https://www.oat.cat/2026/05/07/el-passat-14-dabril-una-representacio-de-loat-va-participar-en-una-matinal-de-treball-on-es-va-tractar-sobre-la-creacio-de-observatori-de-laigua-de-terrassa-davant-d/
El passat 14 d’abril, una representació de l’OAT va participar en una matinal de treball on es va tractar sobre la creació de Observatori de l’aigua de Terrassa, davant d’un grup de 30 estudiants de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona – Departament Geografia, i el professor agregat Dr. Albert Santasusagna Riu, Coordinador del Màster Universitari en Planificació Territorial i Gestió Ambiental.