علي بنت اخوة لحمدان
سيف بغضب: انا اتجوز بنت البواب انا سيف الهلالي اتجوز بنت اخوة دا
حمدان بحزن مصطنع: لالا يا هلالي بية احنا فقرا اة بس عندنا كرامة وانا بنت اخويا مش هرميها ابدا
الهلالي بغضب: حمدان كتب الكتاب بكرة ودا شيك بنص المبلغ علشان لو العروسة عاوزة حاجة وكدة والباقي هتخدة لما نكتب الكتاب
ذهب حمدان بفرحة وهو يقبل هذا الشيك ولا يهمة امر تلك المسكينة ملاك
الهلالي بغضب: انت لازم تتجوز وتتعلم المسؤلية وانا شايف ان دي المناسبة ليك وكتب كتابك بكرة زي مقولت اجهز يا عريس قال اخر كلمة بسخرية
حمدان بغل: هو انا رميتها يا ولية انتي دنا هجوزها جوازة متحلمش بيها وبعدين انا مش هصرف عليها تاني كفاية من ساعت الحادثة وانا متكفل بيها روحي بلغيها ولا ابلغها انا
سمية مرات حمدان بحزن: لالا هبلغها انا حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا شيخ
حمدان بزعيق: انتي يتحسبني عليا يا بنت**** وانهال عليها بالض*رب والسب ثم القاها خارج الغرفة واغلق الباب ومازال يسب وينعل فيهم جميعا
قامت سمية وهي تمسح دموعها وجدت ابنتها حياة وهي تجري عليها
حياة: مالك يا ماما في اي بابا بيزعق لي واي وقعك كدة
سمية: مفيش يا حبيبتي ادخلي اوضتك علشان انا هدخل لملاك اتكلم معاها شويه
حياة باحترام: حاضر يا ماما
دخلت حياة الغرفة واطلقت سمية تنهيدة قوية ولا تقوي علي قول هذا الكلام لملاك ولاكن تجمعت شجاعتها وهي تذهب الي ملاك
في غرفة صغيرة تجلس ملاك وهي فعلا ملاك ببجامتها الرقيقة وشعرها المنسدل الذهبي الحرير كانت تجلس امام الشرفة والهواء يطير لها شعرها
سمية بابتسامة: القمر سرحان في اي بقالي ساعة بخبط عليكي ومش بتردي فدخلت
ملاك بابتسامة: طنط سمية انا اسفة مش سمعتك من صوت الهواء
سمية بعتاب: لي فتحة الشباك كدة الدنيا برد وانتي لابسة خفيف
ملاك بحزن: بحب الهواء منتي عارفة من ساعت الحادثة وفقد بصري وانا مبعملش اي حاجه غير اني اقعد قصاد الشباك
سمية بحزن اخفتة عنها وقالت بابتسامة: يختي يعني الي بيشوفة اخدة اي والنبي انا بشوف ولسة وقعة وقعة اسالي حياة كانت بتضحك عليا
ضحكت ملاك علي كلام مرات عمها فهي حنونة عليها وكمان حياة ابنتها تحبها بشدة
سمية بابتسامة: اي الضحكة القمر دي ثم تحدثت بتوتر عاوزة اتكلم معاكي في موضوع
ملاك بانتباة: اتفضلي يا طنط سمية
كادت سمية ان تتحدث ولاكن دخل حمدان افزع كل من ملاك وسمية
حمدان بصوت خشن: اجهزي علشان فرحك بكرة هجوزك لواحد متريش هيدفع فيكي كتير بدل منتي عامية وملكيش لازمة كدة
سمية بعتاب: براحه شوية يا حمدان بصي يا ملاك انتي هتتحوزي واحد محترم
ملاك بحزن: محترم اي انا لسة صغيرة وبعدين مين هيقبل بيا كدة
حمدان بزعيق: صغيرة اي انتي مش تميتي ١٨ سنة الاسبوع الي فات وبعدين اة متقبلك وانتي عامية كدة ومش عاوز مشاكل بكرة اجهزي
ملاك بدموع: حرام عليك يا عمو انا مستعدة اكون خدامة تحت رجليك بس بلاش الرمية السوداء دي انت اي معندكش رحمة
حمدان بغل: بقا معنديش رحمة وانهال عليها بض*رب والسب وسمية كانت تحوش عنها وملاك تصرخ بال*م وتبكي وتركها واخذتها سمية في احضانها وهي تحاول تهدئتها من فزعها وروعتها
حمدان بعصبية: بكرة تكوني جاهزة هقتلك لو عملتي اي حاجه هبعتك ليهم سامعة
ذهبت وتركها تبكي في احضان زوجة عمها التي كانت تقبل راسها وتبكي علي حالها
سمية: يالا يالا كفاية حزن بقا وبعدين اتجوزي تترحمي من عمك وقرفة انا هنزل اجبلك هدوم حلوة علشان تتجوزي بيها يارب عمك يديني اي فلوس
ذهبت الي حمظان وتركت ملاك تبكي علي حظها فكانت وسط عائلتها تلعب وتضحك وتلهو ولاكن هذا الحادث الليل حرمها من عائلتها يا ليتها ماتت قبل هذا اليوم قامت واتوضت وادت فرضها وهي تدعوا اللة في سرها ان يصلح حالها وثم نامت من كثرة البكاء
في قصر الهلالي
الهلالي بغضب: اسمعي يا جهاد ابنك هيتجوزها يعني هيتجوزها
جهاد بتكبر: انت عاوز ابني انا يتجوز صلونات
الهلالي بغضب: صلونات حمامات اوض ابنك هيتجوزها يعني هيتجوزها ابنك بقا مشكلة كل يوم والتاني الجرايد تكتب عنة انة بتاع نسوان وكل يوم في ملهي ليلي شكل انا خلاص تعبت منة ولازم يتجوز ويتحمل المسؤلية وبعدين انا اتفقت علي كل حاجة مع الناس وكتب الكتاب بكرة
