چقدر درک شدن دلنشینه
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلهگیات از دلتنگیه، از خستگی، و به جای ناراحتی و اخم کردن، حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه، با همهی بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده..
More: 🎖 @windscribeproxy
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلهگیات از دلتنگیه، از خستگی، و به جای ناراحتی و اخم کردن، حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه، با همهی بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
مثل سگ همدیگرو دوس داشته باشید.
دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنید:))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنید:))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
یه پیشنهاد دوستانه، با این آدما تو رابطه نرو:
-اونایی که تازه از رابطه طولانی بیرون اومدن
-اونایی که تو رابطه قبلیشون خیانت کردن
-دخترایی که سر هر چیزی قهر می کنن
-اونایی که باهر کسی بی ادبانه رفتار می کنن
-اونایی که مدام راجب اکسشون حرف میزنن.
-اونایی که روابط اجتماعی زیاد و متفاوت و بدون حریمی دارن.
More: 🎖 @windscribeproxy
-اونایی که تازه از رابطه طولانی بیرون اومدن
-اونایی که تو رابطه قبلیشون خیانت کردن
-دخترایی که سر هر چیزی قهر می کنن
-اونایی که باهر کسی بی ادبانه رفتار می کنن
-اونایی که مدام راجب اکسشون حرف میزنن.
-اونایی که روابط اجتماعی زیاد و متفاوت و بدون حریمی دارن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
اگر دیداری هم نباشد
حتی اگر لمسی هم نباشد
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست.
More: 🎖 @windscribeproxy
حتی اگر لمسی هم نباشد
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
دلتنگی برای کسی که نیست خیلی سخته،
ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
تراپیستم گفت: تو زیادی آدم بسازی هستی. این باعث میشه آدما به اون چیزایی که برای تو مهمه به اندازه کافی اهمیت ندن چون در نهایت میدونن تو قراره کوتاه بیای.
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربونتر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیتتر نشون میده.
More: 🎖 @windscribeproxy
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربونتر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیتتر نشون میده.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤40
از مهمترین نصایح در مذمت برگشتن به اکس، به انیس منصور گوش کنین که میگه:
كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك
برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك
برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شدهی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک میکنم:))
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
تو میتونی ساعت ها بشینی و
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:
More: 🎖 @windscribeproxy
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
میدونم نمیخوای اینو بشنوی ؛ ولی آدمها به تو وفادار نیستند، به نیاز هاشون از تو وفادارن. وقتی نیازهاشون تغییر کنه وفاداریشونهم تغییر میکنه.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
دیشب داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟!
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
We don't need to be a big person "Being human" is the ultimate greatness
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
عشق
شرایطی ست که در آن
خوشبختی یک آدم دیگر
برای شما ضروری میشود...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
شرایطی ست که در آن
خوشبختی یک آدم دیگر
برای شما ضروری میشود...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
شاملو توی یکی از شعراش به معشوقش میگه «زودآشنای دیریافته»، واقعا تعبیر زیبا و در عین حال غمگین و حسرتآلودیه که سادهاش میشه همون «کاش چند سال زودتر دیده بودمت»ِ خودمون!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
به نظرم قشنگ ترین نوع خداحافظی با کسی که یه زمانی خاطره های خوب باهم داشتید که بهش بگید:
«شاید مسیرمون یکی نبود ولی ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی..!»
همینقد تلخ و زیبا:)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«شاید مسیرمون یکی نبود ولی ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی..!»
همینقد تلخ و زیبا:)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
پسری از مادرش پرسید چگونه
میتوانم برای خودم زنی لایق پیدا کنم؟
مادر پاسخ داد: نگران پیدا کردن زن لایق
نباش روی مردی لایق شدن تمرکز کن...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
میتوانم برای خودم زنی لایق پیدا کنم؟
مادر پاسخ داد: نگران پیدا کردن زن لایق
نباش روی مردی لایق شدن تمرکز کن...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
در یک خانواده خوشبخت
در بین اعضای خانواده جمله
"به من چه یا به تو چه" رد و بدل نمیشود،
چرا كه اعضا به گفتگو و مشورت منطقی
اعتقاد دارند و احساس مسئولیت میكنند.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
در بین اعضای خانواده جمله
"به من چه یا به تو چه" رد و بدل نمیشود،
چرا كه اعضا به گفتگو و مشورت منطقی
اعتقاد دارند و احساس مسئولیت میكنند.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
زنان ریشه های انسانیت اند
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد.
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد.
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
خودش باید ارزشت رو بدونه.
خودش باید بفهمه وقتی تو هستی، خیلی کارها میرن تو لیست اضافه کاری.
نه اینکه تو بدویی، بجنگی، حرص بخوری تا ثابت کنی جایگاهت رو.
باید یاد بگیری یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بیپایانه.
باید یاد بگیری ترس از تنهایی احمقانهترین دلیل باقی موندن تو یه رابطه پوچ و بیهودهست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خودش باید بفهمه وقتی تو هستی، خیلی کارها میرن تو لیست اضافه کاری.
نه اینکه تو بدویی، بجنگی، حرص بخوری تا ثابت کنی جایگاهت رو.
باید یاد بگیری یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بیپایانه.
باید یاد بگیری ترس از تنهایی احمقانهترین دلیل باقی موندن تو یه رابطه پوچ و بیهودهست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
اگه روزی از دوست داشتن آدما مطمئن شدین، قدرش رو بدونین نه که بگید اون که تا ابد هست.
چون چشم وا میکنید و میبینید دیگه نیست و نه تنها هیچوقت مثل قبل دوستتون نخواهد داشت، بلکه کسی هم پیدا نمیشه اندازهی اون دوستتون داشته باشه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
چون چشم وا میکنید و میبینید دیگه نیست و نه تنها هیچوقت مثل قبل دوستتون نخواهد داشت، بلکه کسی هم پیدا نمیشه اندازهی اون دوستتون داشته باشه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13