بعد فترة ستتحول لـ شخص لا يعترض ، لا يغضب بسهولة ، لا يمكن معرفة ما يدور في رأسه ، ستكون شخص غامض جدًا وتدفن أنبل مشاعرك في صدرك ، لتتجنب اي صدام جديد مع الحياة .
👏1
بدل الخنقه دي
أنزل اسئله نوعها اي؟!
أنزل اسئله نوعها اي؟!
Anonymous Poll
33%
دينيه♥
10%
ترفهيه كرتون وديزني وكدا😂♥
57%
شامله♥
من هو النبي الذي قطع رأسه؟!
Anonymous Quiz
37%
يحيى عليه السلام
26%
زكريا عليه السلام
37%
إدريس عليه السلام
🤔1
من اللي قال:
رجعلنا بسيف الخايبه بدل ما ترجعلنا بعريس😂💔
رجعلنا بسيف الخايبه بدل ما ترجعلنا بعريس😂💔
Anonymous Quiz
19%
مولان
56%
جده مولان
25%
والدة مولان
شخصيتك ف البيت اي؟!
Anonymous Poll
39%
المسيطر😎
11%
المضحوك عليه😂
50%
والله يختي انا مليش وجود اصلا🙂
لما بتنزعل من حد بتعمل اي؟!
Anonymous Poll
21%
بعاتبه
29%
بسيبه وامشي
50%
بصراحه بعاتب او مره وبعد كدا بسيبه وامشي
من اولى من بنى السجون ف الاسلام؟!
Anonymous Quiz
46%
عمر بن الخطاب
26%
علي بن ابي طالب
29%
ابو بكر الصديق
ي جماعه إنتو مش فاهمين، انا مش عايزه اتجوز زيكم وأبقى نُسخه منكم وتعدى سنين ونتقابل ونفضل نتكلم عن قد اى الجواز سرق شبابنا،أنا عايزه اتجوز اخاف ازعله، أمرض لو نمنا ليله ضهرنا ف ضهر بعض متخاصمين..
لو متخانقين ميجليش نفس أكل، لو مش قاعد قُصادى ع السُفره ، لو روحت أبات عند ماما يفضل طول الليل يلف ف الشوارع لحد ما النوم يكبس عليه ويروح ينام علطول عشان البيت تُربه لو انا مش فيه ..
عايزه واحد ان تعبت يسيب الشغل ويفضل جنبى يخدمنى بعينه ويديني الدوا ف معاده مش يكلم حد يقعد معايا او يودينى لأمى تشيل همى ..
عايزه واحد محسش انى بتعب عشانه مهما تعبت ، ولا يقعد يعايرنى ويقولى انتى مش حاسه بحاجه أنا بدوق المُر عشانك ، لا انا عايزه واحد المُر ليه سُكر طلامه عشانى ..
عايزه واحد يستغنى عن قاعدة القهاوى عشانى، ما يصدق يروح البيت عشان يشوفنى وميزهقش منى ،عايزه احس ان الحياه ف عنيه انا، وإن روحت ل ربنا قبلهُ ميكملش بعدى من خسرتهُ عليا يموت ورايا ..
انا مش عايزه بعد سنين اجى اقعد معاكم نفس القاعده وأقولكم يارتنى متجوزت ، والجواز ضيع شبابنا وقطم ضهرنا،انا عايزه بعد سنين ميبقاش عندى وقت اجى اقعد معاكم ده لأن وقتى كله لبيتى الى لما فتحته رجعت شباب ودوقت طعم الحياه ، انا مش مستعجله ومش هيفوتنى حاجه حلوه غير لما اتجوز المُناسب مش إللى بحبه❤️.
لو متخانقين ميجليش نفس أكل، لو مش قاعد قُصادى ع السُفره ، لو روحت أبات عند ماما يفضل طول الليل يلف ف الشوارع لحد ما النوم يكبس عليه ويروح ينام علطول عشان البيت تُربه لو انا مش فيه ..
عايزه واحد ان تعبت يسيب الشغل ويفضل جنبى يخدمنى بعينه ويديني الدوا ف معاده مش يكلم حد يقعد معايا او يودينى لأمى تشيل همى ..
عايزه واحد محسش انى بتعب عشانه مهما تعبت ، ولا يقعد يعايرنى ويقولى انتى مش حاسه بحاجه أنا بدوق المُر عشانك ، لا انا عايزه واحد المُر ليه سُكر طلامه عشانى ..
عايزه واحد يستغنى عن قاعدة القهاوى عشانى، ما يصدق يروح البيت عشان يشوفنى وميزهقش منى ،عايزه احس ان الحياه ف عنيه انا، وإن روحت ل ربنا قبلهُ ميكملش بعدى من خسرتهُ عليا يموت ورايا ..
انا مش عايزه بعد سنين اجى اقعد معاكم نفس القاعده وأقولكم يارتنى متجوزت ، والجواز ضيع شبابنا وقطم ضهرنا،انا عايزه بعد سنين ميبقاش عندى وقت اجى اقعد معاكم ده لأن وقتى كله لبيتى الى لما فتحته رجعت شباب ودوقت طعم الحياه ، انا مش مستعجله ومش هيفوتنى حاجه حلوه غير لما اتجوز المُناسب مش إللى بحبه❤️.
❤7