في هذة اللحظة دخل سيف الهلالي وهو يترنح في مشية وفي يدية فتاة لا ترتدي شئ وتوضع مكياج صارخ
الهلالي بغضب: هي حصلت تجبهم لحد هنا انت اتجننت يا سيف انا شكلي غلط لما دلعتك زيادة عن اللزوم
الهلالي بغضب: توفيق يا توفيق
توفيق: امرك يا هلالي بية
الهلالي بغضب: خد الزبالة دي برة ونديلي علي حمدان خلية يجيلي المكتب وانت يا خيبة املي تعال ورايا المكتب
جهاد: براحه علي الولد في اي سيف حبيبي انت كويس
سيف بزهق: ماما انا مش صغير انا رايح لبابا اشوفة عاوز اي
ذهب سيف الي غرفة المكتب وهو بارد الوجهة وجد حمدان يجلس مع ابوة
سيف ببرود: هااا في اي
الهلالي: انت كتب كتابك بكرة علي بنت اخوة لحمدان
سيف بغضب: انا اتجوز بنت البواب انا سيف الهلالي اتجوز بنت اخوة دا
حمدان بحزن مصطنع: لالا يا هلالي بية احنا فقرا اة بس عندنا كرامة وانا بنت اخويا مش هرميها ابدا
الهلالي بغضب: حمدان كتب الكتاب بكرة ودا شيك بنص المبلغ علشان لو العروسة عاوزة حاجة وكدة والباقي هتخدة لما نكتب الكتاب
ذهب حمدان بفرحة وهو يقبل هذا الشيك ولا يهمة امر تلك المسكينة ملاك
الهلالي بغضب: انت لازم تتجوز وتتعلم المسؤلية وانا شايف ان دي المناسبة ليك وكتب كتابك بكرة زي مقولت اجهز يا عريس قال اخر كلمة بسخرية
صعد سيف بغضب الي غرفتة وهو يحطم كل شئ امامة ثم جلس علي السرير بتعب وغضب
سيف بخبث: ومالو منجرب البضاعة المتباعة يمكن طعمها احلي
في غرفة حمدان
سمية بزعيق: يعني اي مش هتديني فلوس اجبلها حاجه
حمدان: تاخد اي فستان من حياة مفيش فلوس يعني مفيش فلوس
سمية في سرها: ربنا ينتقم منك انا لازم اتصرف
ذهبت سمية الي ابنتها حياة
حياة: في حاجه يا ماما
سمية: اة انتي دلوقتي بتشتغلي انا عاوزاكي تديني الفين جنية انزل اجيب شوية حاجات لملاك اختك
( ملحوظة سمية بتعتبر ملاك زي بنتها ومش بتعمل فرق بنها وبين حياة بنتها)
حياة بسعادة: طبعا يا ماما وكمان عندي فستان حلو اووووي كنت جيباة لفرح سما صحبتي بس مش مهم ملاك اولي بية
سمية بابتسامة: ربنا يخليكم لبعض يا حبيبتي
اخذت سمية الفلوس من ابنتها وخرجت وهي تشتري ملابس لملاك كل شئ تحتاجة العروسة ولاكن المال ليس بكافي فاخذت ما اشترتة وهي تذهب الي المنزل
في الصباح
استيقظت ملاك وهي تحسس علي الفراس حتي وجدت المرحاض توضات وصلت فرضها وهي تدعوا الله ان يمر اليوم سريعا
حياة: حرما يا ست ملاك تعالي بقا اوريكي الفستان الجميل دا
ملاك بحزن: علي اساس اني هشوفة يعني
حياة: انا اسفة مش قصدي والله مش مهم هاتي ايدك
اخذت يد ملاك وهي تحسس علي الفستان فكان من الحرير ولونة دهبي مثل لون شعرها ومعة حجاب ابيض وجزمة بيضاء
ملاك بابتسامة حزينة: حلو اوووي شكرا يا حياة
حياة بضحك: لالا انا مش عاوزة شكر يالا خدي دوش علشان نلحق نجهز الناس علي وصول
ذهبت ملاك واخذت دوش وارتدت الفستان ولاكن لم تكن سعيدة مثل ما تمنت في هذا اليوم كانت تتمنا ان تكون امها بجانبها واخوها وابوها الذي يستقبل الضيوف وهو يضحك ولاكن الحال ليس الحال يجب ان تتاقلم علية
حياة بابتسامة: واووووو دنا اغير منك بقا اي الجمال دا بجد قمر دنا لسة مش حطيت حاجه غير مسكرا وروج بس وانتي قمر اوووي
ملاك بابتسامة: شكرا يا حياة انتي احلي يا قلبي
حياة وهي تحضتنها: انتي احلي اخت في الدنيا كلها
احتضنتها ملاك وهي تحمد ربها علي وجود حياة وزوجة عمها في حياتها
سمية وهي تدمع: اي القمر دا تعالي في حضني يا بنتي
احتضنت ملاك سمية بقوة وهي تبكي بين احضانها
حياة بدموع وضحك: حرام عليكم المسكراااااا باظت
سمية بضحك: مسكرا اي انا بناتي قمر من غير حاجه
احتضنت سمية حياة وملاك وهي تقبل راسهم بحب
حمدان ببرود: يالا وقعي هنا علشان نخلص
وقعت ملاك وهي حزينة من عمها
سيف بزهق: مش يالا ولا اي خلينا نخلص
حمدان: حاضر يا بية بس الفلوس
الهلالي: اهي الفلوس نادي العروسة
حمدان: ملاك تعالي يالا جوزك مستنيكي
خرجت ملاك من الغرفة وهي توضع راسها في الارض يا الهي سلبت قلب سيف وهي بهذا الجمال
سيف في سرة: اي الجمال دا طيب اكرها ازاي انا دلوقتي بس مش مهم دي وحدة رخيصة
