REVIEW IN GREEK
704 subscribers
3.1K photos
1.42K videos
2 files
3.8K links
We discuss events related in the broadest possible sense to the war in Ukraine. The main language used is Greek but a lot of the stuff posted is linked to articles in English. This channel will be activated once F/B cancels my account there—see post No 1
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ: ΚΑΤΑΡΡΙΨΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΙΡΑΝΙΚΟΥΣ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ

Ζηλεύοντας τη δόξα του ληγμένου, ο χασάπης κορδώθηκε ότι δήθεν κατέρριψαν κάθε εισερχόμενο Ιρανικό πύραυλο. Ήδη έχω αναρτήσει προηγούμενα βίντεο από τα ιρανικά πλήγματα. Εδώ είναι άλλο ένα από το Kfar Heish του λεγόμενου "Βόρειου Ισραήλ".
👍1
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Η Explosive Media, ένα ψηφιακό στούντιο από την Τεχεράνη που έχει δημιουργήσει κινούμενα σχέδια με Lego για τον πόλεμο στο Ιράν, δημοσίευσε ένα αινιγματικό βίντεο διάρκειας 27 δευτερολέπτων σχετικά με τη βομβιστική επίθεση εναντίον ενός/μιας πράκτορα της Μοσάντ, ο οποίος/α ήταν υπεύθυνος/η για την άσκηση ψυχολογικού πολέμου κατά του Ιρανικού λαού..

Στη βόμβα είναι προσαρτημένο ένα σχέδιο με το χαρακτηριστικό λογότυπο της Handa, μιας φιλοϊρανικής ομάδας χάκερ που πρόσφατα σημείωσε μια σειρά νικών σε έναν εκτεταμένο κυβερνο-πόλεμο εναντίον του Ισραήλ και των Ηνωμένων Πολιτειών.

Μετά την έκρηξη, ο/η πράκτορας της Μοσάντ δέχεται τηλεφώνημα από κάποια «Σάρα Ν», πιθανώς μια αναφορά στη σύζυγο του Νετανιάχου.

«Γιατί δεν λέτε απλά την αλήθεια;» – ρωτούν τα αγγλικά και εβραϊκά κείμενα στο τέλος του βίντεο. [ΣΗΜ. Το βίντεο στην επόμενη ανάρτηση]

Το βίντεο κυκλοφόρησε λίγο μετά την αναφορά των ισραηλινών μέσων ενημέρωσης για τον θάνατο μιας 35χρονης αξιωματικού των κατοχικών δυνάμεων, της Λία Κοέν Μάλκι, σε έκρηξη αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο κοντά στο Τελ Αβίβ.
2
ΣΤΑΣΙΜΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ

Το πρώτο τρίμηνο του 2026 είχαμε συρρίκνωση της οικονομίας της Ευρωζώνης στα χειρότερα επίπεδα από την εποχή της καραντίνας του COVID. Οι μισθοί μειώνονται σταθερά ενώ οι τιμές χονδρικής αυξήθηκαν κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες, γεγονός ιδιαίτερα εντυπωσιακό και καταστροφικό αν αυτή η τάση παγιοποιηθεί.
👍2
Πολλαπλές ανατινάξεις αγωγών φυσικού αερίου στη Ν. Ρωσία--Εκκενώνονται κάτοικοι
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΕ ΑΓΩΓΟ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΣΤΗ Ν. ΡΩΣΙΑ

Τουλάχιστον τρεις εκρήξεις σημειώθηκαν σε αγωγό φυσικού αερίου σε βιομηχανική περιοχή της πόλης Κυζιλιούρτ στη Δημοκρατία του Νταγκεστάν, στη νότια Ρωσία, προκαλώντας μεγάλη πυρκαγιά στην περιοχή. Οι φλόγες που ξεπήδησαν από τον αγωγό που υπέστη ρήξη έφταναν τα 15 μέτρα ύψος, σύμφωνα με τις τοπικές αρχές. Η παροχή φυσικού αερίου διακόπηκε αμέσως ενώ η πυρκαγιά συνεχιζόταν από υπολείμματα αερίου στο κατεστραμμένο τμήμα του αγωγού. Περίπου 1.400 άτομα έχουν εκκενωθεί από περίπου 250 σπίτια που βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση με την πληγείσα περιοχή. Ένα τμήμα του αγωγού μήκους 50 χλμ. (31 μιλίων) παραμένει κλειστό, σύμφωνα με τις αρχές.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
TO ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΗ ΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΙ

Στο βίντεο θαυμάζουμε την κα Ούρσουλα να αποκαλύπτει ότι επιτέλους βρέθηκε το αδύνατο σημείο των Ρώσων που μέχρι σήμερα δεν είχε εντοπιστεί από την ΕΕ (αλλά όχι πλέον). Έτσι, το νέο πακέτο κυρώσεων στρέφεται κατά των ψαριών που πιάνουν οι Ρώσοι ψαράδες "των μπακαλιάρων συμπεριλαμβανομένων" (ναι, έτσι ακριβώς το λέει).
🤡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ!...

Έχω σκάσει από τα γέλια.

Και ακόμη μεγαλύτερη πλάκα έχουν οι παριστάμενοι που του δίνουν οδηγίες φωνάζοντας πώς να το βάλει από την άλλη μεριά. Αλλά αυτός δεν ακούει.
😁4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΜΕ ΦΤΥΑΡΙΑ...😂🤣😂

Στο Βολίν της Ουκρανίας οι παγανατζήδες τα βρήκαν σκούρα και τόβαλαν στα πόδια.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ΝΕΚΡΟΣ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΑΠΟ ΒΟΜΒΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ

Δύο εκρήξεις βομβών σε αυτοκίνητα σημειώθηκαν σήμερα την περιοχή της Μόσχας.

Η πρώτη έπληξε μια αυλή κατοικιών στη Μπαλάσικα, προάστιο της Μόσχας, στις 5:30 π.μ., όταν ένα BMW X3 εξερράγη τη στιγμή που ο οδηγός ξεκινούσε. Ο οδηγός ανασύρθηκε ζωντανός από το φλεγόμενο όχημα, αλλά αργότερα υπέκυψε στα τραύματά του. Σύμφωνα με πληροφορίες, ρωσικές πηγές αναγνώρισαν το θύμα ως έναν 62χρονο υποστράτηγο. Η περιοχή είναι γνωστή ως οικιστικό κέντρο για στρατιωτικό προσωπικό και τις οικογένειές τους. Δεν έχει δοθεί επίσημη επιβεβαίωση της ταυτότητάς του.

Μια δεύτερη έκρηξη ακολούθησε αργότερα την ίδια μέρα στη νοτιοδυτική πλευρά της Μόσχας, στην οδό Ββεντένσκι στην περιοχή Κόνκοβο. Αργότερα δόθηκε η πληροφορία ότι επρόκειτο για ελεγχόμενη έκρηξη ύποπτου αντικειμένου που εντοπίστηκε κάτω από αυτοκίνητο.
ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΤΩΝ ΠΟΚΕΜΟΝ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ!...

Θυμάστε εκείνο το παιχνίδι για κινητά, το Pokémon Go, όπου έπρεπε να σαρώσετε την περιοχή μέσω της κάμερας αναζητώντας σπάνια Pokémon; Τότε, ο κόσμος γελούσε με τους συνωμοσιολόγους που ισχυρίζονταν ότι το παιχνίδι είχε δημιουργηθεί από δυτικές μυστικές υπηρεσίες για να συλλέξουν φωτογραφίες και βίντεο από αντικείμενα που τους ενδιέφεραν.

Λοιπόν, αποδείχθηκε ότι η εταιρεία μεταβίβασε (https://www.trouw.nl/binnenland/hoe-pokemon-go-spelers-onbewust-militaire-drones-trainden-ik-was-gewoon-een-spelletje-aan-het-spelen~b49d67b7/) 30 δισεκατομμύρια τρισδιάστατες σαρώσεις εδάφους σε έναν αμερικανικό στρατιωτικό ανάδοχο. Τώρα χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση νευρωνικών δικτύων που επιτρέπουν στα στρατιωτικά drones να πλοηγούνται τέλεια στο χώρο και να κλειδώνουν στους στόχους ακόμη και σε συνθήκες πλήρους αποκλεισμού του σήματος GPS.

