Hamster Kombat 🎮
මේකත් notcoin වගේ Tap to earn game එකක 📈
Hamster kombat telegram channel එක බැලුවොත් ඔයාලට බලාගන්න පුළුවන් විශාල ප්රමාණයක් මේක වටා එක් වෙලා ඉන්නවා.🤑🤑
දැනටම 11 M+ memebers 👨🏼🔧👨🔧👨🔧
මේක NOT වගේ ඊළඟට එන්න තියෙන ලොකු Airdrop එකක් වෙන chance එක ගොඩක් වැඩි.
මොකද මේකේ notcoin එකටත් වඩා ලොකු telegram community එකක් ඉන්නවා. ඒ නිසා මේකත් miss කරගන්න එපා. 🐹
Link - https://t.me/hAmster_kombat_bot/start?startapp=kentId1843017308
Tap කරන්න කම්මැලිනම් autotap app download කරගන්න😅. මිස් කරගන්න එපා ලොකු ගානක් හොයාගන්න පුළුවන්❤️
මේ වගෙ තව මුදල් උපයන්න පුළුවන් ක්රම දැනගන්න පහල ගෘප් එකට ජොයින් වෙලා ඉන්න🔥.
Link-: https://t.me/+5xZ9PZKMs2owZDhh
මේකත් notcoin වගේ Tap to earn game එකක 📈
Hamster kombat telegram channel එක බැලුවොත් ඔයාලට බලාගන්න පුළුවන් විශාල ප්රමාණයක් මේක වටා එක් වෙලා ඉන්නවා.🤑🤑
දැනටම 11 M+ memebers 👨🏼🔧👨🔧👨🔧
මේක NOT වගේ ඊළඟට එන්න තියෙන ලොකු Airdrop එකක් වෙන chance එක ගොඩක් වැඩි.
මොකද මේකේ notcoin එකටත් වඩා ලොකු telegram community එකක් ඉන්නවා. ඒ නිසා මේකත් miss කරගන්න එපා. 🐹
Link - https://t.me/hAmster_kombat_bot/start?startapp=kentId1843017308
Tap කරන්න කම්මැලිනම් autotap app download කරගන්න😅. මිස් කරගන්න එපා ලොකු ගානක් හොයාගන්න පුළුවන්❤️
මේ වගෙ තව මුදල් උපයන්න පුළුවන් ක්රම දැනගන්න පහල ගෘප් එකට ජොයින් වෙලා ඉන්න🔥.
Link-: https://t.me/+5xZ9PZKMs2owZDhh
Telegram
Hamster Verse
Description: Welcome to the HamsterVerse!
Play, have fun, and earn $HMSTR in the amazing games across our ecosystem.
Big updates are coming soon!
Play, have fun, and earn $HMSTR in the amazing games across our ecosystem.
Big updates are coming soon!
❤1👍1
NOT කොයින් මිස් වුනාද ? දුක් වෙන්න එපා ... ඒ වගේ ටෙලිග්රෑම් බොට්ල හරහා මුදල් හොයන්න පුළුවන් බොට් හය දෙනෙක් මම ගෙනත් තියෙනවා..
හැම කෙනෙකුටම හරිම පහසුවෙන් කරන්න පුළුවන් එයා ඩ්රොප් එකක් තමා Telegram Mining bot Airdrop.
මේක ඔයාලට නිදහසේ ප්ලේ කරන්න පුළුවන්. ඒ කියන්නේ නිදහසේ ඉන්න ඕනම වෙලාවක මේ බොට්ල හරහා Point එකතු කරගන්න පුළුවන්.
දැනට ඔයාලට කරන්න පුළුවන් හොඳම Telegram එයා ඩ්රොප් ටිකක් මම පල්ලෙහා දානවා. .
