🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍
Voice message
වැඩ කරන එව්න් පොඩි පිරිසක් ඔනි උබලගේ මේ වැරදි මට බලන්න ඔනි නැ..
එවපන් කියද්දී ඒක එවලා තිබ්බේ 20ක් 30ක් ...
මෙහෙමයි බන් .. මට වැඩක් නැ වැඩක් නොකරන එව්න් මේකේ ඉදලා. මතක තියාගනින් එලවන එක එලවනවා..
උබල මෙච්ච්ර කල් දැක්කේ ඇඩ් වෙන්න එන්න අනේ ගාපු ගෲප් නේ .. අද ඉදන් බලාගනින් වැඩ නොකර එලවන ගෲප් එකක් ❤️
එවපන් කියද්දී ඒක එවලා තිබ්බේ 20ක් 30ක් ...
මෙහෙමයි බන් .. මට වැඩක් නැ වැඩක් නොකරන එව්න් මේකේ ඉදලා. මතක තියාගනින් එලවන එක එලවනවා..
උබල මෙච්ච්ර කල් දැක්කේ ඇඩ් වෙන්න එන්න අනේ ගාපු ගෲප් නේ .. අද ඉදන් බලාගනින් වැඩ නොකර එලවන ගෲප් එකක් ❤️
❤44❤🔥3
🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍 pinned «☠ 2027 AL වෙනුවෙන් ගන්න පලවෙනි VOICE CHAT එක අද ගන්නවා... ⭕️ගිය අවුරුද්දේ Voice chat 41ක් අපි දැම්මා.. ⭕️ මේ සැරේ ඊටත් වඩා දාන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා... ❌ මොනවද අද කතා කරන්නේ 👇 🔥 උබලාට මෙච්ච්ර කල් කෙලඋනා නම් කෙලවෙන්න හේතු 🔥2nd එකක් 3rd එකක් කරනවද කියලා…»
Voice chat No.01
🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍
පැයයි විනාඩි 10ක වොයිස් චැට් එකක්..
Record එක හම්බුනේ විනාඩි 25යි ..
කරන්න දෙයක් නැ.. 🤍😉
වැදගත්ම දේවල් ටිකක් කිය උනා අව්ලක් නැ.. අපි ඉස්සරහට සුපිරි ගේමක් ගහමු...🤍
Record එක හම්බුනේ විනාඩි 25යි ..
කරන්න දෙයක් නැ.. 🤍😉
වැදගත්ම දේවල් ටිකක් කිය උනා අව්ලක් නැ.. අපි ඉස්සරහට සුපිරි ගේමක් ගහමු...🤍
❤78🔥1
උබලගේ බැජ් එක හොද බැජ් එකක් වෙයි කියල හිතෙනවා...🤍
අනිත් එව්න් ගැන හිතන කට්ටියට උදව් කරගෙන ඉස්සරහට එව්න් ටිකක් මට ඔනී ...🤍
අනිත් එව්න් ගැන හිතන කට්ටියට උදව් කරගෙන ඉස්සරහට එව්න් ටිකක් මට ඔනී ...
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤117🔥2👌2
🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍
🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍 – Voice chat No.01
මේකේ ඉතුරු ටිකට අදාලව ආයෙත් මම Voice සෙට් එකක් දාන්නම්...
Telegrm අව්ලක් හින්දා ඉතුරු පැය බාගේ record වෙලා නැ.. 😐
Telegrm අව්ලක් හින්දා ඉතුරු පැය බාගේ record වෙලා නැ.. 😐
❤67
හරිම පොඩි වැඩක්..................
මොකක්ද ☹️
voice එකෙන් කියනවා අහපන් 😅👇
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤33
හරි නේ පිලිවෙලට වැඩ කරන්න පටන් ගනින් ❤
තව වැඩ ටිකක් තියෙනවා කියන්නම් ❤😁
කැමති නම් කරලා ඉවර වෙලා ....
@ghosty999 මේකට 4to එකක් ගහලා එවලා තියන්න
Target no.01 කරේ නැත්තං කරපිය... .
තව වැඩ ටිකක් තියෙනවා කියන්නම් ❤😁
කැමති නම් කරලා ඉවර වෙලා ....
@ghosty999 මේකට 4to එකක් ගහලා එවලා තියන්න
Target no.01 කරේ නැත්තං කරපිය... .