مد سيف يدية وهو يسلم عليها ولم يجد اي ردت فعل منها
سيف بغضب: انتي عامية ولا اي مش شيفاني بسلم عليكي
ملاك بحزن: انا فعلا عامية
يتبع....
(رواية احببت عمياء)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d8%a8%d8%aa-%d8%b9%d9%85%d9%8a%d8%a7%d8%a1-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
سيف بخبث: ومالو منجرب البضاعة المتباعة يمكن طعمها احلي
في غرفة حمدان
سمية بزعيق: يعني اي مش هتديني فلوس اجبلها حاجه
حمدان: تاخد اي فستان من حياة مفيش فلوس يعني مفيش فلوس
سمية في سرها: ربنا ينتقم منك انا لازم اتصرف
ذهبت سمية الي ابنتها حياة
حياة: في حاجه يا ماما
سمية: اة انتي دلوقتي بتشتغلي انا عاوزاكي تديني الفين جنية انزل اجيب شوية حاجات لملاك اختك
( ملحوظة سمية بتعتبر ملاك زي بنتها ومش بتعمل فرق بنها وبين حياة بنتها)
حياة بسعادة: طبعا يا ماما وكمان عندي فستان حلو اووووي كنت جيباة لفرح سما صحبتي بس مش مهم ملاك اولي بية
سمية بابتسامة: ربنا يخليكم لبعض يا حبيبتي
اخذت سمية الفلوس من ابنتها وخرجت وهي تشتري ملابس لملاك كل شئ تحتاجة العروسة ولاكن المال ليس بكافي فاخذت ما اشترتة وهي تذهب الي المنزل
في الصباح
استيقظت ملاك وهي تحسس علي الفراس حتي وجدت المرحاض توضات وصلت فرضها وهي تدعوا الله ان يمر اليوم سريعا
حياة: حرما يا ست ملاك تعالي بقا اوريكي الفستان الجميل دا
ملاك بحزن: علي اساس اني هشوفة يعني
حياة: انا اسفة مش قصدي والله مش مهم هاتي ايدك
اخذت يد ملاك وهي تحسس علي الفستان فكان من الحرير ولونة دهبي مثل لون شعرها ومعة حجاب ابيض وجزمة بيضاء
ملاك بابتسامة حزينة: حلو اوووي شكرا يا حياة
حياة بضحك: لالا انا مش عاوزة شكر يالا خدي دوش علشان نلحق نجهز الناس علي وصول
ذهبت ملاك واخذت دوش وارتدت الفستان ولاكن لم تكن سعيدة مثل ما تمنت في هذا اليوم كانت تتمنا ان تكون امها بجانبها واخوها وابوها الذي يستقبل الضيوف وهو يضحك ولاكن الحال ليس الحال يجب ان تتاقلم علية
حياة بابتسامة: واووووو دنا اغير منك بقا اي الجمال دا بجد قمر دنا لسة مش حطيت حاجه غير مسكرا وروج بس وانتي قمر اوووي
ملاك بابتسامة: شكرا يا حياة انتي احلي يا قلبي
حياة وهي تحضتنها: انتي احلي اخت في الدنيا كلها
احتضنتها ملاك وهي تحمد ربها علي وجود حياة وزوجة عمها في حياتها
سمية وهي تدمع: اي القمر دا تعالي في حضني يا بنتي
احتضنت ملاك سمية بقوة وهي تبكي بين احضانها
حياة بدموع وضحك: حرام عليكم المسكراااااا باظت
سمية بضحك: مسكرا اي انا بناتي قمر من غير حاجه
احتضنت سمية حياة وملاك وهي تقبل راسهم بحب
حمدان ببرود: يالا وقعي هنا علشان نخلص
وقعت ملاك وهي حزينة من عمها
سيف بزهق: مش يالا ولا اي خلينا نخلص
حمدان: حاضر يا بية بس الفلوس
الهلالي: اهي الفلوس نادي العروسة
حمدان: ملاك تعالي يالا جوزك مستنيكي
خرجت ملاك من الغرفة وهي توضع راسها في الارض يا الهي سلبت قلب سيف وهي بهذا الجمال
سيف في سرة: اي الجمال دا طيب اكرها ازاي انا دلوقتي بس مش مهم دي وحدة رخيصة
مد سيف يدية وهو يسلم عليها ولم يجد اي ردت فعل منها
سيف بغضب: انتي عامية ولا اي مش شيفاني بسلم عليكي
ملاك بحزن: انا فعلا عامية
يتبع....
(رواية احببت عمياء)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d8%a8%d8%aa-%d8%b9%d9%85%d9%8a%d8%a7%d8%a1-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
مدونة كامو
رواية احببت عمياء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورهان العطار - مدونة كامو
رواية احببت عمياء كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورهان العطار فصول الرواية رواية احببت عمياء الفصل
رواية أماني الفصل السادس 6 بقلم Lehcen Tetouani
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-6-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-lehcen-tetouani/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-6-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-lehcen-tetouani/
مدونة كامو
