محمدتقی اکبرنژاد
17.4K subscribers
539 photos
693 videos
5 files
870 links
ادمین کانال @Akbarnejad3

💻 یوتیوب
https://youtube.com/@AKBARNEJAD_IR

💳 حمایت مالی از حرکت مردمی:
6037997772596806
https://akbarnejad.com/pay

سایت استاد:
https://AKBARNEJAD.COM

توییتر:
https://x.com/AkbarNejad_IR
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❇️ اعتماد به نفس ملی ما نابود شده است! /برای اصلاح لازم نیست که همه چیز را آتش بزنیم؛ مقاومت مدنی بسیاری از اصلاحات را رقم خواهد زد!

🎥فیلم کامل مناظره

https://youtu.be/XDL_l7LkfJc

#مقاومت_مدنی

🆔 @AkbarNejad_ir
👍8019👎8🙏2😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❇️ جلسات معرفتی《حیاط خلوت》

آیا توسل به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) شرک است؟

🎥 فایل تصویری جلسه در آدرس زیر:

https://www.aparat.com/v/bfuwbyg

https://youtu.be/aKUGb0t_gwE

#حیاط_خلوت

🆔 @AkbarNejad_ir_2
42🙏6🤔3👎1👌1
❇️ سنّت و سیاست

قال علی (ع): الإِستِصلاحُ‌ لِلأَعداءِ بِحُسنِ‌ المَقالِ‌ وجَميلِ‌ الأَفعالِ‌، أهوَنُ‌ مِن مُلاقاتِهِم ومُغالَبَتِهِم بِمَضضِ‌ القِتال.

امام علی (ع): به صُلح آوردن دشمنان با سخن نيك و رفتار زيبا، آسان‌تر است از رو در رو شدن با آنان و پيكار با آنان با درد و رنجِ‌ نبرد.

📚غرر الحکم، ج۱، ص ۱۰۶، ح ۱۹۴۷

.........

🌹 سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) بر تمام شیعیان و دوستداران ایشان مبارک

🆔 @AkbarNejad_ir
1101👍11👎1
Forwarded from نگاه متفاوت (احمد زیدآبادی) (Ahmad Zeidabadi)
خطبۀ مولاعلی بر سر قبر عمر

شاید یک شیعۀ عامی متعصب و فرقه‌گرا هرگز نشنیده باشد که وقتی عمربن خطاب خلیفۀ دوم وفات یافت، امام علی‌بن‌ابی‌طالب بر سر قبر او حاضر شد و در باره‌اش گفت: "خداوند، سرزمینی را که فلان از آن برخاسته، برکت دهد. کژی‌ها را راست و بیماری‌ها را علاج کرد. سنت را به پا داشت و فتنه را پشت سر افکند. پاکدامن و کم عیب از این جهان برفت، به نیکویی‌های آن دست یافت و از بدی‌هایش پیشی جست تا بدان نیالاید. اطاعت خدا را به جای آورد و آن چنانکه باید از او ترسید. بار سفر بست و خود برفت و مردم را در راه‌های گوناگون رها کرد آنسان که گمراهان در آن، راه نمی‌یابند و راه یافته بر سر یقین خویش نمی‌ماند." (خطبۀ 228 نهج البلاغه ترجمۀ عبدالمحمد آیتی)
علی در خطبۀ شقشقیه از عملکرد عمر انتقاد کرده و در انتهای خطبۀ بالا نیز نقد خلیفۀ دوم آشکار است. علی اما داوری بی‌نهایت منصف و نکته‌بین و همه‌جانبه‌نگر است. حُسن و عیب دیگران را خوب می‌شناسد و از تعصب و نفرت به دور است. حُسن کسی را به دلیل عیبش پنهان نمی‌کند و عیب کسی را به علت حسنش نادیده نمی‌گیرد. این که گفته است: "اليَمينُ و الشِّمالُ مَضَلَّةٌ، و الطَّريقُ الوُسطى هِي الجادَّه" ( راست و چپ گمراهى است و راه وسط همان راه اصلى است) اشاره به همین اعتدال و انصاف و پرهیز از غرض‌ورزی دارد!
برای همین است که مولانا، علی را ترازوی احدخو و بلکه زبانۀ هر ترازو دانسته است:
تو ترازوی احدخو بوده‌ای
بل زبانهٔ هر ترازو بوده‌ای
ادعای پیروی از علی با تعصب و کینه و نفرت و بی‌انصافی و مطلق‌بینی منافات کامل دارد. افرادی که تحت نام پیروی از علی به این نوع سیئات آلوده‌اند، نسبتی با علی تاریخی و واقعی ندارند. علی مورد نظر آنها زاییده ذهن و خیالِ خام و تعصب‌ورزانۀ خودشان است.
#احمد_زیدآبادی
@ahmadzeidabad
1👎7522👍7😡2🤔1👌1
نگاه متفاوت (احمد زیدآبادی)
خطبۀ مولاعلی بر سر قبر عمر شاید یک شیعۀ عامی متعصب و فرقه‌گرا هرگز نشنیده باشد که وقتی عمربن خطاب خلیفۀ دوم وفات یافت، امام علی‌بن‌ابی‌طالب بر سر قبر او حاضر شد و در باره‌اش گفت: "خداوند، سرزمینی را که فلان از آن برخاسته، برکت دهد. کژی‌ها را راست و بیماری‌ها…
اگرچه آقای زیدآبادی سیاستمداری است که تحلیل‌های قابل استفاده‌ای دارد و در دلسوزی ایشان در مسائل جاری کشور تردیدی نیست اما ای کاش در مساله‌ای که به شدت حساسیت‌برانگیز است وارد نمی‌شدند. این بیان ملاحظاتی دارد که به صورت اجمالی اشاره می‌شود:

