بعد اربع ايام حسيت نفسي هايج جدا وعايز انيك طلعت بالليل لحنان علشان انيكها وبعد ما قعدت شوية معاها ولسة بقولها يلا علي الأوضة قالتلي ان عندها الدورة ومش هينفع
سبتها ومشيت وانا مضايق .. وبعد ما طلعت شقتي تاني .. جت في بالي هند
طلعت تليفوني واتصلت بهند
انا :: ايه يا هند انتي نمتي ولا ايه
هند :: لا منمتش .. خير في حاجة ولا ايه
انا :: بقولك ايه انا ذهقان وحاسس نفسي مخنوق . ايه رئيك اخدك ونروح نتعشي في اي مكان هادي بره
هند :: اخاف حد يشوفني وانا معاك في الوقت المتأخر ده الناس هتقول ان الكلام اللي اتقال عليا حقيقي
انا :: ياستي متخفيش ثم العربية بتاعتي قدام البيت. هتركبي ومحدش هيلحق ياخد بالة
ايه انتي مش نفسك تشمي شوية هو كدة بدل حبستك في العيادة ليل ونهار
هند :: ان جيت للحق انا هتجنن واخرج بس اعمل ايه غصب عني
انا :: طب خلاص البسي هدومك وانا هنزل استناكي في العربية
هند :: يعني لازم الخروجة دي
انا :: اه لازم. يلا بقي
قومت اخدت شيكولاتة من التلاجة اللي في المعمل ونزلت قعدت في العربية شوية علي ما هند نزلت وركبت ورا ومشيت بسرعة
روحنا مطعم علي باخرة في النيل
طلبنا العشا وهند كل شوية تبص وهي خايفة
انا :: مالك في ايه .. متخفيش هنا الدنيا امان
هند :: انا مش عايزة اي كلام عليا وعلي سمعتي يا دكتور وليد
انا :: متخفيش
العشا جه .. اكلنا وبعد الأكل طلبت تحليه
وبعد ما اتعشت وطلعت ليها قطعة الشيكولاتة دي وقولت ليها ان من اهم فوائد الشيكولاتة انها بتساعد علي الاسترخاء وبتقتل التوتر
هند :: انا ملاحظة انك من عشاق الشيكولاتة
انا :: ايوة وديما تلقيها معايا
هند :: ههههههه ماشي يا دكتور وتسلم بجد
انا :: هند انا عايز اتكلم معاكي في موضوع جوزك بس توعديني الكلام اللي هقولوا يفضل سر بينا
ده علشان جوزك يطلع من الحبس وثانيا علشان شقتك ترجع
وثالثا وده الاهم علشان المعلم حمدان ومراتة شوقية مكانهم الطبيعي السجن مع الاوباش والمجرمين
هند :: يعني يا دكتور انا مش هخاف علي مصلحة جوزي ومصلحتي ... خير يا دكتور
انا :: اول حاجة حابب اطمنك الوصالات اللي جوزك مضي عليها تحت تهديد المعلم ومراتة . بقت معايا
هند :: بجد يا دكتور طب يلا نروح القسم ونطلع جوزي
انا :: اهدي يا هند .. جوزك مش محبوس اصلا علشان الوصالات دي
جوزك محبوس في جنحة ضرب وتعدي
هند :: ايوة صحيح طب وبعدين .. وانت جبت الوصالات دي ازاي
انا :: ازاي دي متسأليش فيها .. تاني حاجة حتي عقد الشقة بتاعتك انا جبتة
المشكلة دلوقت مش في قضية الضرب لانها سهلة وانا قومت محامي لجوزك وهيخرجة منها ...
المشكلة بقت اكبر من كدة .. انتي كان متخطط ليكي مصيبة كبيرة وكان هيبقي فضيحتك اكبر مما تتخيلي
والشقة دلوقت معمولة مخزن للمخدرات
هند :: يا نهار اسود ومنيل بستين نيلة
انا :: اهدي يا هند .. هتفرجي الناس علينا وهتخليني اندم اني حكيت ليكي
وبدأت احكي ليها علي اللي عملتة علشان اقف معاها واجبلها حقها والحوار اللي كان هيحصل معاها لو اني جيت ليها البيت في اليوم ده وانقذها من فضيحة كبيرة وعاركان هيفضل ملحقها طول العمر
هند :: انا مش عارفة اقولك ايه ولا ارد جمايلك دي كلها ازاي
انا :: لا مفيش جمايل ولا حاجة انا بس حبيت اعرفك بس علشان تطمني وتعرفي اني واقف معاكي وقريب اوي جوزك هيطلع من الحبس
بعد ما خلصنا كلام في موضوعها
بقيت بتكلم معاها في مواضيع كتير مختلفة علشان اخرجها من المود السيئ ولما حسيت ان الشيكولاتة عملت مفعولها
اخدت هند واتمشينا شوية علي الكورنيش وتعمدت واحنا ماشيين احط ايدي علي كتفها كأننا زوجين او عشاق... فضلنا نتمشي انا وهي لغاية ما وصلنا لمكان بيغطيه الشجر ومضلم
انا :: بقولك ايه ياهند .. بكره انا معزوم علي حفلة عيد ميلاد واحدة من زباين العيادة ما تيجي معايا
هند :: طيب انت معزوم انا هروح ليه
انا :: حطيت ايدي علي ضهرها علشان انا عايزك معايا.. وبدأت انزل بأيدي يراخة لغاية ما وصلت لطيزها .. وبقيت عمال احسس براحة علي طيزها
وهند سيباني اعمل اللي يحلالي
انا :: ايه قولتي ايه
هند :: هقول ايه يعني .. انت لو طلبت متي ارمي نفسي في البحر مش هتاخر
انا :: كدة .. روحت غارز صباعي في نص طيزها لغاية ما حسيت بخرم طيزها تحت صباعي وقولت طيب يلا بقي نروح ونكمل سهرتنا في العيادة
روحنا البيت وطلعنا العيادة ودخلنا انا وهي وبعدها قفلت الباب بالمفتاح
اول ما دخلت وقفلت الباب هند كانت رايحة جوا روحت مسكت ايدها وشدتها براحة عليا
هند باصة في الأرض وعارفه انة عايز ايه
ايدي راحت لتحت دقنها ولفيت وشها ورفعتة ليا وقربت منها ومسكت شفايفها بين شفايفي وايدي راحت لطيزها وضمتها ليا
سبتها ومشيت وانا مضايق .. وبعد ما طلعت شقتي تاني .. جت في بالي هند
طلعت تليفوني واتصلت بهند
انا :: ايه يا هند انتي نمتي ولا ايه
هند :: لا منمتش .. خير في حاجة ولا ايه
انا :: بقولك ايه انا ذهقان وحاسس نفسي مخنوق . ايه رئيك اخدك ونروح نتعشي في اي مكان هادي بره
هند :: اخاف حد يشوفني وانا معاك في الوقت المتأخر ده الناس هتقول ان الكلام اللي اتقال عليا حقيقي
انا :: ياستي متخفيش ثم العربية بتاعتي قدام البيت. هتركبي ومحدش هيلحق ياخد بالة
ايه انتي مش نفسك تشمي شوية هو كدة بدل حبستك في العيادة ليل ونهار
هند :: ان جيت للحق انا هتجنن واخرج بس اعمل ايه غصب عني
انا :: طب خلاص البسي هدومك وانا هنزل استناكي في العربية
هند :: يعني لازم الخروجة دي
انا :: اه لازم. يلا بقي
قومت اخدت شيكولاتة من التلاجة اللي في المعمل ونزلت قعدت في العربية شوية علي ما هند نزلت وركبت ورا ومشيت بسرعة
روحنا مطعم علي باخرة في النيل
طلبنا العشا وهند كل شوية تبص وهي خايفة
انا :: مالك في ايه .. متخفيش هنا الدنيا امان
هند :: انا مش عايزة اي كلام عليا وعلي سمعتي يا دكتور وليد
انا :: متخفيش
العشا جه .. اكلنا وبعد الأكل طلبت تحليه
وبعد ما اتعشت وطلعت ليها قطعة الشيكولاتة دي وقولت ليها ان من اهم فوائد الشيكولاتة انها بتساعد علي الاسترخاء وبتقتل التوتر
هند :: انا ملاحظة انك من عشاق الشيكولاتة
انا :: ايوة وديما تلقيها معايا
هند :: ههههههه ماشي يا دكتور وتسلم بجد
انا :: هند انا عايز اتكلم معاكي في موضوع جوزك بس توعديني الكلام اللي هقولوا يفضل سر بينا
ده علشان جوزك يطلع من الحبس وثانيا علشان شقتك ترجع
وثالثا وده الاهم علشان المعلم حمدان ومراتة شوقية مكانهم الطبيعي السجن مع الاوباش والمجرمين
هند :: يعني يا دكتور انا مش هخاف علي مصلحة جوزي ومصلحتي ... خير يا دكتور
انا :: اول حاجة حابب اطمنك الوصالات اللي جوزك مضي عليها تحت تهديد المعلم ومراتة . بقت معايا
هند :: بجد يا دكتور طب يلا نروح القسم ونطلع جوزي
انا :: اهدي يا هند .. جوزك مش محبوس اصلا علشان الوصالات دي
جوزك محبوس في جنحة ضرب وتعدي
هند :: ايوة صحيح طب وبعدين .. وانت جبت الوصالات دي ازاي
انا :: ازاي دي متسأليش فيها .. تاني حاجة حتي عقد الشقة بتاعتك انا جبتة
المشكلة دلوقت مش في قضية الضرب لانها سهلة وانا قومت محامي لجوزك وهيخرجة منها ...
المشكلة بقت اكبر من كدة .. انتي كان متخطط ليكي مصيبة كبيرة وكان هيبقي فضيحتك اكبر مما تتخيلي
والشقة دلوقت معمولة مخزن للمخدرات
هند :: يا نهار اسود ومنيل بستين نيلة
انا :: اهدي يا هند .. هتفرجي الناس علينا وهتخليني اندم اني حكيت ليكي
وبدأت احكي ليها علي اللي عملتة علشان اقف معاها واجبلها حقها والحوار اللي كان هيحصل معاها لو اني جيت ليها البيت في اليوم ده وانقذها من فضيحة كبيرة وعاركان هيفضل ملحقها طول العمر
هند :: انا مش عارفة اقولك ايه ولا ارد جمايلك دي كلها ازاي
انا :: لا مفيش جمايل ولا حاجة انا بس حبيت اعرفك بس علشان تطمني وتعرفي اني واقف معاكي وقريب اوي جوزك هيطلع من الحبس
بعد ما خلصنا كلام في موضوعها
بقيت بتكلم معاها في مواضيع كتير مختلفة علشان اخرجها من المود السيئ ولما حسيت ان الشيكولاتة عملت مفعولها
اخدت هند واتمشينا شوية علي الكورنيش وتعمدت واحنا ماشيين احط ايدي علي كتفها كأننا زوجين او عشاق... فضلنا نتمشي انا وهي لغاية ما وصلنا لمكان بيغطيه الشجر ومضلم
انا :: بقولك ايه ياهند .. بكره انا معزوم علي حفلة عيد ميلاد واحدة من زباين العيادة ما تيجي معايا
هند :: طيب انت معزوم انا هروح ليه
انا :: حطيت ايدي علي ضهرها علشان انا عايزك معايا.. وبدأت انزل بأيدي يراخة لغاية ما وصلت لطيزها .. وبقيت عمال احسس براحة علي طيزها
وهند سيباني اعمل اللي يحلالي
انا :: ايه قولتي ايه
هند :: هقول ايه يعني .. انت لو طلبت متي ارمي نفسي في البحر مش هتاخر
انا :: كدة .. روحت غارز صباعي في نص طيزها لغاية ما حسيت بخرم طيزها تحت صباعي وقولت طيب يلا بقي نروح ونكمل سهرتنا في العيادة
روحنا البيت وطلعنا العيادة ودخلنا انا وهي وبعدها قفلت الباب بالمفتاح
اول ما دخلت وقفلت الباب هند كانت رايحة جوا روحت مسكت ايدها وشدتها براحة عليا
هند باصة في الأرض وعارفه انة عايز ايه
ايدي راحت لتحت دقنها ولفيت وشها ورفعتة ليا وقربت منها ومسكت شفايفها بين شفايفي وايدي راحت لطيزها وضمتها ليا
وبقيت عمال احسس علي طيزها اللي كانت مقنبرة اوي من كبرهم
زبي وقف وبقي تحت كسها وبين فخادها
ايدي مش مبطلة تحسيس علي طيز هند ورفعت الچيبة بتاعتها لفوق ودخلت ايدي تحت الكلوت وبقيت عمال احسس علي لحم طيزها الدافي
وبصباعي بقيت عمال ابعبصها في طيزها
هند بقت عمالة تاكل هي كمان في شفايفي .. وشوية نزلت بأيدها وراحت ل زبي ومسكتة
نزلت ايدي وفتحت سوستة البنطلون وطلعت ليها زبي علشان تحسة وتلمسة اكتر وتحس بالنار اللي طالعة منة
شلت هند وقعدتها علي المكتب بتاعها ورفعت الجيبة بتاعتها وقلعتها الأندر ودخلت بين فخادها
وقربت من كسها اللي كان غرقان بعسلها.. طلعت لساني وبقيت بحركة
من تحت لفوق .. وهند سانده بأيدها وراها ومرجعة دماغها وبتعض علي شفايفها من المتعة والأثارة اللي حاسة بيهم
دخلت صباعي جوا كسها وبقيت عمال ادخل صباعي واغوص في كسها
ولساني بيلحس عسلها وزنبورها
هند حطت ايدها علي دماغي وبقت بتتلوي وبتحك كسها علشان انكها اكتر بصباعي .. ودخلت صباعين جوا كسها وبقيت عمال انيكها بسرعة اكتر واكتر
وقفت وشدتها من وسطها لبره المكتب
ورفعت رجل من رجليها ومسكت زبي وحطيتة علي كسها
زبي بيدخل فيها وانا ماسكها وعمال ادخل زبي جوها لغاية ما كلة بقي فيها
ورجعت سحبت زبي .. ورجعت دخلتة
شوية بقيت بنكها بسرعة اكبر وبزازها قدامي بتتحرك تحت البلوزة
زبي وقف وبقي تحت كسها وبين فخادها
ايدي مش مبطلة تحسيس علي طيز هند ورفعت الچيبة بتاعتها لفوق ودخلت ايدي تحت الكلوت وبقيت عمال احسس علي لحم طيزها الدافي
وبصباعي بقيت عمال ابعبصها في طيزها
هند بقت عمالة تاكل هي كمان في شفايفي .. وشوية نزلت بأيدها وراحت ل زبي ومسكتة
نزلت ايدي وفتحت سوستة البنطلون وطلعت ليها زبي علشان تحسة وتلمسة اكتر وتحس بالنار اللي طالعة منة
شلت هند وقعدتها علي المكتب بتاعها ورفعت الجيبة بتاعتها وقلعتها الأندر ودخلت بين فخادها
وقربت من كسها اللي كان غرقان بعسلها.. طلعت لساني وبقيت بحركة
من تحت لفوق .. وهند سانده بأيدها وراها ومرجعة دماغها وبتعض علي شفايفها من المتعة والأثارة اللي حاسة بيهم
دخلت صباعي جوا كسها وبقيت عمال ادخل صباعي واغوص في كسها
ولساني بيلحس عسلها وزنبورها
هند حطت ايدها علي دماغي وبقت بتتلوي وبتحك كسها علشان انكها اكتر بصباعي .. ودخلت صباعين جوا كسها وبقيت عمال انيكها بسرعة اكتر واكتر
وقفت وشدتها من وسطها لبره المكتب
ورفعت رجل من رجليها ومسكت زبي وحطيتة علي كسها
زبي بيدخل فيها وانا ماسكها وعمال ادخل زبي جوها لغاية ما كلة بقي فيها
ورجعت سحبت زبي .. ورجعت دخلتة
شوية بقيت بنكها بسرعة اكبر وبزازها قدامي بتتحرك تحت البلوزة
فكيت زراير البلوزة وانا مدخل زبي في كسها .. وطلعت بزازها من السنتيان واخدت حلمة بزازها بين شفايفي وبقيت عمال ارضع فيهم واقرص الخلمة التانية بصوابعي
وهند بتتأوه وماسكة بوقها بأيدها علشان صوت اهاتها ميطلعش بره الباب
شلت زبي من كس هند وخلتها وقفت قدام المكتب وادتني ضهرها .. فلئست ومسكت زبي حطيتة بين فلقة طيزها وروحت حضنها وانا عمال احك زبي في خرم طيزها ... وعمال اقفش في بزازها
اااااه اااااااه ااااااااااااه مش قادرة يا دكتور .. اعصابي مش متحملة بجد
فلئستها علي المكتب تاني ومسكت زبي وبقيت عمال امشيه علي كسها
وبعدين روحت دايس بجسمي وزبي علي كسها لغاية ما زبي انزلق لجوا كسها.. مسكتها من لحم طيزها وبقيت عمال ارزع زبي وبيضاني بتضرب في طيزها من شدة خبطاتي
هند عمالة تفعص في بزازها وانا بنكها في كسها من ورا وبتتأوه وبتتغنج من المتعة
شلت زبي من كسها وروحت سندت علي المكتب وناهد جت بطيزها ليا وانا ماسك زبي وراحت قاعدة علي زبي ومسكتة بأيدها ودخلتة في كسها
وفضلت تطلع وتنزل علي زبي وانا ماسكها من وسطها لغاية ما حسيت نفسي خلاص هجبهم قومت بسرعة وخليت هند قعدت قدامي علي ركبها
وفضلت ادعك في زبي لغاية ما نطرت لبني علي وشها. وبعدين خلتها تمص زبي
لبست هدومي ونبهت علي هند اني لما اخرج تقفل الباب بالمفتاح
طلعت شقتي .. ودخلت اخدت دوش ولبسا هدومي ورميت جسمي علي السرير لغاية تاني يوم الساعة 12 الضهر علي تليفون اختي سعاد اللي قالت انها عايزة تسلم عليا قبل ما تمشي .. علشان جوزها جه وخلاص هيمشوا
الجزء العاشر
..........
نزلت اشتريت شوية طلبات وكام كيلو لحمة وشوية خضروات وبعدين رجعت البيت عند بابا لقيت حنان وامل موجودين عند بابا علشان يسلموا علي سعاد اختي قبل ما تمشي
اول ما دخلت سلمت علي جوزها جمال واديت اللحمة والخضار لحنان مرات اخويا وقولت اطبخي دلوقت انتي وامل
جمال :: انا مردتش امشي قبل ما اسلم عليك
انا :: ايه ياعم انت جاي لناس كفره ولا ايه.. مش هتمشي قبل ما ناكل لقمة مع بعض
جمال :: لا ياعم ب**** عليك ما هينفع انا لسة قدامنا المشوار طويل ومش حابب اقعد ل بالليل
انا :: هو انت مسافر ليبيا ولا حاجة؟ دي الشرقية اهي جنب مننا مفيش خطوة
جمال :: يا وليد ...
انا مفيش وليد ولا عيد .. بعد الأكل ابقي خد مراتك وامشي مش هنمسك فيك
انا :: يا امل .. يا امل .. وحياتك انزلي ل هند خليها تطلع تقعد معانا بدل ماهي قاعدة
امل :: حاضر يا وليد بس هعلق بس علي اللحمة
انا :: ازيك يا جمال عامل ايه .. والست الحاجة اخبارها ايه
جمال :: تمام كلنا تمام يا وليد .. انت اخبارك ايه
انا :: اهو ماشية
بابا :: جوز اختك من بدري عمال عايز امشي عايز امشي مقعدش غير لما انت اللي قولت له
انا :: وده كلام برضو يا جمال
ماما :: خلاص بقي يابني ماهو الراجل قعد اهو
هند طلعت :: ازيك يا عمو
بابا :: كويس يابنتي تسلمي
ماما :: اروح انا اعملكم دور شاي
هند :: لا يا ماما خليكي انتي انا هروح اعملة
هند دخلت عملت الشاي وبعدين رجعت بالصنية فيها كوبات الشاي
انا :: امال سلمي فين ؟
ماما :: سلمي عند جدها .. خالها كان هنا من شوية وهي راحت معاه علشان جدها جابر وحشها وراحت تشوفة
انا :: ماشي
الغدا اتعمل وقعدنا كلنا اتغدينا مع بعض وجمال اخد مراتة وبنتة ومشيوا وانا طلعت شقتي وبعد ساعة اتصلت بهند وقولت ليها تلبس علشان وهقابلها في العربية
هند :: ليه رايحين فين
انا :: البسي بس وهبقي افهمك بعدين
هند لبست وقابلتني في العربية اخدتها ومشيت وطول ما احنا ماشيين عمالة تسألني رايحين فين وانا مش راضي اقولها .. لغاية ما وصلنا وسط البلد
ركنت العربية في چراج قريب من محلات الملابس اللي هناك ودخلت انا وهي محل ملابس حريمي
لقيت هند بتبصلي ومش فاهمة
انا :: ايه بتبصيلي ليه .. انتي ناسية حفلة النهاردة
هند :: اه بس مش لدرجة لبس جديد
انا :: لا احنا رايحين حفلة فيها ناس مستويات عالية جدا واحنا مش اقل منهم
هند :: بس كدة كتير عليك يا دكتور
انا :: لا مش كتير ولا حاجة .. وانتي تسمعي الكلام .. ماشي
هند ابتسمت ... ماشي
دخلنا المحل وبصينا علي كام فستان سفرة وخرجنا لفينا شوية في المحلات ..
المهم اشترينا فستان سهرة حلو جزمة وشراب شفاف وعدينا علي محل م كياج اشتريت ليها كام حاجة كدة هي اختارتهم وبعدين روحنا اشترينا هديتين حلوين كدة يليقوا ب مريم ورجعنا
بعد ما وصلت هند لغاية البيت
انا :: بصي انا هنزلك وانا هروح مشوار
نزلت هند ومشيت انا .. روحت قابلت المحامي قعدت معاه شوية وعرفت ان المعلم حمدان لما المحامي راحلة كان هيتعدي عليه بالضرب وانة رافض الصلح
انا :: عموما فيه فكرة في دماغي بس مستني كدة ادورها حلو في دماغي واشوف
وهند بتتأوه وماسكة بوقها بأيدها علشان صوت اهاتها ميطلعش بره الباب
شلت زبي من كس هند وخلتها وقفت قدام المكتب وادتني ضهرها .. فلئست ومسكت زبي حطيتة بين فلقة طيزها وروحت حضنها وانا عمال احك زبي في خرم طيزها ... وعمال اقفش في بزازها
اااااه اااااااه ااااااااااااه مش قادرة يا دكتور .. اعصابي مش متحملة بجد
فلئستها علي المكتب تاني ومسكت زبي وبقيت عمال امشيه علي كسها
وبعدين روحت دايس بجسمي وزبي علي كسها لغاية ما زبي انزلق لجوا كسها.. مسكتها من لحم طيزها وبقيت عمال ارزع زبي وبيضاني بتضرب في طيزها من شدة خبطاتي
هند عمالة تفعص في بزازها وانا بنكها في كسها من ورا وبتتأوه وبتتغنج من المتعة
شلت زبي من كسها وروحت سندت علي المكتب وناهد جت بطيزها ليا وانا ماسك زبي وراحت قاعدة علي زبي ومسكتة بأيدها ودخلتة في كسها
وفضلت تطلع وتنزل علي زبي وانا ماسكها من وسطها لغاية ما حسيت نفسي خلاص هجبهم قومت بسرعة وخليت هند قعدت قدامي علي ركبها
وفضلت ادعك في زبي لغاية ما نطرت لبني علي وشها. وبعدين خلتها تمص زبي
لبست هدومي ونبهت علي هند اني لما اخرج تقفل الباب بالمفتاح
طلعت شقتي .. ودخلت اخدت دوش ولبسا هدومي ورميت جسمي علي السرير لغاية تاني يوم الساعة 12 الضهر علي تليفون اختي سعاد اللي قالت انها عايزة تسلم عليا قبل ما تمشي .. علشان جوزها جه وخلاص هيمشوا
الجزء العاشر
..........
نزلت اشتريت شوية طلبات وكام كيلو لحمة وشوية خضروات وبعدين رجعت البيت عند بابا لقيت حنان وامل موجودين عند بابا علشان يسلموا علي سعاد اختي قبل ما تمشي
اول ما دخلت سلمت علي جوزها جمال واديت اللحمة والخضار لحنان مرات اخويا وقولت اطبخي دلوقت انتي وامل
جمال :: انا مردتش امشي قبل ما اسلم عليك
انا :: ايه ياعم انت جاي لناس كفره ولا ايه.. مش هتمشي قبل ما ناكل لقمة مع بعض
جمال :: لا ياعم ب**** عليك ما هينفع انا لسة قدامنا المشوار طويل ومش حابب اقعد ل بالليل
انا :: هو انت مسافر ليبيا ولا حاجة؟ دي الشرقية اهي جنب مننا مفيش خطوة
جمال :: يا وليد ...
انا مفيش وليد ولا عيد .. بعد الأكل ابقي خد مراتك وامشي مش هنمسك فيك
انا :: يا امل .. يا امل .. وحياتك انزلي ل هند خليها تطلع تقعد معانا بدل ماهي قاعدة
امل :: حاضر يا وليد بس هعلق بس علي اللحمة
انا :: ازيك يا جمال عامل ايه .. والست الحاجة اخبارها ايه
جمال :: تمام كلنا تمام يا وليد .. انت اخبارك ايه
انا :: اهو ماشية
بابا :: جوز اختك من بدري عمال عايز امشي عايز امشي مقعدش غير لما انت اللي قولت له
انا :: وده كلام برضو يا جمال
ماما :: خلاص بقي يابني ماهو الراجل قعد اهو
هند طلعت :: ازيك يا عمو
بابا :: كويس يابنتي تسلمي
ماما :: اروح انا اعملكم دور شاي
هند :: لا يا ماما خليكي انتي انا هروح اعملة
هند دخلت عملت الشاي وبعدين رجعت بالصنية فيها كوبات الشاي
انا :: امال سلمي فين ؟
ماما :: سلمي عند جدها .. خالها كان هنا من شوية وهي راحت معاه علشان جدها جابر وحشها وراحت تشوفة
انا :: ماشي
الغدا اتعمل وقعدنا كلنا اتغدينا مع بعض وجمال اخد مراتة وبنتة ومشيوا وانا طلعت شقتي وبعد ساعة اتصلت بهند وقولت ليها تلبس علشان وهقابلها في العربية
هند :: ليه رايحين فين
انا :: البسي بس وهبقي افهمك بعدين
هند لبست وقابلتني في العربية اخدتها ومشيت وطول ما احنا ماشيين عمالة تسألني رايحين فين وانا مش راضي اقولها .. لغاية ما وصلنا وسط البلد
ركنت العربية في چراج قريب من محلات الملابس اللي هناك ودخلت انا وهي محل ملابس حريمي
لقيت هند بتبصلي ومش فاهمة
انا :: ايه بتبصيلي ليه .. انتي ناسية حفلة النهاردة
هند :: اه بس مش لدرجة لبس جديد
انا :: لا احنا رايحين حفلة فيها ناس مستويات عالية جدا واحنا مش اقل منهم
هند :: بس كدة كتير عليك يا دكتور
انا :: لا مش كتير ولا حاجة .. وانتي تسمعي الكلام .. ماشي
هند ابتسمت ... ماشي
دخلنا المحل وبصينا علي كام فستان سفرة وخرجنا لفينا شوية في المحلات ..
المهم اشترينا فستان سهرة حلو جزمة وشراب شفاف وعدينا علي محل م كياج اشتريت ليها كام حاجة كدة هي اختارتهم وبعدين روحنا اشترينا هديتين حلوين كدة يليقوا ب مريم ورجعنا
بعد ما وصلت هند لغاية البيت
انا :: بصي انا هنزلك وانا هروح مشوار
نزلت هند ومشيت انا .. روحت قابلت المحامي قعدت معاه شوية وعرفت ان المعلم حمدان لما المحامي راحلة كان هيتعدي عليه بالضرب وانة رافض الصلح
انا :: عموما فيه فكرة في دماغي بس مستني كدة ادورها حلو في دماغي واشوف
مشيت من عند المحامي وروحت اشتريت بدلة جديدة علي قميص وكرفتة وجزمة ورجعت
كانت الساعة 4.50 طلعت شقتي وبعد نص ساعة لقيت رسالة من مدام شيري اتصلت عليا علشان تفكرني بالحفلة
وكان ردي اكيد رايح ومش هروح لوحدي هاخد معايا هند اللي شغالة معايا في العيادة
الساعة جت سبعة بعد المغرب رنيت علي هند وقولت ليها تجهز علشان بعد ساعة هنمشي
وفعلا الساعة 8.20 دقيقة كنت في العربية انا وهند اللي كانت في فستان السهرة عبارة عن اميرة من اميرات القصص الخيالية
رغم انه مش طويلة وعاملة زي البطة كدة بس كان الفستان عليها يجنن وجسمها يشعلل اجدعها زب
مشينا وكنا قدام باب الفيلا وشوفت الأنوار والأضاء اللي جوا كاننا في عز النهار.. وصوت الموسيقي كانت عالية جدا.. وكان فيه عربيات ملاكي من احدث الموديلات .. عربيات سعرها يمكن يتخطي المليون جنيه
ركنت العربية قدام شوية .. واخدت هند في ايدي .. انجشة ...