رواية أماني الفصل السادس 6 بقلم Lehcen Tetouani - مدونة كامو
رواية أماني الفصل السادس 6 بقلم Lehcen Tetouani رواية أماني الجزء السادس رواية أماني البارت السادس ر
رواية سيطرة ناعمة الفصل السادس عشر 16 بقلم سوما العربي
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b3%d9%8a%d8%b7%d8%b1%d8%a9-%d9%86%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-16-%d8%a8%d9%82/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b3%d9%8a%d8%b7%d8%b1%d8%a9-%d9%86%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-16-%d8%a8%d9%82/
مدونة كامو
رواية سيطرة ناعمة الفصل السادس عشر 16 بقلم سوما العربي - مدونة كامو
رواية سيطرة ناعمة الفصل السادس عشر 16 بقلم سوما العربي رواية سيطرة ناعمة الجزء السادس عشر رواية سيطر
رواية أسرت قلبه الفصل السادس والعشرون 26 بقلم سولييه نصار
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d8%b3%d8%b1%d8%aa-%d9%82%d9%84%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%b4%d8%b1%d9%88%d9%86-26/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d8%b3%d8%b1%d8%aa-%d9%82%d9%84%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%b4%d8%b1%d9%88%d9%86-26/
مدونة كامو
رواية أسرت قلبه الفصل السادس والعشرون 26 بقلم سولييه نصار - مدونة كامو
رواية أسرت قلبه الفصل السادس والعشرون 26 بقلم سولييه نصار رواية أسرت قلبه البارت السادس والعشرون روا
رواية عوده الحب الفصل الخامس 5 بقلم رودي سامي
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d9%88%d8%af%d9%87-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d8%a7%d9%85%d8%b3-5-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%b1%d9%88%d8%af%d9%8a/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d9%88%d8%af%d9%87-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d8%a7%d9%85%d8%b3-5-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%b1%d9%88%d8%af%d9%8a/
مدونة كامو
رواية عوده الحب الفصل الخامس 5 بقلم رودي سامي - مدونة كامو
رواية عوده الحب الفصل الخامس 5 بقلم رودي سامي رواية عوده الحب البارت الخامس رواية عوده الحب الجزء ال
رواية بين يدي الغامض الفصل التاسع 9 بقلم رقية
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d9%8a%d8%af%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%ba%d8%a7%d9%85%d8%b6-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%a7%d8%b3%d8%b9-9-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d9%8a%d8%af%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%ba%d8%a7%d9%85%d8%b6-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%a7%d8%b3%d8%b9-9-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85/
مدونة كامو
رواية بين يدي الغامض الفصل التاسع 9 بقلم رقية - مدونة كامو
رواية بين يدي الغامض الفصل التاسع 9 بقلم رقية رواية بين يدي الغامض الجزء التاسع رواية بين يدي الغامض
رواية عودة الذئاب الفصل السادس 6 بقلم ميفو السلطان
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d9%88%d8%af%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b0%d8%a6%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-6-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d9%85%d9%8a/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d9%88%d8%af%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b0%d8%a6%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-6-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d9%85%d9%8a/
مدونة كامو
رواية عودة الذئاب الفصل السادس 6 بقلم ميفو السلطان - مدونة كامو
رواية عودة الذئاب الفصل السادس 6 بقلم ميفو السلطان رواية عودة الذئاب الجزء السادس رواية عودة الذئاب
رواية محسنين الغرام كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نعمة حسن