1. در خود متن نهج البلاغه هیچ اشاره‌ای به شخص موردنظر نشده است.

2. در برخی متون دیگر نهج البلاغه مواردی در مذمت خلفا و اتفاقات غصب خلافت آمده است؛ مثلا در خطبه شقشقیه که به صراحت از غصب خلافت از سوی دیگران و قبول مسوولیتی می‌گوید که سزاوار آن نبودند. در بخشی از این خطبه آمده که : «حكومت را به فضايى خشن كشانيده و به كسى(خلیفه دوم) رسيد كه كلامش درشت و همراهى با او دشوار و لغزش‌هايش فراوان، و معذرت‌خواهی‌اش زياد بود ... به خدا قسم امت در زمان او دچار اشتباه و ناآرامى و انحراف از راه خدا شدند. آن مدت طولانى را نيز صبر كردم و بار سنگين هر بلايى را به دوش كشيدم».
یا در خطبه 202 هنگام خاکسپاری حضرت زهرا(س) می‌گوید: «بزودى، دخترت تو را خبر دهد كه چگونه امتت گرد آمدند و بر او ستم كردند...».
یا در بخشی از نامه 53 که خطاب به مالک اشتر است در توصیف زمامداری خلفای گذشته می‌گوید: «این دین اسیر دست اشرار بود، با هوا و هوس درباره آن عمل مى‌شد و به وسیله آن دنیا را طلب مى‌کردند...».

3. بله امام علی(ع) در داوری نسبت به دشمن هم منصف بود و می‌توان برای آن مویداتی آورد اما آنچه آقای زیدآبادی بدان استناد کرده است در تناقض با سایر بیاناتی است که از حضرت است. و همین‌طور در تناقض با اصل مبانی شیعه در امر امامت. یعنی از اساس اختلاف شیعه با اهل سنت در این است که بعد از پیامبر عده‌ای نسبت به وصیت الهی پیامبر(ع) در مورد جانشینی، سرپیچی کردند و مسیر امت اسلامی را عوض کردند و این مطلبی نیست که با پاک زیستن بسازد! به عبارتی اگر آنها سنت را به پا کردند، اگر اصلاح کژی‌ها کردند، پس این همه شکوه و اعتراض امیرالمؤمنین(ع) درباره غصب خلافت برای چه بود؟

4. بگذریم که اگر ایشان نظر مثبتی به خلفا داشت(همان‌طور که آقای زیدآبادی فرض کرده‌اند)، چرا در هیچ یک از جنگ‌هایی که در زمان خلفا پیش آمد شرکتی نداشتند؟ نه خودشان و نه فرزندانشان!

5. ادعای اینکه منظور از «فلان» در این بیان، خلیفه دوم است، ادعای ابن ابی الحدید از علمای اهل سنت است و هیچ مویدی از منابع شیعی ندارد.