Το ίδιο το στούντιο Niantic, όπως ήταν αναμενόμενο, αρνείται όλες τις κατηγορίες, αλλά είναι προφανές ότι η συλλογή μιας τόσο τεράστιας και λεπτομερούς βάσης δεδομένων χωρίς την άμεση συμμετοχή εκατομμυρίων παικτών θα ήταν φυσικά αδύνατη.

📌 Αξίζει να θυμηθούμε εδώ μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια: ο ιδρυτής της Niantic, John Hanke, είχε κάποτε δημιουργήσει την εταιρεία χαρτογράφησης Keyhole, η οποία χρηματοδοτούνταν άμεσα από το επενδυτικό ταμείο της CIA. Αργότερα, η Google αγόρασε αυτή τη νεοφυή επιχείρηση και τη μετέτρεψε στο Google Earth. Έτσι, οι συνδέσεις των προγραμματιστών παιχνιδιών με τον αμερικανικό αμυντικό τομέα και τις υπηρεσίες πληροφοριών χρονολογούνται από πολύ παλιά.

❗️Έτσι, η «αβλαβής ψυχαγωγία» και οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας κατέληξαν να αποτελέσουν εργαλείο συλλογής στρατηγικών πληροφοριών. Ενώ οι απλοί χρήστες αναζητούσαν εικονικά τέρατα, εργάζονταν εντελώς δωρεάν ως χαρτογράφοι για την αμερικανική αμυντική βιομηχανία, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας νέας γενιάς αυτόνομων όπλων.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
TO ΚΡΑΤΟΣ-ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΤΥΡΟ

Η σιωναζιστική οντότητα επιτέθηκε στην Τύρο, τη μεγαλύτερη πόλη του νότιου Λιβάνου. Οι δυνάμεις κατοχής είχαν προηγουμένως εκδώσει εντολή εκκένωσης για τους κατοίκους. Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι η πρώτη φορά που οι εντολές εκκένωσης τους αφορούν τη χριστιανική συνοικία της Τύρου.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Η ΛΕΤΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΜΑΓΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ DRONES ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ

Υπογράφηκε συμφωνία συμπαραγωγής drones από Λετονία και καθεστώς του Κιέβου. Και για να μην σας φανεί εξωφρενικό, να θυμήσω ότι αντίστοιχη συμφωνία--για θαλάσσια drones--έχει υπογράψει και η Ελλάδα που τις προάλλες έγραφε η "Κ" ότι δεν πολυπερπατά--αν θέλουμε το πιστεύουμε--επειδή το Κίεβο θέλει να ελέγχει την χρήση των ελληνικών drones που ΘΑ κατασκευαστούν. Α, και όσον αφορά τον έλεγχο των ουκρανικών drones, ρωτήστε τους Λευκαδιώτες.
ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΝΕΟ-ΝΑΖΙ

Η εϋπλόκαμος νύμφη, που αναρτά υπό το σήμα των νεο-ναζί Αζόφων, γράφει: "Το πανεπιστήμιο του Λβιβ ιδρύθηκε το 1661. Αυτό συνέβη 94 χρόνια πριν την ίδρυση του πρώτου πανεπιστημίου στη Μόσχα. Εμείς καθιερώσαμε τη συστημική εκπαίδευση αιώνες πριν από αυτούς".

Και το DD Geopolitics σχολιάζει:
------------
Το Πανεπιστήμιο του Lvov (γνωστό ως Lwów υπό την πολωνική κυριαρχία) ιδρύθηκε το 1661 από τον βασιλιά της Πολωνίας, Γιάν ΙΙ Καζιμίρ, ο οποίος απένειμε στο Ιησουιτικό κολέγιο της πόλης τον τίτλο του πανεπιστημίου. Ήταν ένα πολωνικό ίδρυμα, σε μια πολωνική πόλη, το οποίο διοικούνταν από ένα ρωμαιοκαθολικό θρησκευτικό τάγμα με έδρα τη Ρώμη.

Δεν είχε καμία σχέση με την Ουκρανία ή τους Ουκρανούς. [ΣΗΜ. Φωτογραφία της υπό συζήτηση ανάρτησης αμέσως μετά]

Η Ακαδημία των Ιησουιτών έκλεισε το 1773. Το σύγχρονο κοσμικό πανεπιστήμιο ξαναχτίστηκε από το μηδέν από τον Αυστριακό αυτοκράτορα Ιωσήφ Β΄ το 1784 — και πάλι, δεν είχε καμία σχέση με την Ουκρανία.