فصول جديدة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%ba%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84/
فصول جديدة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%ba%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84/
مدونة كامو
رواية محسنين الغرام كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نعمة حسن - مدونة كامو
رواية محسنين الغرام كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نعمة حسن فصول الرواية رواية محسنين الغرام الفصل ا
رواية فرحة يتيمة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم حياة محمد
فصول جديدة
#مكتملة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%81%d8%b1%d8%ad%d8%a9-%d9%8a%d8%aa%d9%8a%d9%85%d8%a9-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
فصول جديدة
#مكتملة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%81%d8%b1%d8%ad%d8%a9-%d9%8a%d8%aa%d9%8a%d9%85%d8%a9-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
مدونة كامو
رواية فرحة يتيمة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم حياة محمد - مدونة كامو
رواية فرحة يتيمة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم حياة محمد فصول الرواية رواية فرحة يتيمة الفصل الأول
رواية قاصر بين احضان العدو الفصل الأول 1 بقلم سارة علي
تم اضافة الفصل كامل بعد المقدمة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%82%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d8%ad%d8%b6%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%af%d9%88-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%88%d9%84-1/
تم اضافة الفصل كامل بعد المقدمة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%82%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d8%ad%d8%b6%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%af%d9%88-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%88%d9%84-1/
مدونة كامو
رواية قاصر بين احضان العدو الفصل الأول 1 بقلم سارة علي - مدونة كامو
رواية قاصر بين احضان العدو الفصل الأول 1 بقلم سارة علي رواية قاصر بين احضان العدو الجزء الأول رواية
رواية ما بين الضلوع الفصل السابع عشر 17 بقلم أماني سيد
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%b6%d9%84%d9%88%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-17-%d8%a8/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%b6%d9%84%d9%88%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-17-%d8%a8/
مدونة كامو
رواية ما بين الضلوع الفصل السابع عشر 17 بقلم أماني سيد - مدونة كامو
رواية ما بين الضلوع الفصل السابع عشر 17 بقلم أماني سيد رواية ما بين الضلوع الجزء السابع عشر رواية ما
رواية ديجور الشاهين الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم إيلا ابراهيم
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%af%d9%8a%d8%ac%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d8%b4%d8%a7%d9%87%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%84%d8%ab-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%ab/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%af%d9%8a%d8%ac%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d8%b4%d8%a7%d9%87%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%84%d8%ab-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%ab/
مدونة كامو
رواية ديجور الشاهين الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم إيلا ابراهيم - مدونة كامو
رواية ديجور الشاهين الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم إيلا ابراهيم رواية ديجور الشاهين الجزء الثالث وال
دفعته بقوه بعيدا عنها لتنظر إليه بغضب واشمئزاز اردفت بعدها بسخط :
