زیر سایه آفتاب🌬️
67 subscribers
204 photos
70 videos
1 file
24 links
و او گوش می‌دهد
هرچند می‌داند، تک تک ثانیه های داستانت را...
Download Telegram
به امید اینکه این روز رو با چشامون ببینیم🫠❤️‍🩹
😍61
کاش بجای بارون تو میومدی 💔
💔4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خب ....

نمی‌خوام دیگه حتی یه ثانیه قبل از ظهور توی این دنیا باشم ...


حرومزادگان و ابلیس زادگان عالم صفات و کار های خودشون رو به مسلمون ها نسبت میدادن تا کسی ندونه همه‌ی جنایات عالم زیر سر اونهاس
💔4
چقد تله آپدیت چسی میده ...
دیگه بلد نیستم باهاش کار کنم
حس میکنم یه پیرزنی ام که تازه وارد فضای مجازی شده 🤦‍♀🤣
🤣4😘1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🫆محمدعلی کلی
«یافت شده از ته گالری »

دلم نمیاد اینارو نذارم ..
آماده پست های بارشی باشید 👁👄👁
👌42
سوال یک دوست عزیز :
اصلا رهبرم کار درست چرا نمیتونن جلو افزایش قیمت دلار را بگیرند؟
پاسخ :
رهبر رئیس جمهور نیست ، رهبر وزیر اقتصاد نیست
رهبر دیکتاتور نیست که به همه دستور بده همه اطاعت کنند ، رهبر شاه نیست که همه چیز زیر دستش باشه اگر قرار بود همه کار هارو رهبر انجام بده که پس چرا مردم میان هر چهار سال رای میدن نماینده مجلس انتخاب میکنن ؟ برای چی میان رای میدن رئیس جمهور انتخاب میکنن ؟ اگر رهبر بخواد بیاد هر دستوری که خودش میگه رو اجرا کنه که در واقع داره به رای مردم بی احترامی می‌کنه و حق مردم رو زیر سوال می‌بره
رهبر به مردم خط رو نشون دادن ، خصوصیات یک رئیس جمهور درست رو به مردم یاد دادن برای انتخاب درست (اما لطفاً صادقانه پاسخ بدید خود شما که منتقد ایشون هستید اصلا زمان رای ها می‌رید ببینید رهبر چه ویژگی های رو مد نظر دارند ؟ سخنرانی های ایشون رو چقدر گوش میدید ؟ چقد از طرز فکر ایشون توی مسائل مختلف خبر دارین ؟ اگر کسی میخواد انتقاد کنه از فردی یا مکتبی باید صد در صد اعتقادات و چهارچوب ها و ایدئولوژی اون فرد یا مکتب رو کامل کامل بشناسه ، وگرنه این اصلا منصفانه نیست و اون بنده خدا هم به نتیجه درستی نخواهد رسید) ، مردم خودشون بودن که با اینکه دولت روحانی رو دیده بودن
و با اینکه دولت شهید رئیسی رو هم دیدن رفتن به یک بی عرضه ای مثل پزشکیان رای دادن

مردم تقصیر خودشونه که با اینکه واقعا خدا حجت اش رو تموم کرد به ما در این هشت سال اخیر
باز ما خودمون بودیم که اشتباه انتخاب کردیم
( اگر می‌خواین بگید که اگر پزشکیان بده چرا تایید صلاحیت شده باید به خدمت شریفتون عرض کنم که کسی رد صلاحیت میشه که سوءسابقه داشته باشه ، کسی رد صلاحیت میشه که علنا جرم و خطایی مرتکب شده باشه که برخلاف امنیت ملی و مصلحت کشور و مردمش کاری انجام داده بوده باشه ( مثلا جرم جاسوسی ، خدمت به دشمنان و خیلی چیزای دیگه از این قبیل ...)
اما پزشکیان همچین چیزهایی توی سابقه اش نداشته و صرفا چون اصلاح طلب بوده نمی‌شده رد صلاحیت اش کرد (‌ این باز میشه دیکتاتوری و عدم احترام به سلیقه های مختلف مردم )
ما خودمون هم تحت فشار مالی هستیم ما تا قبل از دولت پزشکیان پولدار محسوب می‌شدیم الان نه! 😂ولی فکر نمیکنید که مردم خودشون هم مقصرند ؟ وقتی میشینن پای دروغ های بی حد و حساب شبکه های دروغگویی که توسط دشمنان خونی این مردم ساپورت میشن ؟ و شعار هایی از قبیل اینکه : فرقی نداره کی رئیس جمهور بشه قرقره میکنن؟؟
فکر میکنم توی این پنج سال به همه ثابت شد که واقعا فرق می‌کنه کی رئیس جمهور باشه (‌مردم کاملا متوجه تفاوت دولت روحانی و شهید رئیسی و پزشکیان با همدیگه شدن ) اما باز بجای این که قبول کنند بخاطر تفاوت رئیس جمهور هاست میان به رهبر تهمت میزنن ...
اگر همه چیز به گردن رهبره پس چرا توی این سی و هفت هشت سال که رهبر هستن ایشون ( اگه اشتباه نکنم ) در زمان هر دوره ای از دولت های مختلف از زمین تا آسمون فرق کرده اوضاع مملکت ؟

