@PoetsHouse
Ahmad Shamlou, Sokout
●
سکوت
سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق نهان
و شگفتیهای برزبان نیامده
در این سکوت
حقیقت ما نهفته است
حقیقتِ تو و من ...
🎤#احمد_شاملو
✍#مارگوت_بیکل
🍏🍎🍃
سکوت
سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق نهان
و شگفتیهای برزبان نیامده
در این سکوت
حقیقت ما نهفته است
حقیقتِ تو و من ...
🎤#احمد_شاملو
✍#مارگوت_بیکل
🍏🍎🍃
❤1
ASYR DAM TV
DLKSH
🎼❤️🎼
🎤#بانو_دلکش
🎧#اسیر_دام_توام
افسوس!
ما خوشبخت و آرامیم
افسوس!
ما دلتنگ و خاموشیم
خوشبخت،
زیرا دوست می داریم
دلتنگ، زیرا عشق نفرینیست!
✍🏼#فروغ_فرخزاد
🍏🍎🍃
🎤#بانو_دلکش
🎧#اسیر_دام_توام
افسوس!
ما خوشبخت و آرامیم
افسوس!
ما دلتنگ و خاموشیم
خوشبخت،
زیرا دوست می داریم
دلتنگ، زیرا عشق نفرینیست!
✍🏼#فروغ_فرخزاد
🍏🍎🍃
❤1
●
مهم ارادهی بُردن است !
توی دنیای واقعی که همیشه نمیشود بُرد ،
یک وقت میبَری، یک وقت میبازی ...
✍#هاروکی_موراکامی
🍏🍎🍃
مهم ارادهی بُردن است !
توی دنیای واقعی که همیشه نمیشود بُرد ،
یک وقت میبَری، یک وقت میبازی ...
✍#هاروکی_موراکامی
🍏🍎🍃
👍2👌1
○
ببوس مرا ؛ تا سبز شود
لب هایِ زرد خزان و باده شود
گونه هایِ سرخِ تاکستان
ببوس مرا ؛ تا انتهایِ بهتِ زمان
تا تشعشعِ طلوعِ اولین باور
بوسه هایِ تو ...
سبزینه یِ غرورِ عشق است ؛
در ندامتِ و پریشانیِ
این همه حسرت ...
در بغضِِ سالیانی که
یک بوسه هبوطِ آدم بود و عشق
گناه کبیره یِ ادیان ...
ببوس مرا ؛
تا رگ هایِ آبیِ حیات جاری شود
در تنِ خیسِ باران
و خاک آبستنِ عشق شود ؛
تا رود ها از تشنگی نمیرند
ببوس مرا ؛
لب هایِ خشکیده یِ این دیار
تشنه یِ یک قطره
از باران عشق است .....
#فرح_ فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
ببوس مرا ؛ تا سبز شود
لب هایِ زرد خزان و باده شود
گونه هایِ سرخِ تاکستان
ببوس مرا ؛ تا انتهایِ بهتِ زمان
تا تشعشعِ طلوعِ اولین باور
بوسه هایِ تو ...
سبزینه یِ غرورِ عشق است ؛
در ندامتِ و پریشانیِ
این همه حسرت ...
در بغضِِ سالیانی که
یک بوسه هبوطِ آدم بود و عشق
گناه کبیره یِ ادیان ...
ببوس مرا ؛
تا رگ هایِ آبیِ حیات جاری شود
در تنِ خیسِ باران
و خاک آبستنِ عشق شود ؛
تا رود ها از تشنگی نمیرند
ببوس مرا ؛
لب هایِ خشکیده یِ این دیار
تشنه یِ یک قطره
از باران عشق است .....
#فرح_ فریماااا📕معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1
مرا بسیار ببوس-شارل آزناوور و ادیت پیاف
@InjaZanVojuddarad
🎼❤️🎼
🗣#شارل_آزناوور
مرا ببوس
مرا فراوان ببوس
بگذار همه بدانند عشق هنوز زنده است نفس میکشد
به اغوش بکش مرا
بگذار حس کنم هنوز زنده ام ...
🍏🍎🍃
🗣#شارل_آزناوور
مرا ببوس
مرا فراوان ببوس
بگذار همه بدانند عشق هنوز زنده است نفس میکشد
به اغوش بکش مرا
بگذار حس کنم هنوز زنده ام ...