🆔 @AkbarNejad_ir
1👍16828👎9🙏2👌2😍1
پیام ضد ایرانی ترامپ:

اگر ایران به سوی معترضان مسالمت‌آمیز، تیراندازی کند و آنان را به طور خشونت‌آمیز به قتل برساند، که این رویۀ معمول آنهاست، ایالات متحده آمریکا به کمک آنها خواهد آمد. ما کاملا آماده و مسلح‌ایم و آمادۀ اقدام هستیم. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم.


🆔 @AkbarNejad_ir
👎123👍6211🤔9🔥1😱1
بیانیه استاد اکبرنژاد در رابطه با پیام ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا

به نام خداوند بزرگ و مهیمن

اخیرا رئیس جمهور آمریکا با مداخله روشن و گستاخانه در تحولات داخلی، ضمن تشویق به بی‌نظمی و بی‌ثباتی در کشور، برای مداخله اظهار آمادگی کرده است. گرچه ما از بی‌مسئولیتی بزرگان کشور در عذابیم، گرچه از اینکه منافع ملی یک کشور 90 میلیونی به خاطر برخی ماجراجویی‌ها نادیده گرفته شده است، گرچه تورم امانمان را بریده است، اما این را با صدای بلند به رهبران آمریکا به عنوان یک ایرانی اعلام می‌کنم که ما کشورمان را از این سیاست‌های غلط با تکیه بر توان مردم خودمان آزاد خواهیم کرد نه با دست‌اندازی دولت‌هایی که تا مِرفَق دستانشان به خون مردمان دیگر کشورها و از جمله مردم ایران آغشته است. ما آن قدر متوجه هستیم که آمریکا و اسرائیل دلشان برای مردم ما نسوخته است و به کمتر از انهدام زیرساخت‌ها و جنگ داخلی و در نهایت تجزیه راضی نخواهند شد. ما گرفتار دور باطل تنش‌آفرینی جمهوری اسلامی از یکسو و اعتماد و دلبستگی به غرب از سوی دیگر، راه سومی را ایجاد خواهیم کرد با شعار «تکیه بر توان ملی با رویکرد تعامل با دنیا بر اساس منافع ملی».

بنابراین ما اجازه مداخله هیچ قدرتی را در داخل کشور نداده، پای هر متجاوزی را قلم کرده و اجازه دست‌اندازی به احدی را نخواهیم داد. اگر قدرت‌های مداخله‌گر کنار می‌نشستند و جریان‌ها و اشخاص وابسته به آنها همچون رضا پهلوی، حرکت‌های مردمی را به اغتشاش نمی‌کشاندند و تبدیل به پروژه امنیتی نمی‌کردند و بهانه کافی برای حاکمیت جهت برخورد نمی‌دادند، مردم ما تا کنون با مقاومت مدنی اخلاق‌مدار خودشان، جمهوری اسلامی را ادب کرده بودند.

محمدتقی اکبرنژاد
زندانی سیاسی در قم

🆔 @AkbarNejad_ir
1👎508👍25791😡31🤔24🙏3🤯1
❇️ به اطلاع مخاطبین گرامی می‌رساند می‌توانید آثار استاد اکبرنژاد را در قالب نسخه چاپی، الکترونیکی(PDF) و کتاب صوتی از طریق آدرس زیر و با دسترسی بسیار آسان تهیه نمایید:

https://AkbarNejad.com

پشتیانی سایت: @Akbarnejad2

🆔 @AkbarNejad_ir
40👍14👎8🙏5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌 بازنشر

استاد اکبرنژاد:


سقوط جمهوری اسلامی با این شیوه فعلی قطعی است.


🆔 @AkbarNejad_ir
126👍53👎13🙏1👌1
📚معرفی اجمالی کتاب «بررسی فقهی اجتماعی لباس دین»
🔸اثر علمی از استاد اکبرنژاد
(که پس از سال‌ها هنوز اجازه نشر پیدا نکرده است)

این اثر یک کار فقهی و ناظر به یک پدیده فرهنگی و اجتماعی یعنی لباس روحانیت است و می‌خواهد به پرسش‌هایی، پاسخی در خور بدهد.