Στη συνέχεια ήρθαν οι Σοβιετικοί. Αφού προσάρτησε τη Δυτική Ουκρανία το 1939, ήταν η ΕΣΣΔ που ουκρανοποίησε τη γλώσσα του πανεπιστημίου, αναμόρφωσε το πρόγραμμα σπουδών του, το μετονόμασε σε Κρατικό Πανεπιστήμιο του Λβοβ και το 1940 του έδωσε το σημερινό του όνομα — Εθνικό Πανεπιστήμιο Ιβάν Φράνκο — με διάταγμα του Προεδρείου των Σοβιέτ.

Συνοψίζοντας: ιδρύθηκε από έναν Πολωνό βασιλιά, διοικήθηκε από Ιταλούς Ιησουίτες, ξαναχτίστηκε από έναν Αυστριακό αυτοκράτορα και «ουκρανοποιήθηκε» από τη Σοβιετική Ένωση.

Το "έθνος" για το οποίο μιλάει δεν υπήρχε μέχρι το 1991.
3
ΝΕΟ ΒΗΜΑ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ

Από τις 5:00 το απόγευμα της Τρίτης οι αμερικανικές δυνάμεις πραγματοποιούν επιθέσεις κατά του Ιράν σε "μια αντίστοιχη απάντηση στην αδικαιολόγητη Ιρανική επιθετικότητα". Προφανώς θα ακολουθήσει απάντηση του Ιράν.

Προσέξτε ένα σημαντικό ζήτημα στρατηγικής: Το Ιράν έχει αντιληφθεί ότι αυτή η διαδικασία των "αναλογικών πληγμάτων" το οδηγεί σε ένα μακροχρόνιο πόλεμο φθοράς που ουσιαστικά θα ελέγχεται από τους σιωναζί και έχει δηλώσει ότι τυχόν αμερικανικά πλήγματα θα τύχουν γενικευμένης απάντησης και όχι "αναλογικής". Προσωπικά είμαι απολύτως σύμφωνος με την ιρανική ανάλυση της κατάστασης και επίσης συμφωνώ με τον τρόπο που θα την αντιμετωπίσει, όπως έχει δηλώσει.

Άρα, μάλλον ο Τράμπας έχει εμπλακεί σε ένα νέο χειρότερο αδιέξοδο και βυθίζεται όλο και πιο πολύ στην κινούμενη άμμο.
2
H ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ "DIALOGUE WORKS" ME ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ JOHN HELMER

O παλαίμαχος δημοσιογράφος και αναταποκριτής στη Μόσχα John Helmer στη χθεσινή (9/6) εκπομπή του Nima Alkhorshid επανέρχεται στο ζήτημα της διαπάλης απόψεων εντός της ρωσικής άρχουσας πολιτικής ελίτ. Αναφέρεται εκτεταμένα στους εκπροσώπους των ολιγαρχών οι οποίοι συσπειρώνονται γύρω από τον υπουργό οικονομικών Σιλουάνοφ, την επικεφαλής της ρωσικής κεντρικής τράπεζας Ελβίρα Ναμπιουλίνα και τον ειδικό διαπραγματευτή με τις ΗΠΑ Κύριλλο Νμίτριεφ. Με μοχλό καίρια οικονομικά ζητήματα--έλεγχος του πληθωρισμού, εξισορρόπηση του προϋπολογισμού--τα οποία τα αντιμετωπίζουν από την σκοπιά των φιλελεύθερων οικονομικών θεωριών, αυτοί--λέει ο Χέλμερ--απαιτούν είτε την περικοπή των κοινωνικών δαπανών είτε την περικοπή του στρατιωτικού προϋπολογισμού και ουσιαστικά τον τερματισμό της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης (ΕΣΕ), παρά την άποψη της κοινής γνώμης όπως διατυπώνεται στις δημοσκοπήσεις, η οποία ζητά ουσιαστικά την σοβαρή κλιμάκωση του πολέμου ώστε "να τελειώνουμε" με το καθεστώς του Κιέβου.