1.https://t.me/cexio_tap_bot?start=1716460241495109
2.https://t.me/hamster_komBat_bot/start?startapp=kentId1843017308
3.https://t.me/tapswap_mirror_2_bot?start=r_1843017308
https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_1843017308
4.https://t.me/theYescoin_bot/Yescoin?startapp=dJKaM7
මතක තියාගන්න ගොඩක් කට්ටිය ස්කෑම් ටෙලිග්රෑම් බෝට්ලා දානවා . ..ඒක නිසා කරන්නම් බාලේ හැම දෙයක්ම කරන්න එපා..කාලය සල්ලි නැති වෙන්න පුළුවන්..
අපි දෙයක් දාන්නෙ හොඳට ප්රොජෙක්ට් එක හොයලා බලලා.. ස්කෑම් කරන කට්ටියන්ගෙන් පරිස්සම් වෙන්න.
මේවගෙ Earning ක්රම ගැන දැනගන්න අපෙ චැනල් එකට එන්න Join our channel -: https://t.me/+1j5a6179yoYxNWUx
*copied*
හැම කෙනෙකුටම හරිම පහසුවෙන් කරන්න පුළුවන් එයා ඩ්රොප් එකක් තමා Telegram Mining bot Airdrop.
මේක ඔයාලට නිදහසේ ප්ලේ කරන්න පුළුවන්. ඒ කියන්නේ නිදහසේ ඉන්න ඕනම වෙලාවක මේ බොට්ල හරහා Point එකතු කරගන්න පුළුවන්.
දැනට ඔයාලට කරන්න පුළුවන් හොඳම Telegram එයා ඩ්රොප් ටිකක් මම පල්ලෙහා දානවා. .
1.https://t.me/cexio_tap_bot?start=1716460241495109
2.https://t.me/hamster_komBat_bot/start?startapp=kentId1843017308
3.https://t.me/tapswap_mirror_2_bot?start=r_1843017308
https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_1843017308
4.https://t.me/theYescoin_bot/Yescoin?startapp=dJKaM7
මතක තියාගන්න ගොඩක් කට්ටිය ස්කෑම් ටෙලිග්රෑම් බෝට්ලා දානවා . ..ඒක නිසා කරන්නම් බාලේ හැම දෙයක්ම කරන්න එපා..කාලය සල්ලි නැති වෙන්න පුළුවන්..
අපි දෙයක් දාන්නෙ හොඳට ප්රොජෙක්ට් එක හොයලා බලලා.. ස්කෑම් කරන කට්ටියන්ගෙන් පරිස්සම් වෙන්න.
මේවගෙ Earning ක්රම ගැන දැනගන්න අපෙ චැනල් එකට එන්න Join our channel -: https://t.me/+1j5a6179yoYxNWUx
*copied*
Forwarded from Earn Free Money With TG
NOT කොයින් මිස් වුනාද ? දුක් වෙන්න එපා ... ඒ වගේ ටෙලිග්රෑම් බොට්ල හරහා මුදල් හොයන්න පුළුවන් බොට් හය දෙනෙක් මම ගෙනත් තියෙනවා..
හැම කෙනෙකුටම හරිම පහසුවෙන් කරන්න පුළුවන් එයා ඩ්රොප් එකක් තමා Telegram Mining bot Airdrop.
මේක ඔයාලට නිදහසේ ප්ලේ කරන්න පුළුවන්. ඒ කියන්නේ නිදහසේ ඉන්න ඕනම වෙලාවක මේ බොට්ල හරහා Point එකතු කරගන්න පුළුවන්.
දැනට ඔයාලට කරන්න පුළුවන් හොඳම Telegram එයා ඩ්රොප් ටිකක් මම පල්ලෙහා දානවා. .
1.https://t.me/cexio_tap_bot?start=1716460241495109
2.https://t.me/hamster_komBat_bot/start?startapp=kentId1843017308
3.https://t.me/tapswap_mirror_2_bot?start=r_1843017308
https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_1843017308
4.https://t.me/theYescoin_bot/Yescoin?startapp=dJKaM7
මතක තියාගන්න ගොඩක් කට්ටිය ස්කෑම් ටෙලිග්රෑම් බෝට්ලා දානවා . ..ඒක නිසා කරන්නම් බාලේ හැම දෙයක්ම කරන්න එපා..කාලය සල්ලි නැති වෙන්න පුළුවන්..