قيصر الصعيد المبجل ال الكل بيخاف ويترعب منه يطلع مش راجل والتوب بتاعه الكذاب ال لابسه وقوع خلاص وبان يوم فرحه وليله دخلته
نظر إليها بعيون حمراء مشتعله ليردف قائلا :
اجفلي خاشمك متعليش صوتك عاد والا
قاطعته بصراخ :
والا اييييييه انت كمان لسه بتهدد وانت ناقص رجوله والله لاافضحك في البلد خلي الناس تعرف حقيقة القيصر العظيم انه مش راجل ومراته بنت زي ماهي يوم فراحهمم ووووو
قاطعها صفعته القويه لها لتنظر الي عيناه التي لاتبشر بالخير
جذبها من خصلات شعرها ليردف بفحيح الافاعي :
اقسم بالله لو چبتي سيره لحد واصل اترحمي علي روحك وخيتك ال بجيالك يابنت الانصاري
اردفت بالم بسبب قوه ضغطت يده علي خصلاتها :
سيب شعري بتوجعني
دفعها بعيدا ليردف بغضب :
ورحمه ابوي لو السر ده طلع لحد لهجتلك واجتل خيتك جبلك
هزت رأسها بالموافقه بعنف ليرمقها بنظره اخيره بااشمئزاز ومن ثم اتجه للخارج
جلست هي علي الارض تبكي بحزن علي ماتمر به اجبرها علي الزواج منه تحت الضغط والتهديد باان يأذي شقيقتها هي لم تكن تلك الفتاه الضعيفه والمطيعه يوما والان هي جالسه تبكي من ما رأته منه لتوها يبدوا انه ليس اخر شئ سترها وستري الكثير بعد جفتت دموعها لتقف متجهه الي الفراش
ارتمت بثقل جسدها عليه وهي تغمض عيناها بتعب واخذت تدعو ان لا يعود الليله الي الغرفه
اخذ يسير في حديقه المنزل وهو يفكر فيما سيحدث ان افشت هي هذا السر او مايدعوه بذلك
في صباح اليوم التالي استيقظت علي صوت صراخ السيدات في المنزل لترتدي احدي العبائات بسرعه وتتجه للاسفل
نظرت الي السيدات المجتمعه لتقترب منهم وتردف قائله بتوتر :
ايه ال حصل
نظر الجميع إليها بتوتر لتردف واحده منهم ببرود وشماته :
ولد عمك حاول يتهچم علي ظافر وظافر كان علي اخر لحظه هيجتله لولا اهل البلد
جحظت عيناها لتركض للخارج وماان همت لتخرج خارج باب المنزل حتي وجدته يقف امامها ببرود وكانه لم يفعل شئ وينظر اليها بهدوء
نظرت إليه بغضب لتردف قائله :
عملت ايه في ابن عمي ياقيصر
نظر إليها ببرود ليردد :
عملت ال كان لازما اعمله من زمان يابت الانصاري
نظرت إليه بااشمئزاز لتردد :
انا دلوقتي اتاكدت انك لايمكن تكون بني آدم انت واحد قذر قاتل
شهقه خرجت من الجميع لتردف احدهم بخبث :
ميصوحش تغلطي اكده في راچل اما جليلة ربايه صوح
قام ظافر بحملها وسط نظرات الجميع منهم الحاقد والاخر الخائف
اردفت سيده في الاربعينات مردده بسخط :
ايه ال جولتيه ده ياچنه راچل ومرته بتتدخلي بينهم ليه واصل !!
زفرت جنه التي في بدايه العشرينات لتردد :
انتي مشيفاش ياخاله بتجوله ايه بجي قيصر الصعيد علي اخر الدهر تيچي مرته توغلط فيه اكده وجدام الكل ميصوحش اكده
السيده وتدعي حكمت :
ملكيش صالح يابت خيتي هو حر في مرته متدخليش انتي
نظرت جنه اليها بغضب لتتركها وتذهب وهي تتوعد باان تعود لتلك التي اختطفت حبيبها منها
نظر والده جنه لشقيقتها بضيق لتردف حكمت بصرامه : حصلي بتك ياكوثر وعجليها عشان ال بتفكر فيه ده مش هيوحصل ولو اصرت هيبجي فيها جطع رجاب ودم
كوثر بضيق :
ياخيتي ماانتي عارفه جنه بتحب ظافر كيف دي بتعشجه وفي الاخر يروح يتچوز بت الانصاري كان لازم ااا
خبطت حكمت بالعصاه الخاصه بها علي الارض لتردف بغضب :
لازم ايه ياخيتي من ميته واني بجبر ولادي علي حاچه وبالاخص ظافر انتي عارفه زين ان قيصر الصعيد محدش يجدر يجبره علي حاچه
نظرت كوثر الي حكمت بضيق لتتركها وتذهب خلف ابنتها
جلست حكمت علي المقعد لتجلس بجوارها ابنتها
الابنه وتدعي حور :
تفتكري اخوي هيعمل وياها ايه يااما
حكمت بضيق :
هي زودت العيار حبتين ربنا يسترها وميطلعش شيطانه عليها يابتي
في غرفه ظافر بعد ان دلف للداخل القاها بااهمال علي الفراش
لتصرخ بالم وهي تمسك ظهرها مردده :
انت غبي مبتعرفش تتعامل غير بالهمجيه دي
اقترب منها مرددا :
شكلي اتساهلت معاكي جوي وشكلك لسه متعرفيش مين هو القيصر
اردفت بصوت عالي :
واحد قتال قتله همجي بيعوض احساسه بالنقص في قتل الناس انت واحد قذر لو مااخدتش ال عاوزه بتعمل اكتر من حاجه لحد ماتوصل سواء بالتهديد او بالخطف او بالقهر او القتل
سحب ظافر السوط الموضوع علي الطاوله لينظر إليها وو
يتبع...