❤82🔥3👏2👌1
🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍 pinned «✅ Target no.02 හරිම පොඩි වැඩක්.................. මොකක්ද ☹️ voice එකෙන් කියනවා අහපන් 😅👇»
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
අලුත් මාසයක් ....🍃🤍
ලබන අවුරුද්දේ මේ වෙද්දී උබ කන කට්ට ඉවරයක් වෙලා තියෙයි... ඒ ඉවර වෙද්දි තමන්ගේ හිතට දැනෙන්න ඔනී මම මේක සුපිරියට කරා කියලා.. ඒකට මේ මාසේ වැඩ පටන් ගනින්.. මේ මොහොතේ ඉදන්
🔥සතුටුම දේ.. කියන විදියට වැඩ කරන එව්න් ටිකක් හැදෙනවා
100+ Target 2ම complete කරලා එව්වා..
🍃 මම දන්න දෙයක් තියෙනවා...
මිනිස්සුන්ට දැනෙන්න දෙයක් කියලා දුන්නම උන් ඒක තේරුම් ගන්නවා.. අරන් උන් යන පාර වෙනස් කරනවා.. 🔥
මේ පටන් ගත්තු මාසේ අමතක නොවෙන මාසයක් කරගන්න 🍃
වැඩට බැහැපන්..
උබලා හිතනවට වඩා දේවල් උබලට කරන්න පුලුවන්......
@GA2k27
ලබන අවුරුද්දේ මේ වෙද්දී උබ කන කට්ට ඉවරයක් වෙලා තියෙයි... ඒ ඉවර වෙද්දි තමන්ගේ හිතට දැනෙන්න ඔනී මම මේක සුපිරියට කරා කියලා.. ඒකට මේ මාසේ වැඩ පටන් ගනින්.. මේ මොහොතේ ඉදන්
🔥සතුටුම දේ.. කියන විදියට වැඩ කරන එව්න් ටිකක් හැදෙනවා
100+ Target 2ම complete කරලා එව්වා..
🍃 මම දන්න දෙයක් තියෙනවා...
මිනිස්සුන්ට දැනෙන්න දෙයක් කියලා දුන්නම උන් ඒක තේරුම් ගන්නවා.. අරන් උන් යන පාර වෙනස් කරනවා.. 🔥
මේ පටන් ගත්තු මාසේ අමතක නොවෙන මාසයක් කරගන්න 🍃
වැඩට බැහැපන්..
උබලා හිතනවට වඩා දේවල් උබලට කරන්න පුලුවන්......
@GA2k27
❤66🔥6❤🔥3
ගොඩක් උන් නොකරන හැබැයි කරොත් ගොඩ යන Target එකක්...
බලමු..කොන්ද පණ ඇතුව වැඩ කරන එව්න් කීයක් ඉදීද කියලා...
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🥰63❤12🔥7❤🔥1
මේක අනිවාරෙන් අහපන්...
📈උබලට ඉස්සරහට එන ප්රශ්න වලට විසදුම්
📈අලුත් ශයි එකක් කියන්නේ ආයේ මුල ඉදන් හැමදේම පටන් ගනින්... කලින් ශයි එකේ හදපු ශෝර්ට් නෝට් එකේ ඉදන් ආයේ හදපන්
මේ 3 වෙනි වැඩේ පුලුවන් නම් කරලා පෙන්නපන්.. ( ගොඩ දෙනෙක්ට බැරි වෙයි.. )
වැඩේ කරලා COMPLETED කියලා COMMENT එකක් දාන්නත් පුලුවන් ( @ghosty999 මේකට inbox දාන්නත් පුලුවන් )
@GA2K27
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤68❤🔥6💯1
🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍 pinned «✅ අද උබලට TARGET NO.03 දෙනවා.. ගොඩක් උන් නොකරන හැබැයි කරොත් ගොඩ යන Target එකක්... බලමු..කොන්ද පණ ඇතුව වැඩ කරන එව්න් කීයක් ඉදීද කියලා...»
🕸2K27_GHOST ACADEMY 2.0 ☠🤍
Voice message
වැඩක් කරන්න ඔනීකම තියෙන 100ක් හිටියා නම් හොදටම ඇති....❤🍃🔥
❤57❤🔥2
මාස 10කට ප්ලැන් එකක් ගහමුද...🔥🍃
මම දන්නවා ඕක කියපු ගමන් අපෝ ඕවා ගැහුවට වෙන් නැ නේ කියලා කියවෙනවානේ උබලට... .
මේ වතාවේ එහෙම මගුල් නොකියා පිලිවෙලට වැඩේ කරමු...
තම තමන්ට සෙට් වෙන විදියකට මේක වෙනස් කරගන්න පුලුවන්..
මම උබලත් එක්ක එක්සෑම් ලීවා නම් මම කරන විදිය උබලට කියන්නම්... අවසාන වෙනකන් සිලබස් අල්ල අල්ල දගලන් නැතුව ක්ලාස් වැඩත් එක්කම මේක ගොඩ දාගන්න පුලුවන්..