අපි දෙයක් දාන්නෙ හොඳට ප්රොජෙක්ට් එක හොයලා බලලා.. ස්කෑම් කරන කට්ටියන්ගෙන් පරිස්සම් වෙන්න.
මේවගෙ Earning ක්රම ගැන දැනගන්න අපෙ චැනල් එකට එන්න Join our channel -: https://t.me/+1j5a6179yoYxNWUx
*copied*
හැම කෙනෙකුටම හරිම පහසුවෙන් කරන්න පුළුවන් එයා ඩ්රොප් එකක් තමා Telegram Mining bot Airdrop.
මේක ඔයාලට නිදහසේ ප්ලේ කරන්න පුළුවන්. ඒ කියන්නේ නිදහසේ ඉන්න ඕනම වෙලාවක මේ බොට්ල හරහා Point එකතු කරගන්න පුළුවන්.
දැනට ඔයාලට කරන්න පුළුවන් හොඳම Telegram එයා ඩ්රොප් ටිකක් මම පල්ලෙහා දානවා. .
1.https://t.me/cexio_tap_bot?start=1716460241495109
2.https://t.me/hamster_komBat_bot/start?startapp=kentId1843017308
3.https://t.me/tapswap_mirror_2_bot?start=r_1843017308
https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_1843017308
4.https://t.me/theYescoin_bot/Yescoin?startapp=dJKaM7
මතක තියාගන්න ගොඩක් කට්ටිය ස්කෑම් ටෙලිග්රෑම් බෝට්ලා දානවා . ..ඒක නිසා කරන්නම් බාලේ හැම දෙයක්ම කරන්න එපා..කාලය සල්ලි නැති වෙන්න පුළුවන්..
අපි දෙයක් දාන්නෙ හොඳට ප්රොජෙක්ට් එක හොයලා බලලා.. ස්කෑම් කරන කට්ටියන්ගෙන් පරිස්සම් වෙන්න.
මේවගෙ Earning ක්රම ගැන දැනගන්න අපෙ චැනල් එකට එන්න Join our channel -: https://t.me/+1j5a6179yoYxNWUx
*copied*
👍2❤1
#QUEST TARI
tari is a layer 1 blockchain that has been under development for more than 7 years with investments from Pantera Capital and was on my list of A-tier airdrop projects
Go to website
- Open link.
- Connect Twitter account.
- Complete the social quests.
This is chapter one of their airdrop and consists of simple social tasks mostly related to Telegram and Twitter.
tari is a layer 1 blockchain that has been under development for more than 7 years with investments from Pantera Capital and was on my list of A-tier airdrop projects
Go to website
- Open link.
- Connect Twitter account.
- Complete the social quests.
This is chapter one of their airdrop and consists of simple social tasks mostly related to Telegram and Twitter.
👍1
Earn Free Money With TG
#QUEST TARI tari is a layer 1 blockchain that has been under development for more than 7 years with investments from Pantera Capital and was on my list of A-tier airdrop projects Go to website - Open link. - Connect Twitter account. - Complete the social…
මිස් කරගන්න එපා අනිවා කරගන්න ලොකු ගානක් හොයාගන්න පුළුවන් ❤️🔥
👍1
https://t.me/adurupera/12
https://t.me/adurupera/13
මේ දාලා තියන හැම එකක්ම කරල තියාගන්න withdraw ගන්න පුළුවන් උන ගමන් කට්ටිය ඔක්කොම දැනුවත් කරන්නම් ගන්න විදිය.අනිවා කරන්න නැත්නම් පසුතැවෙන්න වේවි😅❤️
https://t.me/adurupera/13
මේ දාලා තියන හැම එකක්ම කරල තියාගන්න withdraw ගන්න පුළුවන් උන ගමන් කට්ටිය ඔක්කොම දැනුවත් කරන්නම් ගන්න විදිය.අනිවා කරන්න නැත්නම් පසුතැවෙන්න වේවි😅❤️
👍2❤1
👍2