سر این تغییرات کانفیگ هاتون در تانل ۲ و ۴ عوض میشه
ولی فعلا نه
۲۴ ساعت قبل از قطع کردن تانل ۲ و ۴ از طرف خودمون ، بهتون اطلاع رسانی میکنیم که تشریف بیارید پیوی و کانفیگ جدید بگیرید.
(فقط تانل ۲ و ۴)
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دقت داشته باشید که درحال اپدیت سرور ها هستیم شاید دائم قطع و وصل شید داریم یه کارایی انجام میدیم📶
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
رفقا من دارم میرم بخوابم اگر سرورا به مشکل خورد صبوری کنید تا بیدار بشم👻 ❗️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
درود دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه و روز سال نو خوبی رو شرپع کرده باشید تانل 4 فیلتره داریم درستش می کنیم صبوری کنید ❤️
درود دوستان از اختلال پیش اومده اطلاع داریم لطفا صبوری کنیم داریم حلش می کنیم ❤️
اولین پیم رو با خبر اینکه تانل ۴ فیلتر شده شروع میکنم
دومین خبر اینه که به زودی این مشل ۲ و ۴ رو رفع میکنیم
خبر مهم دیگه ای که دارم اینه که امشب از ساعت ۸ تا ساعت ۱۲ سرور هارو خاموش میکنیم میخواییم اپدیت انجام بدیم
(امروز اختلال سنگینه داریم تلاش میکنیم اوکیش کنیم با وجود اختلالات زیرساختی)
تشکر بابت صبر و شکیبایی شما
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍3👎1
با کانفیگ های ما چه کسایی که دلالی نمیکنن👻 ⚠️
گیگی ۲۵۰ از ما میخرن و گیگی ۴۰۰ فرو میکنن🌐 ⚠️
گیگی ۲۵۰ از ما میخرن و گیگی ۴۰۰ فرو میکنن
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍3👎1
Zer0 Cr@ck
با کانفیگ های ما چه کسایی که دلالی نمیکنن👻 ⚠️ گیگی ۲۵۰ از ما میخرن و گیگی ۴۰۰ فرو میکنن🌐 ⚠️
چرا به خودتون میگیریدد؟
با یه شخص خاص که تو پیوی باهاش بحثم شد بود👀
با یه شخص خاص که تو پیوی باهاش بحثم شد بود👀
👍2👎1
نکته ی دوم
عزیزان دل ساعت ۸ شب تا ۱۲ سرور ها خاموش میشوند و اپدیت انجام میگردد برای سرور ها
خواهشا دقت کنید ساعت ۸ تا ۱۲
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
بریم برای آپدیت
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍4👎1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
ولی یک سری از دیتاسنتر های داخل تهران با اختلالات شدیدی از اینترنت داخلی برخوردار شدن که باعث میشن کانفیگ های ما نیز با سرعت کمی متصل باشن
تیم ما شدیدا درحال پیگیری مشکل ضعیفی کانفیگ ها هستش
به زودی زود این مشکل ها برطرف میشوند نگران نباشید
این اختلالات از جانب ما نیست متسفانه و شاید کمی زمان بر باشد
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
درود دوستان خبر بدی دارم براتون شرایط اصلا خوب نیست دیتا سنتر ها دارن دونه به دونه قطع میشن در این حد وضعیت بدی داریم که حتی نمیتونیم تمدید کنیم سرور هارو ما تمام تلاشمون رو می کنیم که از قطعی جلوگیری کنیم ولی حتی امروز بخش قابل توجهی از سیم کارت های سفید هم قطع شدن ، شرایط وخیمه و میدونم که درک می کنید خواستیم که قبل از شروع طوفان بهتون خبر بدیم و قراره روز های سخت تری رو تجربه کنیم صبوری شما و اعتماد شما به ما تنها چیزیه که برای ما مهمه ما تمام سعی مون رو می کنیم که حداقل ترین چیز رو برای شما فراهم کنیم و حداقلی ترین سرویس که حق طبیعی شماست به شما بدیم امیدوارمی از این طوفان اینده هم به خوشی عبور کنیم
مخلص شما بچه های V2rayProShop❤️
مخلص شما بچه های V2rayProShop❤️
❤🔥2
Zer0 Cr@ck pinned «درود دوستان خبر بدی دارم براتون شرایط اصلا خوب نیست دیتا سنتر ها دارن دونه به دونه قطع میشن در این حد وضعیت بدی داریم که حتی نمیتونیم تمدید کنیم سرور هارو ما تمام تلاشمون رو می کنیم که از قطعی جلوگیری کنیم ولی حتی امروز بخش قابل توجهی از سیم کارت های سفید…»
Forwarded from Config Magazine | مجله کانفیگ
🔺 دیتاسنتر های آروان ، هایوب ، پیشگامان و آسیاتک کامل خاموش شدند.
🔺 هم اکنون بخش عظیمی از اینترنت ایران از جمله اینترنت های خانگی و سرور های شخصی به صورت کامل قطع و خاموش میباشند
🔺 گفته شده سیستم برق دیتاسنتر ها آسیب دیده !
@Config_magazine
🔺 هم اکنون بخش عظیمی از اینترنت ایران از جمله اینترنت های خانگی و سرور های شخصی به صورت کامل قطع و خاموش میباشند
🔺 گفته شده سیستم برق دیتاسنتر ها آسیب دیده !
@Config_magazine