(رواية عذراء بين يدي صعيدي)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d8%b0%d8%b1%d8%a7%d8%a1-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d9%8a%d8%af%d9%8a-%d8%b5%d8%b9%d9%8a%d8%af%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5/
قيصر الصعيد المبجل ال الكل بيخاف ويترعب منه يطلع مش راجل والتوب بتاعه الكذاب ال لابسه وقوع خلاص وبان يوم فرحه وليله دخلته
نظر إليها بعيون حمراء مشتعله ليردف قائلا :
اجفلي خاشمك متعليش صوتك عاد والا
قاطعته بصراخ :
والا اييييييه انت كمان لسه بتهدد وانت ناقص رجوله والله لاافضحك في البلد خلي الناس تعرف حقيقة القيصر العظيم انه مش راجل ومراته بنت زي ماهي يوم فراحهمم ووووو
قاطعها صفعته القويه لها لتنظر الي عيناه التي لاتبشر بالخير
جذبها من خصلات شعرها ليردف بفحيح الافاعي :
اقسم بالله لو چبتي سيره لحد واصل اترحمي علي روحك وخيتك ال بجيالك يابنت الانصاري
اردفت بالم بسبب قوه ضغطت يده علي خصلاتها :
سيب شعري بتوجعني
دفعها بعيدا ليردف بغضب :
ورحمه ابوي لو السر ده طلع لحد لهجتلك واجتل خيتك جبلك
هزت رأسها بالموافقه بعنف ليرمقها بنظره اخيره بااشمئزاز ومن ثم اتجه للخارج
جلست هي علي الارض تبكي بحزن علي ماتمر به اجبرها علي الزواج منه تحت الضغط والتهديد باان يأذي شقيقتها هي لم تكن تلك الفتاه الضعيفه والمطيعه يوما والان هي جالسه تبكي من ما رأته منه لتوها يبدوا انه ليس اخر شئ سترها وستري الكثير بعد جفتت دموعها لتقف متجهه الي الفراش
ارتمت بثقل جسدها عليه وهي تغمض عيناها بتعب واخذت تدعو ان لا يعود الليله الي الغرفه
اخذ يسير في حديقه المنزل وهو يفكر فيما سيحدث ان افشت هي هذا السر او مايدعوه بذلك
في صباح اليوم التالي استيقظت علي صوت صراخ السيدات في المنزل لترتدي احدي العبائات بسرعه وتتجه للاسفل
نظرت الي السيدات المجتمعه لتقترب منهم وتردف قائله بتوتر :
ايه ال حصل
نظر الجميع إليها بتوتر لتردف واحده منهم ببرود وشماته :
ولد عمك حاول يتهچم علي ظافر وظافر كان علي اخر لحظه هيجتله لولا اهل البلد
جحظت عيناها لتركض للخارج وماان همت لتخرج خارج باب المنزل حتي وجدته يقف امامها ببرود وكانه لم يفعل شئ وينظر اليها بهدوء
نظرت إليه بغضب لتردف قائله :
عملت ايه في ابن عمي ياقيصر
نظر إليها ببرود ليردد :
عملت ال كان لازما اعمله من زمان يابت الانصاري
نظرت إليه بااشمئزاز لتردد :
انا دلوقتي اتاكدت انك لايمكن تكون بني آدم انت واحد قذر قاتل
شهقه خرجت من الجميع لتردف احدهم بخبث :
ميصوحش تغلطي اكده في راچل اما جليلة ربايه صوح
قام ظافر بحملها وسط نظرات الجميع منهم الحاقد والاخر الخائف
اردفت سيده في الاربعينات مردده بسخط :
ايه ال جولتيه ده ياچنه راچل ومرته بتتدخلي بينهم ليه واصل !!