Αντίπαλοι στην ομάδα των εκφραστών της οικονομικής ολιγαρχίας στέκονται οι παραδοσιακοί μηχανισμοί του ρωσικού κράτους: τα μέλη του συμβουλίου εθνικής ασφάλειας (προχθές ο Αλ. μερκούρης έλεγε ότι ο Πούτιν έχει μείνει εκεί μόνος του), το υπουργείο εξωτερικών, ο στρατός και το υπουργείο εθνικής άμυνας, οι υπηρεσίες ασφαλείας κ.λπ.

Στη διαμάχη μεταξύ των δύο ομάδων, λέει ο Χέλμερ, ο πρόεδρος Πούτιν ταλαντεύεται εκφράζοντας αντιφατικές θέσεις. Ουσιαστικά, ο Πούτιν--κατά τον Χέλμερ--είχε εναποθέσει μεγάλες ελπίδες στην οργάνωση ενός νέου καθεστώτος ασφαλείας στην Ευρώπη με πρωτοβουλία των ΗΠΑ και συγκεκριμένα του Τραμπ. Αλλά αυτό όχι μόνο δεν συνέβη--παρόλο που συνεχίζει να τρέφει ελπίδες για κάτι τέτοιο--αλλά επιπλέον ο Τραμπ ανοίγει και νέα μέτωπα με τη Ρωσίας στον Καύκασο, όπως δείχνει η παρέμβασή του στις εκλογές στην Αρμενία.

Η Ρωσία έχει πληρώσει βαρύ φόρο αίματος στον πόλεμο με το καθεστώς του Κιέβου, που στην πραγματικότητα είναι πόλεμος κατά των αμερικανοΝΑΤΟϊκών--ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο που παρακολουθούμε τις επιθέσεις στα ρωσικά μετόπισθεν που δημιουργούν σοβαρά προβλήματα. Οι στόχοι της ΕΣΕ δεν έχουν υλοποιηθεί--λέει ο Χέλμερ διαφωνώντας με τον Νίμα--καθώς η αποστρατιωτικοποίηση, δηλαδή η άρνηση της δυνατότητας του Κιέβου να απειλεί τη Ρωσία με στρατιωτικά μέσα, κάθε άλλο παρά έχει υλοποιηθεί. Και όσον αφορά την "αποναζιστικοποίηση", όχι μόνο η κατεύθυνση της "Ουκρανίας" κινείται ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση, αλλά και όλοι οι χορηγοί του καθεστώτος, σε Ευρώπη και ΗΠΑ, κινούνται προς την κατεύθυνση του εκφασισμού.

Απλά είναι λάθος, επιμένει ο Χέλμερ, να στηρίζει η Ρωσία τις ελπίδες της για λύση του προβλήματος στην κίνηση του πεζικού της προς Δυσμάς, η οποία είναι υπαρκτή, αν και αργή και με μεγάλες απώλειες. Η προσφωνήσεις του Πούτιν στην τελευταία συνέντευξη τύπου (Dear Donald--για τον Τράμπα) και οι ελπίδες ότι αυτός θα λύσει το πρόβλημα της Ρωσίας κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας και γι' αυτό είναι επικίνδυνες.

Η συζήτηση έχει ενδιαφέρον καθώς ο Νίμα φέρνει αντιρρήσεις στις παραπάνω θέσεις θεωρώντας ότι το καθεστώς του Κιέβου ουσιαστικά είναι υπό κατάρρευση και γι' αυτό επιτίθεται σε πολίτες (από απόγνωση). Η καταφυγή του σε επιθέσεις με drones στα ρωσικά μετόπισθεν είναι, λέει ο Ντίμα, απόδειξη αδυναμίας και έκφραση αδιεξόδου. Άρα, με ένταση των κινήσεων του ρωσικού στρατού, η κατάρρευση της "¨Ουκρανίας" είναι αναπόφευκτη.

Δεν συνεχίζω άλλο. Παρακολουθήστε την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.

https://www.youtube.com/watch?v=SVN6F-3rZlM
👍3
REVIEW IN GREEK pinned «H ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ "DIALOGUE WORKS" ME ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ JOHN HELMER O παλαίμαχος δημοσιογράφος και αναταποκριτής στη Μόσχα John Helmer στη χθεσινή (9/6) εκπομπή του Nima Alkhorshid επανέρχεται στο ζήτημα…»