XAU ORDER BLOCK
Zone Buy @ 4371.20 - 4366.20! Break zone cutloss . Target close ikut target harian korang !
Done Running 800$ ✅✅✅
Boleh collect half dulu guys , sebelum broker tolong collect kan 😅
Boleh collect half dulu guys , sebelum broker tolong collect kan 😅
1❤4❤🔥2🔥2👏2🍓1😎1
XAU ORDER BLOCK
Zone Buy @ 4371.20 - 4366.20! Break zone cutloss . Target close ikut target harian korang !
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥3❤1👏1👌1💋1
XAU ORDER BLOCK
Zone Buy @ 4371.20 - 4366.20! Break zone cutloss . Target close ikut target harian korang !
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Kalau total Target untuk persetup kurang lebih 993$…
Done Close All For Secure ✅✅
Kalau berdasarkan pips dalam 170pips ! Simple je capau target kita close all 💋
Done Close All For Secure ✅✅
Kalau berdasarkan pips dalam 170pips ! Simple je capau target kita close all 💋
1🔥9🫡4❤2🐳1🍓1😎1
XAU ORDER BLOCK
Zone Buy @ 4336.90 - 4331.60 Mm jaga jangan nafsu ✌️
Mencabar betul setup ni 😅😅 Done 800$ ✅✅✅
Percaya pada setup yang orderblock bagi okay ✌️
Percaya pada setup yang orderblock bagi okay ✌️
1🔥7🫡2🐳1💋1
XAU ORDER BLOCK
Zone Buy @ 4336.90 - 4331.60 Mm jaga jangan nafsu ✌️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Done Close All 1,500$ ✅✅✅
Kan simple kan kalau kau bersabar dan percaya pada OrderBlock 🫡🫡
Kan simple kan kalau kau bersabar dan percaya pada OrderBlock 🫡🫡
1🔥13👌3🐳2❤1😁1🍓1
XAU ORDER BLOCK
Jumaat ni ada NFP yang ramai tunggu2. Apa kata kalau lepas NFP kita Claim CashBack 🫣🫣..
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1🔥61🐳3❤1⚡1👏1🤩1🍓1💋1
XAU ORDER BLOCK
Zone OB Sell @ 4323.60 - 4328.60 Lets Cook this Zone 🔥
Target Usd kau akan dapat Nikmati profit 🔥🔥🔥
Done 1,600$ profit ✅✅✅
Nak close semua silakan tak ada masalah
Done 1,600$ profit ✅✅✅
Nak close semua silakan tak ada masalah
1❤🔥6🔥1💯1🍾1💋1
XAU ORDER BLOCK
Zone OB Sell @ 4323.60 - 4328.60 Lets Cook this Zone 🔥
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
JOM COLLECT ALL 🔥🔥🔥🔥
Buang mindset yang mana PIPS tu menjadi ukuran keberjayaan seorang trader .
Tapi USD yang menjadi batu pengukur untuk keberjayaan seorang trader !
#ORDERBLOCK
Buang mindset yang mana PIPS tu menjadi ukuran keberjayaan seorang trader .
Tapi USD yang menjadi batu pengukur untuk keberjayaan seorang trader !
#ORDERBLOCK
1❤13⚡2🏆2👏1🍓1💋1
Nak buat video mapping jap !! Pastikan korang tengok ye ✌️
🔥9⚡2💯2❤🔥1❤1👍1👏1👌1💋1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Mapping By Zone OrderBlock ✅✅✅
Pelbagai cara trader tanda mapping ada yang menggunakan :
➡️ Full Body
➡️ Hujung Shadow
➡️ Half Shadow
Zone yang OrderBlock keluarkan dah cukup Tepat , Padat untuk memudahkan anda semua !!
#ORDERBLOCK
Pelbagai cara trader tanda mapping ada yang menggunakan :
Zone yang OrderBlock keluarkan dah cukup Tepat , Padat untuk memudahkan anda semua !!
#ORDERBLOCK
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
2💯7🔥5💋3👏2😁2⚡1🙊1
Kenapa Belum Ada Setup ?
➡️ Hari ni market satu arah sahaja ! Jadi tak banyak zone yang akan keluar ..
➡️ Ni salah satu keindahan orderblock . Tak perlu risikokan capital untuk kejar benda yang terang2 tak pasti. ✌️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍6🔥3👏1🤩1👌1