زفرت جنه التي في بدايه العشرينات لتردد :
انتي مشيفاش ياخاله بتجوله ايه بجي قيصر الصعيد علي اخر الدهر تيچي مرته توغلط فيه اكده وجدام الكل ميصوحش اكده
السيده وتدعي حكمت :
ملكيش صالح يابت خيتي هو حر في مرته متدخليش انتي
نظرت جنه اليها بغضب لتتركها وتذهب وهي تتوعد باان تعود لتلك التي اختطفت حبيبها منها
نظر والده جنه لشقيقتها بضيق لتردف حكمت بصرامه : حصلي بتك ياكوثر وعجليها عشان ال بتفكر فيه ده مش هيوحصل ولو اصرت هيبجي فيها جطع رجاب ودم
كوثر بضيق :
ياخيتي ماانتي عارفه جنه بتحب ظافر كيف دي بتعشجه وفي الاخر يروح يتچوز بت الانصاري كان لازم ااا
خبطت حكمت بالعصاه الخاصه بها علي الارض لتردف بغضب :
لازم ايه ياخيتي من ميته واني بجبر ولادي علي حاچه وبالاخص ظافر انتي عارفه زين ان قيصر الصعيد محدش يجدر يجبره علي حاچه
نظرت كوثر الي حكمت بضيق لتتركها وتذهب خلف ابنتها
جلست حكمت علي المقعد لتجلس بجوارها ابنتها
الابنه وتدعي حور :
تفتكري اخوي هيعمل وياها ايه يااما
حكمت بضيق :
هي زودت العيار حبتين ربنا يسترها وميطلعش شيطانه عليها يابتي
في غرفه ظافر بعد ان دلف للداخل القاها بااهمال علي الفراش
لتصرخ بالم وهي تمسك ظهرها مردده :
انت غبي مبتعرفش تتعامل غير بالهمجيه دي
اقترب منها مرددا :
شكلي اتساهلت معاكي جوي وشكلك لسه متعرفيش مين هو القيصر
اردفت بصوت عالي :
واحد قتال قتله همجي بيعوض احساسه بالنقص في قتل الناس انت واحد قذر لو مااخدتش ال عاوزه بتعمل اكتر من حاجه لحد ماتوصل سواء بالتهديد او بالخطف او بالقهر او القتل
سحب ظافر السوط الموضوع علي الطاوله لينظر إليها وو
يتبع...
(رواية عذراء بين يدي صعيدي)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d8%b0%d8%b1%d8%a7%d8%a1-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d9%8a%d8%af%d9%8a-%d8%b5%d8%b9%d9%8a%d8%af%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5/
مدونة كامو
رواية عذراء بين يدي صعيدي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سمسمة سيد - مدونة كامو
رواية عذراء بين يدي صعيدي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سمسمة سيد فصول الرواية رواية عذراء بين يدي
رواية أصابتني لعنتها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم هنا عادل
فصول جديدة
#مكتملة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d8%b5%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d9%86%d9%8a-%d9%84%d8%b9%d9%86%d8%aa%d9%87%d8%a7-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7/
فصول جديدة
#مكتملة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d8%b5%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d9%86%d9%8a-%d9%84%d8%b9%d9%86%d8%aa%d9%87%d8%a7-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7/
مدونة كامو
رواية أصابتني لعنتها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم هنا عادل - مدونة كامو
رواية أصابتني لعنتها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم هنا عادل فصول الرواية رواية أصابتني لعنتها الفصل
رواية مشاعر موقدة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فاطيما يوسف
فصول جديدة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d8%b9%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%82%d8%af%d8%a9-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
فصول جديدة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d8%b9%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%82%d8%af%d8%a9-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
مدونة كامو
رواية مشاعر موقدة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فاطيما يوسف - مدونة كامو
رواية مشاعر موقدة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم فاطيما يوسف فصول الرواية رواية مشاعر موقدة الفصل ال
رواية الضيف الخفي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة عيد
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b6%d9%8a%d9%81-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d9%81%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-4-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d9%81%d8%a7/
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b6%d9%8a%d9%81-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d9%81%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-4-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d9%81%d8%a7/
مدونة كامو
رواية الضيف الخفي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة عيد - مدونة كامو
رواية الضيف الخفي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة عيد رواية الضيف الخفي الجزء الرابع رواية الضيف الخفي الب