باشگاه کوهنوردی کاوه بروجرد
31 files
1.44K links
Download Telegram
Forwarded from "گروه کوهنوردی همپا" (Ali Reza Fotros)
همنورد گرامی باشگاه کاوه بروجرد
جناب آقای مسعود جهانی

صعود پر افتخار شما را به قله اراگاتس ارمنستان،
صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

با امید به موفقیت‌های روز افزون برای شما و باشگاه کاوه، سربلند و پاینده باشید.

گروه کوهنوردی همپا
@hampagroup1401
#گزارش_برنامه صعود به قله سه کوزان

سه شنبه ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳، صعود مشترک یک تیم ۳۱ نفره از باشگاه کاوه بروجرد و گروه کوهنوردی قلعه رستم گتوند خوزستان به قله #سه_کوزان

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته بامداد سه شنبه تیمی ۴ نفره از باشگاه کاوه با یک دستگاه خودرو شخصی به منظور پیوستن به گروه ۲۴ نفره کوهنوردان قلعه رستم که شب قبل در منطقه ونایی مستقر شده بودند، عازم محل قرار شدیم.
پس از رسیدن به محل، بلافاصله با دو دستگاه نیسان به سمت باغات ونایی حرکت کردیم. تقریبا در انتهای باغات و با سرقدمی آقای اسداله پیریایی به سمت قله حرکت کردیم. در کنار چشمه سلیمان کشته پایین برای استراحت و صرف صبحانه مقداری توقف کردیم و دوباره به راه خود ادامه دادیم تا نهایتا در ساعت ۱۰:۱۵ به قله سه کوزان صعود کردیم.
در قله همنورد باشگاه کاوه آقای آتشکار و دوست ایلامی ایشان هم به ما ملحق شدند. پس از توقفی نسبتا بلند در قله راه فرود را در پیش گرفتیم. در مسیر فرود با همنوردان دیگر باشگاه کاوه، آقای سراج زاده و خانم آذرگون که در حال صعود بودند برخورد کردیم.
در کنار چشمه توتیای پر آب و با طراوت ساعتی جهت استراحت و صرف نهار توقف کردیم و دوباره به راه خود ادامه دادیم تا نهایتا دوباره در کنار باغات ونایی سوار نیسان شدیم و به محل ملاقات صبح بازگشتیم، در آنجا از دوستان گتوند خداحافظی کردیم و به سمت بروجرد بازگشتیم.