از مهمترین نصایح در مذمت برگشتن به اکس، به انیس منصور گوش کنین که میگه:
كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك
برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك
برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شدهی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک میکنم:))
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
تو میتونی ساعت ها بشینی و
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:
More: 🎖 @windscribeproxy
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
میدونم نمیخوای اینو بشنوی ؛ ولی آدمها به تو وفادار نیستند، به نیاز هاشون از تو وفادارن. وقتی نیازهاشون تغییر کنه وفاداریشونهم تغییر میکنه.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
دیشب داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟!
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
We don't need to be a big person "Being human" is the ultimate greatness
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
عشق
شرایطی ست که در آن
خوشبختی یک آدم دیگر
برای شما ضروری میشود...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
شرایطی ست که در آن
خوشبختی یک آدم دیگر
برای شما ضروری میشود...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
شاملو توی یکی از شعراش به معشوقش میگه «زودآشنای دیریافته»، واقعا تعبیر زیبا و در عین حال غمگین و حسرتآلودیه که سادهاش میشه همون «کاش چند سال زودتر دیده بودمت»ِ خودمون!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
به نظرم قشنگ ترین نوع خداحافظی با کسی که یه زمانی خاطره های خوب باهم داشتید که بهش بگید:
«شاید مسیرمون یکی نبود ولی ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی..!»
همینقد تلخ و زیبا:)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«شاید مسیرمون یکی نبود ولی ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی..!»
همینقد تلخ و زیبا:)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
پسری از مادرش پرسید چگونه
میتوانم برای خودم زنی لایق پیدا کنم؟
مادر پاسخ داد: نگران پیدا کردن زن لایق
نباش روی مردی لایق شدن تمرکز کن...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
میتوانم برای خودم زنی لایق پیدا کنم؟
مادر پاسخ داد: نگران پیدا کردن زن لایق
نباش روی مردی لایق شدن تمرکز کن...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
در یک خانواده خوشبخت
در بین اعضای خانواده جمله
"به من چه یا به تو چه" رد و بدل نمیشود،
چرا كه اعضا به گفتگو و مشورت منطقی
اعتقاد دارند و احساس مسئولیت میكنند.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
در بین اعضای خانواده جمله
"به من چه یا به تو چه" رد و بدل نمیشود،
چرا كه اعضا به گفتگو و مشورت منطقی
اعتقاد دارند و احساس مسئولیت میكنند.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
زنان ریشه های انسانیت اند
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد.
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد.
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
خودش باید ارزشت رو بدونه.
خودش باید بفهمه وقتی تو هستی، خیلی کارها میرن تو لیست اضافه کاری.
نه اینکه تو بدویی، بجنگی، حرص بخوری تا ثابت کنی جایگاهت رو.
باید یاد بگیری یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بیپایانه.
باید یاد بگیری ترس از تنهایی احمقانهترین دلیل باقی موندن تو یه رابطه پوچ و بیهودهست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خودش باید بفهمه وقتی تو هستی، خیلی کارها میرن تو لیست اضافه کاری.
نه اینکه تو بدویی، بجنگی، حرص بخوری تا ثابت کنی جایگاهت رو.
باید یاد بگیری یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بیپایانه.
باید یاد بگیری ترس از تنهایی احمقانهترین دلیل باقی موندن تو یه رابطه پوچ و بیهودهست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
اگه روزی از دوست داشتن آدما مطمئن شدین، قدرش رو بدونین نه که بگید اون که تا ابد هست.
چون چشم وا میکنید و میبینید دیگه نیست و نه تنها هیچوقت مثل قبل دوستتون نخواهد داشت، بلکه کسی هم پیدا نمیشه اندازهی اون دوستتون داشته باشه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
چون چشم وا میکنید و میبینید دیگه نیست و نه تنها هیچوقت مثل قبل دوستتون نخواهد داشت، بلکه کسی هم پیدا نمیشه اندازهی اون دوستتون داشته باشه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛ نمیشه گفت: "دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
نمیشه گفت:"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
لطفا حق دیر جواب دادن رو به آدمای اطرافتون بدین، شاید یکی رو مود نباشه، نخواد بیاد توضیح بده که فلانی من بیحوصلم، زود بهتون بر نخوره، یه جایی تو ذهنتون برای درک این موضوع باز کنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
اگه نمیتونی عشق واقعی رو پیدا کنی،
سخت کار کن، پول در بیار
و از تنهایی خودت تو آرامش لذت ببر،
هیچکس تاحالا از تنهایی نمرده ولی خیلی از آدم ها از بودن با فرد اشتباه مردن،
زندگی اونقدری کوتاه هست که وقتت رو با آدم اشتباهی تباه کنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
سخت کار کن، پول در بیار
و از تنهایی خودت تو آرامش لذت ببر،
هیچکس تاحالا از تنهایی نمرده ولی خیلی از آدم ها از بودن با فرد اشتباه مردن،
زندگی اونقدری کوتاه هست که وقتت رو با آدم اشتباهی تباه کنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن، کیلومترا براشون پیاده روی کردیم، آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون، وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟! گفت فکر میکردم عاشق قدم زدنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
من همیشه بودم
حتى وقتی بریده بودم
دلخور بودم
حتى وقتی حالشو نداشتم
من همیشه بودم
من دلم نیومد بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم
دلم نیومد یهو بِبُرم برم
دلم نیومد یهو رها کنم
من همیشه بودم
همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن!
More: 🎖 @windscribeproxy
حتى وقتی بریده بودم
دلخور بودم
حتى وقتی حالشو نداشتم
من همیشه بودم
من دلم نیومد بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم
دلم نیومد یهو بِبُرم برم
دلم نیومد یهو رها کنم
من همیشه بودم
همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24