ودخلنا الفيلا .. اللي كانت كلها مدعون
دخلت واتمشيت شوية لقيت مدام شيري وبنتها مريم جم واستقبلوني انا وهند وعرفتهم بهند
مدام شيري :: اتفضلوا يا جماعة انتو نورتوني
قدمنا الهديات ل مريم وقوفنا كدة في نص الجنينة ومدام شيري استأذنت شوية وسابت معانا مريم
اللي كنت شايف منها ترحيب غريب وكأنها تعرفني من زمان .. لدرجة انها سابت كل الضيوف وفضلت معانا
شوية مدام شيري جت ومعاها راجل
عرفت انة جوزها
مدام شيري : جوزي سمير
انا :: اهلا وسهلا
استاذ سمير :: هلا يا دكتور وليد انا سعيد جدا بمعرفتك
انا :: اسعد يا استاذ سمير
سمير :: المدام ؟
انا :: لا دي مدام هند صديقة وعشرة عمر وماسكة العيادة بتاعتي
استاذ سمير :: ااه اهلا وسهلا مدام هند وراح بايس علي ايدها
هند :: اهلا استاذ سمير
شوية شوفت واحدة جاية عليا وحسيت اني اعرفها ومعاها واحد طول بعرض
:: ازيك يا دكتور وليد .. عامل ايه
انا :: ازيك يا .....
:: تصدق كدة انا هزعل منك اوي .. انا مدام ولاء يا دكتور وجيتلك المستشفي اكتر من خمس مرات
انا :: انا اسف جدا .. انا فعلا فاكرك كا وش مش غريب عليا .. بجد اسف سامحيني
ولا :: ولا يهمك يا دكتور .. اقدملك .. مدحت مديري في الشغل واكتر صديق ليا
انا :: اهلا استاذ مدحت
مدحت :: اهلا بيك دكتور وليد
ولاء :: يا مدحت الدكتور وليد احسن دكتور نسا شفتة في حياتي بجد دكتور شاطر اوي
مدحت مدير اكبر اوتيل في مصر وتقريبا في الشرق الأوسط يا دكتور
مريم :: عن اذنكم يا جماعة
ولاء :: ايه يابنتي رايحة فين
مريم يابنتي صاحبتك وصلت هي والبنات اللي معاها في الكوافير
ولاء :: ايه ده بجد .. مريم وسيدة وابتسام ... الحفلة كدة هتولع يامريم.
مريم مشيت علشان تستقبل ضيوفها وفضلت انا وهند واقفين ومدحت استأذن مننا هو و ولاء
شوية مدام شيري اخدت هند مني وقالتلها ايه هتفضلي كدة واقفة ومتكتفة تعالي اقعدي مع البنات شوية
وكان فيه اكتر من جراسون بيقدموا الخمور للضيوف وشيري جابتلي كاس
اتأسفت ليها اني مش بشرب خمور
مفيش تلت ساعة والسفرجي خرج بطرابيزة بعجل عليها تورتة كبيرة اوووي وعليها الشموع
الأضواء انطفت وكلنا وقفنا حولين الطرابيزة
بعد ما طفينا الشمع .. كل واحد اخد طبق فيه تورتة والأغاني اشتغلت
واتعرفت في الليلة دي علي مدام اميرة وصاحبتها سيدة وابتسام وولاء طلبت مني عنوان العيادة وقالت ان مفيش بنت او مدام تعرفها الا ما هتخليها تجيلي العيادة واني بالنسبة ليها اشطر دكتور في الكون
ولاء كان من فترة عندها مشاكل كبيرة والتهابات في باطن الرحم وكشفت عند اكتر من دكتورة ومجابش معاها نتيجة غير العلاج بتاعي .. ومن ساعتها وهي بتعتبرني اشطر دكتور .. وكل ما تعرف واحدة رايحة تكشف او عندها مشكلة
توصف ليها المستشفي اللي انا شغال فيها
مدام شيري ومريم اتعرفوا علي هند وحصل بينهم الفة واخدو منها رقم تليفونها
وحسيت بنظرات مدحت وولاء لهند .. ومكنتش عارف سبب النظرات دي
قولت يمكن اللبس لفت نظرهم او طيزها اللي كانت بارزة جدا..
بعد تقريبا تلات ساعات في الحفلة
استأذنت من مدام شيري واخدت هند ومشيت
واحنا ماشيين لقيت هند بتحكيلي وبتقولي انها شافت منظر غريب مش مصدقة انة يحصل
انا :: منظر ايه
هند :: وانا جوا مريم عرفتني علي شاب اسمة ملاك وقالتلي انة اخوها
انا :: ماشي وبعدين
بعد ما خرجنا بره في الجنينة شفتة ماشي هو وهي ورا الفيلا .. حسيت ان في حاجة معرفش ليه .. مشيت بعد شوية علشان اشوف في ايه
واتمشيت لغاية ما شوفتهم في وضع مش ظريف
انا :: مش ظريف ازاي
كانت مريم واقفة وساندة علي عربية
وملاك ده واقف قدامها وحاطط ايده ايده من قدام .. وذانقها علي العربية وعمال يبوس فيها
انا :: اكيد حد تاني غير اخوها وانتي اتهيئ ليكي بس
كانت الساعة 4.50 طلعت شقتي وبعد نص ساعة لقيت رسالة من مدام شيري اتصلت عليا علشان تفكرني بالحفلة
وكان ردي اكيد رايح ومش هروح لوحدي هاخد معايا هند اللي شغالة معايا في العيادة
الساعة جت سبعة بعد المغرب رنيت علي هند وقولت ليها تجهز علشان بعد ساعة هنمشي
وفعلا الساعة 8.20 دقيقة كنت في العربية انا وهند اللي كانت في فستان السهرة عبارة عن اميرة من اميرات القصص الخيالية
رغم انه مش طويلة وعاملة زي البطة كدة بس كان الفستان عليها يجنن وجسمها يشعلل اجدعها زب
مشينا وكنا قدام باب الفيلا وشوفت الأنوار والأضاء اللي جوا كاننا في عز النهار.. وصوت الموسيقي كانت عالية جدا.. وكان فيه عربيات ملاكي من احدث الموديلات .. عربيات سعرها يمكن يتخطي المليون جنيه
ركنت العربية قدام شوية .. واخدت هند في ايدي .. انجشة ...
ودخلنا الفيلا .. اللي كانت كلها مدعون
دخلت واتمشيت شوية لقيت مدام شيري وبنتها مريم جم واستقبلوني انا وهند وعرفتهم بهند
مدام شيري :: اتفضلوا يا جماعة انتو نورتوني
قدمنا الهديات ل مريم وقوفنا كدة في نص الجنينة ومدام شيري استأذنت شوية وسابت معانا مريم
اللي كنت شايف منها ترحيب غريب وكأنها تعرفني من زمان .. لدرجة انها سابت كل الضيوف وفضلت معانا
شوية مدام شيري جت ومعاها راجل
عرفت انة جوزها
مدام شيري : جوزي سمير
انا :: اهلا وسهلا
استاذ سمير :: هلا يا دكتور وليد انا سعيد جدا بمعرفتك
انا :: اسعد يا استاذ سمير
سمير :: المدام ؟
انا :: لا دي مدام هند صديقة وعشرة عمر وماسكة العيادة بتاعتي
استاذ سمير :: ااه اهلا وسهلا مدام هند وراح بايس علي ايدها
هند :: اهلا استاذ سمير
شوية شوفت واحدة جاية عليا وحسيت اني اعرفها ومعاها واحد طول بعرض
:: ازيك يا دكتور وليد .. عامل ايه
انا :: ازيك يا .....
:: تصدق كدة انا هزعل منك اوي .. انا مدام ولاء يا دكتور وجيتلك المستشفي اكتر من خمس مرات
انا :: انا اسف جدا .. انا فعلا فاكرك كا وش مش غريب عليا .. بجد اسف سامحيني
ولا :: ولا يهمك يا دكتور .. اقدملك .. مدحت مديري في الشغل واكتر صديق ليا
انا :: اهلا استاذ مدحت
مدحت :: اهلا بيك دكتور وليد
ولاء :: يا مدحت الدكتور وليد احسن دكتور نسا شفتة في حياتي بجد دكتور شاطر اوي
مدحت مدير اكبر اوتيل في مصر وتقريبا في الشرق الأوسط يا دكتور
مريم :: عن اذنكم يا جماعة
ولاء :: ايه يابنتي رايحة فين
مريم يابنتي صاحبتك وصلت هي والبنات اللي معاها في الكوافير
ولاء :: ايه ده بجد .. مريم وسيدة وابتسام ... الحفلة كدة هتولع يامريم.
مريم مشيت علشان تستقبل ضيوفها وفضلت انا وهند واقفين ومدحت استأذن مننا هو و ولاء
شوية مدام شيري اخدت هند مني وقالتلها ايه هتفضلي كدة واقفة ومتكتفة تعالي اقعدي مع البنات شوية
وكان فيه اكتر من جراسون بيقدموا الخمور للضيوف وشيري جابتلي كاس
اتأسفت ليها اني مش بشرب خمور
مفيش تلت ساعة والسفرجي خرج بطرابيزة بعجل عليها تورتة كبيرة اوووي وعليها الشموع
الأضواء انطفت وكلنا وقفنا حولين الطرابيزة
بعد ما طفينا الشمع .. كل واحد اخد طبق فيه تورتة والأغاني اشتغلت
واتعرفت في الليلة دي علي مدام اميرة وصاحبتها سيدة وابتسام وولاء طلبت مني عنوان العيادة وقالت ان مفيش بنت او مدام تعرفها الا ما هتخليها تجيلي العيادة واني بالنسبة ليها اشطر دكتور في الكون
ولاء كان من فترة عندها مشاكل كبيرة والتهابات في باطن الرحم وكشفت عند اكتر من دكتورة ومجابش معاها نتيجة غير العلاج بتاعي .. ومن ساعتها وهي بتعتبرني اشطر دكتور .. وكل ما تعرف واحدة رايحة تكشف او عندها مشكلة
توصف ليها المستشفي اللي انا شغال فيها
مدام شيري ومريم اتعرفوا علي هند وحصل بينهم الفة واخدو منها رقم تليفونها
وحسيت بنظرات مدحت وولاء لهند .. ومكنتش عارف سبب النظرات دي
قولت يمكن اللبس لفت نظرهم او طيزها اللي كانت بارزة جدا..
بعد تقريبا تلات ساعات في الحفلة
استأذنت من مدام شيري واخدت هند ومشيت
واحنا ماشيين لقيت هند بتحكيلي وبتقولي انها شافت منظر غريب مش مصدقة انة يحصل
انا :: منظر ايه
هند :: وانا جوا مريم عرفتني علي شاب اسمة ملاك وقالتلي انة اخوها
انا :: ماشي وبعدين
بعد ما خرجنا بره في الجنينة شفتة ماشي هو وهي ورا الفيلا .. حسيت ان في حاجة معرفش ليه .. مشيت بعد شوية علشان اشوف في ايه
واتمشيت لغاية ما شوفتهم في وضع مش ظريف
انا :: مش ظريف ازاي
كانت مريم واقفة وساندة علي عربية
وملاك ده واقف قدامها وحاطط ايده ايده من قدام .. وذانقها علي العربية وعمال يبوس فيها
انا :: اكيد حد تاني غير اخوها وانتي اتهيئ ليكي بس
هند :: لا طبعا هو وانا مش بيتهيئلي
انا مش قادرة اصدق .. معقول اللي شفتة ده.. وكدبت نفسي فعلا.. مشيت بسرعة. وفضلت مراقبه ومستنية تيجي.. وبعد ربع ساعة هي جت .. وبعدها بشوية لقيتة هو كمان جه .. وتأكدت ان اللي شفتة صح
انا :: بصراحة يا هند .. عقلي مش قادر يصدق ... معقول هيكون فيه علاقة بين اخ واختة وخصوصا دول مش مراهقين دول كبار في السن ومدركين لتصرفاتهم
هند :: ما ده اللي مخلي برج من نفوخي هيطير
انا :: كبري دماغك احنا مالنا .. المهم شفتي الحفلة عاملة ازي
هند :: يالهووووي عالجمال ايه الناس دي ... وايه المستويات دي
انا :: امال انتي فاكرة ايه... دول اللي عايشين بجد ياهند
الجزء الحادي عشر
...............
بعد اسبوع من الحفلة لقيت ولاء اتصلت بيا وقالت ان فيه واحدة صحبتها عايزة تعمل شوية فحوصات وتحاليل شاملة .. تطمن علي نفسها
طبعا رحبت بيها وبصاحيتها وقولت اني موجود في العيادة طول الأسبوع ماعدا يوم الخميس والجمعة من الساعة 7 للساعة 11
ولاء قالت انها هتيجي العيادة بكره مع صاحبتها عفاف
تاني يوم وانا في العيادة هند دخلت ليا وقالت ان ولاء اللي كانت في حفلة الأسبوع اللي فات بره هي و واحدة اسمها عفاف بس دورهم لسة رقم 7
ودلوقت اللي هيدخل رقم 2
انا :: لا دخلي ولاء وصحبتها الأول
دول زباين مهمة
ولاء دخلت
ولاء :: مساء الخير يا دكتور
انا :: مساء النور يا مدام ولاء .. اتفضلوا
ولاء :: صحبتي عفاف .. زميلتي وصحبتي وكانت الريسة بتاعتي ايام ما كنت شغالة في الأوتيل
انا :: كنتي شغالة في الأوتيل ؟ ..
ولاء :: اه مانا كنت شغالة في الأوتيل اللي ومديري كان الاستاذ مدحت اللي عرفتك عليه في حفلة عيد ميلاد مريم
انا :: اه انا يومها انتي قولتلي انة مديرك فانا افتكرتك لسة شغالة في الأوتيل
عفاف :: لا ما هي ربنا كرمها وفتحت اتيليه كبير في المعادي
انا :: ربنا يذيدك يا مدام ولاء
ولاء :: ربنا يخليك يا دكتور
انا :: خير بقي
عفاف :: انا يا دكتور حابة اعمل شوية فحوصات شاملة واطمن علي نفسي
انا :: عنيا يا مدام ....
ولاء :: عفاف يا دكتور... ايه يا دكتور انت بتنسي بسرعة شكلك
انا :: ههههههههه حقكم عليا ... طيب
انا بس هاخد منك شوية معلومات كدة .. علشان انا متعود بعمل دوسيه خاص لكل حالة بتيجي العيادة
علشان ده بيسهل عليا فيما بعد حاجات كتير
ولاء :: علي فكرة يا دكتور .. عفاف هتجبلك كل البنات اللي شغالة معاها في الأوتيل وهتعملهم تحاليل شاملة
انا :: في البداية استغربت بس مركزتش كتير
عنيا ليكي ول مدام عفاف ول اي حد من طرفكم
عفاف :: تسلم يا دكتور
اخدت بعض المعلومات من مدام عفاف وعملت ليها ملف وكتبت روشتة فيها الفحوصات المطلوبة واللي لفت نظري
اني سألت مدام عفاف وقولت ليها انتي متجوزة طبعا .. قالت انها مطلقة
طب ليه بتعمل فحوصات شاملة .. لان غالبا اللي بيعمل الفحوصات دي بتبقي عايزة تطمن علي نفسها ومن الامراض اللي بتتنقل من خلال الممارسة الجنسية.. وكمان موضوع الفحوصات علي كل بنات الأوتيل زود استغرابي
لكني موقفتش كتير قدام النقطة دي وقولت اكيد مجرد اطمئنان بس
مدام عفاف ومدام ولاء فوجئت انهم بيطلبوا مني اعمل كشف مهبلي كمان للتاگد ان مفيش اي التهابات
طبعا مكنش قدامي غير الموافقة علي رغبتهم وقومت بالكشف عليهم
وبعد ما خلصت كشف ومكنش عندهم اي شئ يمكن عفاف كانت محتاجة بس غسول مهبلي لوجود بدايه التهابات مهبلية
المشهد بين ولاء وعفاف بعد خروجهم من عيادة الدكتور وليد
ولاء :: ايه رئيك بقي يا عفاف في الدكتور وليد
عفاف :: شكلة دكتور شاطر فعلا
ولاء :: بس مش ملاحظة انة سهم شوية وسرح لما قولنا اننا هنجيب البنات تعمل فحوصات شاملة عنده
عفاف :: مأخدتش بالي .. هيسرح ليه يعني ؟
ولاء :: مش عارفة بس ده اللي انا حسيتة
عفاف :: لا تلقيه بس بيتهيئلك مش اكتر.. انتي هتروحي البيت علي طول
ولاء :: اه هروح اغير هدومي علشان عندي سهرة الليلة .. مع ابو فادي السعودي .. رجل اعمال كبير جاي مصر اسبوعين ترفيه
عفاف :: مش ناوية بقي تشدي اميرة صاحبتك والشلة اللي معاها
ولاء :: اديني بحاول معاها يا عفاف وانا حاسة ان اميرة اصلا عارفة
عفاف :: طب شدي حيلك .. اميرة دي هي والشلة اللي معاها دول لو انضموا لينا هيفرقوا كتير .. خصوصا انهم جمال وشياكة وكمان شغلهم في الكوافير هيجيب لينا بنات ومدامات
علي الفرازة
ولاء :: مانا وهما بقينا اصحاب واغلب الوقت يا انا قاعدة معاهم في الكوافير ياهم بيطلعوا يقعدو معايا في الأتيليه
الا صحيح يا عفاف انا عملت زي ما طلب مني مدحت واتصاحبت علي مريم بنت مدام شيري ودلوقت بحاول اني اجمع بين مدحت وبين مريم في الشقة عندي بس مش عارفة ليه مش مطمنة
انا مش قادرة اصدق .. معقول اللي شفتة ده.. وكدبت نفسي فعلا.. مشيت بسرعة. وفضلت مراقبه ومستنية تيجي.. وبعد ربع ساعة هي جت .. وبعدها بشوية لقيتة هو كمان جه .. وتأكدت ان اللي شفتة صح
انا :: بصراحة يا هند .. عقلي مش قادر يصدق ... معقول هيكون فيه علاقة بين اخ واختة وخصوصا دول مش مراهقين دول كبار في السن ومدركين لتصرفاتهم
هند :: ما ده اللي مخلي برج من نفوخي هيطير
انا :: كبري دماغك احنا مالنا .. المهم شفتي الحفلة عاملة ازي
هند :: يالهووووي عالجمال ايه الناس دي ... وايه المستويات دي
انا :: امال انتي فاكرة ايه... دول اللي عايشين بجد ياهند
الجزء الحادي عشر
...............
بعد اسبوع من الحفلة لقيت ولاء اتصلت بيا وقالت ان فيه واحدة صحبتها عايزة تعمل شوية فحوصات وتحاليل شاملة .. تطمن علي نفسها
طبعا رحبت بيها وبصاحيتها وقولت اني موجود في العيادة طول الأسبوع ماعدا يوم الخميس والجمعة من الساعة 7 للساعة 11
ولاء قالت انها هتيجي العيادة بكره مع صاحبتها عفاف
تاني يوم وانا في العيادة هند دخلت ليا وقالت ان ولاء اللي كانت في حفلة الأسبوع اللي فات بره هي و واحدة اسمها عفاف بس دورهم لسة رقم 7
ودلوقت اللي هيدخل رقم 2
انا :: لا دخلي ولاء وصحبتها الأول
دول زباين مهمة
ولاء دخلت
ولاء :: مساء الخير يا دكتور
انا :: مساء النور يا مدام ولاء .. اتفضلوا
ولاء :: صحبتي عفاف .. زميلتي وصحبتي وكانت الريسة بتاعتي ايام ما كنت شغالة في الأوتيل
انا :: كنتي شغالة في الأوتيل ؟ ..
ولاء :: اه مانا كنت شغالة في الأوتيل اللي ومديري كان الاستاذ مدحت اللي عرفتك عليه في حفلة عيد ميلاد مريم
انا :: اه انا يومها انتي قولتلي انة مديرك فانا افتكرتك لسة شغالة في الأوتيل
عفاف :: لا ما هي ربنا كرمها وفتحت اتيليه كبير في المعادي
انا :: ربنا يذيدك يا مدام ولاء
ولاء :: ربنا يخليك يا دكتور
انا :: خير بقي
عفاف :: انا يا دكتور حابة اعمل شوية فحوصات شاملة واطمن علي نفسي
انا :: عنيا يا مدام ....
ولاء :: عفاف يا دكتور... ايه يا دكتور انت بتنسي بسرعة شكلك
انا :: ههههههههه حقكم عليا ... طيب
انا بس هاخد منك شوية معلومات كدة .. علشان انا متعود بعمل دوسيه خاص لكل حالة بتيجي العيادة
علشان ده بيسهل عليا فيما بعد حاجات كتير
ولاء :: علي فكرة يا دكتور .. عفاف هتجبلك كل البنات اللي شغالة معاها في الأوتيل وهتعملهم تحاليل شاملة
انا :: في البداية استغربت بس مركزتش كتير
عنيا ليكي ول مدام عفاف ول اي حد من طرفكم
عفاف :: تسلم يا دكتور
اخدت بعض المعلومات من مدام عفاف وعملت ليها ملف وكتبت روشتة فيها الفحوصات المطلوبة واللي لفت نظري
اني سألت مدام عفاف وقولت ليها انتي متجوزة طبعا .. قالت انها مطلقة
طب ليه بتعمل فحوصات شاملة .. لان غالبا اللي بيعمل الفحوصات دي بتبقي عايزة تطمن علي نفسها ومن الامراض اللي بتتنقل من خلال الممارسة الجنسية.. وكمان موضوع الفحوصات علي كل بنات الأوتيل زود استغرابي
لكني موقفتش كتير قدام النقطة دي وقولت اكيد مجرد اطمئنان بس
مدام عفاف ومدام ولاء فوجئت انهم بيطلبوا مني اعمل كشف مهبلي كمان للتاگد ان مفيش اي التهابات
طبعا مكنش قدامي غير الموافقة علي رغبتهم وقومت بالكشف عليهم
وبعد ما خلصت كشف ومكنش عندهم اي شئ يمكن عفاف كانت محتاجة بس غسول مهبلي لوجود بدايه التهابات مهبلية
المشهد بين ولاء وعفاف بعد خروجهم من عيادة الدكتور وليد
ولاء :: ايه رئيك بقي يا عفاف في الدكتور وليد
عفاف :: شكلة دكتور شاطر فعلا
ولاء :: بس مش ملاحظة انة سهم شوية وسرح لما قولنا اننا هنجيب البنات تعمل فحوصات شاملة عنده
عفاف :: مأخدتش بالي .. هيسرح ليه يعني ؟
ولاء :: مش عارفة بس ده اللي انا حسيتة
عفاف :: لا تلقيه بس بيتهيئلك مش اكتر.. انتي هتروحي البيت علي طول
ولاء :: اه هروح اغير هدومي علشان عندي سهرة الليلة .. مع ابو فادي السعودي .. رجل اعمال كبير جاي مصر اسبوعين ترفيه
عفاف :: مش ناوية بقي تشدي اميرة صاحبتك والشلة اللي معاها
ولاء :: اديني بحاول معاها يا عفاف وانا حاسة ان اميرة اصلا عارفة
عفاف :: طب شدي حيلك .. اميرة دي هي والشلة اللي معاها دول لو انضموا لينا هيفرقوا كتير .. خصوصا انهم جمال وشياكة وكمان شغلهم في الكوافير هيجيب لينا بنات ومدامات
علي الفرازة
ولاء :: مانا وهما بقينا اصحاب واغلب الوقت يا انا قاعدة معاهم في الكوافير ياهم بيطلعوا يقعدو معايا في الأتيليه
الا صحيح يا عفاف انا عملت زي ما طلب مني مدحت واتصاحبت علي مريم بنت مدام شيري ودلوقت بحاول اني اجمع بين مدحت وبين مريم في الشقة عندي بس مش عارفة ليه مش مطمنة
عفاف ليه ما مامتها انتي قولتي نفس الكلام في الاول ومدحت دلوقت مخليها زي الخاتم في صباعة واي حاجة بيطلبها منها بتعملة في نظير انه بيوفر ليها البودرة اللي بتتعطاها
ولاء :: ايوة بس انا خوفي من جوز امها انا عارفة انة واصل لناس كبيرة جدا ولو عرف بموضوع البودرة ده واننا اللي ورا ادمان مراتة
عفاف :: بصي اولا مش احنا اللي ورا ادمانها هي كانت مدمنة من قبل ما تعرفيها .. وقبل ما مدحت يعرفها
واللي عرفتة انها كانت مدمنة واتعالجت واللي عالجها جوزها سمير اخدها وسفرها بره مصر
ولاء :: مش عارفة ليه خايفة
عفاف :: لا متخفيش .. وعايزة قلبك يكون جامد عن كدة
......... نرجع للعيادة .....
بعد يوم طويل خلصت الحالات كلها ولقيت هند جاتلي المكتب وقالت انها عايزة تتكلمي معايا بخصوص زوجها
وان حبسة طول وهي مش حاسة بأي تطورات
انا :: انا بكره رايح للمحامي وفي حاجة في دماغي لو اتنفذت صح .. متعشم ان المعلم حمدان هيروح بنفسة يخرج جوزك من الحبس
هند :: بجد يا دكتور
انا :: قولي يارب
هند :: يارب
تاني يوم بعد ما خلصت شغلي في المستشفي عديت فعلا علي المحامي
انا :: ايه يا متر .. اخبارك ايه
المحامي :: تمام يا دكتور وليد
انا :: ايه مفيش جديد
المحامي :: بفكر اروح تاني للمعلم حمدان يمكن بعد ما خلاص وزع البضاعة من الشقة يروح يتنازل عن المحضر .. خصوصا ان تاني تجديد قرب يخلص وانا مش عايز ادخل في ال 45يوم تجديد
انا :: طيب اسمعني بقي وركز في اللي عايزك تعملة.. وشوف كلامي ده هينفع يتعمل ولا لا
المحامي :: ماشي انا سامعك ومركز
انا :: انا عايزك تجيب رقم المعلم حمدان وتخلي حد يتصل بيه بس اهم شئ يتصل بيه من رقم جديد
المحامي :: اشمعني
انا :: جايلك في الكلام
وكمان لو معاه واتس يبقي حلو اوي
المخامي :: في الغالب هيكون معاه ... الاشكال دي بتخلص شغلها عن طريق شبكات التواصل ... طريقة جديدة
انا :: ياريت لأن الموضوع ده مهم جدا
بص لو معاه واتس .. هتاخد صورة من العقد بتاع الشقة وصورة من الأيصالات اللي انا جبتهم من عنده
وهتبعتهملة بس بعد ما تفهمة انك عارف انة بيتاجر في المخدرات .. وعارف مين اللي بيساعدة في القسم وبيبلغة بميعاد الكبسات
وتبعتلة الصور اللي انا هبعتهملك لما اروح.. وتعرفة ان في ايدك تحبسة
وهتديلة فرصة 48 ساعة
يا يروح يتنازل عن المحضر
ياهتروح انت تبلغ الشرطة عن كل حاجة عملها وهيعملها ... وتقولة في اخر الرسالة
انك عارف المخزن اللي عملت الفيلم ده كلة علشانة
المحامي :: اه هو كدة هيروح غصب عنة يتنازل عن المحضر بس انت بكدة هتخليه ياخد بالة ويحرص وهتصعب المؤمورية عن رجال الشرطة في القبض عليه..
انا :: لا خالص عارف ليه .. علشان المؤمور عرف ان فيه خيانة في القسم
واكيد عرف مين الخاين .. وشغلة هيكون سري .. والمعلم هيقع هيقع بس مسألة وقت .. والوقت ضدنا احنا دلوقت
المحامي :: عندك حق .. انا هعمل الخطة دي من بكره
انا :: اهم حاجة .. الخط ميكنش متسجل
المحامي :: اكيد حاجة زي دي مش هتفوتني يا دكتور
مشيت من عند المحامي وروحت البيت
عديت علي حنان خبطت علي الباب
فوجئت اللي بيفتحلي الباب اخويا فريد
اول ما شفتة معرفتش اقول ايه وكانت بالنسبة ليا مفاجئة انة يجي من السفر من غير ما يقول
انا :: فريد ؟ انت جيت امتي
فريد :: ايه ياعم انت مالك مستغرب كدة ليه ؟
روحت واخدة بالحضن .. ايوة ياعم مش كنت تقول وكنت استقبلتك في المطار
فريد :: معلش انا اصلا كان قدامي لسة كام يوم علشان كان فيه مشاكل هناك بس اتحلت وبصراحة محبتش اتعب حد
ياعم اخدتنا بالكلام ونسيت اقولك اتفضل
انا :: لا ياعم انت جاي من السفر وانا لسة راجع من الشغل انا هطلع اناملي شوية وهنزل اقعد معاك شوية قبل العيادة
طلعت وانا مش عارف ايه اللي رجعة دلوقت .. دانا كنت ناوي انيك مراتة النهاردة وحاسس نفسي هموت عليها
طلعت شقتي .. وكان عامر بيتفرج علي التليفزيون ..