🍏🍎🍃
❤1
○
مهربان باشیم ...
مهربانی ؛
کلید قفل هایِ بسته یِ
قلب هایِ به خواب رفته است!
دستم را بگیر!
"ما با هم" آفتاب خواهیم شد؛
بر پیله ی تنهاییِ شاپرک هایِ
از یاد رفته...
دستم را بگیر!
تا بالِ پروازِ قناری سبز بماند!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
مهربان باشیم ...
مهربانی ؛
کلید قفل هایِ بسته یِ
قلب هایِ به خواب رفته است!
دستم را بگیر!
"ما با هم" آفتاب خواهیم شد؛
بر پیله ی تنهاییِ شاپرک هایِ
از یاد رفته...
دستم را بگیر!
تا بالِ پروازِ قناری سبز بماند!
#فرح_فریماااا_معمای_عشق
🍏🍎🍃
❤1
حلاج و راز انالحق- بخش چهارم
اعظم مسعودی
📕✨📕
#حلاج_و_راز_انالحق
نویسنده: #عطاالله_تدین
گوینده: #اعظم_مسعودی
بخش /چهارم
کاری از گروه #کتاب_گویا
-----------------------
اگر عشق نبودی، هستی هم
واقعیت نداشتی ...
جاودانگی در عشق است و
ایثار و فنا ...
🍏🍎🍃
#حلاج_و_راز_انالحق
نویسنده: #عطاالله_تدین
گوینده: #اعظم_مسعودی
بخش /چهارم
کاری از گروه #کتاب_گویا
-----------------------
اگر عشق نبودی، هستی هم
واقعیت نداشتی ...
جاودانگی در عشق است و
ایثار و فنا ...
🍏🍎🍃
○
آه ای عزیزترین!
وقتی تو هستی،
همه چیز هست...
همه چیز...
از ماسهها تا زمان،
از درخت تا باران...
تا تو هستی،
همه چیز هست تا من باشم...!!!
✍#پابلو_نرودا
🍏🍎🍃
آه ای عزیزترین!
وقتی تو هستی،
همه چیز هست...
همه چیز...
از ماسهها تا زمان،
از درخت تا باران...
تا تو هستی،
همه چیز هست تا من باشم...!!!
✍#پابلو_نرودا
🍏🍎🍃
❤1
گریز
Ebi
🎼❤️🎼
عشقت آموخت به من رمز پریشانی را
چون نسیم از غم تو بی سر و سامانی را
بوی پیراهنی ای باد بیاور ، ور نه
غم یوسف بکشد ، عاشق کنعانی را
✍#حسین_منزوی
🍏🍎🍃
عشقت آموخت به من رمز پریشانی را
چون نسیم از غم تو بی سر و سامانی را
بوی پیراهنی ای باد بیاور ، ور نه
غم یوسف بکشد ، عاشق کنعانی را
✍#حسین_منزوی
🍏🍎🍃
❤1
○
چایمان در استکان،
کودکیمان در کوچهها،
شادیهامان در سینه،
کسانی که دوستشان میداریم
در دوردستها
و خندههامان در عکسها
حبس ابد خوردیم بیگناه
در قلبهایی که قانونشان را نمیدانستیم
پنهان اگر نیز نکنیم
لبخندهایمان دیگر پیدا نیست
و آشکار نیز اگر نکنیم
تنهاییهامان
در شلوغیها گم شدند
در نهایت اینچنین نیز شد:
تاریکتر از شب بود
رویاهای مان...
✍#دنیز_ییلماز یاکوت
🍏🍎🍃
چایمان در استکان،
کودکیمان در کوچهها،
شادیهامان در سینه،
کسانی که دوستشان میداریم
در دوردستها
و خندههامان در عکسها
حبس ابد خوردیم بیگناه
در قلبهایی که قانونشان را نمیدانستیم
پنهان اگر نیز نکنیم
لبخندهایمان دیگر پیدا نیست
و آشکار نیز اگر نکنیم
تنهاییهامان
در شلوغیها گم شدند
در نهایت اینچنین نیز شد:
تاریکتر از شب بود
رویاهای مان...
✍#دنیز_ییلماز یاکوت
🍏🍎🍃
👌1