اینکه آیا ما چیزی به نام لباس دین داریم یا این از ابداعات مسلمین است که به مرور زمان پیدا شده است؟ آیا آن‏چه امروز به نام «لباس روحانیت» شناخته می‌شود، واقعاً لباس پیغمبر اسلام(ص) است یا لباس عرب یا حتی لباس عرب هم نیست؟!

آیا این لباس در متون دینی ما ریشه دارد؟ گذشته از عقبه شرعی، آیا آثار مثبت اجتماعی و فرهنگی داشته است؟ یعنی به حسب واقعیت‌های پیرامونی، آیا لباس روحانیت، با رسالت تبلیغی روحانیت متناسب است یا مانع آن؟ انعکاس این لباس در خانواده مبلغان دین چیست و آیا خانواده‌هایشان از آن رضایت خاطر دارند یا مانعی برای تجربه شوهر بودن یا پدر بودن می‌شمارند؟

📚جهت تهیه نسخه چاپی یا الکترونیکی(pdf) این کتاب و سایر آثار به آدرس زیر مراجعه نمایید:
https://akbarnejad.com


🆔 @AkbarNejad_ir
120👍19👎5🙏2🤔1😍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌 بازنشر

⭕️چرا علماء و مراجع از حاکمیت تقیه می‌کنند؟!


استاد اکبرنژاد:

🔹علما و مراجع تقلید، از حاکمیت تقیه می‌کنند و سکوت کرده‌اند.

🔹وقتی علماء در روزهای بد مردم آنها را تنها می‌گذارند باعث فرار بیشتر مردم از دین می‌شوند.

🎥جهت مشاهده فیلم مصاحبه به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://youtu.be/mXYWQVj_ee8



🆔 @AkbarNejad_ir
1👍7821👎3🤔2😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❇️ جلسات معرفتی《حیاط خلوت》

اگر امام علی(ع) خلفا را غاصب می‌دانست، چرا نام آنان را بر فرزندانش گذاشت؟

🎥 فایل تصویری جلسه در آدرس زیر:

https://youtu.be/1N4n0_n_r_8

https://www.aparat.com/v/yzgvyms

#حیاط_خلوت

🆔 @AkbarNejad_ir
39👎7🙏4👍3🔥1
بیانیه استاد محمدتقی اکبرنژاد

انا لله و انا الیه راجعون

▪️اینجانب فاجعه بزرگی را که در روزهای اخیر بر ایران عزیز و ملت شریف آن وارد شد تسلیت می‌گویم. خصوصا به خانواده‌های داغداری که خون جگرگوشه‌هایشان کف خیابان‌ها را رنگین کرد. از خداوند متعال برای ایشان صبر و آرامش و برای کسانی که در این فاجعه کشته شدند غفران و رحمت می‌طلبم، مگر کسانی که به قصد به آشوب کشاندن کشور، همسو با دشمن دست به اسلحه و آتش بردند و حسرت یک حرکت مدنی فراگیر و خشونت‌پرهیز را بر دل ملت گذاشتند.

▪️شکایت خود را به پیشگاه خداوند متعال می‌بریم از کسانی که به نام امیرالمومنین(ع) قیام کردند، وعده عدالت دادند، اما پس از 50 سال ایران را گرفتار چنگال ستم و تبعیض ساختند و از دین مردم ارتزاق کردند.

▪️شکایت می‌بریم از اینکه وعده جامعه آزاد و مدنی دادند که بناست رهبران جامعه مانند رسول خدا در میان مردم حاضر شوند و حرف مردم را بی‌واسطه بشنوند، اما منتقدین را گرفتار میله‌های زندان کردند و اجازه هرگونه حرکت مدنی را گرفتند. ادعا می‌کنند مشکلی با حرکت خشونت‌پرهیز ندارند و تنها مشکلشان با اغتشاشگران است. اما صادق نیستند؛ چراکه اتفاقا آنها بیش از اغتشاش، از حرکت‌های مدنی خشونت‌پرهیز می‌ترسند چون می‌تواند فراگیر شود و ساختار سیاسی را به تمکین از اراده ملت وادار کند.

▪️شکایت به خدا می‌بریم، از نظام سیاسی که نه ایران برایش اولویت دارد و نه مردم آن، بلکه از ایران پادگانی ساختند برای ماجراجویی‌های ایدئولوژیک و بی‌خاصیت خود و اینکه مردم شریف ایران چه می‌شود و چه بر سرش خواهد آمد برایشان مسئله اصلی نبود. حاضر شدند مصلحت یک ملت را بند تصمیمات احمقانه مشتی اسلحه‌به‌دست به نام حماس کنند که حتی در فاجعه 7 اکتبر حاضر نشدند از این آقایان مشورت بگیرند. چراکه می‌دانند هر غلطی بکنند نظام حاکم در ایران پای آنها ایستاده است. امروز پس از دو و نیم سال جز قبرستان شدن غزه، کشته شدن فرزندان شیعه در حزب الله لبنان، از دست رفتن سوریه و اولین جنگ صهیونیست‌ها علیه کشورمان و نابودی تاسیسات هسته‌ای که این ملت برای آنها ده‌ها سال فشار تحریم را تحمل کرده بود و امروز نیز سایه جنگ با آمریکا، آیا چیز دیگری عاید کشور و ملت شد؟! فَاعتَبِروا یا اولی الاَلباب

▪️شکایت می‌بریم از کسانی که هم خودشان هم فرزندانشان در خارج از کشور در رفاه و امنیت زندگی می‌کنند، دم از ایران و مقاومت مدنی خشونت‌پرهیز می‌زنند اما تحریم ملت خود را از آمریکا و اتحادیه اروپا گدایی می‌کنند و اسرائیل را به حمله علیه کشور خود تحریک می‌کنند و به ترامپ دخیل می‌بندند. اگر گفته می‌شد پهلوی اولین حکومت در تاریخ ایران بود که توسط بیگانه دست‌نشانده بود برخی باور نمی‌کردند، اما امروز می‌توانند دست و پا زدن حقارت‌آمیز و تهوع‌آورشان را برای حمله به کشورشان ببینند و اینکه چگونه از ترامپ التماس دست‌نشاندگی در روز پس از جمهوری اسلامی را دارند. ای کاش می‌دانستیم اگر زن و فرزند خودشان هم در ایران بود باز هم دعوت به حمله می‌کردند؟ آیا حاضر بودند که دختران خودشان را تشویق به حضور در خیابان‌های پر از آتش و خون کنند؟ آیا فرزندان این کشور باید قربانی شوند تا فرزندان آنان به نان و نوایی برسند؟

▪️در پایان با صراحت کامل اعلام می‌دارم در این فاجعه خونبار و کمرشکن که داغ آن تا سال‌ها بر دل ملت ایران باقی خواهد ماند، سه عنصر اصلی دستشان به خون تک‌تک عزیزان ما آلوده است:
یک: ساختار سیاسی حاکم که با ناکارامدی‌های پیاپی و فراموش کردن ملت خود، نفس ملت را برید و آرزوی جوانان این مرز و بوم را به باد داد و بذر ناامیدی و سرگشتگی را در دل‌ها پاشید و زمینه‌ساز همچو فاجعه‌ای شد.

دو: جریان خارج‌نشین سلطنت‌طلب و تندرو به رهبری آقای رضا پهلوی که ننگی بر پیشانی خود کاشت و ماهیت خاندان خود را آشکار کرد و نشان داد که برای رسیدن به قدرت حاضر است ایران را و ملت عزیز آن را به خاک و خون بکشد.

سه: آمریکا و اسرائیل که از فرصتی که نظام حاکم در ایران با ناکارآمدی خود پدید آورده بود سوءاستفاده کرد و بر آن سوار شد و ضربه جبران‌ناپذیری بر ملت شریف ایران وارد ساخت.

▪️ای کاش زعمای قوم از خواب غفلت بیدار می‌شدند و می‌فهمیدند که امروز، هم ایران در خطر است هم مردم ایران و هم خودشان در معرض سرنگونی هستند و تا حساب خود را از گروه احمق و افراطی حماس و امثال آن جدا نکنند به زودی خودشان هم سقوط خواهند کرد و لعن و نفرین ابدی خداوند متعال، انبیاء و اولیاء و مردم شریف ایران را با خود همراه خواهند ساخت.

▪️در پایان مجددا این مصیبت ملی را تسلیت گفته و خود را شریک غم خانواده‌های داغدار می‌دانم. در این روزها آرزویم این بود که ای کاش در زندان نبودم و می‌توانستم برای عرض تسلیت خدمت این عزیزان برسم.