انا :: ازيك يا عامر .. اخوك فين
عامر :: في اوضتة قاعد علي اللاب بيلعب چيمز
انا :: اكلتوا ايه
عامر :: امل مرات عمي ندهت علينا واتغدينا فوق
انا :: طب كويس .. انا هدخل انام شوية
دخلت قلعت هدومي وضلمت الأوضة ونمت مصحتش غير قبل العيادة بحوالي ساعة
قومت اكلت لقمة وشربت كوباية شاي ونزلت علي العيادة لاني كنت متأخر ومعرفتش اعدي علي اخويا فريد علشان اقعد معاه شوية
بعد ما خلصت العيادة .. هند سألتني عملت ايه .. قولت ليها اطمني انا اتفقت مع المحامي علي حاجة هيعملها وقريب اوي جوزك يطلع من الحبس .. المهم بس المعلم حمدان يبلع الطعم
تاني يوم هند راحت تزور جوزها زي ما متعودة وعرفت جوزها اني راسم واقف معاه واني بعمل كل اللي في وسعي علشان اطلعة .. وبشرتة انه في خلال ايام احتمال كبير المعلم حمدان يتنازل عن المحضر
جوزها قالها اشكريلي الدكتور وقولي له انة مش هينسي وقفتة معايا
ولاء :: ايوة بس انا خوفي من جوز امها انا عارفة انة واصل لناس كبيرة جدا ولو عرف بموضوع البودرة ده واننا اللي ورا ادمان مراتة
عفاف :: بصي اولا مش احنا اللي ورا ادمانها هي كانت مدمنة من قبل ما تعرفيها .. وقبل ما مدحت يعرفها
واللي عرفتة انها كانت مدمنة واتعالجت واللي عالجها جوزها سمير اخدها وسفرها بره مصر
ولاء :: مش عارفة ليه خايفة
عفاف :: لا متخفيش .. وعايزة قلبك يكون جامد عن كدة
......... نرجع للعيادة .....
بعد يوم طويل خلصت الحالات كلها ولقيت هند جاتلي المكتب وقالت انها عايزة تتكلمي معايا بخصوص زوجها
وان حبسة طول وهي مش حاسة بأي تطورات
انا :: انا بكره رايح للمحامي وفي حاجة في دماغي لو اتنفذت صح .. متعشم ان المعلم حمدان هيروح بنفسة يخرج جوزك من الحبس
هند :: بجد يا دكتور
انا :: قولي يارب
هند :: يارب
تاني يوم بعد ما خلصت شغلي في المستشفي عديت فعلا علي المحامي
انا :: ايه يا متر .. اخبارك ايه
المحامي :: تمام يا دكتور وليد
انا :: ايه مفيش جديد
المحامي :: بفكر اروح تاني للمعلم حمدان يمكن بعد ما خلاص وزع البضاعة من الشقة يروح يتنازل عن المحضر .. خصوصا ان تاني تجديد قرب يخلص وانا مش عايز ادخل في ال 45يوم تجديد
انا :: طيب اسمعني بقي وركز في اللي عايزك تعملة.. وشوف كلامي ده هينفع يتعمل ولا لا
المحامي :: ماشي انا سامعك ومركز
انا :: انا عايزك تجيب رقم المعلم حمدان وتخلي حد يتصل بيه بس اهم شئ يتصل بيه من رقم جديد
المحامي :: اشمعني
انا :: جايلك في الكلام
وكمان لو معاه واتس يبقي حلو اوي
المخامي :: في الغالب هيكون معاه ... الاشكال دي بتخلص شغلها عن طريق شبكات التواصل ... طريقة جديدة
انا :: ياريت لأن الموضوع ده مهم جدا
بص لو معاه واتس .. هتاخد صورة من العقد بتاع الشقة وصورة من الأيصالات اللي انا جبتهم من عنده
وهتبعتهملة بس بعد ما تفهمة انك عارف انة بيتاجر في المخدرات .. وعارف مين اللي بيساعدة في القسم وبيبلغة بميعاد الكبسات
وتبعتلة الصور اللي انا هبعتهملك لما اروح.. وتعرفة ان في ايدك تحبسة
وهتديلة فرصة 48 ساعة
يا يروح يتنازل عن المحضر
ياهتروح انت تبلغ الشرطة عن كل حاجة عملها وهيعملها ... وتقولة في اخر الرسالة
انك عارف المخزن اللي عملت الفيلم ده كلة علشانة
المحامي :: اه هو كدة هيروح غصب عنة يتنازل عن المحضر بس انت بكدة هتخليه ياخد بالة ويحرص وهتصعب المؤمورية عن رجال الشرطة في القبض عليه..
انا :: لا خالص عارف ليه .. علشان المؤمور عرف ان فيه خيانة في القسم
واكيد عرف مين الخاين .. وشغلة هيكون سري .. والمعلم هيقع هيقع بس مسألة وقت .. والوقت ضدنا احنا دلوقت
المحامي :: عندك حق .. انا هعمل الخطة دي من بكره
انا :: اهم حاجة .. الخط ميكنش متسجل
المحامي :: اكيد حاجة زي دي مش هتفوتني يا دكتور
مشيت من عند المحامي وروحت البيت
عديت علي حنان خبطت علي الباب
فوجئت اللي بيفتحلي الباب اخويا فريد
اول ما شفتة معرفتش اقول ايه وكانت بالنسبة ليا مفاجئة انة يجي من السفر من غير ما يقول
انا :: فريد ؟ انت جيت امتي
فريد :: ايه ياعم انت مالك مستغرب كدة ليه ؟
روحت واخدة بالحضن .. ايوة ياعم مش كنت تقول وكنت استقبلتك في المطار
فريد :: معلش انا اصلا كان قدامي لسة كام يوم علشان كان فيه مشاكل هناك بس اتحلت وبصراحة محبتش اتعب حد
ياعم اخدتنا بالكلام ونسيت اقولك اتفضل
انا :: لا ياعم انت جاي من السفر وانا لسة راجع من الشغل انا هطلع اناملي شوية وهنزل اقعد معاك شوية قبل العيادة
طلعت وانا مش عارف ايه اللي رجعة دلوقت .. دانا كنت ناوي انيك مراتة النهاردة وحاسس نفسي هموت عليها
طلعت شقتي .. وكان عامر بيتفرج علي التليفزيون ..
انا :: ازيك يا عامر .. اخوك فين
عامر :: في اوضتة قاعد علي اللاب بيلعب چيمز
انا :: اكلتوا ايه
عامر :: امل مرات عمي ندهت علينا واتغدينا فوق
انا :: طب كويس .. انا هدخل انام شوية
دخلت قلعت هدومي وضلمت الأوضة ونمت مصحتش غير قبل العيادة بحوالي ساعة
قومت اكلت لقمة وشربت كوباية شاي ونزلت علي العيادة لاني كنت متأخر ومعرفتش اعدي علي اخويا فريد علشان اقعد معاه شوية
بعد ما خلصت العيادة .. هند سألتني عملت ايه .. قولت ليها اطمني انا اتفقت مع المحامي علي حاجة هيعملها وقريب اوي جوزك يطلع من الحبس .. المهم بس المعلم حمدان يبلع الطعم
تاني يوم هند راحت تزور جوزها زي ما متعودة وعرفت جوزها اني راسم واقف معاه واني بعمل كل اللي في وسعي علشان اطلعة .. وبشرتة انه في خلال ايام احتمال كبير المعلم حمدان يتنازل عن المحضر
جوزها قالها اشكريلي الدكتور وقولي له انة مش هينسي وقفتة معايا
فات اربع ايام بالظبط ولقيت المحامي بيتصل بيا وصحاني من النوم .. علشان كنت يدوب لسة راجع من المستشفي ودخلت انام ساعتين تلاتة ب وبيقولي احب ابشرك ان المعلم حمدان دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر اللي عاملة ... وان جوز هند بكره الصبح هيكون في بيتة
بصيت علي الساعة كانت 5 اخر النهار
فرحت جدا اني قدرا اخرج جوزها واني وفيت بوعدي ل هند
اتصلت بهند وقولت ليها اي حد يتصل النهاردة علشان يكشف .. قولي له الدكتور اجازة
هند :: خير يا دكتور .. هو انت عيان
انا :: لا خالص بس حابب اخد النهاردة اجازة واقضي الوقت كلة معاكي
هند سكتت ومتكلمتش
انا :: ايه مش حابة تقضي اليوم معايا .. خصوصا ان من بكره مش هتباتي في العيادة خلاص
هند :: ليه يا دكتور انا عملت ايه بس
وهروح فين
ولسة هتعيط .. انا :: بس بس انتي هتعيطي .. ايه مش عايزة تباتي في بيتك وعلي سريرك وفي حضن جوزك
هند :: بجد يا دكتور ... طب احلف انك بتتكلم بجد
حسيت بفرحة هستريه جت لهند وانها مش مصدقة ان جوزها خارج بكره الصبح
انا :: اقسمت ليها ان جوزها الصبح هيكون في البيت وان المحامي بنفسة بلغني ان حمدان الكلب دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر
هند :: فضلت تعيط من الفرحة
انا :: كدة انتي مش عايزاني انزل صح
هند :: يالهوي يا دكتور.. دانت لو عايزني ابوس رجلك هبوسها ...انت عملت معايا اللي ما يعمل
انا :: لا ماقوليش كدة يا هند .. انا معملتش غير المفروض اعملة
انا هقفل بقي وهنام ساعة كدة تكوني انتي وزعتي كل الحالات اللي هتتصل وهقضي الوقت انا وانتي بس في العيادة .. ممكن
هند :: بس كدة يا دكتور .. طبعا ممكن
روحت في النوم وصحيت علي الساعة 6.. لبست هدومي وقولت انزل الاول اعدي علي اخويا اقعد معاه شوية وبعدين انزل ل هند
وانا نازل علي السلم لقيت المحامي بيتصل عليا وقالي ان خلاص المعلم حمدان تنازل علي المحضر فعلا وان جوز هند طالع بكرع الساعة 9 ابقي خلي هند تروح القسم تستقبلة من هناك
نزلت ضربت جرس شقة اخويا فريد .. وفتحتلي حنان مراتة
انا بصوت واطي فريد جوا
حنان :: اه بس نايم
انا :: انتي وحشاني اوي وهموت عليكي
حنان :: وانت كمان يا وليد .. نفسي اخدك في حضني واضمك اوي
دخلت وقفلت الباب ورايا وهي مرتبكة وبتيص وراها وعمالة توشوشني وتقولي مش هينفع اخوك جوا
اخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس علي جسمها وانا زي المجنون
اشتياقي لحنان كان فوق قدرتي علي التحكم في نفسي وفي ردود افعالي
ايدي كانت بتتسابق مع شفايفي
وكانت بتحسس وبتلمس كل حتة في جسم حنان وهي بتحاول تفوقني وتمتعني وخوف من ان جوزها يخرج من الأوضة ويشفنا في المنظر ده لغاية ماسمعت كحة اخويا حسيت اني كنت مسحور وفوقت مره واحدة
روحت بسرعة بعدت عن حنان وايدي راحت ل اوكرة الباب وروحت فاتحة بسرعة وخرجت ونزلت بسرعة علي العيادة . وكنت خايف ليكون اخويا حس بينا
وقفت شوية قدام باب العيادة اخد نفسي وانا حاطط ايدي علي قلبي
وبعد ما هديت ضربت جرس العيادة
حنان فتحتلي ودخلت وقفلت الباب ورايا.. واول ما دخلت لقيت حاجة غريبة اول مرة تحصل .. حاجة مكنتش متوقعة انها تحصل من هند
اول ما شفت هند تنحت .. برقت .. فضلت واقف متمسمر في مكاني ومش مصدق عنينا
لابسة قميص نوم اسود شفاف علي شكل روب من جوا قصير فوق الركبة بكتير. والروب من الأجناب لغاية الركبة
الفخاد بيضة وكأنها مدهونة زبدة ... وحلمات البزاز بارزه وهتنطق من تحت القميص .. مع كلوت اسود فتلة من ورا والأجناب. ومن قدام كسها شكل وردة يدوب مغطي كسها
الشعر سايح علي كتفها .. والعيون متكحلة .. والشفايف تحس عليها حبيتين كريز
وقفت قدامي وعيونها مليانة بالخجل .. وشفايفها مرسوم عليها الأبتسامة البريئة .. والعيون بتتكلم بالمشاعر
حسيت من جوايا ان هند بتكافئني علي اللي عملتة معاها ومع جوزها
قربت منها ومسكت ايدها وخليتها تلف بجسمها وانا هتجنن من جمال جسمها
بطة .. بس احلي واجمل بطة ممكن تشوفها في حياتك
انا :: يخرب عقلك يا هند ... ايه ده .. انا مش عارف ليه انا دلوقت ندمت اني خرجت جوزك ... ايه ده يا بت .. انتي ايه ..
هند :: يعني بجد عجبتك ؟
انا :: اووووي اووووي اوووي
وانت كمان متعرفش انت عجبتني قد ايه .. انت عملت معايا اللي مكنتش في يوم اتخيلة.. معقول في حد يقف مع حد كدة
انا :: احنا هنقضيها كلام بقي ولا ايه
قربت منها وحطيت ايدي علي وسطها وعيني بتتمتع بجمال عيونها والسحر اللي خارج منهم وكأني اول مرة اشوف عيونها
واكتشفت في اللحظة دي ان الأنسان مهما كان شايف حد حتي لو الحد ده عشرة سنين وشايفة ديما .. ممكن في لحظة رضا وقبول من الطرفين يشوف فيه حاجات مكنش شايفها قبل كدة
وان الست لما بتكون راضية عن واحد وبتتمناه بجد .. بتخليه يشوفها بعيون تانية خالص .. ومش بس كدة .. دي ممكن تسحره بنظرة من نظرات عيونها
قربت هند مني وانا ايدي علي وسط هند واخدتها وبقيت برقص معاها سلو
مكنش فيه موسيقي لكننا كنا بنرقص وكأننا سامعين وحاسين بالموسيقى
بصيت علي الساعة كانت 5 اخر النهار
فرحت جدا اني قدرا اخرج جوزها واني وفيت بوعدي ل هند
اتصلت بهند وقولت ليها اي حد يتصل النهاردة علشان يكشف .. قولي له الدكتور اجازة
هند :: خير يا دكتور .. هو انت عيان
انا :: لا خالص بس حابب اخد النهاردة اجازة واقضي الوقت كلة معاكي
هند سكتت ومتكلمتش
انا :: ايه مش حابة تقضي اليوم معايا .. خصوصا ان من بكره مش هتباتي في العيادة خلاص
هند :: ليه يا دكتور انا عملت ايه بس
وهروح فين
ولسة هتعيط .. انا :: بس بس انتي هتعيطي .. ايه مش عايزة تباتي في بيتك وعلي سريرك وفي حضن جوزك
هند :: بجد يا دكتور ... طب احلف انك بتتكلم بجد
حسيت بفرحة هستريه جت لهند وانها مش مصدقة ان جوزها خارج بكره الصبح
انا :: اقسمت ليها ان جوزها الصبح هيكون في البيت وان المحامي بنفسة بلغني ان حمدان الكلب دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر
هند :: فضلت تعيط من الفرحة
انا :: كدة انتي مش عايزاني انزل صح
هند :: يالهوي يا دكتور.. دانت لو عايزني ابوس رجلك هبوسها ...انت عملت معايا اللي ما يعمل
انا :: لا ماقوليش كدة يا هند .. انا معملتش غير المفروض اعملة
انا هقفل بقي وهنام ساعة كدة تكوني انتي وزعتي كل الحالات اللي هتتصل وهقضي الوقت انا وانتي بس في العيادة .. ممكن
هند :: بس كدة يا دكتور .. طبعا ممكن
روحت في النوم وصحيت علي الساعة 6.. لبست هدومي وقولت انزل الاول اعدي علي اخويا اقعد معاه شوية وبعدين انزل ل هند
وانا نازل علي السلم لقيت المحامي بيتصل عليا وقالي ان خلاص المعلم حمدان تنازل علي المحضر فعلا وان جوز هند طالع بكرع الساعة 9 ابقي خلي هند تروح القسم تستقبلة من هناك
نزلت ضربت جرس شقة اخويا فريد .. وفتحتلي حنان مراتة
انا بصوت واطي فريد جوا
حنان :: اه بس نايم
انا :: انتي وحشاني اوي وهموت عليكي
حنان :: وانت كمان يا وليد .. نفسي اخدك في حضني واضمك اوي
دخلت وقفلت الباب ورايا وهي مرتبكة وبتيص وراها وعمالة توشوشني وتقولي مش هينفع اخوك جوا
اخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس علي جسمها وانا زي المجنون
اشتياقي لحنان كان فوق قدرتي علي التحكم في نفسي وفي ردود افعالي
ايدي كانت بتتسابق مع شفايفي
وكانت بتحسس وبتلمس كل حتة في جسم حنان وهي بتحاول تفوقني وتمتعني وخوف من ان جوزها يخرج من الأوضة ويشفنا في المنظر ده لغاية ماسمعت كحة اخويا حسيت اني كنت مسحور وفوقت مره واحدة
روحت بسرعة بعدت عن حنان وايدي راحت ل اوكرة الباب وروحت فاتحة بسرعة وخرجت ونزلت بسرعة علي العيادة . وكنت خايف ليكون اخويا حس بينا
وقفت شوية قدام باب العيادة اخد نفسي وانا حاطط ايدي علي قلبي
وبعد ما هديت ضربت جرس العيادة
حنان فتحتلي ودخلت وقفلت الباب ورايا.. واول ما دخلت لقيت حاجة غريبة اول مرة تحصل .. حاجة مكنتش متوقعة انها تحصل من هند
اول ما شفت هند تنحت .. برقت .. فضلت واقف متمسمر في مكاني ومش مصدق عنينا
لابسة قميص نوم اسود شفاف علي شكل روب من جوا قصير فوق الركبة بكتير. والروب من الأجناب لغاية الركبة
الفخاد بيضة وكأنها مدهونة زبدة ... وحلمات البزاز بارزه وهتنطق من تحت القميص .. مع كلوت اسود فتلة من ورا والأجناب. ومن قدام كسها شكل وردة يدوب مغطي كسها
الشعر سايح علي كتفها .. والعيون متكحلة .. والشفايف تحس عليها حبيتين كريز
وقفت قدامي وعيونها مليانة بالخجل .. وشفايفها مرسوم عليها الأبتسامة البريئة .. والعيون بتتكلم بالمشاعر
حسيت من جوايا ان هند بتكافئني علي اللي عملتة معاها ومع جوزها
قربت منها ومسكت ايدها وخليتها تلف بجسمها وانا هتجنن من جمال جسمها
بطة .. بس احلي واجمل بطة ممكن تشوفها في حياتك
انا :: يخرب عقلك يا هند ... ايه ده .. انا مش عارف ليه انا دلوقت ندمت اني خرجت جوزك ... ايه ده يا بت .. انتي ايه ..
هند :: يعني بجد عجبتك ؟
انا :: اووووي اووووي اوووي
وانت كمان متعرفش انت عجبتني قد ايه .. انت عملت معايا اللي مكنتش في يوم اتخيلة.. معقول في حد يقف مع حد كدة
انا :: احنا هنقضيها كلام بقي ولا ايه
قربت منها وحطيت ايدي علي وسطها وعيني بتتمتع بجمال عيونها والسحر اللي خارج منهم وكأني اول مرة اشوف عيونها
واكتشفت في اللحظة دي ان الأنسان مهما كان شايف حد حتي لو الحد ده عشرة سنين وشايفة ديما .. ممكن في لحظة رضا وقبول من الطرفين يشوف فيه حاجات مكنش شايفها قبل كدة
وان الست لما بتكون راضية عن واحد وبتتمناه بجد .. بتخليه يشوفها بعيون تانية خالص .. ومش بس كدة .. دي ممكن تسحره بنظرة من نظرات عيونها
قربت هند مني وانا ايدي علي وسط هند واخدتها وبقيت برقص معاها سلو
مكنش فيه موسيقي لكننا كنا بنرقص وكأننا سامعين وحاسين بالموسيقى
مكنش فيه موسيقي لكننا كنا بنرقص وكأننا سامعين وحاسين بالموسيقى
اللي بتطلع من مشاعرنا الملتهبة
اه مكنش حب .. بس كانت حالة غريبة وصلتني ووصلتها في نفس اللحظة
يمكن احساسها بالامان اللي كانت محرومة منة في الأونة الأخيرة وانها خلاص هترجع لبيتها اللي بيحميها ولجوزها اللي ساترها هو اللي خلاها تعمل كدة معايا
هند حطت دماغها علي صدري واحنا بنرقص ولقيتها بتعيط وهي في صدري
انا :: معقول كدة يا هند .. اللحظة دي نبوظها بالدموع والعياط
هند :: غصب عني يا دكتور .. مش مصدقة اني خلاص هرجع لبيتي
انا حاسة اني كنت في كابوس فظيع
انت مجربتش انك تكون مشرد وكل الناس اللي منك ترفضك وتتطردك في عز الليل ومتبقاش عارف تروح لمين ولا تبات فين
انا عدت عليا ايام اسود من السواد نفسة
انا :: وهي الايام دي خلصت وانا مسبتكيش ياهند وعلي فكرة
جوزك هيخرج بكره الساعة 9 الصبح
يعني المفروص تكوني في استقبالة
هند :: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا :: تبطلي عياط ومتحرمنيش من اللحظة الجميلة دي
اخدت راسها علي صدري وايدي علي التفت حولينها وضميتها ليا برقة وحنية
تليفون العيادة رن .. هند راحت للمكتب علشان ترد وكانت هي بتتكلم مدياني ضهرها
جيت من وراها ومنظر الفتلة بتاعة الكلوت اللي داخلة بين فلقة طيزها جنني وهيجني ..
نزلت علي ركبي وانا ماسك طيزها بأيدي الأتنين .. هند حطت السماعة بعد ما اعتذرت للحالة .. وفضلت زي ما هي ساندة بأيدها علي المكتب
بصوابعي بدأت انزل الكلوت ورفعت الفستان لفوق وقربت من طيزها وانا شايف كسها المنفوخ من ورا وبظرها اللي طالع من بين الشفرات
قربت بلساني وبدأت الحس كسها لحس خفيف .. يدوب طرف لساني بيتحرك علي كسها
هند :: اااااااااااه اااااااااااااااه
لساني مش شبعان من كسها ولا من طعمة اللي ولعني وخلي زبي هيفرتك البنطلون
طلعت بلساني علي خرم طيزها وبقيت عمالة احرك لساني من خرم طيزها لغاية كسها.
ااااااه .ااااااه .. جميل ... جميل يا دكتور .. جميل اووووي اووووي
قومت ووقفت قدامها وهي كمان لفت ليا وهي ساندة بطيزها علي المكتب
وروحت مقلعها القميص . ومسكت بزازها
ايه البزاز دي يا هند ... يخرب بيت بزازك
هند :: بصوت كلة سهوكة مالهم مش عاجبينك ؟
انا :: مش عاجبني ؟ دول مجنني
وبقيت عمال اقفش في لحم بزازها الطري وامسك حلمات بزازها بصباعي
اااااااي .. اخص عليك وجعتني
انا :: يقطعني .. انا هصالحهم
وقربت من حلمة بزها الشمال . وبين شفايفي اخدتهم وبقيت بمص فيهم بشفايفي براحة اووي وايدي نزلت لكسها
اااااه اااااااااااااه ... اووووووف .انت ولعتني يا دكتور .. اااااااااااه
صباعي دخل في كسها وبقيت عمال ادخل صباعي لجواها وانا برضع في بزازها ولما حسيت ان صوت اهاتها بدأ يعلي وانا قدام الباب
اخدتها ودخلت بيها اوضة الكشف
قلعت البدلة والبنطلون. والبوكسر.. وبقيت عريان ملط قدامها .. وهي كمان عريانة ملط
طلعت علي السرير ونمت علي ضهري
وهند وقفت جنبي ونزلت بشفايفها لزبي
هند :: عارف يا دكتور وليد ان معاذ جوزي عمره ما خلاني مصيت بتاعة
انا :: معقول في حد في الدنيا مش بيحب المص... طب هو بيلحسلك
هند :: لا طبعا .. مش بيرضي
انا :: متزعليش مني .. جوزك ده ملوش في المتعة
هند عمالة تدعك في زبي بأيدها ونزلت لبيضاني
حلووين اوووي وهما سايبين كدة ... شكلهم يجنن
انا :: طب مصي راس زبي براحة وارضعيها
هند :: ااااااخ من بتاعك .. حلوو اوووي يا دكتور وشكلة يجنن
واخدتة في بوقها وقفلت عليه وبدأت تسحب زبي من بوقها واحدة واحدة وترجع تدخل زبي تاني
وتنزل بلسانة تلحس عمود زبي لغاية بيضاني وترجع لراس زبي تاني وتمص وارضع فيها وانا صوابع ايدي داخلة بين خصلات شعرها
هند :: قوم مشي زبك علي ضهري عايزه احس بيه في كل حتة في جسمي
نامت علي بطنها ومنظر بزاها اللي حسيت انها نايمة علي كورتين من البلاليين هيجني
طلعت فوق منها وبقيت عمال امشي زبي من تحت راسها وانزل بيه علي ضهرها لغاية ما وصلت لطيزها وانا طالع نازل بزبي
ااااااااخ اااااااااخ ااااااااااه عالحلاوة .ايه الجمال ده ... جمييييييل اووووي
رفعت وسطها لفوق شوية وحطيت زبي علي كسها من ورا وانا ماسكة بأيدي وبقيت عمال امشي زبي بين شفرات كسها .. رايح جاي
اااااااه يا دكتورررر اااااااااااه .. يخرب بيت كدة .. حلووو اوووووي
انا :: عاجبك زبي يا هند بجد
هند :: ااااااوي يا دكتور ... جميل اووووي
حطيت راس زبي بين شفرات كسها علي اول الفتحة وضغطت بزبي براحة
وزبي بدأ يدخل وينزلق جواها
ااااااااااااااااااه ناااااار في كسي نااااااااااار
زبي بقي كلة في كسها.. مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي كله وارجع اسحبة براحة وبطئ
اللي بتطلع من مشاعرنا الملتهبة
اه مكنش حب .. بس كانت حالة غريبة وصلتني ووصلتها في نفس اللحظة
يمكن احساسها بالامان اللي كانت محرومة منة في الأونة الأخيرة وانها خلاص هترجع لبيتها اللي بيحميها ولجوزها اللي ساترها هو اللي خلاها تعمل كدة معايا
هند حطت دماغها علي صدري واحنا بنرقص ولقيتها بتعيط وهي في صدري
انا :: معقول كدة يا هند .. اللحظة دي نبوظها بالدموع والعياط
هند :: غصب عني يا دكتور .. مش مصدقة اني خلاص هرجع لبيتي
انا حاسة اني كنت في كابوس فظيع
انت مجربتش انك تكون مشرد وكل الناس اللي منك ترفضك وتتطردك في عز الليل ومتبقاش عارف تروح لمين ولا تبات فين
انا عدت عليا ايام اسود من السواد نفسة
انا :: وهي الايام دي خلصت وانا مسبتكيش ياهند وعلي فكرة
جوزك هيخرج بكره الساعة 9 الصبح
يعني المفروص تكوني في استقبالة
هند :: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا :: تبطلي عياط ومتحرمنيش من اللحظة الجميلة دي
اخدت راسها علي صدري وايدي علي التفت حولينها وضميتها ليا برقة وحنية
تليفون العيادة رن .. هند راحت للمكتب علشان ترد وكانت هي بتتكلم مدياني ضهرها
جيت من وراها ومنظر الفتلة بتاعة الكلوت اللي داخلة بين فلقة طيزها جنني وهيجني ..
نزلت علي ركبي وانا ماسك طيزها بأيدي الأتنين .. هند حطت السماعة بعد ما اعتذرت للحالة .. وفضلت زي ما هي ساندة بأيدها علي المكتب
بصوابعي بدأت انزل الكلوت ورفعت الفستان لفوق وقربت من طيزها وانا شايف كسها المنفوخ من ورا وبظرها اللي طالع من بين الشفرات
قربت بلساني وبدأت الحس كسها لحس خفيف .. يدوب طرف لساني بيتحرك علي كسها
هند :: اااااااااااه اااااااااااااااه
لساني مش شبعان من كسها ولا من طعمة اللي ولعني وخلي زبي هيفرتك البنطلون
طلعت بلساني علي خرم طيزها وبقيت عمالة احرك لساني من خرم طيزها لغاية كسها.
