ماذا بعد! 🖤
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
لأ حاسه انو اتعشمت أوووي ومأڤوره خلوها 30 مليون بس.
😁5
لما بنفارق شخص عزيز علينا أو لما بنخسر حاجة مهمة في حياتنا بتلاقي الناس بتقولك:"متشغلش بالك الدنيا مش هتقف على حد والحياة هتمشي"أنا متفهمه جدًا إن الحياة هتمشي،بس هل هتمشي بشكلها الطبيعي؟ معتقدش،وقتها الحياة بتبقى تقيلة على قلوبنا، بتمشي عشان هي لازم تمشي مش عشان إحنا عايزنها تمشي🖤.
👍3
مساء الخير
- طالما ربنا مقصرش معاك في اللى فات يبقى خليك واثق ان اللى جاى هيعدي. ♥️
- طالما ربنا مقصرش معاك في اللى فات يبقى خليك واثق ان اللى جاى هيعدي. ♥️
❤5
وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ♥.
❤1
" حقك هيجيلك بعد يوم بعد شهر بعد سنه والحلو اللي انت عملته هيرجعلك اضعاف مع ناس شبهك وتستاهل طيبتك وجمال روحك ف إياك تزعل طول ما في رب بيجبر الخواطر وبيهون وبيعوض خلي حسن ظنك ف الله كبير .."♥️
❤2
شعور إنك تعبان بس تعبان من اي بالظبط، دا شعور بيتعبك اكتر، اصلا حتة إنك عارف سبب تعبك ووجعك هتقدر تعالج السبب وهيكون سهل بالنسالك إنك تحسن الوضع، لكن انت مش عارف السبب يبقى هتصلح ازاي الوضع وانت مش عارف السبب، ف اتمنى إن ربنا يبعدنا عن الحيره والتعب والوجع دا بجد. 🖤
😢3