windscribe | پروکسی
17.2K subscribers
164 photos
16 videos
2.12K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
دلتنگی برای کسی که نیست خیلی سخته،

ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
21
تراپیستم گفت:  تو زیادی آدم بسازی هستی. این باعث میشه آدما به اون چیزایی که برای تو مهمه به اندازه کافی اهمیت ندن چون در نهایت میدونن تو قراره کوتاه بیای.
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربون‌تر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیت‌تر نشون میده.

More: 🎖 @windscribeproxy
40
لازم بود یادآوری بشه.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
از مهمترین نصایح در مذمت برگشتن به اکس، به انیس منصور گوش کنین که میگه:

كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك

برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
25
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شده‌ی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک می‌کنم:))

More: 🎖 @windscribeproxy
26
تو میتونی ساعت ها بشینی و
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:

More: 🎖 @windscribeproxy
21
میدونم نمیخوای اینو بشنوی ؛ ولی آدم‌ها به تو وفادار نیستند، به نیاز هاشون از تو وفادارن. وقتی نیازهاشون تغییر کنه وفاداریشون‌هم تغییر میکنه.

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
21
دیشب داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟!
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

More: 🎖 @windscribeproxy
20
We don't need to be a big person "Being human" is the ultimate greatness

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
عشق
شرایطی ست که در آن
خوشبختی یک آدم دیگر
برای شما ضروری می‌شود...


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15
‏شاملو توی یکی از شعراش به معشوقش میگه «زودآشنای دیریافته»، واقعا تعبیر زیبا و در عین حال غمگین و حسرت‌آلودیه که ساده‌اش میشه همون «کاش چند سال زودتر دیده بودمت»ِ خودمون!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
به نظرم قشنگ ترین نوع خداحافظی با کسی که یه زمانی خاطره های خوب باهم داشتید که بهش بگید:
«شاید مسیرمون یکی نبود ولی ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی..!»
همینقد تلخ و زیبا:)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
پسری از مادرش پرسید چگونه
میتوانم برای خودم زنی لایق پیدا کنم؟
مادر پاسخ داد: نگران پیدا کردن زن لایق
نباش روی مردی لایق شدن تمرکز کن...


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
در یک خانواده خوشبخت
در بین اعضای خانواده جمله
"به من چه یا به تو چه" رد و بدل نمی‌شود،
چرا كه اعضا به گفتگو و مشورت منطقی
اعتقاد دارند و احساس مسئولیت می‌كنند.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
زنان ریشه های انسانیت اند 
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد. 
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
خودش باید ارزشت رو بدونه.
خودش باید بفهمه وقتی تو هستی، خیلی کارها می‌رن تو لیست اضافه کاری.
نه اینکه تو بدویی، بجنگی، حرص بخوری تا ثابت کنی جایگاهت رو.
باید یاد بگیری یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بی‌پایانه.
باید یاد بگیری ترس از تنهایی احمقانه‌ترین دلیل باقی موندن تو یه رابطه پوچ و بیهوده‌ست.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
23
اگه روزی از دوست داشتن آدما مطمئن شدین، قدرش رو بدونین نه که بگید اون که تا ابد هست.
چون چشم وا می‌کنید و می‌بینید دیگه نیست و نه تنها هیچوقت مثل قبل دوستتون نخواهد داشت، بلکه کسی هم پیدا نمی‌شه اندازه‌ی اون دوستتون داشته باشه.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
13
یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛ نمیشه گفت: "دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
‏لطفا حق دیر جواب دادن رو‌ به آدمای اطرافتون بدین، شاید یکی رو مود نباشه، نخواد بیاد توضیح بده که فلانی من بی‌حوصلم، زود بهتون بر نخوره، یه جایی تو ذهنتون برای درک این موضوع باز کنید.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
اگه نمیتونی عشق واقعی رو پیدا کنی،
سخت کار کن، پول در بیار
و از تنهایی خودت تو آرامش لذت ببر،
هیچکس تاحالا از تنهایی نمرده ولی خیلی از آدم ها از بودن با فرد اشتباه مردن،
زندگی اونقدری کوتاه هست که وقتت رو با آدم اشتباهی تباه کنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
25