ااااااه .ااااااه .. جميل ... جميل يا دكتور .. جميل اووووي اووووي
قومت ووقفت قدامها وهي كمان لفت ليا وهي ساندة بطيزها علي المكتب
وروحت مقلعها القميص . ومسكت بزازها
ايه البزاز دي يا هند ... يخرب بيت بزازك
هند :: بصوت كلة سهوكة مالهم مش عاجبينك ؟
انا :: مش عاجبني ؟ دول مجنني
وبقيت عمال اقفش في لحم بزازها الطري وامسك حلمات بزازها بصباعي
اااااااي .. اخص عليك وجعتني
انا :: يقطعني .. انا هصالحهم
وقربت من حلمة بزها الشمال . وبين شفايفي اخدتهم وبقيت بمص فيهم بشفايفي براحة اووي وايدي نزلت لكسها
اااااه اااااااااااااه ... اووووووف .انت ولعتني يا دكتور .. اااااااااااه
صباعي دخل في كسها وبقيت عمال ادخل صباعي لجواها وانا برضع في بزازها ولما حسيت ان صوت اهاتها بدأ يعلي وانا قدام الباب
اخدتها ودخلت بيها اوضة الكشف
قلعت البدلة والبنطلون. والبوكسر.. وبقيت عريان ملط قدامها .. وهي كمان عريانة ملط
طلعت علي السرير ونمت علي ضهري
وهند وقفت جنبي ونزلت بشفايفها لزبي
هند :: عارف يا دكتور وليد ان معاذ جوزي عمره ما خلاني مصيت بتاعة
انا :: معقول في حد في الدنيا مش بيحب المص... طب هو بيلحسلك
هند :: لا طبعا .. مش بيرضي
انا :: متزعليش مني .. جوزك ده ملوش في المتعة
هند عمالة تدعك في زبي بأيدها ونزلت لبيضاني
حلووين اوووي وهما سايبين كدة ... شكلهم يجنن
انا :: طب مصي راس زبي براحة وارضعيها
هند :: ااااااخ من بتاعك .. حلوو اوووي يا دكتور وشكلة يجنن
واخدتة في بوقها وقفلت عليه وبدأت تسحب زبي من بوقها واحدة واحدة وترجع تدخل زبي تاني
وتنزل بلسانة تلحس عمود زبي لغاية بيضاني وترجع لراس زبي تاني وتمص وارضع فيها وانا صوابع ايدي داخلة بين خصلات شعرها
هند :: قوم مشي زبك علي ضهري عايزه احس بيه في كل حتة في جسمي
نامت علي بطنها ومنظر بزاها اللي حسيت انها نايمة علي كورتين من البلاليين هيجني
طلعت فوق منها وبقيت عمال امشي زبي من تحت راسها وانزل بيه علي ضهرها لغاية ما وصلت لطيزها وانا طالع نازل بزبي
ااااااااخ اااااااااخ ااااااااااه عالحلاوة .ايه الجمال ده ... جمييييييل اووووي
رفعت وسطها لفوق شوية وحطيت زبي علي كسها من ورا وانا ماسكة بأيدي وبقيت عمال امشي زبي بين شفرات كسها .. رايح جاي
اااااااه يا دكتورررر اااااااااااه .. يخرب بيت كدة .. حلووو اوووووي
انا :: عاجبك زبي يا هند بجد
هند :: ااااااوي يا دكتور ... جميل اووووي
حطيت راس زبي بين شفرات كسها علي اول الفتحة وضغطت بزبي براحة
وزبي بدأ يدخل وينزلق جواها
ااااااااااااااااااه ناااااار في كسي نااااااااااار
زبي بقي كلة في كسها.. مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي كله وارجع اسحبة براحة وبطئ
شوية شوية بدأت ادخل واخرج زبي اسرع واسرع واهات هند وانفاسها بتتسارع وبزازها مدلدلة لتحت وبتروح وبتيجي مع خبطات لحمي في لحمها
اااااه ااااااه .. نكني جامد يا دكتور .. نكني اووووي .. ااااااح ااااااااح
مسكتها من وسطها وروحت نايم علي ضهري واخدتها فوقي وزبي راشق في كسها
هند سندت بأيدها علي السرير وبقت عمالة تطلع وتنزل بكسها علي زبي
وايدي راحت لبزازها وبقيت عمال اقفش وافعص فيهم وافرك في حلمات بزازها
ااااااي وجعتني يا دكتور. .. براحة
قامت وقعدت علي طرف السرير وانا نزلت علي الأرض ودخلت بين وراكها وبقيت بلحس كسها وامسك بزرها بشفايفي بعصرهم وامصهم وهي ماسكة شعري وبتشده من شده المتعة اللي فيها
رفعت رجليها وحطيت زبي في كسها
وبقيت عمال انكها وهي راحت مسكاني من خدوي واخدت شفايفي وهات يابوس ومص في لساني وهي في قمة هيجانها
بعد ما اتفشخت نيك من زبي قامت وراحت قاعدة علي ركبها وبقت عمالة تاكل زبي اكل بشفايفها واهاتها المكتومة بسبب زبي اللي عمالة تمص وترضعة
وبعدين راحت حطاه بين بزازها وبقيت عمال احك زبي في بزازها وكل شوية تنزل من ريقها بين بزازها علشان تعمل زفلطة لزبي. لغاية ما حسيت بمتعة رهيبة في جسمي كلة... وجبت كمية لبن بين بزازها عمري ما جبتها قبل كدة
بعد نيكة العمر .. لبست هدومي وقعدت مع هند لغاية الساعة 11 وبعدين قولت ليها خدي ده رقم المحامي هيكون في القسم بكره الساعة 8 اول ما توصلي عند القسم اتصلي عليه وتابعي معاه وسبتها وطلعت شقتي
تاني يوم هند صحيت من الساعة سبعة لبست هدومها ونزلت جري علي القسم اللي محجوز فيه جوزها معاذ .. وهناك اتصلت بالمحامي اللي قالها انة بيخلص اجراءت خروج معاذ وقدامة بتاعة ساعة
هند كانت واقفة قدام باب القسم وعيونها رايحة جاية طول الساعة.. لغاية ما شافت جوزها خارج مع المحامي
هند جريت وراحت لمعاذ واخدتة في حضنها في الشارع ونزلت علي رجلين المحامي علشان تبوسها لكن المحامي بعد وقالها انا معملتش حاجة
هند وجوزها روحو بيتهم .. في وسط نظرات الجيران اللي مبترحمش ولا بتغفر واللي مصدقين كلام الست شوقية اللي طلعتة عليها
القصة ستكون متفرعة ومتشعبة وسأحاول ان اظهر حيات ابطال القصة بشكل منفرد وكتابة المشاهد كلا علي حدة
وسأحاول جاهدا ان اعطي لمحات عن القصص المدمجة للناس اللي مقرتش القصص دي
............... الجزء الثاني عشر.............
ولاء :: مساء الخير يا اميرة
اميرة :: مساء الفل يا ولاء .. ايه يابنتي اللي اخرك كدة .. الساعة تلاتة العصر
ولاء :: معلش كنت بعمل شوية فحوصات وتحاليل طلبها مني الدكتور
اميرة :: خير انتي عيانة ولا ايه
ولاء :: لا خالص .. انا بس طقت في دماغي اعمل كل فترة كدة تحاليل شاملة اطمن علي نفسي .. بالأخص ان الدكتور اللي روحتلة متعودة اكشف عنده في مستشفي ودكتور شاطر ..
ولما عرفت انة عنده عياده بقي سهل اني اروحلة في اي وقت
اميرة :: طب كويس انك بخير
ولاء :: انا تمام يا جميل متقلقيش .. مأنتي تعرفيه .. الدكتور وليد اللي كان في حفلة مريم بنت مدام شيري
اميرة :: لا مش فاكره اوي
ولاء :: ما علينا ايه امال سيدة فين
اميرة :: سيده وابتسام راحوا لزبونة خطوبتها النهاردة وهي عايزة تعمل المكياچ بتاعها في الفيلا بتاعتها
ولاء :: اها ماشي ربنا يعينهم
اميرة :: امال ليلي مجتش فتحت الأتيليه ليه طالما انتي هتتأخري
ولاء:: ليلي اتصلت بيا الصبح وقالت ان مامتها في المستشفي علشان الضغط عندها عالي وبتظبطة وبعدين هتروحها البيت وتعملها اكل
اميرة :: يعني مش جاية النهاردة
ولاء :: في الغالب لا مش هتيجي
اسيبك انا واروح افتح الأتيليه
اميرة :: وانا كمان هشوف البنات اللي شغالين جوا لحسن دول مطلعين عيني ولازم اكون موجودة معاهم وهما شغالين
ولاء :: ماشي يا حبيبتي
ولاء طلعت فتحت الأتيليه وقعدت علي مكتبها اللي في اول الأتيليه اللي جنب الباب ... شوية ومدحت اتصل بيها
ولاء :: الو ايوة يا مدحت
مدحت :: ولاء عاملة ايه
ولاء :: اهو كويسة
مدحت :: مالك حاسك مش مبسوطة
ولاء :: لا مفيش بس لسة جاية من بره
والجو مولع نار .. ومش عايزة افتح التكيف هنا في الأتيليه علشان مخدش برد
مدحت :: طيب الراجل الأمارتي بتاع الصيف اللي فات فاكره
ولاء :: انا فاكرة اكلت ايه امبارح يا مدحت
مدحت :: يابنتي الراجل اللي قضيتي معاه اسبوع في شرم بعد ما فتحتي الأتيليه بشهر
ولاء :: ااااه اااه افتكرتة .. الحج رشدان
مدحت :: هههههه راشد يا ماما راشد مش رشدان
ولاء :: هههههههه انا عارفة بقي .. ماله بقي ده
مدحت :: نازل مصر كمان اسبوع وطالبك بالاسم تقضي معاه الأسبوع ده
ولاء :: ماشي موافقة
مدحت :: ظبطي نفسك بقي وظبطتي البت ليلي علشان تاخد بالها من الأتيليه في غيابك
اااااه ااااااه .. نكني جامد يا دكتور .. نكني اووووي .. ااااااح ااااااااح
مسكتها من وسطها وروحت نايم علي ضهري واخدتها فوقي وزبي راشق في كسها
هند سندت بأيدها علي السرير وبقت عمالة تطلع وتنزل بكسها علي زبي
وايدي راحت لبزازها وبقيت عمال اقفش وافعص فيهم وافرك في حلمات بزازها
ااااااي وجعتني يا دكتور. .. براحة
قامت وقعدت علي طرف السرير وانا نزلت علي الأرض ودخلت بين وراكها وبقيت بلحس كسها وامسك بزرها بشفايفي بعصرهم وامصهم وهي ماسكة شعري وبتشده من شده المتعة اللي فيها
رفعت رجليها وحطيت زبي في كسها
وبقيت عمال انكها وهي راحت مسكاني من خدوي واخدت شفايفي وهات يابوس ومص في لساني وهي في قمة هيجانها
بعد ما اتفشخت نيك من زبي قامت وراحت قاعدة علي ركبها وبقت عمالة تاكل زبي اكل بشفايفها واهاتها المكتومة بسبب زبي اللي عمالة تمص وترضعة
وبعدين راحت حطاه بين بزازها وبقيت عمال احك زبي في بزازها وكل شوية تنزل من ريقها بين بزازها علشان تعمل زفلطة لزبي. لغاية ما حسيت بمتعة رهيبة في جسمي كلة... وجبت كمية لبن بين بزازها عمري ما جبتها قبل كدة
بعد نيكة العمر .. لبست هدومي وقعدت مع هند لغاية الساعة 11 وبعدين قولت ليها خدي ده رقم المحامي هيكون في القسم بكره الساعة 8 اول ما توصلي عند القسم اتصلي عليه وتابعي معاه وسبتها وطلعت شقتي
تاني يوم هند صحيت من الساعة سبعة لبست هدومها ونزلت جري علي القسم اللي محجوز فيه جوزها معاذ .. وهناك اتصلت بالمحامي اللي قالها انة بيخلص اجراءت خروج معاذ وقدامة بتاعة ساعة
هند كانت واقفة قدام باب القسم وعيونها رايحة جاية طول الساعة.. لغاية ما شافت جوزها خارج مع المحامي
هند جريت وراحت لمعاذ واخدتة في حضنها في الشارع ونزلت علي رجلين المحامي علشان تبوسها لكن المحامي بعد وقالها انا معملتش حاجة
هند وجوزها روحو بيتهم .. في وسط نظرات الجيران اللي مبترحمش ولا بتغفر واللي مصدقين كلام الست شوقية اللي طلعتة عليها
القصة ستكون متفرعة ومتشعبة وسأحاول ان اظهر حيات ابطال القصة بشكل منفرد وكتابة المشاهد كلا علي حدة
وسأحاول جاهدا ان اعطي لمحات عن القصص المدمجة للناس اللي مقرتش القصص دي
............... الجزء الثاني عشر.............
ولاء :: مساء الخير يا اميرة
اميرة :: مساء الفل يا ولاء .. ايه يابنتي اللي اخرك كدة .. الساعة تلاتة العصر
ولاء :: معلش كنت بعمل شوية فحوصات وتحاليل طلبها مني الدكتور
اميرة :: خير انتي عيانة ولا ايه
ولاء :: لا خالص .. انا بس طقت في دماغي اعمل كل فترة كدة تحاليل شاملة اطمن علي نفسي .. بالأخص ان الدكتور اللي روحتلة متعودة اكشف عنده في مستشفي ودكتور شاطر ..
ولما عرفت انة عنده عياده بقي سهل اني اروحلة في اي وقت
اميرة :: طب كويس انك بخير
ولاء :: انا تمام يا جميل متقلقيش .. مأنتي تعرفيه .. الدكتور وليد اللي كان في حفلة مريم بنت مدام شيري
اميرة :: لا مش فاكره اوي
ولاء :: ما علينا ايه امال سيدة فين
اميرة :: سيده وابتسام راحوا لزبونة خطوبتها النهاردة وهي عايزة تعمل المكياچ بتاعها في الفيلا بتاعتها
ولاء :: اها ماشي ربنا يعينهم
اميرة :: امال ليلي مجتش فتحت الأتيليه ليه طالما انتي هتتأخري
ولاء:: ليلي اتصلت بيا الصبح وقالت ان مامتها في المستشفي علشان الضغط عندها عالي وبتظبطة وبعدين هتروحها البيت وتعملها اكل
اميرة :: يعني مش جاية النهاردة
ولاء :: في الغالب لا مش هتيجي
اسيبك انا واروح افتح الأتيليه
اميرة :: وانا كمان هشوف البنات اللي شغالين جوا لحسن دول مطلعين عيني ولازم اكون موجودة معاهم وهما شغالين
ولاء :: ماشي يا حبيبتي
ولاء طلعت فتحت الأتيليه وقعدت علي مكتبها اللي في اول الأتيليه اللي جنب الباب ... شوية ومدحت اتصل بيها
ولاء :: الو ايوة يا مدحت
مدحت :: ولاء عاملة ايه
ولاء :: اهو كويسة
مدحت :: مالك حاسك مش مبسوطة
ولاء :: لا مفيش بس لسة جاية من بره
والجو مولع نار .. ومش عايزة افتح التكيف هنا في الأتيليه علشان مخدش برد
مدحت :: طيب الراجل الأمارتي بتاع الصيف اللي فات فاكره
ولاء :: انا فاكرة اكلت ايه امبارح يا مدحت
مدحت :: يابنتي الراجل اللي قضيتي معاه اسبوع في شرم بعد ما فتحتي الأتيليه بشهر
ولاء :: ااااه اااه افتكرتة .. الحج رشدان
مدحت :: هههههه راشد يا ماما راشد مش رشدان
ولاء :: هههههههه انا عارفة بقي .. ماله بقي ده
مدحت :: نازل مصر كمان اسبوع وطالبك بالاسم تقضي معاه الأسبوع ده
ولاء :: ماشي موافقة
مدحت :: ظبطي نفسك بقي وظبطتي البت ليلي علشان تاخد بالها من الأتيليه في غيابك
ولاء :: ماشي واخبار الشغل ايه
مدحت :: الأسبوع ده الشغل تمام اوي وكل البنات اللي معانا طالعين مع زباين .. يعني نسبتك الشهر ده هتبقي فوق اوي
انا :: يا مسهل لحسن مصاريف تشطيب الفيلا اللي اشترتها قاطم وسطي
مدحت :: ايوة صح انتي هتتنقلي للفيلا امتي
ولاء :: لا لسة بدري جدا .. لسة فيها شطيبات كتيرة مخلصتش وليلة كبيرة . اديني قاعدة في شقة ماما
لغاية ما تخلص ..
مدحت طب انتي عايزة مني حاجة
ولاء ::لا ميرسي ابقي سلملي بقي علي عفاف والبنات .. نعيمة وحنان ونهلة
مدحت :: ماشي لما ابقي اشوفهم بقي
........................
اتصلت بهند علشان اطمن ان جوزها خرج من الحجز بتاعة وكلمتها.... وانا بكلمها جوزها اخد منها التليفون وشكرني علي اللي عملتة معاه ووقفتي مع مراتة في غيابة وحبستة
وقالي انة مش هيبات علي فرشتة غير لما يجي يشكرني بنفسة
رحبت بيه طبعا وقالي علي الساعة تلاتة هيجيب مراتة ويزورني في البيت
وبالفعل الساعة تلاتة لقيت هند بتتصل بيا وبتقولي انهم جايين دلوقت
انا طبعا رحبت بيهم وقولت ليها تنورو في اي وقت
مفيش تلت ساعة وكانت حنان مرات اخويا بتنده عليا وبتقولي هند وجوزها تحت عند باباك
نزلت سلمت علي جوزها اللي مكنش عارف يعمل ايه علشان يشكرني وكان ناقص يتزل علي رحلي يبوسها
وانا طبعا قولت له ان مراتة زي اختي وعشرة سنين والكلام ده
قعدت معاه وبعدين قالي انة هيبعت مراتة ليا في الميعاد علشان ميعطلش العيادة ولا يعطل شغلي
وانا حلفت انها متنزلش الشغل قبل اسبوع وانا كدة كدة محتاج اخد راحة من العيادة وكفاية عليا المستشفي الاسبوع اللي هتقعده هند
بعد ما هند وجوزها مشيوا .. كتبت ورقة ان العيادة مغلقة لمدة اسبوع اجازة ونزلت علقتها علي باب العيادة
بعد يومين لقيت ولاء وعفاف بيكلموني علشان جابوا ليا الفحوصات اللي اتعملت
وانا قولت ل ولاء اني اجازة الاسبوع ده بس معنديش مشكلة اني افتح ليهم مخصوص خصوصا اني ساكن في نفس البيت
ورتبت معاهم ميعاد يجوا ليا العيادة بكره الساعة 9 بالليل
قفلت معاهم واتصلت با اخويا فريد اللي قالي انة موجود في شقتة
نزلت ضربت الجرس ومراتة حنان فتحتلي
انا :: ازيك يا حنان
حنان :: تمام يا وليد .. اتفضل فريد مستنيك جوا
دخلت واخدت اخويا بالحضن وفريد قال لمراتة تعلق علي الشاي
انا :: ايه يافريد اخبارك ايه .. معلش معرفتش اقعد معاك امبارح
فريد :: ما حنان عرفتني انك عديت امبارح وانا كنت نايم
انا :: المهم حمدلة بالسلامة يا فريد . نورت بيتك
فريد :: تسلم يا وليد .. انت عامل ايه والولاد عاملين ايه .. انا يدوب شفتهم الصبح عند جدهم تحت وبعدين اختفوا
انا :: النت يا خويا .. علي طول يا عينيهم قدام التليفون يا قدام اللاب
فريد :: النت بوظ دماغ الكبار والصغار
حنان :: اتفضل الشاي يا وليد
فريد :: حطيه علي الطراييزه هو وليد غريب هتقدمي له الشاي
انا :: ماشية علي العلاج اللي كتبتة ليكي يا حنان
حنان :: اه يا وليد حتي العلاج خلص وانا جبت غيره
فريد :: صح يا وليد يعني انت تشخيصك مختلف عن تشخيص الدكتورة اللي حنان بتابع معاها من سنين
انا :: بص يا فريد فيه امراض كتير بتبقي اعراضها تقريبا متشابه والتشخيص بيختلف من دكتور ل دكتور وعامل الخبرة هنا هو اللي بيفرق
فريد :: يارتني كنت خلتها تتابع معاك من زمان
انا ::معلش يا فريد انا مش هنفع اوي مع حنان مراتك
لقيت حنان بتبصلي ومستغربة لانها مكنتش تتوقع مني اقول كدة.. بس انا كان في دماغي هدف من كلامي
فريد :: ليه بقي مع ان حنان بتقولي انها حاسة خير وانك احسن من الدكتورة اللي بتابع معاها
انا :: حنان معلش ممكن تسبيني شوية مع اخويا
حنان :: اه ماشي .. طيب انا بره لو احتجتوا اي حاجة اندهولي
حنان خرجت وفريد كان مستغرب
فريد :: في حاجة ولا ايه
انا :: لا خالص بس مش هينفع اتكلم قدام مراتك لاني بعتبرها زي اختي
وانا بصراحة يا فريد مش قادر اكشف الكشف اللي مفروض يتعمل
فريد :: مش فاهم
انا :: يعني علشان هي مرات اخويا انا مش قادر لا اقولك ولا اقولها اني المفروض كل فترة والتانية محتاج اكشف عليها كشف يدوي
فريد :: يعني لازم الكشف اليدوي ده
انا :: اكيد والا مكنش فيه دكتور او دكتورة عملوه. الرحم وبطانة المهبل اوقات بيكون فيها التهابات وده مش بيبان غير بالكشف اليدوي
فريد سكت شوية ومبقاش عارف يرد عليا بأيه
وانا كنت قاصد اقولة الكلمتين دول
انا :: عموما انا اديتها العلاج وان شاء **** خير
فريد :: ان شاء **** خير
فريد :: بقولك انت اتغديت ؟
انا :: لا انا مليش نفس اكل خالص دلوقت
فريد :: يعني مكلتش لسة . ولا انا كلت
حنان. ..يا حنان
حنان :: ايه خلصتوا الكلام العسكري والخصوصي اللي بينكم
فريد :: اه.. بقولك ايه .. انزلي كدة عند ماما شوفي عامر و محسن عندهم ولا لا .. واذا مكنوش تحت يبقي هتلقيهم تحت عندهم في الشقة
انديهي عليهم وتعالي حضري لقمة ناكلها
انا :: ياعم بقولك انا مليش نفس
فريد :: لما ناكل مع بعض نفسك هتتفتخ
مدحت :: الأسبوع ده الشغل تمام اوي وكل البنات اللي معانا طالعين مع زباين .. يعني نسبتك الشهر ده هتبقي فوق اوي
انا :: يا مسهل لحسن مصاريف تشطيب الفيلا اللي اشترتها قاطم وسطي
مدحت :: ايوة صح انتي هتتنقلي للفيلا امتي
ولاء :: لا لسة بدري جدا .. لسة فيها شطيبات كتيرة مخلصتش وليلة كبيرة . اديني قاعدة في شقة ماما
لغاية ما تخلص ..
مدحت طب انتي عايزة مني حاجة
ولاء ::لا ميرسي ابقي سلملي بقي علي عفاف والبنات .. نعيمة وحنان ونهلة
مدحت :: ماشي لما ابقي اشوفهم بقي
........................
اتصلت بهند علشان اطمن ان جوزها خرج من الحجز بتاعة وكلمتها.... وانا بكلمها جوزها اخد منها التليفون وشكرني علي اللي عملتة معاه ووقفتي مع مراتة في غيابة وحبستة
وقالي انة مش هيبات علي فرشتة غير لما يجي يشكرني بنفسة
رحبت بيه طبعا وقالي علي الساعة تلاتة هيجيب مراتة ويزورني في البيت
وبالفعل الساعة تلاتة لقيت هند بتتصل بيا وبتقولي انهم جايين دلوقت
انا طبعا رحبت بيهم وقولت ليها تنورو في اي وقت
مفيش تلت ساعة وكانت حنان مرات اخويا بتنده عليا وبتقولي هند وجوزها تحت عند باباك
نزلت سلمت علي جوزها اللي مكنش عارف يعمل ايه علشان يشكرني وكان ناقص يتزل علي رحلي يبوسها
وانا طبعا قولت له ان مراتة زي اختي وعشرة سنين والكلام ده
قعدت معاه وبعدين قالي انة هيبعت مراتة ليا في الميعاد علشان ميعطلش العيادة ولا يعطل شغلي
وانا حلفت انها متنزلش الشغل قبل اسبوع وانا كدة كدة محتاج اخد راحة من العيادة وكفاية عليا المستشفي الاسبوع اللي هتقعده هند
بعد ما هند وجوزها مشيوا .. كتبت ورقة ان العيادة مغلقة لمدة اسبوع اجازة ونزلت علقتها علي باب العيادة
بعد يومين لقيت ولاء وعفاف بيكلموني علشان جابوا ليا الفحوصات اللي اتعملت
وانا قولت ل ولاء اني اجازة الاسبوع ده بس معنديش مشكلة اني افتح ليهم مخصوص خصوصا اني ساكن في نفس البيت
ورتبت معاهم ميعاد يجوا ليا العيادة بكره الساعة 9 بالليل
قفلت معاهم واتصلت با اخويا فريد اللي قالي انة موجود في شقتة
نزلت ضربت الجرس ومراتة حنان فتحتلي
انا :: ازيك يا حنان
حنان :: تمام يا وليد .. اتفضل فريد مستنيك جوا
دخلت واخدت اخويا بالحضن وفريد قال لمراتة تعلق علي الشاي
انا :: ايه يافريد اخبارك ايه .. معلش معرفتش اقعد معاك امبارح
فريد :: ما حنان عرفتني انك عديت امبارح وانا كنت نايم
انا :: المهم حمدلة بالسلامة يا فريد . نورت بيتك
فريد :: تسلم يا وليد .. انت عامل ايه والولاد عاملين ايه .. انا يدوب شفتهم الصبح عند جدهم تحت وبعدين اختفوا
انا :: النت يا خويا .. علي طول يا عينيهم قدام التليفون يا قدام اللاب
فريد :: النت بوظ دماغ الكبار والصغار
حنان :: اتفضل الشاي يا وليد
فريد :: حطيه علي الطراييزه هو وليد غريب هتقدمي له الشاي
انا :: ماشية علي العلاج اللي كتبتة ليكي يا حنان
حنان :: اه يا وليد حتي العلاج خلص وانا جبت غيره
فريد :: صح يا وليد يعني انت تشخيصك مختلف عن تشخيص الدكتورة اللي حنان بتابع معاها من سنين
انا :: بص يا فريد فيه امراض كتير بتبقي اعراضها تقريبا متشابه والتشخيص بيختلف من دكتور ل دكتور وعامل الخبرة هنا هو اللي بيفرق
فريد :: يارتني كنت خلتها تتابع معاك من زمان
انا ::معلش يا فريد انا مش هنفع اوي مع حنان مراتك
لقيت حنان بتبصلي ومستغربة لانها مكنتش تتوقع مني اقول كدة.. بس انا كان في دماغي هدف من كلامي
فريد :: ليه بقي مع ان حنان بتقولي انها حاسة خير وانك احسن من الدكتورة اللي بتابع معاها
انا :: حنان معلش ممكن تسبيني شوية مع اخويا
حنان :: اه ماشي .. طيب انا بره لو احتجتوا اي حاجة اندهولي
حنان خرجت وفريد كان مستغرب
فريد :: في حاجة ولا ايه
انا :: لا خالص بس مش هينفع اتكلم قدام مراتك لاني بعتبرها زي اختي
وانا بصراحة يا فريد مش قادر اكشف الكشف اللي مفروض يتعمل
فريد :: مش فاهم
انا :: يعني علشان هي مرات اخويا انا مش قادر لا اقولك ولا اقولها اني المفروض كل فترة والتانية محتاج اكشف عليها كشف يدوي
فريد :: يعني لازم الكشف اليدوي ده
انا :: اكيد والا مكنش فيه دكتور او دكتورة عملوه. الرحم وبطانة المهبل اوقات بيكون فيها التهابات وده مش بيبان غير بالكشف اليدوي
فريد سكت شوية ومبقاش عارف يرد عليا بأيه
وانا كنت قاصد اقولة الكلمتين دول
انا :: عموما انا اديتها العلاج وان شاء **** خير
فريد :: ان شاء **** خير
فريد :: بقولك انت اتغديت ؟
انا :: لا انا مليش نفس اكل خالص دلوقت
فريد :: يعني مكلتش لسة . ولا انا كلت
حنان. ..يا حنان
حنان :: ايه خلصتوا الكلام العسكري والخصوصي اللي بينكم
فريد :: اه.. بقولك ايه .. انزلي كدة عند ماما شوفي عامر و محسن عندهم ولا لا .. واذا مكنوش تحت يبقي هتلقيهم تحت عندهم في الشقة
انديهي عليهم وتعالي حضري لقمة ناكلها
انا :: ياعم بقولك انا مليش نفس
فريد :: لما ناكل مع بعض نفسك هتتفتخ
.......... بيت مريم ............
اه يا ملاك براحة
ملاك :: مأنا بنيكك براحة اهو .. طيزك جامدة اوي يا ماما
ملاك ماسك امة شيري في چراچ الفيلا
اكتر مكان بيحب ينكها فيه والسبب واضح طبعا للناس اللي قرت قصة انثي من نار .. انة شاف امه بتتناك من سواق الشركة بتاعة ابوه سمير ومن يومها وهو عرف انه بيستمتع بالتعريص علي امة وعلي اختة مريم اللي قدر مع الوقت انة ينام معاها ومش بس كدة ده كمان استمتع لما خلي صاحبة ينكها قدامة
ااااااه اااااااه يا ملاك ااااااااه نكني اوووي
مريم في الوقت ده في اوضتها بتكلم ولاء اللي بقي بينهم وبين بعض صداقة وصحوبية .. وطبعا ولاء هي اللي بتقرب منها وعايزة تشدها لشبكة الدعارة بتاعتهم ... زي ما مدحت شد امها وبقي بيجبلها رجالة يا في الأوتيل يا في شقة عفاف بعد ما بتعمل دماغ الهرويين
مريم بعد ما خلصت المكالمة مع ولاء خرجت من الاوضة بتاعتها علشان ذهقانة وعايزة تخرج وراحت ل اوضة ملاك علشان تطلب منة يخرج معاها ويرحوا في اي مكان برا
مريم راحت الاوضة ملقتش اخوها.. نزلت بصت عليه لا لقيتة ولا لقيت مامتها .. عرفت ان ملاك اكيد مع مامتة يا في اوضتها يا في الچراج
مريم اتسحبت علي طرطيف صوابعها وراحت للجراچ .. وبصت علي الأوضة اللي عاملينها مخزن وديمآ ملاك بيحب ينيك امة في الأوضة دي
مريم شافت مامتها وهي مفلئسة وملاك شغال ينكها في طيزها وهاري بزازها تقفيش
وزي ما مريم متعودة تفضل تتفرج وهي بالعب في كسها لغاية ما تجيب مايتها وترتاح شوية
بس لازم ياتتناك من اخوها بالليل يا تتناك من سمير جوز امها وابو اخوها ملاك
مريم فضلت واقفة تتفرج علي امها اللي مش شبعانة نيك من زب اخوها ملاك وصوابع ايدها داخل تحت الكلوت عمالة تنيك كسها بصوابعها
وفجاءة سمعت صوت كلاكس عربية عمو سمير قدام باب الفيلا
مريم مكنش قدامها غير انها تنبه اخوها وامها ان عمو سمير جه .. علشان كان لازم هيشوفها وهي بتتناك من ابنها وهتبقي مصيبة
مريم مكنش قدامها حل غير انها بصوت واطي قالت
عمو سمير جه يا ماما ... خلص يا ملاك
شيري لبست اللاندر بتاعها بسرعة وملاك رفع البنطلون بتاعة
وخرجوا لقوا مريم في وشهم
ملاك مكنش عنده مشكلة لانة معرف اختة كل حاجة .. المصيبة كانت بالنسبة ل امها اللي مكنتش تتخيل ولو للحظة ان مريم بنتها عارفة بالعلاقة بينها وبين ابنها ملاك
سمير دخل بالعربية وشاف مراتة وابنة ومريم بنت مراتة واقفين في الجراج
وكلهم عاملين انهم واقفين طبيعي
لكن الحقيقية الأرتباك كان ماليهم
سمير ركن العربية. وبعد ما نزل منها
قال :: خير يعني كلكم واقفين في الچراچ
مريم :: اه ياعمو كنا بنتمشي شوية انا وملاك وماما كانت في الفيلا ذهقانة جت اتمشت معانا
سمير :: طب ايه هتفضلوا واقفين هنا يعني ولا هتدخلوا الفيلا
شيري :: لا لا طبعا هندخل الفيلا
مريم بصت ل مامتها وهي عارفة ان مامتها مش عارفة هتقولها ايه ويمكن ماقدرش تحط عينها فيها
بالليل سمير دخل الاوضة بتاعتة علشان ينام وملاك طلع الاوضة بتاعتة ومفضلش في الصالة بتاعة الفيلا غير مريم ومامتها
في اول الكنبة قاعدة مريم . واخرها قاعدة شيري ... والاتنين قاعدين ساكتين وكل واحدة فيهم مستنية التانية تبدأ بالكلام
لغاية ما شيري قالت .. مريم انا انا
مريم :: انا عارفة يا ماما وعارفة من زمان من دلوقت عارفة من اقبل حتي ما اتجوز .. وشفتك انتي وملاك اخويا كتير مش مرة ولا اتنين
ومش بس كدة انا عارفة بعلاقتك مع مدحت وعارفة انك مدمنة هرويين
وكمان عارفة ان مدحت هو اللي بيجبلك الهباب ده
اقولك علي حاجة كمان ... انا عارفة بعلاقتك بالسواق بتاع الشركة .. وعارفه ان اخويا بقي كدة بسببك
وبقي بيحب يشوفك وانتي في احضان الرجالة .. بقي بيتمتع بده
شيري :: عينها في الأرض ومكسورة عارفة وساكتة يا مريم كل المدة دي
مريم :: يعني هعمل ايه يا ماما .. انا عارفة انك مش في وعيك وهو كمان مريض وغصب عنة
انا ساكتة علشان مينفعش اتكلم علشان للأسف انا كمان زيك وسلمت نفسي ل اخويا والعجيب اني بستمتع لما بينام معايا يمكن متعتي دي هي اللي خلتني اسكت ومقدرش افتح بوقي
شيري قامت وضربت مريم بالقلم لما عرفت انها هي كمان بتمارس الجنس مع اخوها وبعد ما ضربتها بالقلم راحت وخداها في حضنها وبقت بتعيط زي العيال الصغيرة. ومريم هي كمان دموعها نزلت علي خدها غصب عنها
ودي كانت بدايه التحرر الكامل بين الأم والأبنة والأبن
فضلو ايام كل واحدة حاسة انها مكسورة قدام التانية لغاية ما في يوم
مريم صممت انها تمارس الجنس مع اخوها في الجنينة بعد نزول سمير وركب عربيتة وراح علي شغلة
مريم نزلت بشورت صغير وفنلة بيضة حملات مش لابسة تحتها اي حاجة وحلمة بزازها بارزة من الفنلة
مريم كانت عارفة ان الدادة سعدية مش جاية النهاردة لانة يوم اجازتها
وكمان الجنايني امبارح كلم سمير جوز امها قدامها وقالوا ان عنده ظروف ومش هيقدر يجي بكره
اه يا ملاك براحة
ملاك :: مأنا بنيكك براحة اهو .. طيزك جامدة اوي يا ماما
ملاك ماسك امة شيري في چراچ الفيلا
اكتر مكان بيحب ينكها فيه والسبب واضح طبعا للناس اللي قرت قصة انثي من نار .. انة شاف امه بتتناك من سواق الشركة بتاعة ابوه سمير ومن يومها وهو عرف انه بيستمتع بالتعريص علي امة وعلي اختة مريم اللي قدر مع الوقت انة ينام معاها ومش بس كدة ده كمان استمتع لما خلي صاحبة ينكها قدامة
ااااااه اااااااه يا ملاك ااااااااه نكني اوووي
مريم في الوقت ده في اوضتها بتكلم ولاء اللي بقي بينهم وبين بعض صداقة وصحوبية .. وطبعا ولاء هي اللي بتقرب منها وعايزة تشدها لشبكة الدعارة بتاعتهم ... زي ما مدحت شد امها وبقي بيجبلها رجالة يا في الأوتيل يا في شقة عفاف بعد ما بتعمل دماغ الهرويين
مريم بعد ما خلصت المكالمة مع ولاء خرجت من الاوضة بتاعتها علشان ذهقانة وعايزة تخرج وراحت ل اوضة ملاك علشان تطلب منة يخرج معاها ويرحوا في اي مكان برا
مريم راحت الاوضة ملقتش اخوها.. نزلت بصت عليه لا لقيتة ولا لقيت مامتها .. عرفت ان ملاك اكيد مع مامتة يا في اوضتها يا في الچراج
مريم اتسحبت علي طرطيف صوابعها وراحت للجراچ .. وبصت علي الأوضة اللي عاملينها مخزن وديمآ ملاك بيحب ينيك امة في الأوضة دي
مريم شافت مامتها وهي مفلئسة وملاك شغال ينكها في طيزها وهاري بزازها تقفيش
وزي ما مريم متعودة تفضل تتفرج وهي بالعب في كسها لغاية ما تجيب مايتها وترتاح شوية
بس لازم ياتتناك من اخوها بالليل يا تتناك من سمير جوز امها وابو اخوها ملاك
مريم فضلت واقفة تتفرج علي امها اللي مش شبعانة نيك من زب اخوها ملاك وصوابع ايدها داخل تحت الكلوت عمالة تنيك كسها بصوابعها
وفجاءة سمعت صوت كلاكس عربية عمو سمير قدام باب الفيلا
مريم مكنش قدامها غير انها تنبه اخوها وامها ان عمو سمير جه .. علشان كان لازم هيشوفها وهي بتتناك من ابنها وهتبقي مصيبة
مريم مكنش قدامها حل غير انها بصوت واطي قالت
عمو سمير جه يا ماما ... خلص يا ملاك
شيري لبست اللاندر بتاعها بسرعة وملاك رفع البنطلون بتاعة
وخرجوا لقوا مريم في وشهم
ملاك مكنش عنده مشكلة لانة معرف اختة كل حاجة .. المصيبة كانت بالنسبة ل امها اللي مكنتش تتخيل ولو للحظة ان مريم بنتها عارفة بالعلاقة بينها وبين ابنها ملاك
سمير دخل بالعربية وشاف مراتة وابنة ومريم بنت مراتة واقفين في الجراج
وكلهم عاملين انهم واقفين طبيعي
لكن الحقيقية الأرتباك كان ماليهم
سمير ركن العربية. وبعد ما نزل منها
قال :: خير يعني كلكم واقفين في الچراچ
مريم :: اه ياعمو كنا بنتمشي شوية انا وملاك وماما كانت في الفيلا ذهقانة جت اتمشت معانا
سمير :: طب ايه هتفضلوا واقفين هنا يعني ولا هتدخلوا الفيلا
شيري :: لا لا طبعا هندخل الفيلا
مريم بصت ل مامتها وهي عارفة ان مامتها مش عارفة هتقولها ايه ويمكن ماقدرش تحط عينها فيها
بالليل سمير دخل الاوضة بتاعتة علشان ينام وملاك طلع الاوضة بتاعتة ومفضلش في الصالة بتاعة الفيلا غير مريم ومامتها
في اول الكنبة قاعدة مريم . واخرها قاعدة شيري ... والاتنين قاعدين ساكتين وكل واحدة فيهم مستنية التانية تبدأ بالكلام
لغاية ما شيري قالت .. مريم انا انا
مريم :: انا عارفة يا ماما وعارفة من زمان من دلوقت عارفة من اقبل حتي ما اتجوز .. وشفتك انتي وملاك اخويا كتير مش مرة ولا اتنين
ومش بس كدة انا عارفة بعلاقتك مع مدحت وعارفة انك مدمنة هرويين
وكمان عارفة ان مدحت هو اللي بيجبلك الهباب ده
اقولك علي حاجة كمان ... انا عارفة بعلاقتك بالسواق بتاع الشركة .. وعارفه ان اخويا بقي كدة بسببك
وبقي بيحب يشوفك وانتي في احضان الرجالة .. بقي بيتمتع بده
شيري :: عينها في الأرض ومكسورة عارفة وساكتة يا مريم كل المدة دي
مريم :: يعني هعمل ايه يا ماما .. انا عارفة انك مش في وعيك وهو كمان مريض وغصب عنة
انا ساكتة علشان مينفعش اتكلم علشان للأسف انا كمان زيك وسلمت نفسي ل اخويا والعجيب اني بستمتع لما بينام معايا يمكن متعتي دي هي اللي خلتني اسكت ومقدرش افتح بوقي
شيري قامت وضربت مريم بالقلم لما عرفت انها هي كمان بتمارس الجنس مع اخوها وبعد ما ضربتها بالقلم راحت وخداها في حضنها وبقت بتعيط زي العيال الصغيرة. ومريم هي كمان دموعها نزلت علي خدها غصب عنها
ودي كانت بدايه التحرر الكامل بين الأم والأبنة والأبن
فضلو ايام كل واحدة حاسة انها مكسورة قدام التانية لغاية ما في يوم
مريم صممت انها تمارس الجنس مع اخوها في الجنينة بعد نزول سمير وركب عربيتة وراح علي شغلة
مريم نزلت بشورت صغير وفنلة بيضة حملات مش لابسة تحتها اي حاجة وحلمة بزازها بارزة من الفنلة
مريم كانت عارفة ان الدادة سعدية مش جاية النهاردة لانة يوم اجازتها
وكمان الجنايني امبارح كلم سمير جوز امها قدامها وقالوا ان عنده ظروف ومش هيقدر يجي بكره
نزلت الصالة شافت اخوها ملاك نايم في الجنينة علي ضهرة بيلعب تمارين بطن
خرجت تتمشي بخطوات ثابتة في اتجاه اخوها .. وراحت وقفت قدامة وبعدين لفت بضهرها بصت علي الشباك بتاع اوضة مامتها لقتة مفتوح بس مش باصة
مريم كانت عارفة ان مامتها بتنزل كل يوم في الوقت ده
مريم :: واد يا ملاك ما تيجي تنكني في الجنينة .. انا حاسة ان كسي مولع
ملاك :: انتي شاربة حاجة عالصبح
مريم نزلت وقعدت علي قرافيصها
تحت رجل ملاك اخوها ومسكتة من رجلة وهو بيلعب تمارين البطن
ملاك بكل لعب. وقالها امك زمانها نازلة
مريم :: ما تنزل .. هو انت مش بتنكها
وهي خلاص عرفت اني عرفت
بقولك ايه انا ممحونة عالأخر وعايزة اتناك منك دلوقت وهنا وراحت ماشية علي ايدها وعلي ركبها وطلعت قعدت علي رجل اخوها ونزلت بأيدها ونزلت الشورت بتاع ملاك وطلعت زبه لبره
ملاك يا مجنوونة بتعملي ايه
مريم رفعت خصلات شعرها اللي كانت نازلة علي وشها وابتسمت وقالت
همص زبك وبعدها هاخده في كسي المولع يا معرص
ملاك نقطة ضعفة انه يحس نفسة ذليل ويتوصف بالمعرص او الديوث
اول ما مريم قالت له يامعرص كان زبه بقي زي الحديده
مريم ماسكة زبه بأيدها وعمالة تدعك فيه وكسها علي رجل ملاك عمالة تحكة وهي رايحة جاية ومبتسمة ابتسامة شرموطة هايجة
نزلت علي زبه وبقت بتلمسه بشفايفها وبتبوسه
ايه الزب ده يا خول .. زبك معرص زيك وبيقف علي اختة المتناكة
ااااااح صح يا ملاك يا متناك . صح يا خول
ملاك :: اااااه يا لبوة صح
مريم اخدت زبه في بوقها وبقت عمالة تمص زبه وهي ماسكاه بصوابعها وعمالة تدعك فيه
في اللحظة اللي مريم عمالة تمص في زب اخوها ملاك .. شيري امهم كانت واقفة بتتمشي في الأوضة وعيونها راحت ناحية الجنينة.. مشيت خطوتين عيونها لمحت مريم موطيه رجعت خطوتين لورا علشان تشوف مريم بتعمل ايه ..وشافت اللي عمرها ما كانت تتخيل انها تشوفة
برغم ان مريم اعترفت ليها بعلاقتها مع ملاك لكن انها تسمع الاعتراف شئ وانها تشوف بعيونها بنتها وهي بتمص زب ابنها شئ تاني
ملاك شاف امه هو بتبص عليهم من ورا الستاره وقال ل مريم امك شايفانا
مريم بصت علي عد امها وراحت قايمة وقلعت الفلنة الحملات والشورت واللاندر بتاعها وراحت طالعة فوق اخوها 69 ونزلت علي زبه وبقت عمالة ترضع في زبه وتمصه وتبص علي امها
وهي مبتسمة
ملاك فاتح كس مريم بصوابعة ومدخل لسانة جوا كسها وعمال يلحس العسل اللي نازل منها
اااااااه اااااااااه يا ابن الشرموطة ولعت كسي
ملاك :: مصي يا متناكة .. مصي يا شرموطة
مريم :: ممممممممم جميل .. جميل زبك اووووي ممممممم
مريم قامت وراحت لفت بوشها ونزلت بكسها وهي ماسكة زب
نزلت وهي باصة ل امها .. عيونها في عيون شيري وكسها بيلمس زب ملاك وبيبلعة جواه
مريم قعدت علي زب اخوها وعيونها فوق بتباع نظرات امها وكأنها عايز تقولها .. زي ما رضيتي انك تتناكي من ابنك .. شوفي بنتك وهي بتقعد علي نفس الزب اللي قعدتي عليه .. زب ابنك
فضلت تروح وتيجي وهي بتتأوه وبتتغنج وكل شوية تمسك بزازها تفعص فيهم وترفعهم لفوق بأيدها وتلحس حلماتها بلسانها
قامت وفلئست لملاك اللي جه وقف وراها ومسكها من وسطها وحط زبه علي خرم طيزها وبدأ يدوس بزبه لغاية ما بقي كلة جواها
ااااااااه يابن المتناكة . اااااااااه زبك ولع طيزي وهيجني يا ملاااااااااك
ملاك عمال ينيك في طيز اختة مريم الممحونة وشيري فوق عمالة تتفرج
وبدأت تحس بحرقان في كسها وفي طيزها .. وعروق بزازها بدأت تحس فيهم بأكلان وعايزه حد يرضعهم
الغضب والصدمة اتحولوا لهيجان
ومن غير ما تشعر بدأت تحس بميا دافيه بتنزل من كسها .... مياه شهوتها
وايدها راحت لتحت القميص وبدأت تلعب في كسها وتحك بظرها وايد عمالة تفعص في بزازها
ملاك نيم اختة الشرموطة علي الأرض ونام فوق منها وزبه رايح بين فلقة طيزها وخابط في كسها
اااااااح اااااااااح ... دخل زبك يا خول ... دخلة ولا انت عايز حد ينيكك يا متناك
ملاك قام من علي طيز اختة .. ورفع وسطها ورشق زبه في كسها
وبقي عمال يرزع ويرشق زبه بقوة
وصوت ارتطام لحمة في لحمها هيجة
وبقي بينكها بسرعة بسرعة لغاية ما خلاص هيجيب لبنة
طلع زبه بسرعة وفضل يدعك فيه لغاية ما جابهم علي طيزها
وراح نايم علي ضهره ... ومريم اخدت الشورت والفنلة مسكتهم في ايدها ومشيت في اتجاه باب الفيلا وهي بتبص علي امها وهي مبتسمة
دخلت الفيلا وراحت الحمام اخدت دوش وخرجت لقت امها نزلت
متكلموش مع بعض ولا كلمة ... مفيش غير النظرات بينهم
شيري دخلت عملت الفطار ... ومريم قعدت فطرت معاها. وملاك لسة نايم علي ضهرة في الجنينة
الجزء الثالث عشر
...............
صحيت الصبح الساعة 6 قومت لبست هدومي ونزلت اخدت عربيتي وطلعت علي المستشفي
خرجت تتمشي بخطوات ثابتة في اتجاه اخوها .. وراحت وقفت قدامة وبعدين لفت بضهرها بصت علي الشباك بتاع اوضة مامتها لقتة مفتوح بس مش باصة
مريم كانت عارفة ان مامتها بتنزل كل يوم في الوقت ده
مريم :: واد يا ملاك ما تيجي تنكني في الجنينة .. انا حاسة ان كسي مولع
ملاك :: انتي شاربة حاجة عالصبح
مريم نزلت وقعدت علي قرافيصها
تحت رجل ملاك اخوها ومسكتة من رجلة وهو بيلعب تمارين البطن
ملاك بكل لعب. وقالها امك زمانها نازلة
مريم :: ما تنزل .. هو انت مش بتنكها
وهي خلاص عرفت اني عرفت
بقولك ايه انا ممحونة عالأخر وعايزة اتناك منك دلوقت وهنا وراحت ماشية علي ايدها وعلي ركبها وطلعت قعدت علي رجل اخوها ونزلت بأيدها ونزلت الشورت بتاع ملاك وطلعت زبه لبره
ملاك يا مجنوونة بتعملي ايه
مريم رفعت خصلات شعرها اللي كانت نازلة علي وشها وابتسمت وقالت
همص زبك وبعدها هاخده في كسي المولع يا معرص
ملاك نقطة ضعفة انه يحس نفسة ذليل ويتوصف بالمعرص او الديوث
اول ما مريم قالت له يامعرص كان زبه بقي زي الحديده
مريم ماسكة زبه بأيدها وعمالة تدعك فيه وكسها علي رجل ملاك عمالة تحكة وهي رايحة جاية ومبتسمة ابتسامة شرموطة هايجة
نزلت علي زبه وبقت بتلمسه بشفايفها وبتبوسه
ايه الزب ده يا خول .. زبك معرص زيك وبيقف علي اختة المتناكة
ااااااح صح يا ملاك يا متناك . صح يا خول
ملاك :: اااااه يا لبوة صح
مريم اخدت زبه في بوقها وبقت عمالة تمص زبه وهي ماسكاه بصوابعها وعمالة تدعك فيه
في اللحظة اللي مريم عمالة تمص في زب اخوها ملاك .. شيري امهم كانت واقفة بتتمشي في الأوضة وعيونها راحت ناحية الجنينة.. مشيت خطوتين عيونها لمحت مريم موطيه رجعت خطوتين لورا علشان تشوف مريم بتعمل ايه ..وشافت اللي عمرها ما كانت تتخيل انها تشوفة
برغم ان مريم اعترفت ليها بعلاقتها مع ملاك لكن انها تسمع الاعتراف شئ وانها تشوف بعيونها بنتها وهي بتمص زب ابنها شئ تاني
ملاك شاف امه هو بتبص عليهم من ورا الستاره وقال ل مريم امك شايفانا
مريم بصت علي عد امها وراحت قايمة وقلعت الفلنة الحملات والشورت واللاندر بتاعها وراحت طالعة فوق اخوها 69 ونزلت علي زبه وبقت عمالة ترضع في زبه وتمصه وتبص علي امها
وهي مبتسمة
ملاك فاتح كس مريم بصوابعة ومدخل لسانة جوا كسها وعمال يلحس العسل اللي نازل منها
اااااااه اااااااااه يا ابن الشرموطة ولعت كسي
ملاك :: مصي يا متناكة .. مصي يا شرموطة
مريم :: ممممممممم جميل .. جميل زبك اووووي ممممممم
مريم قامت وراحت لفت بوشها ونزلت بكسها وهي ماسكة زب
نزلت وهي باصة ل امها .. عيونها في عيون شيري وكسها بيلمس زب ملاك وبيبلعة جواه
مريم قعدت علي زب اخوها وعيونها فوق بتباع نظرات امها وكأنها عايز تقولها .. زي ما رضيتي انك تتناكي من ابنك .. شوفي بنتك وهي بتقعد علي نفس الزب اللي قعدتي عليه .. زب ابنك
فضلت تروح وتيجي وهي بتتأوه وبتتغنج وكل شوية تمسك بزازها تفعص فيهم وترفعهم لفوق بأيدها وتلحس حلماتها بلسانها
قامت وفلئست لملاك اللي جه وقف وراها ومسكها من وسطها وحط زبه علي خرم طيزها وبدأ يدوس بزبه لغاية ما بقي كلة جواها
ااااااااه يابن المتناكة . اااااااااه زبك ولع طيزي وهيجني يا ملاااااااااك
ملاك عمال ينيك في طيز اختة مريم الممحونة وشيري فوق عمالة تتفرج
وبدأت تحس بحرقان في كسها وفي طيزها .. وعروق بزازها بدأت تحس فيهم بأكلان وعايزه حد يرضعهم
الغضب والصدمة اتحولوا لهيجان
ومن غير ما تشعر بدأت تحس بميا دافيه بتنزل من كسها .... مياه شهوتها
وايدها راحت لتحت القميص وبدأت تلعب في كسها وتحك بظرها وايد عمالة تفعص في بزازها
ملاك نيم اختة الشرموطة علي الأرض ونام فوق منها وزبه رايح بين فلقة طيزها وخابط في كسها
اااااااح اااااااااح ... دخل زبك يا خول ... دخلة ولا انت عايز حد ينيكك يا متناك
ملاك قام من علي طيز اختة .. ورفع وسطها ورشق زبه في كسها
وبقي عمال يرزع ويرشق زبه بقوة
وصوت ارتطام لحمة في لحمها هيجة
وبقي بينكها بسرعة بسرعة لغاية ما خلاص هيجيب لبنة
طلع زبه بسرعة وفضل يدعك فيه لغاية ما جابهم علي طيزها
وراح نايم علي ضهره ... ومريم اخدت الشورت والفنلة مسكتهم في ايدها ومشيت في اتجاه باب الفيلا وهي بتبص علي امها وهي مبتسمة
دخلت الفيلا وراحت الحمام اخدت دوش وخرجت لقت امها نزلت
متكلموش مع بعض ولا كلمة ... مفيش غير النظرات بينهم
شيري دخلت عملت الفطار ... ومريم قعدت فطرت معاها. وملاك لسة نايم علي ضهرة في الجنينة
الجزء الثالث عشر
...............
صحيت الصبح الساعة 6 قومت لبست هدومي ونزلت اخدت عربيتي وطلعت علي المستشفي
اليوم كان طويل وشربات اللي بتساعدني جت متأخرة بسبب انها كانت تعبانة من الحمل
انا :: ايه يا شربات كنتي سهرانة سهرة حمره مع جوزك ولا ايه
شربات :: بقي كدة يا دكتور بتتريق سهرة ايه بس انا تعبانة ولولا الحاجة مكنتش نزلت الشغل لغاية ما اولد
انا :: ايه مالك بس ... ايه اللي تاعبك
شربات :: حاسة نفسي مهمدة ومش حمل اعمل اي حاجة
انا :: طيب انا هصرفلك من العيادة شوية فيتامينات وكمان ياريت تهتمي بالأكل اللي يصلب طولك
شربات :: تسلم يا دكتور ... حاضر
بعد ما خلصت المستشفي وانا راكب عربيتي ومروح عالبيت... لقيت حنان بتتصل بيا وبتسألني انت قولت ايه لجوزي
انا :: امتي ؟
حنان :: امبارح لما كنت عندنا
انا :: ليه حصل ايه ؟
حنان :: اصلة امبارح بالليل واحنا علي السرير فضل يلف ويدور عليا
انا :: ايه يا شربات كنتي سهرانة سهرة حمره مع جوزك ولا ايه
شربات :: بقي كدة يا دكتور بتتريق سهرة ايه بس انا تعبانة ولولا الحاجة مكنتش نزلت الشغل لغاية ما اولد
انا :: ايه مالك بس ... ايه اللي تاعبك
شربات :: حاسة نفسي مهمدة ومش حمل اعمل اي حاجة
انا :: طيب انا هصرفلك من العيادة شوية فيتامينات وكمان ياريت تهتمي بالأكل اللي يصلب طولك
شربات :: تسلم يا دكتور ... حاضر
بعد ما خلصت المستشفي وانا راكب عربيتي ومروح عالبيت... لقيت حنان بتتصل بيا وبتسألني انت قولت ايه لجوزي
انا :: امتي ؟
حنان :: امبارح لما كنت عندنا
انا :: ليه حصل ايه ؟
حنان :: اصلة امبارح بالليل واحنا علي السرير فضل يلف ويدور عليا
في الكلام وقالي في الاخر انة معندوش مشكلة لو وليد كشف عليكي كشف يدوي
انا :: هههههههههه اه وانتي بقي قولتي ايه
حنان :: انا استغربت جدا انة طلب مني كدة ولما سألتة انت يا راجل مش هتغير وانت عارف ان اخوك هيشوف كس مراتك... ويحط ايده في كسها
لقيتة اتحرج ووشة احمر وقالي ان الطب مفهوش غيرة .. واخويا هيكشف عليكي مش هينيكك... وراح قايم وخرج الصالة وولع سيجارة
انا :: يعني كدة تقدري تنزلي ليا العيادة بقي في اي وقت واذا شافك طالعة من عندي ولو سألك كنتي بتعملي ايه .. هتقولي له كنت بكشف
حنان :: بضحكة كلها مرقعة .. وانت بصراحة هتكشف عليا احلي كشف
اه منك انت يا وليد
انا :: جوزك فين ؟
حنان :: نزل راح شغلة
انا :: هو خلاص نزل من النهاردة حلو اووووي يعني كدة مش هيجي غير علي عشر بالليل كل يوم
حنان :: اه يا قلبي ... انا عارفة دماغك دي ودتك لفين.
انا :: بذمتك انتي مش مشتقالي
حنان :: مشتقالك بس .. انا هتجنن عليك
قفلت مع حنان ودوست بنزين علشان اروح بسرعة
وصلت البيت ركنت العربية وطلعت بسرعة علي شقة حنان
اللي كانت لابسة ومجهزة نفسها زي اي عروسة مستنية جوزها ليلة دخلتها
قضيت معاها احلي ساعتين ... وفشختها نيك وبعدها طلعت علي شقتي فتحت الباب لقيت محسن ابني نايم علي الكنبة بره جيت ادخل الأوضة بتاعتي وانا ماشي عديت علي اوضة ابني عامر وكان الباب موارب
بصيت كان عامر ابني بيكلم حد علي اللاب وحاطط السماعة في ودانة ومش واخد بالة مني خالص وكانت المفاجئة .. لا مش المفاجئة .. كانت الصدمة .. ابني عامر مطلع زبه وبيكلم واحدة وبينكها صوت
زعقت بعلو صوتي .. انت بتعمل ايه ياحيوان
عامر قام مفزوع. ودخل زبه بسرعة جوا بنطلون الترنج وقفل اللاب
دخلت لطشتة بالقلم علي وشة
قلم مخبرين لدرجة ان صوابع ايدي علمت في وشة
وروحت اخدت منة اللاب وحلفت انه لا هيشوفة ولا هيشوف تليفونات تاني
دخلت الأوضة بتاعتي ورميت اللاب علي السرير وقعدت حطيت ايدي علي راسي
وبعدها افتكرت ان عامر ابني كبر وبقي راجل وعمره عدي ال 18 سنة
ولقتني قولت ياااااه ده العمر بيجري والعيال بتكبر والمفروض اني احط عيني في وسط راسي واخد بالي من تصرفاتهم
اخدت اللاب من علي السرير وفتحتة
ودورت في اللاب لقيته غرقان افلام سكس فضلت ادخل الفولدرات ومن حسن حظي انة كان فاتح الفولدرات المخفية وكانت الصدمة التانية ... صدمة اكبر من الصدمة الأولي
فولدر مكتوب عليه .. العشق
فتحت الفولادر وفوجئت بصور بسمة بنت اخويا شريف وهي عريانة
ضربت بأيدي علي وشي ايه اللي انا شايفة ده
بسمة متصورة بكل الأوضاع .. بزازها .. وطيزها .. وكسها
فضلت اقلب في الصور اللي كانت اكتر من 100 صورة. وبقمصان نوم وبكلوتات ومن غير هدوم خالص
فكرت اني اقوم اكسر اللاب علي دماغة واقوم اديلة عقلة موت لكني خوفت اخويا اللي فوق مني او مراتة تسمعني
ساعتها ممكن نخسر بعض بسببهم
قفلت اللاب وبقيت عمال الف في الأوضة وانا مش عارف اعمل ايه
ولا اتصرف ازاي
شوية جه اشعار علي اللاب فتحت اشوف الأشعار ده لقيتة اشعار علي برنامج دردشة منزلة وفيه غرف متعددة والشات ده معمول بينة وبين بسمة بس ومحدش غيرهم ينفع يدخلة
ولقيت رسالة من بسمة بتقولو ايه يا حبيبي سبتني وروحت فين .. مش هتنيك حبيبتك بسمة
الرسالة دي خلت دماغي لفت .. معقول بسمة بنت اخويا بالاباحة دي
فضلت اقلب في الرسايل القديمة اللي بينهم وشفت مصايب .. كلام عمري ماكنت اتخيل انة يطلع من بسمة
خصوصا ان اخويا مربيها احسن تربية
وزارع فيها القيم والأخلاق والمبادئ
واللي صدمني اكتر ان عامر بيبعتلها افلام سكس وهي كانت بتعلق علي الافلام بعد ما بتتفرج عليها ويتكلمو شات كانة نايم معاها
فضلت اقرا الرسايل القديمة لغاية ما وصلت لمحادثة طويلة بينهم وهي بتحكيلة عن مامتها امل وانها اكتر من مرة بتشوف باباها وهو بينكها
وان الأوضة بتاعتهم ديما بتكون مفتوحة وان مامتها بتتخيل حد تاني بينكها غير باباها ... وانا باباها بيعمل دور الشخص التاني ده
قفلت اللاب وانا مش متأكد ان كان ده حقيقي ولا انا بحلم ونايم وكل ده مش حقيقي
تليفوني رن
انا :: الو .. اه ازيك يا مدام عفاف
مدام عفاف :: النهاردة حضرتك هتفتح العيادة
انا :: كويس انك اتصلتي وفكرتيني
حاضر يا مدام عفاف .. حضرتك هتيجي الساعة كام
عفاف :: زي ما حضرتك تقولي هاجي انا و ولاء
انا :: طيب 8مناسب ليكي
عفاف :: مناسب اوي .. خلاص يا دكتور 8بالظبط هتلقيني عندك في العيادة
الساعة 8 كنت لبست هدومي ونزلت العيادة ومفيش عشر دقايق كانت ولاء وعفاف عندي في العيادة
بعد ما رحبت بيهم واطلعت علي الفحوصات اللي عملوها وطمنتهم ان الفحوصات تمام ومفهياش اي شئ يقلق
انا :: هههههههههه اه وانتي بقي قولتي ايه
حنان :: انا استغربت جدا انة طلب مني كدة ولما سألتة انت يا راجل مش هتغير وانت عارف ان اخوك هيشوف كس مراتك... ويحط ايده في كسها
لقيتة اتحرج ووشة احمر وقالي ان الطب مفهوش غيرة .. واخويا هيكشف عليكي مش هينيكك... وراح قايم وخرج الصالة وولع سيجارة
انا :: يعني كدة تقدري تنزلي ليا العيادة بقي في اي وقت واذا شافك طالعة من عندي ولو سألك كنتي بتعملي ايه .. هتقولي له كنت بكشف
حنان :: بضحكة كلها مرقعة .. وانت بصراحة هتكشف عليا احلي كشف
اه منك انت يا وليد
انا :: جوزك فين ؟
حنان :: نزل راح شغلة
انا :: هو خلاص نزل من النهاردة حلو اووووي يعني كدة مش هيجي غير علي عشر بالليل كل يوم
حنان :: اه يا قلبي ... انا عارفة دماغك دي ودتك لفين.
انا :: بذمتك انتي مش مشتقالي
حنان :: مشتقالك بس .. انا هتجنن عليك
قفلت مع حنان ودوست بنزين علشان اروح بسرعة
وصلت البيت ركنت العربية وطلعت بسرعة علي شقة حنان
اللي كانت لابسة ومجهزة نفسها زي اي عروسة مستنية جوزها ليلة دخلتها
قضيت معاها احلي ساعتين ... وفشختها نيك وبعدها طلعت علي شقتي فتحت الباب لقيت محسن ابني نايم علي الكنبة بره جيت ادخل الأوضة بتاعتي وانا ماشي عديت علي اوضة ابني عامر وكان الباب موارب
بصيت كان عامر ابني بيكلم حد علي اللاب وحاطط السماعة في ودانة ومش واخد بالة مني خالص وكانت المفاجئة .. لا مش المفاجئة .. كانت الصدمة .. ابني عامر مطلع زبه وبيكلم واحدة وبينكها صوت
زعقت بعلو صوتي .. انت بتعمل ايه ياحيوان
عامر قام مفزوع. ودخل زبه بسرعة جوا بنطلون الترنج وقفل اللاب
دخلت لطشتة بالقلم علي وشة
قلم مخبرين لدرجة ان صوابع ايدي علمت في وشة
وروحت اخدت منة اللاب وحلفت انه لا هيشوفة ولا هيشوف تليفونات تاني
دخلت الأوضة بتاعتي ورميت اللاب علي السرير وقعدت حطيت ايدي علي راسي
وبعدها افتكرت ان عامر ابني كبر وبقي راجل وعمره عدي ال 18 سنة
ولقتني قولت ياااااه ده العمر بيجري والعيال بتكبر والمفروض اني احط عيني في وسط راسي واخد بالي من تصرفاتهم
اخدت اللاب من علي السرير وفتحتة
ودورت في اللاب لقيته غرقان افلام سكس فضلت ادخل الفولدرات ومن حسن حظي انة كان فاتح الفولدرات المخفية وكانت الصدمة التانية ... صدمة اكبر من الصدمة الأولي
فولدر مكتوب عليه .. العشق
فتحت الفولادر وفوجئت بصور بسمة بنت اخويا شريف وهي عريانة
ضربت بأيدي علي وشي ايه اللي انا شايفة ده
بسمة متصورة بكل الأوضاع .. بزازها .. وطيزها .. وكسها
فضلت اقلب في الصور اللي كانت اكتر من 100 صورة. وبقمصان نوم وبكلوتات ومن غير هدوم خالص
فكرت اني اقوم اكسر اللاب علي دماغة واقوم اديلة عقلة موت لكني خوفت اخويا اللي فوق مني او مراتة تسمعني
ساعتها ممكن نخسر بعض بسببهم
قفلت اللاب وبقيت عمال الف في الأوضة وانا مش عارف اعمل ايه
ولا اتصرف ازاي
شوية جه اشعار علي اللاب فتحت اشوف الأشعار ده لقيتة اشعار علي برنامج دردشة منزلة وفيه غرف متعددة والشات ده معمول بينة وبين بسمة بس ومحدش غيرهم ينفع يدخلة
ولقيت رسالة من بسمة بتقولو ايه يا حبيبي سبتني وروحت فين .. مش هتنيك حبيبتك بسمة
الرسالة دي خلت دماغي لفت .. معقول بسمة بنت اخويا بالاباحة دي
فضلت اقلب في الرسايل القديمة اللي بينهم وشفت مصايب .. كلام عمري ماكنت اتخيل انة يطلع من بسمة
خصوصا ان اخويا مربيها احسن تربية
وزارع فيها القيم والأخلاق والمبادئ
واللي صدمني اكتر ان عامر بيبعتلها افلام سكس وهي كانت بتعلق علي الافلام بعد ما بتتفرج عليها ويتكلمو شات كانة نايم معاها
فضلت اقرا الرسايل القديمة لغاية ما وصلت لمحادثة طويلة بينهم وهي بتحكيلة عن مامتها امل وانها اكتر من مرة بتشوف باباها وهو بينكها
وان الأوضة بتاعتهم ديما بتكون مفتوحة وان مامتها بتتخيل حد تاني بينكها غير باباها ... وانا باباها بيعمل دور الشخص التاني ده
قفلت اللاب وانا مش متأكد ان كان ده حقيقي ولا انا بحلم ونايم وكل ده مش حقيقي
تليفوني رن
انا :: الو .. اه ازيك يا مدام عفاف
مدام عفاف :: النهاردة حضرتك هتفتح العيادة
انا :: كويس انك اتصلتي وفكرتيني
حاضر يا مدام عفاف .. حضرتك هتيجي الساعة كام
عفاف :: زي ما حضرتك تقولي هاجي انا و ولاء
انا :: طيب 8مناسب ليكي
عفاف :: مناسب اوي .. خلاص يا دكتور 8بالظبط هتلقيني عندك في العيادة
الساعة 8 كنت لبست هدومي ونزلت العيادة ومفيش عشر دقايق كانت ولاء وعفاف عندي في العيادة
بعد ما رحبت بيهم واطلعت علي الفحوصات اللي عملوها وطمنتهم ان الفحوصات تمام ومفهياش اي شئ يقلق
لقيت مدام ولاء بتعزمني علي حفلة عندها في البيت بعد يومين متعودة تعملها او هي وصحابها متعودين كل فترة يعملوا حفلة يقابلوا بعض فيها ويقضوا وقت ظريف
في البداية اعتذرت لكنها صممت اني لازم احضر الحفلة
وبعد ما خلصت ومشيوا .. قفلت العيادة وطلعت .. وانا طالع امل مرات اخويا كانت نازلة علي السلم رايحة ل بابا
اول ما شفتها .. افتكرت الكلام اللي قريتة عنها وحسيت اني اول مرة بشوفها... شوفتها مش اكتر من واحدة مومس .. نفسها تتناك من واحد غير جوزها
سلمت عليا ونزلت وانا طلعت وهي نازلة روحت باصص عليها وهي نازلة
وعنيا راحت لطيزها ...
عمري ما فكرت في امل ولا عنيا راحت لجسمها ودي كانت اول مرة عيني تروح لحتة في جسمها .. وطبعا ده نتيجة اللي قريتة في الشات وعلي لسان اقرب حد منها ... بنتها بسمة
........ المشهد بين ولاء وعفاف ......
عفاف :: انا كنت خايفة ومرعوبة ل نتيجة الفحوصات تطلع فيها حاجة وحشة
ولاء :: تصدقي وانا كمان كنت خايفة
احنا اصلنا نمنا مع رجالة بعدد شعر راسنا
عفاف :: بس عارفة يا بت يا ولاء الدكتور مدحت ده داخل دماغي اوي ومنغشش في نفوخي
ولاء :: لا لا ده يا حبيبتي يخصني ههههههههه
عفاف :: واحنا من امتي فيه بينا الكلام ده ... خلاص يخصنا احنا الأتنين
ولاء :: ههههههههههه
عفاف :: اه صحيح انتي كلها كام يوم وهتسافري شرم
ولاء :: اه مانا عارفة مدحت اتصل بيا وعرفني
عفاف :: تصدقي انا كان نفسي اطلع الطلعة دي .. الراجل ده فلوسة زي الرز وهيعيشك في جنة
ولاء :: انتي هتقوليلي انا ؟ ههههههه مانا يابت اللي كنت معاه الصيف اللي فات وحكيالك
عفاف:: ايه الغباء بتاعي ده .. صحيح انتي اللي كنتي معاه انا اتلخبطت وكنت فاكرة البت نهلة هي اللي كانت معاع
ولاء :: بس عارفة ياعفاف اوحش حاجة في الراجل ده ايه
عفاف :: ايه ..؟؟
ولاء :: بيعشق نيك الطيز الصيف اللي فات مرحمش طيزي ... فشخني نيك في طيزي
عفاف :: يخرب بيت امك تصدقي انك هيجتيني
ولاء :: طب ايه ... ما تيجي نروح شقتي .. انا نفسي فيكي انا كمان
عفاف :: ياريت ... يلا بينا
عفاف راحت مع ولاء شقتها اللي في المقطم اللي عايشة فيها
ولما وصلو الشقة عفاف قالت انها هتدخل الحمام تاخد دش ساخن
ولاء طيب ادخلي وانا هجيب الفوط من الدولاب واجي اخد دوش معاكي
عفاف دخلت الحمام قلعت هدومها وفتحت الدش ونزلت تحت منة وهي مستمتعة بالمياه الدافيه اللي بتنزل علي جسمها وبتعدي بين وراكها وبين فلقة طيزها
ولاء كانت قالعة هي كمان ودخلت معاها تحت الدش
ولاء قربت منها وجابت الشامبو ونزلت منه علي ضهر عفاف .. ومسكت الليفة الناعمة وبقت عمالة تدعك علي ضهرها. والرغوة بقت علي كل جسمها
صوابعها نزلت لغاية بين فلقة طيزها
وبقت عمالة تحسس وتلعب في طيزها وخرمها
عفاف لفت وبقت وشها لوش ولاء
قربت منها وايدها اخدت رغوه من جسمها وحطتها علي جسم ولاء .. وهي بتحسس علي بزاها .. قربت منها
وشفايفهم بتعصر بعضها
ايد ولاء نزلت علي كسها ... وغاصت بين شفراتة
ااااااه اااااااااه. يا ولاء ااااااه
عفاف بتتحرك بكسها علي ايد ولاء
واخدت لسانها بين شفايفها وبدأت تمص وتبلع الريق اللي سايل منها
عفاف رفعت رجل علي قعدة الحمام والرجل التانية علي الأرض
ولاء نزلت علي ركبها وهي ساندة بأيدها علي ركبتة عفاف
وطلعت لسانها وبقت بتحركة علي كسها
اااااااح اااااااااااح اوووووف كسي ولع ياولاء
بعد ما بوظو اعصاب بعض في الحمام وتحت المياه
ولاء وعفاف خرجو وهما لفين الفوط علي جسمهم ودخلوا اوضة النوم
عفاف شالت الفوطة من علي جسم ولاء .. و ولاء شالت الفوطة من علي جسم عفاف
ولذقو في بعض وايدهم علي بزاز بعض.. وعفاف نزلت بشفايفها تحت رقبة ولاء وبلسانها بقت عمالة تلحس وتنزل لغاية ما وصلت لبزازها
فضلت تحرك لسانها علي حلمة بزازها وتاخدهم بين شفايفها تمص فيهم وترضعهم و ولاء عمالة تملس علي شعرها وعلي خدودها
ولاء وهي ماسكة ايد عفاف رجعت بضهرها للسرير ونامت علي طرف السرير .. فتحت رجليها وبقت بصباعها عمالة تحركة علي كسها وتتأوه
عفاف نزلت علي ركبها ودخلت بين فخادها وطلعت لسانها بره وراحت لكسها... وبقت بتلحس فيه وتنزل لغاية خرم طيزها
ولاء لفت رجليها حولين دماغ عفاف وبقت عمالة تطلع وتنزل بوسطها وعفاف عمالة تلحس كسها
شويه وعفاف نامت علي ضهرها و ولاء نزلت علي بطنها .. ودخلت بين وراكها وبقت عمالة تلحس هي كمان كس عفاف .. فضلت تلحس وتمص ظنبورها
ولاء طلعت نامت فوق عفاف .. وراحت تمص شفايفها اللي مش شبعانة منها .. وبقوا بيمصوا السنة بعض وكل واحدة مدخلة صوابعها في كس التانية
اهاتهم بقت هي المسيطرة علي ارجاء المكان .. وحركات اجسامهم بقت بتتسارع .. وكل واحدة فيهم فاشخة كس التانية نيك وهاريه
فضلو اكتر من ساعة مقطعين بعض من البوس واللحس والبعبصة وفشخ اكساسهم بأيدهم لغاية ما جابوا ميتهم وبعدين ناموا جنب بعض
.............عودة للدكتور ............
في البداية اعتذرت لكنها صممت اني لازم احضر الحفلة
وبعد ما خلصت ومشيوا .. قفلت العيادة وطلعت .. وانا طالع امل مرات اخويا كانت نازلة علي السلم رايحة ل بابا
اول ما شفتها .. افتكرت الكلام اللي قريتة عنها وحسيت اني اول مرة بشوفها... شوفتها مش اكتر من واحدة مومس .. نفسها تتناك من واحد غير جوزها
سلمت عليا ونزلت وانا طلعت وهي نازلة روحت باصص عليها وهي نازلة
وعنيا راحت لطيزها ...
عمري ما فكرت في امل ولا عنيا راحت لجسمها ودي كانت اول مرة عيني تروح لحتة في جسمها .. وطبعا ده نتيجة اللي قريتة في الشات وعلي لسان اقرب حد منها ... بنتها بسمة
........ المشهد بين ولاء وعفاف ......
عفاف :: انا كنت خايفة ومرعوبة ل نتيجة الفحوصات تطلع فيها حاجة وحشة
ولاء :: تصدقي وانا كمان كنت خايفة
احنا اصلنا نمنا مع رجالة بعدد شعر راسنا
عفاف :: بس عارفة يا بت يا ولاء الدكتور مدحت ده داخل دماغي اوي ومنغشش في نفوخي
ولاء :: لا لا ده يا حبيبتي يخصني ههههههههه
عفاف :: واحنا من امتي فيه بينا الكلام ده ... خلاص يخصنا احنا الأتنين
ولاء :: ههههههههههه
عفاف :: اه صحيح انتي كلها كام يوم وهتسافري شرم
ولاء :: اه مانا عارفة مدحت اتصل بيا وعرفني
عفاف :: تصدقي انا كان نفسي اطلع الطلعة دي .. الراجل ده فلوسة زي الرز وهيعيشك في جنة
ولاء :: انتي هتقوليلي انا ؟ ههههههه مانا يابت اللي كنت معاه الصيف اللي فات وحكيالك
عفاف:: ايه الغباء بتاعي ده .. صحيح انتي اللي كنتي معاه انا اتلخبطت وكنت فاكرة البت نهلة هي اللي كانت معاع
ولاء :: بس عارفة ياعفاف اوحش حاجة في الراجل ده ايه
عفاف :: ايه ..؟؟
ولاء :: بيعشق نيك الطيز الصيف اللي فات مرحمش طيزي ... فشخني نيك في طيزي
عفاف :: يخرب بيت امك تصدقي انك هيجتيني
ولاء :: طب ايه ... ما تيجي نروح شقتي .. انا نفسي فيكي انا كمان
عفاف :: ياريت ... يلا بينا
عفاف راحت مع ولاء شقتها اللي في المقطم اللي عايشة فيها
ولما وصلو الشقة عفاف قالت انها هتدخل الحمام تاخد دش ساخن
ولاء طيب ادخلي وانا هجيب الفوط من الدولاب واجي اخد دوش معاكي
عفاف دخلت الحمام قلعت هدومها وفتحت الدش ونزلت تحت منة وهي مستمتعة بالمياه الدافيه اللي بتنزل علي جسمها وبتعدي بين وراكها وبين فلقة طيزها
ولاء كانت قالعة هي كمان ودخلت معاها تحت الدش
ولاء قربت منها وجابت الشامبو ونزلت منه علي ضهر عفاف .. ومسكت الليفة الناعمة وبقت عمالة تدعك علي ضهرها. والرغوة بقت علي كل جسمها
صوابعها نزلت لغاية بين فلقة طيزها
وبقت عمالة تحسس وتلعب في طيزها وخرمها
عفاف لفت وبقت وشها لوش ولاء
قربت منها وايدها اخدت رغوه من جسمها وحطتها علي جسم ولاء .. وهي بتحسس علي بزاها .. قربت منها
وشفايفهم بتعصر بعضها
ايد ولاء نزلت علي كسها ... وغاصت بين شفراتة
ااااااه اااااااااه. يا ولاء ااااااه
عفاف بتتحرك بكسها علي ايد ولاء
واخدت لسانها بين شفايفها وبدأت تمص وتبلع الريق اللي سايل منها
عفاف رفعت رجل علي قعدة الحمام والرجل التانية علي الأرض
ولاء نزلت علي ركبها وهي ساندة بأيدها علي ركبتة عفاف
وطلعت لسانها وبقت بتحركة علي كسها
اااااااح اااااااااااح اوووووف كسي ولع ياولاء
بعد ما بوظو اعصاب بعض في الحمام وتحت المياه
ولاء وعفاف خرجو وهما لفين الفوط علي جسمهم ودخلوا اوضة النوم
عفاف شالت الفوطة من علي جسم ولاء .. و ولاء شالت الفوطة من علي جسم عفاف
ولذقو في بعض وايدهم علي بزاز بعض.. وعفاف نزلت بشفايفها تحت رقبة ولاء وبلسانها بقت عمالة تلحس وتنزل لغاية ما وصلت لبزازها
فضلت تحرك لسانها علي حلمة بزازها وتاخدهم بين شفايفها تمص فيهم وترضعهم و ولاء عمالة تملس علي شعرها وعلي خدودها
ولاء وهي ماسكة ايد عفاف رجعت بضهرها للسرير ونامت علي طرف السرير .. فتحت رجليها وبقت بصباعها عمالة تحركة علي كسها وتتأوه
عفاف نزلت علي ركبها ودخلت بين فخادها وطلعت لسانها بره وراحت لكسها... وبقت بتلحس فيه وتنزل لغاية خرم طيزها
ولاء لفت رجليها حولين دماغ عفاف وبقت عمالة تطلع وتنزل بوسطها وعفاف عمالة تلحس كسها
شويه وعفاف نامت علي ضهرها و ولاء نزلت علي بطنها .. ودخلت بين وراكها وبقت عمالة تلحس هي كمان كس عفاف .. فضلت تلحس وتمص ظنبورها
ولاء طلعت نامت فوق عفاف .. وراحت تمص شفايفها اللي مش شبعانة منها .. وبقوا بيمصوا السنة بعض وكل واحدة مدخلة صوابعها في كس التانية
اهاتهم بقت هي المسيطرة علي ارجاء المكان .. وحركات اجسامهم بقت بتتسارع .. وكل واحدة فيهم فاشخة كس التانية نيك وهاريه
فضلو اكتر من ساعة مقطعين بعض من البوس واللحس والبعبصة وفشخ اكساسهم بأيدهم لغاية ما جابوا ميتهم وبعدين ناموا جنب بعض
.............عودة للدكتور ............
طلعت شقتي وانا بفكر ازاي اخويا يقبل ان مراتة تتخيل حد غيرة بينام معاها
وكمان هو اللي بيمثل الحد ده
وياتري مراتة كانت بتتخيل لمين .. وياتري بعد ما بيخلصوا ممارسة مراتة بتبصلة ازاي .. ياتري هي كدة شيفاه راجل ؟.. ميت سؤال وسؤال جه في دماغي ومش لاقي ولا رد للأسئلة دي
باب اوضتي خبط
انا:: مين
عامر :: انا عامر يابابا ممكن ادخل
انا قومت شلت اللاب في الدولاب وقعدت علي السرير وقولت له ادخل
عامر دخل وحاطط دماغة في الأرض
بابا انا عارف اني عملت حاجة غلط
وانا مش جاي علشان اخد اللاب
انا جاي اعتذرلك علي اللي عملتة والمنظر الزبالة اللي شفتني فيه
انا :: بص يا عامر انا مش عايز اعرف انت كنت بتكلم مين ولا هسألك ولا حتي جربت افتح اللاب لاني مش بفهم فيه بس اللي عايز اقولة ليك انك عملت حاجة خلت منظرك قدامي زيالة
ومش هقدر انسي ده غير لو انت اثبتلي انك بطلت تعمل ده
انا اتصدمت فيك صدمي عمري
وفضلت اكلمه عن القيم والمبادئ وعن الاخلاق اللي اتربينا عليها وايه اللي يصح واللي ميصحش
عامر :: دي اول مرة اعمل كدة ودي بنت عرفتها من الفيس واوعدك مش هكلمها تاني
انا :: بنت من الفيس ؟ هو الفيس فيه بنات كدة
عموما اتفضل علي اوضتك واللاب انا شلتة ... لما اتأكد انك اتعدلت هبقي ادهولك
تليفوني رن اخدتة من جنبي وبصيت لقيت المتصل صديقي الدكتور فودة
قولت ده جه في وقتة
انا :: الو تصدق كنت لسة بفكر اكلمك
فودة :: مش هتبطل النصب بتاعك ده
اللي بيفكر يتصل ايه اللي بيمنعة
انا :: هههههههه ماشي المهم انت فين .. انا مخنوق وعايز اخرج وافك علي نفسي
فودة :: انا بتصل بيك علشان اقولك اني في الكافيه
انا :: خلاص انا هلبس وهجيلك
فودة :: اه صحيح مفيش قطعة ل اخوك
انا :: قطعة ايه ؟ ااه تقصد الشيكولاتة
فودة :: ايوة ياعم
انا :: اه فيه حاضر هجبلك
فودة :: ماشي انا مستنيك
قومت فتحت المعمل واخدت من التلاجة قطعتين شيكولاتة ونزلت اخدت عربيتي وروحت علي الكافيه
قابلت صديقي فودة سلمت عليه وقعدت .. طلبت قهوة زيادة
فودة :: جبتلي الشيكولاتة
انا :: ايوة يا عم خد .. قطعتين مش قطعة
فودة :: حبيبي يا وليد .. ايوة كدة
انا :: اي خدمة .. المهم انت اخبارك ايه
فودة :: تمام يا صاحبي .. انت اخبارك ايه .. ومش ناوي تتجوز بقي
انا :: اتجوز ؟ لا ياعم مش في دماغي خالص دلوقت
فودة :: ليه ياعم .. اتجوز بدل ما تلاقي العمر بيفوت منك .. علي الاقل تلاقي واخدة تهتم بيك لو مرضت
انا :: لما النصيب يجي بقي .. بقولك ايه يا فودة في حاجة كدة مش فاهمها
فوده :: خير يا صاحبي
فيه واحد اعرفة دكتور معايا في المستشفي اللي شغال فيها عرفت بالصدفة انة لما بينام مع مراتة .. بيتخيلوا ان شخص تاني خالص هو اللي بيمارس الجنس مع مراتة
فودة :: تقصد ان جوزها ديوث ؟
ولا بيعملوا كدة من باب التغير ؟
انا :: تغير ؟ مش فاهم
فودة :: بص في ناس بيكون عندها ملل جنسي بيحس ان مفيش جديد وده بيقتل الرغبة الجنسية جواهم .. فبيعملو ايه علشان يقتلوا الملل ده
يبتدو يغيرو طريقة الممارسة بالتخيلات الجنسية والتمثيل
يعني مرة هو يمثل انة حرامي ودخل يسرق الشقة فشافها واغتصبها .. او يتخيلوا واحد تالت معاهم.. او يتخيلو ست معاهم.. وكدة يعني
انا :: طب وانت شايف ان ده طبيعي
فودة :: من وجه نظري لا مش طبيعي
واكيد في خلل سلوكي وغالبا ده بيتولد من كثره مشاهدة الافلام الجنسية
انا :: تقصد ان دي بتكون رغبة حقيقية جواهم بسبب مشاهدتهم الافلام الجنسية
فودة :: بالظبط كدة .. رغبة داخلية جواهم وممكن مع الوقت التخيل ده يتحول ل امنية ملحة جواهم . وده فيه خطورة علي استمرار العلاقة بينهم
لانهم ممكن ياخدو خطوة ايجابية في لحظة ضعف .. وبعد ما يحصلوا علي متعتهم ونشوتهم يبدأو يفوقوا .. والعلاقة الزوجية تتحطم وكل واحد فيهم هيشوف التاني يا خاين ... يا ديوث... وغالبا هيحصل طلاق .. وفضيحة
انا :: بس دول بقالهم سنين متزوجين
وعندهم بنت عروسة علي وش جواز
فودة :: يبقي الأتنين قابلين وعندهم نفس الرغبة ...
الجزء الرابع عشر
...............
اميرة ::يا ابتسام اتصلي بمندوب شركة ... شوفيه مجاش ليه لغاية دلوقت.. الكريمات عندنا قربت تخلص
ابتسام :: حاضر يا اميرة
اميرة :: شوفيلي سيدة كدة فوق بتعمل ايه علشان تنزل تعمل المسك لمدام امال
ابتسام طلعت ل سيدة فوق في غرفة تبديل الملابس مع عروسة بتغير ملابسها وقالت ليها انزلي علشان تعملي المسك ل مدام امال
سيدة نزلت وابتسام اتصلت بمندوب الشركة وقالها انة هيجي بكره بالليل
ابتسام :: يا اميرة المندوب بيقولك هيجي بكره بالليل
اميرة :: نعم .. لا طبعا بكره مش هينفع .. انتي ناسيه اننا بكره قافلين علشان رايحيين الحفلة اللي عملاها ولاء
وكمان هو اللي بيمثل الحد ده
وياتري مراتة كانت بتتخيل لمين .. وياتري بعد ما بيخلصوا ممارسة مراتة بتبصلة ازاي .. ياتري هي كدة شيفاه راجل ؟.. ميت سؤال وسؤال جه في دماغي ومش لاقي ولا رد للأسئلة دي
باب اوضتي خبط
انا:: مين
عامر :: انا عامر يابابا ممكن ادخل
انا قومت شلت اللاب في الدولاب وقعدت علي السرير وقولت له ادخل
عامر دخل وحاطط دماغة في الأرض
بابا انا عارف اني عملت حاجة غلط
وانا مش جاي علشان اخد اللاب
انا جاي اعتذرلك علي اللي عملتة والمنظر الزبالة اللي شفتني فيه
انا :: بص يا عامر انا مش عايز اعرف انت كنت بتكلم مين ولا هسألك ولا حتي جربت افتح اللاب لاني مش بفهم فيه بس اللي عايز اقولة ليك انك عملت حاجة خلت منظرك قدامي زيالة
ومش هقدر انسي ده غير لو انت اثبتلي انك بطلت تعمل ده
انا اتصدمت فيك صدمي عمري
وفضلت اكلمه عن القيم والمبادئ وعن الاخلاق اللي اتربينا عليها وايه اللي يصح واللي ميصحش
عامر :: دي اول مرة اعمل كدة ودي بنت عرفتها من الفيس واوعدك مش هكلمها تاني
انا :: بنت من الفيس ؟ هو الفيس فيه بنات كدة
عموما اتفضل علي اوضتك واللاب انا شلتة ... لما اتأكد انك اتعدلت هبقي ادهولك
تليفوني رن اخدتة من جنبي وبصيت لقيت المتصل صديقي الدكتور فودة
قولت ده جه في وقتة
انا :: الو تصدق كنت لسة بفكر اكلمك
فودة :: مش هتبطل النصب بتاعك ده
اللي بيفكر يتصل ايه اللي بيمنعة
انا :: هههههههه ماشي المهم انت فين .. انا مخنوق وعايز اخرج وافك علي نفسي
فودة :: انا بتصل بيك علشان اقولك اني في الكافيه
انا :: خلاص انا هلبس وهجيلك
فودة :: اه صحيح مفيش قطعة ل اخوك
انا :: قطعة ايه ؟ ااه تقصد الشيكولاتة
فودة :: ايوة ياعم
انا :: اه فيه حاضر هجبلك
فودة :: ماشي انا مستنيك
قومت فتحت المعمل واخدت من التلاجة قطعتين شيكولاتة ونزلت اخدت عربيتي وروحت علي الكافيه
قابلت صديقي فودة سلمت عليه وقعدت .. طلبت قهوة زيادة
فودة :: جبتلي الشيكولاتة
انا :: ايوة يا عم خد .. قطعتين مش قطعة
فودة :: حبيبي يا وليد .. ايوة كدة
انا :: اي خدمة .. المهم انت اخبارك ايه
فودة :: تمام يا صاحبي .. انت اخبارك ايه .. ومش ناوي تتجوز بقي
انا :: اتجوز ؟ لا ياعم مش في دماغي خالص دلوقت
فودة :: ليه ياعم .. اتجوز بدل ما تلاقي العمر بيفوت منك .. علي الاقل تلاقي واخدة تهتم بيك لو مرضت
انا :: لما النصيب يجي بقي .. بقولك ايه يا فودة في حاجة كدة مش فاهمها
فوده :: خير يا صاحبي
فيه واحد اعرفة دكتور معايا في المستشفي اللي شغال فيها عرفت بالصدفة انة لما بينام مع مراتة .. بيتخيلوا ان شخص تاني خالص هو اللي بيمارس الجنس مع مراتة
فودة :: تقصد ان جوزها ديوث ؟
ولا بيعملوا كدة من باب التغير ؟
انا :: تغير ؟ مش فاهم
فودة :: بص في ناس بيكون عندها ملل جنسي بيحس ان مفيش جديد وده بيقتل الرغبة الجنسية جواهم .. فبيعملو ايه علشان يقتلوا الملل ده
يبتدو يغيرو طريقة الممارسة بالتخيلات الجنسية والتمثيل
يعني مرة هو يمثل انة حرامي ودخل يسرق الشقة فشافها واغتصبها .. او يتخيلوا واحد تالت معاهم.. او يتخيلو ست معاهم.. وكدة يعني
انا :: طب وانت شايف ان ده طبيعي
فودة :: من وجه نظري لا مش طبيعي
واكيد في خلل سلوكي وغالبا ده بيتولد من كثره مشاهدة الافلام الجنسية
انا :: تقصد ان دي بتكون رغبة حقيقية جواهم بسبب مشاهدتهم الافلام الجنسية
فودة :: بالظبط كدة .. رغبة داخلية جواهم وممكن مع الوقت التخيل ده يتحول ل امنية ملحة جواهم . وده فيه خطورة علي استمرار العلاقة بينهم
لانهم ممكن ياخدو خطوة ايجابية في لحظة ضعف .. وبعد ما يحصلوا علي متعتهم ونشوتهم يبدأو يفوقوا .. والعلاقة الزوجية تتحطم وكل واحد فيهم هيشوف التاني يا خاين ... يا ديوث... وغالبا هيحصل طلاق .. وفضيحة
انا :: بس دول بقالهم سنين متزوجين
وعندهم بنت عروسة علي وش جواز
فودة :: يبقي الأتنين قابلين وعندهم نفس الرغبة ...
الجزء الرابع عشر
...............
اميرة ::يا ابتسام اتصلي بمندوب شركة ... شوفيه مجاش ليه لغاية دلوقت.. الكريمات عندنا قربت تخلص
ابتسام :: حاضر يا اميرة
اميرة :: شوفيلي سيدة كدة فوق بتعمل ايه علشان تنزل تعمل المسك لمدام امال
ابتسام طلعت ل سيدة فوق في غرفة تبديل الملابس مع عروسة بتغير ملابسها وقالت ليها انزلي علشان تعملي المسك ل مدام امال
سيدة نزلت وابتسام اتصلت بمندوب الشركة وقالها انة هيجي بكره بالليل
ابتسام :: يا اميرة المندوب بيقولك هيجي بكره بالليل
اميرة :: نعم .. لا طبعا بكره مش هينفع .. انتي ناسيه اننا بكره قافلين علشان رايحيين الحفلة اللي عملاها ولاء
ابتسام :: يا شوقي مدام اميرة بتقولك اننا بكرة قافلين .. ياريت تيجي النهاردة
اميرة :: انا طالعة عند ولاء شوية ونازلة لو فيه حاجة رني عليا .. وانتي يا ابتسام بعد ما تخلصي ماسك مدام امال .. انتي متعمليش حاجة وخليكي مع العروسة .. وانتي يا سيدة شوفي البنات اللي تحت ايدك . شغليهم
اميرة طلعت الأتيليه ل ولاء
اميرة :: ازيك يا ليلي
ليلي :: ازيك يا اميرة
اميرة :: امال ولاء فين
ليلي :: في الحمام
اميرة :: ما تعمليلي كوباية قهوة حاسة دماغي هتنفجر
ليلي :: اجبلك حباية للصداع ..؟
اميرة :: ياريت لو عندك
ليلي راحت جابت حباية مسكن للصداع وجابت ماية ل اميرة وراحت تعمل القهوة ليها
ولاء خرجت من الحمام
ولاء :: ايه ده اميرة .. طالعة بدري يعني .. ايه مفيش شغل في الكوافير ولا ايه
اميرة :: لا فيه بس والمحل تحت يضرب يقلب بس انا حاسة دماغي فايرة وعندي صداع رهيب
ولاء :: لا الف سلامة ابعت ليلي تجبلك حاجة للصداع من الصيدلية
اميرة :: لا ليلي ادتني دلوقت حباية
ولاء :: الف سلامة عليكي يا جميل
اميرة :: انش**** تسلمي يا ولاء
ولاء :: انتي بكره شغالة نص يوم مش كدة
اميرة :: بكره هنشتغل لغاية العصر وبعدين هنقفل .. وانتي
ولاء :: لا انا بكره مش جاية خالص .. انتي عارفة بقي هكون مسحولة بكره
اميرة :: انتي عملتي ايه صحيح في الفيلا اللي اشترتيها
ولاء :: اهو و**** بالعة كمية فلوس رهيبة ولسة اعتبر معملتش فيها حاجة
اميرة :: لسة امبارح انا وسيدة وابتسام كنا بنتكلم مع بعض طق في دماغهم عايزين يشترو حتة ارض كبيرة ونبني عليها فيلاتين ونأجرهم
ولاء :: اه عايزينهم مشروع استثماري يعني
اميرة :: ايوة احنا يعني هنعيش بطولنا في فيلالا يا ولاء
ولاء :: تصدقي انا كمان فكرت في الموضوع ده خصوصا اني انا كمان عايشة لوحدي وشايفة موضوع اني اتنقل في الفيلا لوحدي دي هتبقي صعبة عليا
اميرة :: بقولك ايه صح يا ولاء اديني عنوان العيادة بتاعة الدكتور اللي بتشكري فيه ده
ولاء :: تقصدي الدكتور وليد ؟
اميرة :: معرفش اسمة ايه .. اللي هو بتاع النسا
ولاء :: اه هو الدكتور وليد .. خير يا اميرة
اميرة :: خير بس انا بقالي كام يوم بنزف وبعت جبت الحقنة بتاعة النزيف وخليت سيدة ادتهالي وبرضو النزيف لسة زي ماهو
ولاء :: ماشي هبعتلك العنوان ورقمة علي الواتس بس هو اجازة كام يوم ومعرفش هيفتح امتي .. اقولك هو كدة كدة بكره جاي الحفلة انا هكلمة وانتي موجودة
اميرة :: جاية الحفلة؟ ... اشمعني ؟ هو من اصدقائك
ليلي :: القهوة يا اميرة
اميرة :: تسلم ايدك يا ليلي
ولاء :: تقدري تقولي حاجة زي كدة .. او بمعني اصح علي اعتاب انة يبقي من اصدقائي خصوصا انة شخصية اجتماعية
تليفون اميرة رن
اميرة :: سيدة بترن عليا يظهر في حاجة تحت
الو ايوة ياسيدة في حاجة
سيدة :: بنتك احلام عايزة تكلمك
اميرة :: هاتيها طيب .. ايوة يا احلام
احلام :: الو يا مامي انتي فين
اميرة :: انا عند طنط ولاء يا حبيبتي
احلام :: انا عايزة اطلع اقعد معاكي
اميرة :: انا نازلة خلاص يا حبيبتي
خدي فلوس من طنط سيدة وهاتي ليكي حاجة من السوبر ماركت علي ما انزل
اميرة قفلت مع بنتها وقالت ل ولاء طيب انا هنزل بقي لحسن احلام هافضل تزن ومش هتسكت غير لو شافتني قدامها
تسلم ايدك يا ليلي علي القهوة
ليلي :: **** يسلمك يا اميرة
ولاء :: ماشي وانا هستناكي انتي والبنات بقي بكره
........................
الساعة 7 جالي تليفون من اخويا شريف
انا :: الو ايوة ياشريف
شريف :: انت في نزلت العيادة ؟
انا :: لا مانا واخد احازة اسبوع علشان هند جوزها خرج من الحبس وانا اديتها اجازة اسبوع
شريف :: اه صحيح دانت كاتب ورقة ومعقلها علي باب العيادة
طب انت تحت يعني
انا :: اه تحت في حاجة ولا ايه
شريف :: طب انا هنزلك ..
اول ما قفلت مع شريف حسيت برعب
وجه في دماغي انة عرف بطريقة او بأخري باللي بين بنتة نسمة وبين ابني عامر .. وقولت هتخرب بينا
شوية جرس الباب ضرب وعامر ابني خرج من اوضتة وراح يفتح
شريف :: ازيك يا عامر .. عامل ايه يا حبيبي
عامل :: الحمد لله ياعمي .. اتفضل
شريف :: بابا فين ياعمار
عامر :: في اوضتة هروح اندهلة
عامر :: عمو شريف بره في الصالون عايزك
انا :: حاضر هاجي .. روح اعمل كوبايتين شاي
لبست ترنج بدل الشورت والفنلة
وخرجت قابلت اخويا
ازيك يا شريف
شريف :: تمام يا وليد ... اخبارك انت ايه
انا :: اهو ماشي الحال
عامر دخل بصنية الشاي وحطها علي الطرابيزة وخرج
شريف :: بقولك ايه يا وليد .. الشيكولاتة اللي ادتني منها .. لسة فيه منها عندك
انا اخدت نفسي وحسيت ان هم اتشال من علي صدري
ابتسمت وقولت له .. ايه هي الشيكولاتة عملت شغل
شريف :: دي فيها سحر
اميرة :: انا طالعة عند ولاء شوية ونازلة لو فيه حاجة رني عليا .. وانتي يا ابتسام بعد ما تخلصي ماسك مدام امال .. انتي متعمليش حاجة وخليكي مع العروسة .. وانتي يا سيدة شوفي البنات اللي تحت ايدك . شغليهم
اميرة طلعت الأتيليه ل ولاء
اميرة :: ازيك يا ليلي
ليلي :: ازيك يا اميرة
اميرة :: امال ولاء فين
ليلي :: في الحمام
اميرة :: ما تعمليلي كوباية قهوة حاسة دماغي هتنفجر
ليلي :: اجبلك حباية للصداع ..؟
اميرة :: ياريت لو عندك
ليلي راحت جابت حباية مسكن للصداع وجابت ماية ل اميرة وراحت تعمل القهوة ليها
ولاء خرجت من الحمام
ولاء :: ايه ده اميرة .. طالعة بدري يعني .. ايه مفيش شغل في الكوافير ولا ايه
اميرة :: لا فيه بس والمحل تحت يضرب يقلب بس انا حاسة دماغي فايرة وعندي صداع رهيب
ولاء :: لا الف سلامة ابعت ليلي تجبلك حاجة للصداع من الصيدلية
اميرة :: لا ليلي ادتني دلوقت حباية
ولاء :: الف سلامة عليكي يا جميل
اميرة :: انش**** تسلمي يا ولاء
ولاء :: انتي بكره شغالة نص يوم مش كدة
اميرة :: بكره هنشتغل لغاية العصر وبعدين هنقفل .. وانتي
ولاء :: لا انا بكره مش جاية خالص .. انتي عارفة بقي هكون مسحولة بكره
اميرة :: انتي عملتي ايه صحيح في الفيلا اللي اشترتيها
ولاء :: اهو و**** بالعة كمية فلوس رهيبة ولسة اعتبر معملتش فيها حاجة
اميرة :: لسة امبارح انا وسيدة وابتسام كنا بنتكلم مع بعض طق في دماغهم عايزين يشترو حتة ارض كبيرة ونبني عليها فيلاتين ونأجرهم
ولاء :: اه عايزينهم مشروع استثماري يعني
اميرة :: ايوة احنا يعني هنعيش بطولنا في فيلالا يا ولاء
ولاء :: تصدقي انا كمان فكرت في الموضوع ده خصوصا اني انا كمان عايشة لوحدي وشايفة موضوع اني اتنقل في الفيلا لوحدي دي هتبقي صعبة عليا
اميرة :: بقولك ايه صح يا ولاء اديني عنوان العيادة بتاعة الدكتور اللي بتشكري فيه ده
ولاء :: تقصدي الدكتور وليد ؟
اميرة :: معرفش اسمة ايه .. اللي هو بتاع النسا
ولاء :: اه هو الدكتور وليد .. خير يا اميرة
اميرة :: خير بس انا بقالي كام يوم بنزف وبعت جبت الحقنة بتاعة النزيف وخليت سيدة ادتهالي وبرضو النزيف لسة زي ماهو
ولاء :: ماشي هبعتلك العنوان ورقمة علي الواتس بس هو اجازة كام يوم ومعرفش هيفتح امتي .. اقولك هو كدة كدة بكره جاي الحفلة انا هكلمة وانتي موجودة
اميرة :: جاية الحفلة؟ ... اشمعني ؟ هو من اصدقائك
ليلي :: القهوة يا اميرة
اميرة :: تسلم ايدك يا ليلي
ولاء :: تقدري تقولي حاجة زي كدة .. او بمعني اصح علي اعتاب انة يبقي من اصدقائي خصوصا انة شخصية اجتماعية
تليفون اميرة رن
اميرة :: سيدة بترن عليا يظهر في حاجة تحت
الو ايوة ياسيدة في حاجة
سيدة :: بنتك احلام عايزة تكلمك
اميرة :: هاتيها طيب .. ايوة يا احلام
احلام :: الو يا مامي انتي فين
اميرة :: انا عند طنط ولاء يا حبيبتي
احلام :: انا عايزة اطلع اقعد معاكي
اميرة :: انا نازلة خلاص يا حبيبتي
خدي فلوس من طنط سيدة وهاتي ليكي حاجة من السوبر ماركت علي ما انزل
اميرة قفلت مع بنتها وقالت ل ولاء طيب انا هنزل بقي لحسن احلام هافضل تزن ومش هتسكت غير لو شافتني قدامها
تسلم ايدك يا ليلي علي القهوة
ليلي :: **** يسلمك يا اميرة
ولاء :: ماشي وانا هستناكي انتي والبنات بقي بكره
........................
الساعة 7 جالي تليفون من اخويا شريف
انا :: الو ايوة ياشريف
شريف :: انت في نزلت العيادة ؟
انا :: لا مانا واخد احازة اسبوع علشان هند جوزها خرج من الحبس وانا اديتها اجازة اسبوع
شريف :: اه صحيح دانت كاتب ورقة ومعقلها علي باب العيادة
طب انت تحت يعني
انا :: اه تحت في حاجة ولا ايه
شريف :: طب انا هنزلك ..
اول ما قفلت مع شريف حسيت برعب
وجه في دماغي انة عرف بطريقة او بأخري باللي بين بنتة نسمة وبين ابني عامر .. وقولت هتخرب بينا
شوية جرس الباب ضرب وعامر ابني خرج من اوضتة وراح يفتح
شريف :: ازيك يا عامر .. عامل ايه يا حبيبي
عامل :: الحمد لله ياعمي .. اتفضل
شريف :: بابا فين ياعمار
عامر :: في اوضتة هروح اندهلة
عامر :: عمو شريف بره في الصالون عايزك
انا :: حاضر هاجي .. روح اعمل كوبايتين شاي
لبست ترنج بدل الشورت والفنلة
وخرجت قابلت اخويا
ازيك يا شريف
شريف :: تمام يا وليد ... اخبارك انت ايه
انا :: اهو ماشي الحال
عامر دخل بصنية الشاي وحطها علي الطرابيزة وخرج
شريف :: بقولك ايه يا وليد .. الشيكولاتة اللي ادتني منها .. لسة فيه منها عندك
انا اخدت نفسي وحسيت ان هم اتشال من علي صدري
ابتسمت وقولت له .. ايه هي الشيكولاتة عملت شغل
شريف :: دي فيها سحر
انا :: مش عارف فيه حتة جوا ولا مفيش ثواني هروح اشوفلك
دخلت المعمل جبت قطعتين له من التلاجة اللي كانت مليانة علي اخرها ورجعت ل شريف
انا :: حظك حلو يا شريف لقيت اتنين
شريف اخد الشيكولاتة مني وحطها في جيبة
انا مش عارف يا اخي الأجانب دول دماغهم معمولة من ايه ... شوف بيصنعوا المعجزات واحنا مش عارفين نعمل ابره
انا :: بس دي مصنوعة بعد علم يا شريف اكيد اللي صنعها عالم في مجال الطب وعامل فحوصات وابحاث علي جسم المرأة وعارف ايه المواد اللي بتدخل الجسم بتاعها وبترفع الشهوة عندها.. الحكاية مبنية علي العلم
شريف :: ماانا عارف وده اللي اقصده انهم بعلمهم بيصنعوا المستحيل او المعجزة ومش بس علي الشيكولاتة .. انا كلامي علي مجالات كتير وتطور الصناعة .. حتي الزراعة طورو فيها
انا :: بردو كلة مبني علي العلم
شريف :: يعني احنا معندناش علماء ؟
انا :: لا عندنا .. بس مفيش اهتمام لا بالعلم ولا بالعلماء
شريف : فعلا .. دي مشكلتنا وهتفضل مشكلتنا ... يلا اسيبك انا
انا :: ماشي يا شريف
شريف طلع وانا شغلت التليفزيون شوية وبعد شوية قومت فتحت اوضة الاولاد علشان اشوفهم بيعملو ايه
لقيت عامر قاعد في البلكونة بتاعة الاوضة ومحسن مشغل فيلم اجنبي اكشن علي اليوتيوب
حاسس بملل وذهق .. فتحت تليفوني واتصلت بحنان فضلت اتكلم معاها بتاع ساعة وبعدين دخلت الأوضة
فتحت اللاب وبقيت عمال اقرا باقي الرسايل اللي بين عمار ونسمة
وبعدين قومت جبت كابل الشاحن وصلتة بالتليفون وباللاب وحملت الصور بتاعة نسمة علي تليفوني .. علشان عارف اول حاجة عمار هيعملها لو اخد اللاب انة هيمسح الصور دي
.......... القصة في فيلا مريم ...........
شيري :: لا يا حبيبتي اكيد هاجي
ولاء :: واكيد حبيبي قلبي مريم جاية معاكي
شيري :: انا قولت ليها يا ولاء وهي قالت هتيجي .. ما تتصلي بيها انتي
ولاء :: بس كدة حاضر يا حبيبتي .. وبالمناسبة مدحت جنبي وبيسلم عليكي اوي
شيري :: ههههههههه ماشي يا ولاء بس لما اشوفك
ولاء :: هههههههه حبيبتي .. خلاص انا هقولك باي يا قلبي وهتصل بميريم دلوقت
مريم بعد ما ولاء كلمتها نزلت .. وكانت مامتها قاعدة في الصالة مولعة سيجارة وزجاجة الوسكي قدامها
مريم :: ولاء لسة قافلة معايا كلمتني علشان الحفلة بتاعة بكرة
شيري :: اه ماهي كلمتني انا كمان وانا اللي قولت ليها تكلمك
مريم قاعدة قدام مامتها وحاطة رجل علي رجل
شوية ملاك جه من بره وقعد معاهم
مريم :: ايه يا صايع من صباحية ربنا بره
ملاك :: كنت خارج مع صحابي ياستي في ايه
مريم :: صحابك دول اللي منهم جمال مش كدة ههههههه
ملاك :: اكيد طبعا بس بتضحكي ليه
مريم :: لا بس افتكرت المصيف اللي قابلنا فيه صاحبك جمال.. ده كان من كام سنة تقريبا من تلات او اربع سنين
ملاك :: اه هو تقريبا كان في الوقت ده
مريم :: . الا صحيح ياماما
فاكرة المصيف ده
شيري :: مصيف ايه ؟
مريم :: مامتك وصلت يا ملاك هههههههه
ملاك :: هي بتشرب من امتي ... الأزازة خلصانة
شيري :: وصلت فين ؟
مريم :: ههههههههه دي سكرانة طينة
ملاك :: اما اخدلي انا كمان كاس
مريم :: وانا هروح اجيب التلج من التلاجة لحسن الدماغ محتاجة هي كمان تفصل زي مامتك
مريم راحت المطبخ جابت كاسين وجابت التلج وازازة وسكي تانية
وشوية مزه لوز وفسدق
وقعدت وبقت عمالة تشرب هي وملاك وشيري
بعد ما نص الأزازة خلصت كان ملاك هاج علي امه وعلي اختة مريم
قام وراح قاعد بينهم علي الكنبة
شيري كانت قاعدة بقميص نوم خفيف وفخادها عريانة ونص بزازها باين من سبعة القميص .. ومريم كانت لابسة ترنج شورت ضيق ومش لابسة لا اندر ولا سنتيان من تحت الترنج
وملاك لابس تيشرت ابيض نص كم وبنطلون چينز
ملاك حط ايده علي فخاد مامتة وبقي عمال يحسس علي فخادها وايده بتدخل بين فخاده.. مريم شايفة ملاك واول مرة تكون قاعدة بالقرب ده وهي شايفة اخوها بيهيج علي امة
صوابع ايده وصلت لغاية الأندر وبتتحرك براحة علي الكلوت الشبكة اللي لابساه
اتعدل وراح طالع بأيده علي بزازها وبقي عمال يحسس عليهم
شيري حاسة باللي بيعملة ملاك ومش قادرة تمنعة لانها حاسة بوجود مريم بس الخمرة مخليه اعصابها سايبة
ومستسلمة للي بيعملة ملاك
مريم رفعت رجل علي مسند الكنبة وايدها دخلت تحت شورت الترنج وبقت عمالة تتحرك علي كسها
وملاك عمال يلعب في كس مامتة ودخل صوابعة من تحت الأندر بتاعها وعمال يحسس علي زنبورها
شيري من الأثاره وحركات صوابع ملاك علي كسها بدأت تمسك وتفعص في بزازها وتتأوه
ملاك قام وشد الطرابيزه وبعدها بعيد ونزل علي ركبة تحت رجل مامتة اللي طلعتهم علي الكنبة وفتحت رجليها ل ملاك علشان ياخد راحتة في اللعب والتحسيس في كسها السخن واللي بدأت تحس بنبضة .. وملاك باعد حز الكلوت وشفرات كسها بانت منة
قرب منه بلسانة ولمس كسها
اااااااه ااااااااااااااه
مريم قامت وقلعت الشورت اللي لابساه وبدأت تدخل صوابعها جوا
حالة من الهياج انتاب الأم والأبنة .. والأخ مستمتع بكس مامتة شيري وعمال يلحس فيه بلسانة وشيري عمالة تتأوه وتفعص في
دخلت المعمل جبت قطعتين له من التلاجة اللي كانت مليانة علي اخرها ورجعت ل شريف
انا :: حظك حلو يا شريف لقيت اتنين
شريف اخد الشيكولاتة مني وحطها في جيبة
انا مش عارف يا اخي الأجانب دول دماغهم معمولة من ايه ... شوف بيصنعوا المعجزات واحنا مش عارفين نعمل ابره
انا :: بس دي مصنوعة بعد علم يا شريف اكيد اللي صنعها عالم في مجال الطب وعامل فحوصات وابحاث علي جسم المرأة وعارف ايه المواد اللي بتدخل الجسم بتاعها وبترفع الشهوة عندها.. الحكاية مبنية علي العلم
شريف :: ماانا عارف وده اللي اقصده انهم بعلمهم بيصنعوا المستحيل او المعجزة ومش بس علي الشيكولاتة .. انا كلامي علي مجالات كتير وتطور الصناعة .. حتي الزراعة طورو فيها
انا :: بردو كلة مبني علي العلم
شريف :: يعني احنا معندناش علماء ؟
انا :: لا عندنا .. بس مفيش اهتمام لا بالعلم ولا بالعلماء
شريف : فعلا .. دي مشكلتنا وهتفضل مشكلتنا ... يلا اسيبك انا
انا :: ماشي يا شريف
شريف طلع وانا شغلت التليفزيون شوية وبعد شوية قومت فتحت اوضة الاولاد علشان اشوفهم بيعملو ايه
لقيت عامر قاعد في البلكونة بتاعة الاوضة ومحسن مشغل فيلم اجنبي اكشن علي اليوتيوب
حاسس بملل وذهق .. فتحت تليفوني واتصلت بحنان فضلت اتكلم معاها بتاع ساعة وبعدين دخلت الأوضة
فتحت اللاب وبقيت عمال اقرا باقي الرسايل اللي بين عمار ونسمة
وبعدين قومت جبت كابل الشاحن وصلتة بالتليفون وباللاب وحملت الصور بتاعة نسمة علي تليفوني .. علشان عارف اول حاجة عمار هيعملها لو اخد اللاب انة هيمسح الصور دي
.......... القصة في فيلا مريم ...........
