مرسی بابت صبوریتون 3>
من پیشیم مریض بود این مدت درگیرش بودم.
من پیشیم مریض بود این مدت درگیرش بودم.
اگه پیویتون سین نشده هم لطف کنید نقطه بزارین.☝🏻
💘3
بچهااا توی پست یکم به مشکل خوردیم :))
من بسته هارو تحویل پست دادم چند روز پیش و یکیشونو داشتم همونجا بسته بندی میکردم (یه پلاک پنتا و یه پیرهن مشکی و دستبند اسپایک)
مثل اینکه یکی از مسئولین پست دیده محتویاتو و بسته های که گذاشتمو ارسال نکردن و امروز که کدارو خواستم گفتن از پست بدلیجات نامتعارف معذوریم
من بسته هارو تحویل پست دادم چند روز پیش و یکیشونو داشتم همونجا بسته بندی میکردم (یه پلاک پنتا و یه پیرهن مشکی و دستبند اسپایک)
مثل اینکه یکی از مسئولین پست دیده محتویاتو و بسته های که گذاشتمو ارسال نکردن و امروز که کدارو خواستم گفتن از پست بدلیجات نامتعارف معذوریم
من فردا باید برم تحویل بگیرم و از یه دفتر پست دیگه ارسال کنم واستون امیدوارم اذیت نکنن فقط.
Undedies
بچهااا توی پست یکم به مشکل خوردیم :)) من بسته هارو تحویل پست دادم چند روز پیش و یکیشونو داشتم همونجا بسته بندی میکردم (یه پلاک پنتا و یه پیرهن مشکی و دستبند اسپایک) مثل اینکه یکی از مسئولین پست دیده محتویاتو و بسته های که گذاشتمو ارسال نکردن و امروز که کدارو…
بچها مشکل تا حد زیادی حل شد مرسی از صبوریتون💕
Forwarded from Hiva
اره عزیزدلم امروز رسید میخواستم عکس بگیرم بعد پیام بدم
خیلی لباسام خوشگل بودن و خیلی دوستشون داشتم مرسییی
خیلی لباسام خوشگل بودن و خیلی دوستشون داشتم مرسییی
Undedies
Part 1/2 #کدرهگیری ཐི ྐ❤︎ ཋྀ
فردا بازم ارسال داریم اگه اسمتون توی اسامی نیست کدهای فرداهم چک کنید 3: