לילה טוב
לא זנב ולא נעליים.
כרגע ציון עוצמת המגמה גבולי.
יפורסם סופית לקראת 2400.
לא זנב ולא נעליים.
כרגע ציון עוצמת המגמה גבולי.
יפורסם סופית לקראת 2400.
לילה טוב חברים.
הקונים עדיין ממתינים.
ציון עוצמת המגמה על 5.
לילה טוב
הקונים עדיין ממתינים.
ציון עוצמת המגמה על 5.
לילה טוב
שלום חברים
אנחנו בסוף חודש יוני וזה הזמן לבחון את ציוני הכניסה והיציאה, לונג / שורט האופטימליים (תהליך שאני עושה מידי חצי שנה).
ניצלתי את סוף השבוע הארוך לצורך כך. החלטתי לשתף אתכם בתוצאות.
אופן הבדיקה :
עשיתי 30 הרצות שונות :
שנתיים מתגלגלות (2017-2018, 2018-2019 וכו הלאה) סהכ 9 ריצות
שלוש שנים מתגלגלות (2017-2019, 2018-2020 וכו הלאה) סהכ 8 ריצות
ארבע שנים מתגלגלות (2017-2020, 2018-2021 וכו הלאה) סהכ 7 ריצות
חמש שנים מתגלגלות (2017-2021, 2018-2022 וכו הלאה) סהכ 6 ריצות.
הצרוף 6/3 ללונג ו 2/3 לשורט הופיע בכל ההרצות בין 10 המקמות הראשונים, בכל ההרצות הוא נתן תוצאה טובה משמעותית בהשווא ל Buy & Hold הן בתשואה והן ב Draw Down.
בכל חלונות הזמן של השנים האחרונות הצרוף הזה היה בין המובילים (חשוב מאד לתת דגש לתקופת הזמן האחרונה).
לצורך השוואה הרצתי את הצרוף הישן 5/4 2/3 על 5, 4, 3, 2 השנים האחרונות, בכל ההרצות הצרוף החדש היה עדיף ממנו (אם כי ההבדלים אינם משמעותיים)
לסיכום, מהיום הציונים על פיהם האסטרטגיה עובדת הם :
לונג : 6/3
שורט : 2/3
מצורף התוצאות של כל ההרצות שתארתי.
אנחנו בסוף חודש יוני וזה הזמן לבחון את ציוני הכניסה והיציאה, לונג / שורט האופטימליים (תהליך שאני עושה מידי חצי שנה).
ניצלתי את סוף השבוע הארוך לצורך כך. החלטתי לשתף אתכם בתוצאות.
אופן הבדיקה :
עשיתי 30 הרצות שונות :
שנתיים מתגלגלות (2017-2018, 2018-2019 וכו הלאה) סהכ 9 ריצות
שלוש שנים מתגלגלות (2017-2019, 2018-2020 וכו הלאה) סהכ 8 ריצות
ארבע שנים מתגלגלות (2017-2020, 2018-2021 וכו הלאה) סהכ 7 ריצות
חמש שנים מתגלגלות (2017-2021, 2018-2022 וכו הלאה) סהכ 6 ריצות.
הצרוף 6/3 ללונג ו 2/3 לשורט הופיע בכל ההרצות בין 10 המקמות הראשונים, בכל ההרצות הוא נתן תוצאה טובה משמעותית בהשווא ל Buy & Hold הן בתשואה והן ב Draw Down.
בכל חלונות הזמן של השנים האחרונות הצרוף הזה היה בין המובילים (חשוב מאד לתת דגש לתקופת הזמן האחרונה).
לצורך השוואה הרצתי את הצרוף הישן 5/4 2/3 על 5, 4, 3, 2 השנים האחרונות, בכל ההרצות הצרוף החדש היה עדיף ממנו (אם כי ההבדלים אינם משמעותיים)
לסיכום, מהיום הציונים על פיהם האסטרטגיה עובדת הם :
לונג : 6/3
שורט : 2/3
מצורף התוצאות של כל ההרצות שתארתי.
👍1
כמו שהבטחתי אני מפרט מה הפעולות שאני עושה.
חשוב להבהיר, אני לא יועץ השקעות, אני מציג את הפעולות שאני עושה כהדרכה ולא כיעוץ או המלצה, מי שמחליט ליישם את הפעולות האלו עושה זאת על דעתו בלבד. למותר לציין שיש לי עניין אישי בפעולות האלו.
נכון להיום הציון 5, ואני פתוח ב 50%
אם הציון עולה ל 6 ומעלה – אני משלים ל 100%
אם הציון יורד ל 3 ומטה – אני סוגר את הפוזיציה.
חשוב להבהיר, אני לא יועץ השקעות, אני מציג את הפעולות שאני עושה כהדרכה ולא כיעוץ או המלצה, מי שמחליט ליישם את הפעולות האלו עושה זאת על דעתו בלבד. למותר לציין שיש לי עניין אישי בפעולות האלו.
נכון להיום הציון 5, ואני פתוח ב 50%
אם הציון עולה ל 6 ומעלה – אני משלים ל 100%
אם הציון יורד ל 3 ומטה – אני סוגר את הפוזיציה.
בנוסף השקעתי קצת מחשבה לגבי האילוץ שבסמוך לסיום המסחר לא ניתן לקבוע ציון סופי מה שמאלץ לבצע את הפעולות בשעות שאחרי המסחר או ביום למחרת.
יש לי תובנות מעניינות, אפרסם אותן מחר.
יש לי תובנות מעניינות, אפרסם אותן מחר.
כפי שכתבתי אתמול, השקעתי קצת מחשבה לגבי האילוץ שבסמוך לסיום המסחר לא ניתן לקבוע ציון סופי מה שמאלץ לבצע את הפעולות בשעות שאחרי המסחר או ביום למחרת.
מבדיקה שעשיתי, התוצאות הטובות ביותר מתקבלות אם מבצעים את הפעולות בשערי הסגירה ביום קבלת האיתות כלומר סמוך לשעה 23:00. ביצוע הפעולות בשעות שאחרי המסחר או ביום למחרת קבלת האיתות מקטינות את התווצאות (ביצוע ביום שלמחרת מקטין בכ 25% את התוצאות). ביצוע הפעולות ביום שלמחרת עדיין עדיף על Buy & Hold אבל הרבה פחות טוב מביצוע לפי שערי הסגירה.
הבעיה היא שלעיתים לא ניתן לקבוע את הציון סופית אלא רק בסביבות שעה 24:00 ולפעמים גם מאוחר יותר. טכנית, ניתן להעביר את ההוראות בשעות האלו אבל לא בטוח שהמחירים יהיו מחירי הסגירה.
התלבטתי עם עצמי מה דרך הפעולה הנכונה והגעתי למסקנה שעדיף לבצע את הפעולה בשערי הסגירה בתנאים הבאים :
אם בשעה 22:50 הציון ברור, אין בעיה, מבצעים את הפעולה במלואה.
אם בשעה 22:50 הציון לא ברור (מתנדנד), אני מבצע את הפעולה ב 50% היקף במחירי הסגירה. למחרת, בהתאם לציון הסופי, אני מתקן, משלים ל 100% או מבטל את הפעולה.
דוגמא :
אם אנחנו בפוזיציה ובשעה 22:50 הציון מתנדנד בין 3 ל 4 (כלומר בין סגירת הפוזיציה או לא) אני סוגר חצי פוזיציה וביום למחרת מתקן (סוגר לגמרי או קונה חזרה) לפי הציון בפועל.
אם אנחנו לא בפוזיציה ובשעה 22:50 הציון מתנדנד בין 5 ל 6 (כלומר בין פתיחת פוזיציה או לא) אני פותח 50% פוזיציה וביום למחרת מתקן לפי הציון בפועל.
זה קצת מסורבל יותר אבל נראה לי שזה הכי קרוב לביצוע הפעולות לפי שערי הסגירה.
מבדיקה שעשיתי, התוצאות הטובות ביותר מתקבלות אם מבצעים את הפעולות בשערי הסגירה ביום קבלת האיתות כלומר סמוך לשעה 23:00. ביצוע הפעולות בשעות שאחרי המסחר או ביום למחרת קבלת האיתות מקטינות את התווצאות (ביצוע ביום שלמחרת מקטין בכ 25% את התוצאות). ביצוע הפעולות ביום שלמחרת עדיין עדיף על Buy & Hold אבל הרבה פחות טוב מביצוע לפי שערי הסגירה.
הבעיה היא שלעיתים לא ניתן לקבוע את הציון סופית אלא רק בסביבות שעה 24:00 ולפעמים גם מאוחר יותר. טכנית, ניתן להעביר את ההוראות בשעות האלו אבל לא בטוח שהמחירים יהיו מחירי הסגירה.
התלבטתי עם עצמי מה דרך הפעולה הנכונה והגעתי למסקנה שעדיף לבצע את הפעולה בשערי הסגירה בתנאים הבאים :
אם בשעה 22:50 הציון ברור, אין בעיה, מבצעים את הפעולה במלואה.
אם בשעה 22:50 הציון לא ברור (מתנדנד), אני מבצע את הפעולה ב 50% היקף במחירי הסגירה. למחרת, בהתאם לציון הסופי, אני מתקן, משלים ל 100% או מבטל את הפעולה.
דוגמא :
אם אנחנו בפוזיציה ובשעה 22:50 הציון מתנדנד בין 3 ל 4 (כלומר בין סגירת הפוזיציה או לא) אני סוגר חצי פוזיציה וביום למחרת מתקן (סוגר לגמרי או קונה חזרה) לפי הציון בפועל.
אם אנחנו לא בפוזיציה ובשעה 22:50 הציון מתנדנד בין 5 ל 6 (כלומר בין פתיחת פוזיציה או לא) אני פותח 50% פוזיציה וביום למחרת מתקן לפי הציון בפועל.
זה קצת מסורבל יותר אבל נראה לי שזה הכי קרוב לביצוע הפעולות לפי שערי הסגירה.
ערב טוב חברים
כרגע הציון עומד על 5,
נכון לעכשיו אין שינוי במצב האחזקות.
נעדכן סופית לקראת 23:00
כרגע הציון עומד על 5,
נכון לעכשיו אין שינוי במצב האחזקות.
נעדכן סופית לקראת 23:00
הציון עומד כרגע על 5 ולא נראה שהוא ישתנה ל 6 (אולי לא 4).
אין שינוי באחזקות.
לילה טוב
אין שינוי באחזקות.
לילה טוב