ببینین رهبر مهم ترین وظیفه اشون حفظ انسجام ملی هست و حفظ همبستگی بین سه قوا ( مققنه ، مجریه و قضائیه )

و اینکه ایشون فرمانده کل قوا نیرو های مسلح و ... هستن و فکر میکنم کاملا بر همگان واضح و مبرهن باشه که قوی ترین بازوی جمهوری اسلامی ایران دقیقا قدرت نظامی و موشکی اش هست
این نشون میده اگر ایشون در یک حوزه ای فرمانده کل باشند در اون حوزه قطعا پیشرفت خواهیم داشت و مشکلات حل میشه
( وگرنه اسرائیلی که ۷۷ ساله مردم فلسطین و سوریه رو ول نکرده توی ۱۲ روز به غلط خوردن نمی افتاد و تقاضای آتش بس نمی‌کرد )
👍7
از طرفی شما اگر جای ایشون بودین چیکار میکردین وقتی اونهمه تروریست آموزش دیده مسلح توی سطح شهر ریختن وسط مردم عادی و هم پلیس میکشن( آخه مثلا پلیس راهنمایی رانندگی چه کار کرده بوده بدبخت ؟!) و بسیجی و هم مردم عادی رو میکشن و اعتراضات مردم رو تبدیل کردن به اغتشاش خودشون ؟
دستور تیر نمی‌دین؟؟؟؟
میزارین حکومت نظامی کنن و یه سری ارازل اوباش کشور رو دست بگیرن ؟ بچه ی سه ساله رو توی بغل باباش بکشن

سیصد تا مسجد آتیش بزنن ، پل هوایی آتیش بزنن
به مقدسات مردم توهین کنن
بیت الملل همین مردم رو آتیش بزنن ؟

یه زمانی بود منافقین هرکسی ریشو بود و مذهبی بود و چهره حزب الهی داشت میکشتن اوایل انقلاب ، بعد دیدن نه بابا این کارا باعث میشه مردم بیشتر همبسته بشن و طرفدار جمهوری اسلامی باشن
حالا میان هم مذهبی هارو ترور میکنن هم غیر مذهبی ها و بعد چو میندازن که آره اینارو جمهوری اسلامی کشته که مردم از داخل با خودشون در جنگ و سوءظن و دشمنی باشن و تفرقه ایجاد بشه .
4👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
♥️😌✌️
🔥6❤‍🔥11
This media is not supported in the widget
VIEW IN TELEGRAM
👌31👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای همه اونها که فکر می کنن مسبب وضع کنونی حضرت آقاست...

☆ــــــــــــــــ
6
تو دیپ سیک زدم فاسد ترین خاندان تاریخ ایران


ارسالی دوست عزیزمون که خیلی هم ذوق داشت از این مطلب 🤣
با تشکر 🫶🏻😆
4😁1😍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴داخل مغز یه پهلوی‌چی چخبره:
🤣2
دنیا دید که ایران از اصول انقلاب عقب‌نشینی نکرد

🔹
علوی کارشناس مسائل بین‌الملل: رهبر انقلاب دموکراسی نظام را به رخ دنیا کشیدند.


همه جای دنیا از دیکتاتوری رنج میکشن
ما از دموکراسی رنج میکشیم:)
👍2
دوست دارم بیرو رو همون‌طور که توپ و بغل می‌کنه ، بغل کنم بگم مرسی
همین که گل نخوردیم خداروشکر🤲🏻🥲🤣
👍1😁1