سلام و درود خداوند بر ملت بزرگ ایران
محمدتقی اکبرنژاد
زندان قم 12 بهمن 1404

🆔 @AkbarNejad_ir
5389👎105👍41🙏16🤔14🤯1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❇️سلام به او که هیچ‌گاه ما را از یاد نمی‌برد....


❇️میلاد با سعادت امام زمان بقیه الله الاعظم مبارک باد.


🆔 @AkbarNejad_ir
1111👎37👍5🤯1😡1
🔸عنوان و لینک جلساتی از استاد اکبرنژاد که در رابطه با مهدویت و امام عصر(عج) در سال‌های گذشته منتشر شده است خدمت شما مخاطبین گرامی تقدیم می‌شود:

1. امام زمان(عج)؛ افسانه یا واقعیت؟

2. مُنجی در عصر مدرن

3. بود و نبود امام غائبِ دائم، چه فرقی به حال ما دارد؟

4. آیا طول عمر امام زمان توجیه علمی دارد؟

5. توهّم زمینه‌سازی برای ظهور!

🆔 @AkbarNejad_ir
66👎11🙏7👍1
Forwarded from فلاخن||سلمان کدیور (سلمان کدیور)
🔻امسال جشن نیمه شعبان در دفتر آیت‌الله بیات زنجانی برگزار نشد؛ محسن بیات زنجانی در این باره گفت: پدرم گفتند امسال چند هزار خانواده، عزیزان‌شان را از دست دادند

🔹به نظرم خود امام زمان هم راضی تر خواهند بود که برای همدردی با این خانواده‌ها امسال مراسمی برگزار نشود./جماران

@Falaakhon
257👍93👎41🙏12😡4🤔3👌1
Forwarded from رخداد تازه (مصطفی مهرآیین) (Mostafa Mehraeen)
ابلاغیه جهت اجرای حکم و رفتن به زندان در سه روز آینده جهت گذراندن پنج سال حبس.تمام این ماجرا به سرعت برق و باد در فاصله دو ماه صورت گرفت.گویی با قاتلی حرفه ای روبرو هستند.در ماه های قبل هم با احضارهای مکرر و گفتگو و گرفتن توبه نامه های اجباری و ایجاد فضای حصر برای یک معلم ساده جامعه شناسی و تحت تعقیب قرار دادن های بی معنا من را از هر گونه سخن گفتن منع کرده بودند، آن هم سخنانی که حالا بعد از شش ماه تبدیل به حقیقتی مسلم در فضای سیاسی کشور شده است.
1😡21265👌17👍14🤯6🤔1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌بازنشر(این گفتگو در سال 1403 ضبط شده است)

استاد محمدتقی اکبرنژاد:‌


❗️۶۰ درصد عدم مشارکت به حاکمیت این پیام را داد که اگر تن به تغییر ندهد، قدم بعدی خیابان است. به هیچ وجه خشونت را تایید نمی‌کنم، اما جامعه بر اساس آرزوهای ما پیش نمی‌رود.

🎥 فیلم کامل در:

https://youtu.be/E1Yq_s_xRhQ


🆔 @AkbarNejad_ir
1👍15036👎6
محمدتقی اکبرنژاد
📌بازنشر(این گفتگو در سال 1403 ضبط شده است) استاد محمدتقی اکبرنژاد:‌ ❗️۶۰ درصد عدم مشارکت به حاکمیت این پیام را داد که اگر تن به تغییر ندهد، قدم بعدی خیابان است. به هیچ وجه خشونت را تایید نمی‌کنم، اما جامعه بر اساس آرزوهای ما پیش نمی‌رود. 🎥 فیلم کامل در:…
📌 امروز 158 روز از زندانی شدن استاد محمدتقی اکبرنژاد گذشت. کسی که با دلسوزی برای مردم و کشورش، هزینه نقد از حاکمیت را بر جان خرید. جای خالی ایشان و دیگر زندانیان سیاسی دلسوز، در این روزهای پرالتهاب کشور بیش از پیش دیده می‌شود. اما افسوس که حاکمیت، متملّقین را بر دلسوزان منتقد ترجیح می‌دهد.

🆔 @AkbarNejad_ir
2387👍69😡19👎14🔥5👌5😱1🙏1