ලොකු ප්ලෑන් ගැහුවට ඒවා වෙන් නැත්තේ උබලට ඩිසිප්ලීන් කියන දේ ගෑවිලා වත් නැති හින්දා .. ඒ වගේම උබලා දන්නේ නෑ ලොකු ප්ලෑන් එකක් ගැහුවම ඒක අනුව වැඩේ කරගෙන යන්න..
මම මේ සැරේ
මූලිකව Sessions 3කට වගේ කඩලා...😉 ඒ කියන්නේ මාස 10ක වැඩ ගානට කොටස් 3කට බෙදලා.. එකින් එක එකින් එක ගොඩ දාන විදිය කියලා දෙනවා..
නිකමට හිතපන්.. මේ december Results එද්දී... අපි දැන් 0 හිටියත් ෆුල් පේපර් එකේ ලකුනු 50කට 60කට ලියාගන්න පුලුවන් තත්වෙකට ආවොත්.... මාස 3ක් 4ක් ඇතුලත...😉
එන රිසාල්ට් එක මොක උනත් පට්ට ගැම්මකින් එතනින් එහාට වැඩ කරන්න පුලුවන්...
ඒත් ගොඩක් උන් මේ මාස ගාන පට්ට ආතල් එකක් අරන් ආයේ එක්සෑම් මතක් වෙන්නෙ Results ආවම..
කෙල වෙන්න ඔනී තමා ඕකුන්ට 💔 ...උබලා පොඩි බබලා නෙවේ... මේකේ බරපතලකමක් තේරෙන්න ඔනී.
පිලිවෙලට ප්ලැන් එකක් ගහන විදිය කියලා දෙන්නම්...🍃🔥
ඒ වගේම ඒ ටික maintain කරගෙන යන විදියත් එක්කම..🍃🔥
ඔලුවෙන් වැඩේට බහිමු.. ඔහෙ එහෙන් මෙහෙන් කරන් නැතුව..
@gA2k27
මම දන්නවා ඕක කියපු ගමන් අපෝ ඕවා ගැහුවට වෙන් නැ නේ කියලා කියවෙනවානේ උබලට... .
මේ වතාවේ එහෙම මගුල් නොකියා පිලිවෙලට වැඩේ කරමු...
තම තමන්ට සෙට් වෙන විදියකට මේක වෙනස් කරගන්න පුලුවන්..
මම උබලත් එක්ක එක්සෑම් ලීවා නම් මම කරන විදිය උබලට කියන්නම්... අවසාන වෙනකන් සිලබස් අල්ල අල්ල දගලන් නැතුව ක්ලාස් වැඩත් එක්කම මේක ගොඩ දාගන්න පුලුවන්..
ලොකු ප්ලෑන් ගැහුවට ඒවා වෙන් නැත්තේ උබලට ඩිසිප්ලීන් කියන දේ ගෑවිලා වත් නැති හින්දා .. ඒ වගේම උබලා දන්නේ නෑ ලොකු ප්ලෑන් එකක් ගැහුවම ඒක අනුව වැඩේ කරගෙන යන්න..
මම මේ සැරේ
මූලිකව Sessions 3කට වගේ කඩලා...😉 ඒ කියන්නේ මාස 10ක වැඩ ගානට කොටස් 3කට බෙදලා.. එකින් එක එකින් එක ගොඩ දාන විදිය කියලා දෙනවා..
නිකමට හිතපන්.. මේ december Results එද්දී... අපි දැන් 0 හිටියත් ෆුල් පේපර් එකේ ලකුනු 50කට 60කට ලියාගන්න පුලුවන් තත්වෙකට ආවොත්.... මාස 3ක් 4ක් ඇතුලත...😉
එන රිසාල්ට් එක මොක උනත් පට්ට ගැම්මකින් එතනින් එහාට වැඩ කරන්න පුලුවන්...
ඒත් ගොඩක් උන් මේ මාස ගාන පට්ට ආතල් එකක් අරන් ආයේ එක්සෑම් මතක් වෙන්නෙ Results ආවම..
කෙල වෙන්න ඔනී තමා ඕකුන්ට 💔 ...උබලා පොඩි බබලා නෙවේ... මේකේ බරපතලකමක් තේරෙන්න ඔනී.
පිලිවෙලට ප්ලැන් එකක් ගහන විදිය කියලා දෙන්නම්...🍃🔥
ඒ වගේම ඒ ටික maintain කරගෙන යන විදියත් එක්කම..🍃🔥
ඔලුවෙන් වැඩේට බහිමු.. ඔහෙ එහෙන් මෙහෙන් කරන් නැතුව..
@gA2k27
❤76🔥10🥰1