شيري :: لا يا حبيبتي اكيد هاجي
ولاء :: واكيد حبيبي قلبي مريم جاية معاكي
شيري :: انا قولت ليها يا ولاء وهي قالت هتيجي .. ما تتصلي بيها انتي
ولاء :: بس كدة حاضر يا حبيبتي .. وبالمناسبة مدحت جنبي وبيسلم عليكي اوي
شيري :: ههههههههه ماشي يا ولاء بس لما اشوفك
ولاء :: هههههههه حبيبتي .. خلاص انا هقولك باي يا قلبي وهتصل بميريم دلوقت
مريم بعد ما ولاء كلمتها نزلت .. وكانت مامتها قاعدة في الصالة مولعة سيجارة وزجاجة الوسكي قدامها
مريم :: ولاء لسة قافلة معايا كلمتني علشان الحفلة بتاعة بكرة
شيري :: اه ماهي كلمتني انا كمان وانا اللي قولت ليها تكلمك
مريم قاعدة قدام مامتها وحاطة رجل علي رجل
شوية ملاك جه من بره وقعد معاهم
مريم :: ايه يا صايع من صباحية ربنا بره
ملاك :: كنت خارج مع صحابي ياستي في ايه
مريم :: صحابك دول اللي منهم جمال مش كدة ههههههه
ملاك :: اكيد طبعا بس بتضحكي ليه
مريم :: لا بس افتكرت المصيف اللي قابلنا فيه صاحبك جمال.. ده كان من كام سنة تقريبا من تلات او اربع سنين
ملاك :: اه هو تقريبا كان في الوقت ده
مريم :: . الا صحيح ياماما
فاكرة المصيف ده
شيري :: مصيف ايه ؟
مريم :: مامتك وصلت يا ملاك هههههههه
ملاك :: هي بتشرب من امتي ... الأزازة خلصانة
شيري :: وصلت فين ؟
مريم :: ههههههههه دي سكرانة طينة
ملاك :: اما اخدلي انا كمان كاس
مريم :: وانا هروح اجيب التلج من التلاجة لحسن الدماغ محتاجة هي كمان تفصل زي مامتك
مريم راحت المطبخ جابت كاسين وجابت التلج وازازة وسكي تانية
وشوية مزه لوز وفسدق
وقعدت وبقت عمالة تشرب هي وملاك وشيري
بعد ما نص الأزازة خلصت كان ملاك هاج علي امه وعلي اختة مريم
قام وراح قاعد بينهم علي الكنبة
شيري كانت قاعدة بقميص نوم خفيف وفخادها عريانة ونص بزازها باين من سبعة القميص .. ومريم كانت لابسة ترنج شورت ضيق ومش لابسة لا اندر ولا سنتيان من تحت الترنج
وملاك لابس تيشرت ابيض نص كم وبنطلون چينز
ملاك حط ايده علي فخاد مامتة وبقي عمال يحسس علي فخادها وايده بتدخل بين فخاده.. مريم شايفة ملاك واول مرة تكون قاعدة بالقرب ده وهي شايفة اخوها بيهيج علي امة
صوابع ايده وصلت لغاية الأندر وبتتحرك براحة علي الكلوت الشبكة اللي لابساه
اتعدل وراح طالع بأيده علي بزازها وبقي عمال يحسس عليهم
شيري حاسة باللي بيعملة ملاك ومش قادرة تمنعة لانها حاسة بوجود مريم بس الخمرة مخليه اعصابها سايبة
ومستسلمة للي بيعملة ملاك
مريم رفعت رجل علي مسند الكنبة وايدها دخلت تحت شورت الترنج وبقت عمالة تتحرك علي كسها
وملاك عمال يلعب في كس مامتة ودخل صوابعة من تحت الأندر بتاعها وعمال يحسس علي زنبورها
شيري من الأثاره وحركات صوابع ملاك علي كسها بدأت تمسك وتفعص في بزازها وتتأوه
ملاك قام وشد الطرابيزه وبعدها بعيد ونزل علي ركبة تحت رجل مامتة اللي طلعتهم علي الكنبة وفتحت رجليها ل ملاك علشان ياخد راحتة في اللعب والتحسيس في كسها السخن واللي بدأت تحس بنبضة .. وملاك باعد حز الكلوت وشفرات كسها بانت منة
قرب منه بلسانة ولمس كسها
اااااااه ااااااااااااااه
مريم قامت وقلعت الشورت اللي لابساه وبدأت تدخل صوابعها جوا
حالة من الهياج انتاب الأم والأبنة .. والأخ مستمتع بكس مامتة شيري وعمال يلحس فيه بلسانة وشيري عمالة تتأوه وتفعص في
بزازها بأيدها
ملاك قام وقلع التيشرت والبنطلون الچنيز وقعد بالبوكسر ورجع نزل علي اللارض وكمل اللي كان بيعملة في كس مامتة ومريم راحت نازلة قاعدة جنب اخوها علي الأرض ومسكت زبه اللي كان منتصب وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها كأنها بتضرب عشرة
ملاك قام وقف قدام اختة اللي قاعدة علي الأرض وزبه بقي قدام شفايفها وميل علي مامتة وطلع بزازها من القميص وبقي بيرضع ويمص في كل بز شوية ومريم تحت ماسكة زبه وعمالة تمص وترضع فيه وصوابعها داخلة في كسها وبتنيك نفسها
ملاك بقي عمال يدخل ويخرج زبه في بوق اختة الممحونة وهي بترضع فيه وهايج علي اخرها ونزلت تلحس وتشفط في بيضانة
ااااااااح اااااااح .. ااااااه يا ملاك زبك واقف اووووي .. ايه ده. ااااااوووووف
وشيري ماسكة دماغ ابنها وهو بيمص حلمات بزاها وبدوس عليه علشان يرضعهم اووووي
ملاك مسك ايد مامتة واخدها الاوضة ومريم راحت معاهم
طلعو التلاتة علي السرير شيري نامت علي ضهرها وفتحت رجليها وملاك مفلئس ودماغة بين وراك مامتة ولسانة بيلحس كسها وبيبعبص طيزها بصباعة
ومريم ماسكة زبه من وره ولفاه من ناحية طيزه وعمالة تمص الراس .. وتطلع بلسانها تلحس خرم طيز ملاك
اااايه ده يا ملاك .. انت خرم طيزك شكلة فظيع .. هو انت خول ياض وانا معرفش... وعمالة تحرك لسانها علي خرمة وبأيدها بتدعك في زبه
مريم حست ان ملاك مستمتع بلحس طيزه وحست انة عايزها تبعبصة
راحت بصباع ايدها اللي في النص
لخرم طيزه وبدأت تداعب خرمة براحة
وهي بتدعك في زبه اللي وقف اكتر واشتدت عروقة ووووووهوووب رشقت صباعها في خرم طيزه
ملاك اتنفض وجسمة اترعش رعشة خفيفة وكل عروق جسمة اتشدت
بعد ما مريم هرت ملاك اخوها بعبصة ولعب في زبه وطيزه قامت وراحت نايمة جنب مامتها وفتحت رجليها وهي عمالة تدعك بصوابعها في كسها
وملاك دخل بين فخاد ماماته وحط زبه علي كسها وبدأ يدوس لغاية ما زبه بقي بالكامل جواها
ااااااه اااااااه نكني اووووي اوووووي يا ملاك .. اااااااااه .. كسي مولع نارررررر
ملاك شغال ينيك في امة الشرموطة واختة اللبوه نايمة جنب امها وعمالة هي كمان تنيك نفسها بصوابعها وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك نام علي مامتة وزبه شغال ينيك في كسها وراح واخد شفايفها بين شفايفة وبقي بيعصرهم ويمصهم وبصوابع ايده بيفرك في بزازها
بعد ما فشخ امة نيك شال زبه من كسها وراح للبوة التانية علشان يشبع منها هي كمان.. فتح رجليها ... مريم مسكت زبه وحطتتة علي كسها ولفت ايدها حولين رقبتة وشدتة عليها علشان تاخد شفايفة بين شفايفها
وملاك بينزل بزبه جوا كسها لغاية مابقي كلة جواها
مريم بتاكل في شفايفة وهو شغال ينيك فيها .. طالع نازل بزبه في كسها
وشيري بتنيك كسها بأيدها
ملاك شال زبه من اختة ونام علي ضهره وطلب من امه تقوم وتقعد علي زبه
شيري قامت وقعدت علي زب ملاك ومريم راحت قايمة وقعدت بكسها وهي سانده علي ركبها فوق شفايف ولسان ملاك
ملاك شغال يلحس في كس اختة ... ومامتة عمالة تطلع وتنزل علي زبه
ومريم قربت من مامتها واخدت شفايفها وبقت عمالة تمص فيها
ملاك مسك مامتة من وسطها وبقي هو اللي عمال يطلع وينزل بوسطة وزبه وبينيك مامتة لغاية ما حس انة خلاص هيجبهم
مريم نزلت نزلت علي زبه بعد ما شيري قامت وبدأت تدعك فيه لغاية ما جاب لبنة علي وشها
مريم وشيري الأتنين قعدو تحت زب ملاك وبقت كل واحد تاخد زبه تمص فيه شوية وتاخد اللبن اللي نازل منه تمصة وتبلعة
ونامت مريم وشيري وملاك جنب بعض .. ودي كانت اول مرة ملاك ينيك فيها امة واختة مع بعض
....... المشهد بين بسمة وعامر .......
عامر وبسمة كانت اغلب مقابلتهم بتكون في الشقة اللي في الدور الخامس .. وكل واحد فيهم معاه نسخة من المفتاح .. عامر لطش المفتاح من باباه وعمل عليه نسختين .. نسخة معاه .. ونسخة مع بسمة
وطول ما الشقة فاضية ومفيش حد من عماتة جت .. بيتقابل هو وبسمة فيها .. لان مفيش حد بيطلع الشقة غير قليل جدا .. لتروقيها
بسمة قابلت عامر علي السلم وهو نازل ::انت يا زفت عمالة اكلمك علي الشات بتاعنا مش بترد ليه
عامر :: اطلعي الشقة بتاعتنا .. مش هينفع الكلام هنا
بسمة طلعت الشقة وبعد شوية عامر حصلها علي فوق
بسمة :: في ايه بقي مش بترد علي رسايلي ليه علي الشات .. وكمان الرسايل اللي ببعتهالك علي الواتس مش بتوصلك ليه
عامر :: بابا قفشني وانا بكلمك فيديو وكان منظري خرا وانا مطلع زبي
بسمة :: لطمت يا نهار اسود ... عمي وليد شافك ... يالهوي يا عامر .. دلوقت عمو اكيد هيقول ل بابا
عامر :: بابا ميعرفش اصلا انا كنت بكلم مين .. اوعي يا بسمة تكوني بعتي رسايل لحسن هو اخد مني اللاب في ساعتها
بسمة :: يانهار طين وبعدين يا زفت انت .. طب الصور اللي بعتهالك في الشات لسة موجودة
ملاك قام وقلع التيشرت والبنطلون الچنيز وقعد بالبوكسر ورجع نزل علي اللارض وكمل اللي كان بيعملة في كس مامتة ومريم راحت نازلة قاعدة جنب اخوها علي الأرض ومسكت زبه اللي كان منتصب وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها كأنها بتضرب عشرة
ملاك قام وقف قدام اختة اللي قاعدة علي الأرض وزبه بقي قدام شفايفها وميل علي مامتة وطلع بزازها من القميص وبقي بيرضع ويمص في كل بز شوية ومريم تحت ماسكة زبه وعمالة تمص وترضع فيه وصوابعها داخلة في كسها وبتنيك نفسها
ملاك بقي عمال يدخل ويخرج زبه في بوق اختة الممحونة وهي بترضع فيه وهايج علي اخرها ونزلت تلحس وتشفط في بيضانة
ااااااااح اااااااح .. ااااااه يا ملاك زبك واقف اووووي .. ايه ده. ااااااوووووف
وشيري ماسكة دماغ ابنها وهو بيمص حلمات بزاها وبدوس عليه علشان يرضعهم اووووي
ملاك مسك ايد مامتة واخدها الاوضة ومريم راحت معاهم
طلعو التلاتة علي السرير شيري نامت علي ضهرها وفتحت رجليها وملاك مفلئس ودماغة بين وراك مامتة ولسانة بيلحس كسها وبيبعبص طيزها بصباعة
ومريم ماسكة زبه من وره ولفاه من ناحية طيزه وعمالة تمص الراس .. وتطلع بلسانها تلحس خرم طيز ملاك
اااايه ده يا ملاك .. انت خرم طيزك شكلة فظيع .. هو انت خول ياض وانا معرفش... وعمالة تحرك لسانها علي خرمة وبأيدها بتدعك في زبه
مريم حست ان ملاك مستمتع بلحس طيزه وحست انة عايزها تبعبصة
راحت بصباع ايدها اللي في النص
لخرم طيزه وبدأت تداعب خرمة براحة
وهي بتدعك في زبه اللي وقف اكتر واشتدت عروقة ووووووهوووب رشقت صباعها في خرم طيزه
ملاك اتنفض وجسمة اترعش رعشة خفيفة وكل عروق جسمة اتشدت
بعد ما مريم هرت ملاك اخوها بعبصة ولعب في زبه وطيزه قامت وراحت نايمة جنب مامتها وفتحت رجليها وهي عمالة تدعك بصوابعها في كسها
وملاك دخل بين فخاد ماماته وحط زبه علي كسها وبدأ يدوس لغاية ما زبه بقي بالكامل جواها
ااااااه اااااااه نكني اووووي اوووووي يا ملاك .. اااااااااه .. كسي مولع نارررررر
ملاك شغال ينيك في امة الشرموطة واختة اللبوه نايمة جنب امها وعمالة هي كمان تنيك نفسها بصوابعها وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك نام علي مامتة وزبه شغال ينيك في كسها وراح واخد شفايفها بين شفايفة وبقي بيعصرهم ويمصهم وبصوابع ايده بيفرك في بزازها
بعد ما فشخ امة نيك شال زبه من كسها وراح للبوة التانية علشان يشبع منها هي كمان.. فتح رجليها ... مريم مسكت زبه وحطتتة علي كسها ولفت ايدها حولين رقبتة وشدتة عليها علشان تاخد شفايفة بين شفايفها
وملاك بينزل بزبه جوا كسها لغاية مابقي كلة جواها
مريم بتاكل في شفايفة وهو شغال ينيك فيها .. طالع نازل بزبه في كسها
وشيري بتنيك كسها بأيدها
ملاك شال زبه من اختة ونام علي ضهره وطلب من امه تقوم وتقعد علي زبه
شيري قامت وقعدت علي زب ملاك ومريم راحت قايمة وقعدت بكسها وهي سانده علي ركبها فوق شفايف ولسان ملاك
ملاك شغال يلحس في كس اختة ... ومامتة عمالة تطلع وتنزل علي زبه
ومريم قربت من مامتها واخدت شفايفها وبقت عمالة تمص فيها
ملاك مسك مامتة من وسطها وبقي هو اللي عمال يطلع وينزل بوسطة وزبه وبينيك مامتة لغاية ما حس انة خلاص هيجبهم
مريم نزلت نزلت علي زبه بعد ما شيري قامت وبدأت تدعك فيه لغاية ما جاب لبنة علي وشها
مريم وشيري الأتنين قعدو تحت زب ملاك وبقت كل واحد تاخد زبه تمص فيه شوية وتاخد اللبن اللي نازل منه تمصة وتبلعة
ونامت مريم وشيري وملاك جنب بعض .. ودي كانت اول مرة ملاك ينيك فيها امة واختة مع بعض
....... المشهد بين بسمة وعامر .......
عامر وبسمة كانت اغلب مقابلتهم بتكون في الشقة اللي في الدور الخامس .. وكل واحد فيهم معاه نسخة من المفتاح .. عامر لطش المفتاح من باباه وعمل عليه نسختين .. نسخة معاه .. ونسخة مع بسمة
وطول ما الشقة فاضية ومفيش حد من عماتة جت .. بيتقابل هو وبسمة فيها .. لان مفيش حد بيطلع الشقة غير قليل جدا .. لتروقيها
بسمة قابلت عامر علي السلم وهو نازل ::انت يا زفت عمالة اكلمك علي الشات بتاعنا مش بترد ليه
عامر :: اطلعي الشقة بتاعتنا .. مش هينفع الكلام هنا
بسمة طلعت الشقة وبعد شوية عامر حصلها علي فوق
بسمة :: في ايه بقي مش بترد علي رسايلي ليه علي الشات .. وكمان الرسايل اللي ببعتهالك علي الواتس مش بتوصلك ليه
عامر :: بابا قفشني وانا بكلمك فيديو وكان منظري خرا وانا مطلع زبي
بسمة :: لطمت يا نهار اسود ... عمي وليد شافك ... يالهوي يا عامر .. دلوقت عمو اكيد هيقول ل بابا
عامر :: بابا ميعرفش اصلا انا كنت بكلم مين .. اوعي يا بسمة تكوني بعتي رسايل لحسن هو اخد مني اللاب في ساعتها
بسمة :: يانهار طين وبعدين يا زفت انت .. طب الصور اللي بعتهالك في الشات لسة موجودة
عامر :: ايوة موجودة وربنا يستر وميشفهمش .. بس اللي مطمني ان بابا مش فاهم في اللاب وانا متأكد انة لغاية دلوقت مشفش حاجة
بسمة :: يا عامر انت لازم تتصرف وتمسح الشات ده قبل ما عمو يشوف الصور .. وانا معرفتنيش ليه علي الواتس
عامر :: انا ساعتها مسحت رقمك من الفون ومسحت الواتس علشان قولت اكيد هيجي ياخد الفون ويقلب فيه
بسمة :: انت دلوقت تطلع وتشوف اللاب عمو شايلة فين وتمسح كل اللي فيه
عامر :: دلوقت مش هينفع .. بكره لما يروح المستشفي انا هدور في الاوضة وهعمل كدة
بسمة :: انا مش عارفة انت كنت مستني ايه ..كان لازم تعمل كدة اصلا
وبعدين انا كنت كل شوية انبه عليك تمسح الصور والمحادثة اللي بينا علشان كنت خايفة ان ده يحصل ربنا يستر بقي
عامر :: قرب منها وضمها لصدره وقالها علي فكرة انتي وحشتيني اوي
بسمة :: انت ياعم في ايه ولا في ايه
عامر :: يعني انا موحشتكيش ؟
بسمة :: انا هنزل قبل ما ماما تلاحظ اني مش موجودة
عامر :: يابت بقولك وحشاني .. تعالي بس
وراح ذانقها في الحيطة ولذق فيها وبقي عمال يبوس فيها في شفايفها وتحت رقبتها وايده علي بزازها عمال يفعص فيهم
بسمة :: امممم اوعا بقي يا عامر مش هينفع دلوقت خالص
عامر :: طيب علشان خاطر مصي زبي بس انا علي اخري
عامر طلع زبه من بنطلون الترنج ونسمة قالت له انا عارف انة مش هتسبني غير لو جبتهم
نزلت علي ركبها ومسكت زب عمار وفضلت تمص فيه وتلحس في بيضانة اكتر من ربع ساعة لغاية ما عامر جابهم في بوقها .. ونسمة بلعت لبنة ونضفت زبه. وبعدين نزلت .. وعامر نزل لصحابة
الجزء الخامس عشر
.....................
يوم الحفلة الساعة 2 بعد الضهر ولاء كلمتني واكدت عليا ميعاد الحفلة وعنوان الشقة بتاعتها وقولتلها اني فاكر طبعا واكيد هحضرها
كنت خلاص قربت امشي واروح من المستشفي فاضل كشف واحد وبعدين همشي
خلصت الكشف واخدت الممرضة شربات معايا ومشينا
روحت البيت وقبل ما اطلع شقتي اتصلت بحنان علشان اشوفها فاضية ولا لا واطلع ارزعها زب .. لكنها قالتلي ان عندها غسيل بالكوم ومش هينفع النهاردة خالص
عديت علي بابا وكانت امل وبنتها بسمة عند بابا
وطبعا الصورة اللي في دماغي عنهم اتغيرت 180درجة. بقيت بشوف امل مرات اخويا بنظرة غير اللي كنت بشوفها بيها قبل كدة.. ورغبتي في اني انام معاها بقت موجودة
اه هي مش زي حنان لا في الشكل ولا في السن ولا حتي في اهتمامها بمظهرها
لانها من اصل فلاحي بس امل كان جسمها مربرب كدة وطيزها وبزازها كبار وكانت علي طول بتلبس عبايات سودة واوقات كانت بتنزل بأسدال .. قماشة الأسدال او العبايات ديما بتبرز تفاصيل جسمها المربرب
سلمت عليها عادي وسلمت علي بسمة وحسيت ان بسمة خايفة مني .. جالي احساس ان عامر قالها .. وده الطبيعي انة يقولها .. تعمدت اني اهزر مع بسمة هزاري اللي متعود اهزرة معاها علشان اوصل ليها اني معرفتش حاجة
سألت امل.. عامر ومحسن منزلوش ؟
امل :: محسن فوق وعامر كان لسة هنا وخرج مع اصاحبة
قعدت شوية وعيني مش نازلة من علي طيز وبزاز امل .. ومعرفش ليه كنت متعمد اني اخليها تاخد بالها من نظراتي اللي بتاكل جسمها
امل :: اروح اعملك لقمة تاكلها
انا :: ماشي .. هما الاولاد اتغدو
ماما :: ايوة يابني انا حطتلهم الغدا واتغدو
اتغديت وشربت الشاي وطلعت الشقة
دخلت اوضتي قلعت هدومي واخدت الترنج من الشماعة . وطلعت علي السرير علشان انام.. لفت نظري بنطلون واقع علي الأرض ودرفة الدولاب مواربه وخارج منها من تحت قميص
عرفت علي طول ان عامر دخل اوضتي ودور علي اللاب
قومت جبت اللاب من الدولاب وفتحتة ودورت علي الفولادرات
لقيته مسح كل الفولادرات وحذف برنامج الشات
رجعت اللاب مكانة .. ورجعت عالسرير ونمت
صحيت الساعة 7 قومت اخدت دش نديت علي عامر .. قولت له اعملي كوباية قهوة علي ما البس هدومي
لبست هدومي وخرجت ..كان عامر عاملي القهوة ... قعدت اتكلمت معاه شوية
وطلبت منة انة يوعدني ان يقطع علاقتة بالبنت بتاعة الفيس واني شايفة راجل وهتعامل معاه علي الاساس ده وقولت له خد اللاب من دولابي هتلقيه في الدرفة اللي في النص
عامر طبعا افتكر اني معرفتش اي حاجة بدليل اني رجعت له اللاب وفاكر ان حوار البت بتاع الفيس دخل عليا
وعدني وحلف 100 يمين انة مش هيكلمها تاني .. وانا قولتله اني انا كمان مش هدور وراه واني هعتمد علي وعده ليا
شربت القهوة ونزلت وانا علي السلم اتصل بيا صاحبي الدكتور فودة وهو زعلان جدا ان الشيكولاتة اللي اخدها مني مش عارف هو حطهم فين وفضل يترجاني ادور علي واحدة بس علشان عايز يقضي ليلة حمره مع مراتة
قولت له خلاص بصراحة انا كنت شايل قطعة ل واحد حبيبي بس متغلاش عليك
انت فين دلوقت اعدي عليك وانا ماشي اديهالك
بسمة :: يا عامر انت لازم تتصرف وتمسح الشات ده قبل ما عمو يشوف الصور .. وانا معرفتنيش ليه علي الواتس
عامر :: انا ساعتها مسحت رقمك من الفون ومسحت الواتس علشان قولت اكيد هيجي ياخد الفون ويقلب فيه
بسمة :: انت دلوقت تطلع وتشوف اللاب عمو شايلة فين وتمسح كل اللي فيه
عامر :: دلوقت مش هينفع .. بكره لما يروح المستشفي انا هدور في الاوضة وهعمل كدة
بسمة :: انا مش عارفة انت كنت مستني ايه ..كان لازم تعمل كدة اصلا
وبعدين انا كنت كل شوية انبه عليك تمسح الصور والمحادثة اللي بينا علشان كنت خايفة ان ده يحصل ربنا يستر بقي
عامر :: قرب منها وضمها لصدره وقالها علي فكرة انتي وحشتيني اوي
بسمة :: انت ياعم في ايه ولا في ايه
عامر :: يعني انا موحشتكيش ؟
بسمة :: انا هنزل قبل ما ماما تلاحظ اني مش موجودة
عامر :: يابت بقولك وحشاني .. تعالي بس
وراح ذانقها في الحيطة ولذق فيها وبقي عمال يبوس فيها في شفايفها وتحت رقبتها وايده علي بزازها عمال يفعص فيهم
بسمة :: امممم اوعا بقي يا عامر مش هينفع دلوقت خالص
عامر :: طيب علشان خاطر مصي زبي بس انا علي اخري
عامر طلع زبه من بنطلون الترنج ونسمة قالت له انا عارف انة مش هتسبني غير لو جبتهم
نزلت علي ركبها ومسكت زب عمار وفضلت تمص فيه وتلحس في بيضانة اكتر من ربع ساعة لغاية ما عامر جابهم في بوقها .. ونسمة بلعت لبنة ونضفت زبه. وبعدين نزلت .. وعامر نزل لصحابة
الجزء الخامس عشر
.....................
يوم الحفلة الساعة 2 بعد الضهر ولاء كلمتني واكدت عليا ميعاد الحفلة وعنوان الشقة بتاعتها وقولتلها اني فاكر طبعا واكيد هحضرها
كنت خلاص قربت امشي واروح من المستشفي فاضل كشف واحد وبعدين همشي
خلصت الكشف واخدت الممرضة شربات معايا ومشينا
روحت البيت وقبل ما اطلع شقتي اتصلت بحنان علشان اشوفها فاضية ولا لا واطلع ارزعها زب .. لكنها قالتلي ان عندها غسيل بالكوم ومش هينفع النهاردة خالص
عديت علي بابا وكانت امل وبنتها بسمة عند بابا
وطبعا الصورة اللي في دماغي عنهم اتغيرت 180درجة. بقيت بشوف امل مرات اخويا بنظرة غير اللي كنت بشوفها بيها قبل كدة.. ورغبتي في اني انام معاها بقت موجودة
اه هي مش زي حنان لا في الشكل ولا في السن ولا حتي في اهتمامها بمظهرها
لانها من اصل فلاحي بس امل كان جسمها مربرب كدة وطيزها وبزازها كبار وكانت علي طول بتلبس عبايات سودة واوقات كانت بتنزل بأسدال .. قماشة الأسدال او العبايات ديما بتبرز تفاصيل جسمها المربرب
سلمت عليها عادي وسلمت علي بسمة وحسيت ان بسمة خايفة مني .. جالي احساس ان عامر قالها .. وده الطبيعي انة يقولها .. تعمدت اني اهزر مع بسمة هزاري اللي متعود اهزرة معاها علشان اوصل ليها اني معرفتش حاجة
سألت امل.. عامر ومحسن منزلوش ؟
امل :: محسن فوق وعامر كان لسة هنا وخرج مع اصاحبة
قعدت شوية وعيني مش نازلة من علي طيز وبزاز امل .. ومعرفش ليه كنت متعمد اني اخليها تاخد بالها من نظراتي اللي بتاكل جسمها
امل :: اروح اعملك لقمة تاكلها
انا :: ماشي .. هما الاولاد اتغدو
ماما :: ايوة يابني انا حطتلهم الغدا واتغدو
اتغديت وشربت الشاي وطلعت الشقة
دخلت اوضتي قلعت هدومي واخدت الترنج من الشماعة . وطلعت علي السرير علشان انام.. لفت نظري بنطلون واقع علي الأرض ودرفة الدولاب مواربه وخارج منها من تحت قميص
عرفت علي طول ان عامر دخل اوضتي ودور علي اللاب
قومت جبت اللاب من الدولاب وفتحتة ودورت علي الفولادرات
لقيته مسح كل الفولادرات وحذف برنامج الشات
رجعت اللاب مكانة .. ورجعت عالسرير ونمت
صحيت الساعة 7 قومت اخدت دش نديت علي عامر .. قولت له اعملي كوباية قهوة علي ما البس هدومي
لبست هدومي وخرجت ..كان عامر عاملي القهوة ... قعدت اتكلمت معاه شوية
وطلبت منة انة يوعدني ان يقطع علاقتة بالبنت بتاعة الفيس واني شايفة راجل وهتعامل معاه علي الاساس ده وقولت له خد اللاب من دولابي هتلقيه في الدرفة اللي في النص
عامر طبعا افتكر اني معرفتش اي حاجة بدليل اني رجعت له اللاب وفاكر ان حوار البت بتاع الفيس دخل عليا
وعدني وحلف 100 يمين انة مش هيكلمها تاني .. وانا قولتله اني انا كمان مش هدور وراه واني هعتمد علي وعده ليا
شربت القهوة ونزلت وانا علي السلم اتصل بيا صاحبي الدكتور فودة وهو زعلان جدا ان الشيكولاتة اللي اخدها مني مش عارف هو حطهم فين وفضل يترجاني ادور علي واحدة بس علشان عايز يقضي ليلة حمره مع مراتة
قولت له خلاص بصراحة انا كنت شايل قطعة ل واحد حبيبي بس متغلاش عليك
انت فين دلوقت اعدي عليك وانا ماشي اديهالك