شخصیتِ آدمیرو که رابطهتون باهاش تموم شده تخریب نکنید،
دربارهش بد نگید،
بهش توهین نکنید، سرتاپای اون آدمو به لجن نکشید، پشتسرش،
چه راست چه دروغ، صحبت نکنید. داستانِ زندگیِ شما و آدمای زندگیتون قابل احترامن،
حتی اگر تهش به جای خوبی ختم نشده باشه.
چون بالاخره ی روزی انتخابتون بوده:)
More: 🎖 @windscribeproxy
دربارهش بد نگید،
بهش توهین نکنید، سرتاپای اون آدمو به لجن نکشید، پشتسرش،
چه راست چه دروغ، صحبت نکنید. داستانِ زندگیِ شما و آدمای زندگیتون قابل احترامن،
حتی اگر تهش به جای خوبی ختم نشده باشه.
چون بالاخره ی روزی انتخابتون بوده:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
وقتی شمس ناپدید میشه مولانا از هرکسی دنبال نشونه میگرده ببینه شمس کجاست
یه روز یکی میاد بهش میگه من شمس رو تو دمشق دیدم، مولانا پول همراهش نبوده و عبا و دستار و کفش و هرآنچه که همراهش بوده رو میده به طرف
طرف میره، یکی میگه این بهت دروغ گفت اصلا دمشق نرفته بوده
مولانا بهش میگه:
من برای خبر دروغش دستار و کفشمو دادم
اگه خبرش واقعیت داشت که جونمو فدا میکردم…
عشق همچین چیزیه
فقط میخوای یه خبری از معشوقت برسه
حتی به غلط
حتی به دروغ
More: 🎖 @windscribeproxy
یه روز یکی میاد بهش میگه من شمس رو تو دمشق دیدم، مولانا پول همراهش نبوده و عبا و دستار و کفش و هرآنچه که همراهش بوده رو میده به طرف
طرف میره، یکی میگه این بهت دروغ گفت اصلا دمشق نرفته بوده
مولانا بهش میگه:
من برای خبر دروغش دستار و کفشمو دادم
اگه خبرش واقعیت داشت که جونمو فدا میکردم…
عشق همچین چیزیه
فقط میخوای یه خبری از معشوقت برسه
حتی به غلط
حتی به دروغ
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
حواستان به آدم هاى آرامِ زندگيتان باشد!
آدم هايى كه از صبح تا شب
هزار بار خودخورى می كنند كه
مبادا با يك حال و احوال پرسىِ ساده،
مزاحمِ كارتان شوند!
آدم هايى كه وقتى تنهاترين هستيد،
فرقِ بينِ "ترک كردن" و "درک كردن" را تشخيص می دهند
آدم هايى كه "دمِ دستى" نيستند،
كه يك روز با شما،
يك روز با دوستِ شما،
و يک روز با دهها نفر مثلِ شما باشند!
آدم هايى كه شما را براى پرُ كردن جاى ِخالى
نمى خواهند
بيشترين انتظار شان،
چند دقيقه وقت ِخاليست
كه برايشان كنار بگذارى،
تا كنارت بنشينند و
يادآورى كنند يك نفر هست
كه به بودنت نياز دارد...
قدر آدمهاى آرامِ زندگيتان را بدانيد
قبل از آنكه ناگهانى رفتنشان،
شما را به آشوبى هميشگى بكشاند!
More: 🎖 @windscribeproxy
آدم هايى كه از صبح تا شب
هزار بار خودخورى می كنند كه
مبادا با يك حال و احوال پرسىِ ساده،
مزاحمِ كارتان شوند!
آدم هايى كه وقتى تنهاترين هستيد،
فرقِ بينِ "ترک كردن" و "درک كردن" را تشخيص می دهند
آدم هايى كه "دمِ دستى" نيستند،
كه يك روز با شما،
يك روز با دوستِ شما،
و يک روز با دهها نفر مثلِ شما باشند!
آدم هايى كه شما را براى پرُ كردن جاى ِخالى
نمى خواهند
بيشترين انتظار شان،
چند دقيقه وقت ِخاليست
كه برايشان كنار بگذارى،
تا كنارت بنشينند و
يادآورى كنند يك نفر هست
كه به بودنت نياز دارد...
قدر آدمهاى آرامِ زندگيتان را بدانيد
قبل از آنكه ناگهانى رفتنشان،
شما را به آشوبى هميشگى بكشاند!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
میگن شیشه حافظه داره، یعنی هر ضربه ای بهش بزنی تو خودش جمع میکنه. برای همینه که بعضی وقتا بی دلیل با یه تقه کوچیک میشکنه. حکایت دل ما آدماست..
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
هرچقدر بزرگتر میشی دنبال چیزای متفاوتتری تو آدما میگردی،
مثل وفادار بودن و صداقت داشتن.
اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره.
دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
مثل وفادار بودن و صداقت داشتن.
اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره.
دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
چند سال پیش شادمهر تو یه مصاحبه گفت:
من تو جوونی عاشق یکی شدم که وقتی رفت تا چهارسال درگیرش بودم و اذیت شدم، هیچوقت نمیشه فهمید که اگه اون دختر میموند شادمهر خوشبخت تر بود یا حالا که رفته....
ولی اطمینان دارم اگه میموند؛ ما اون همه آهنگ غمگین و احساسیِ پر خاطره از شادمهر نداشتیم.
یعنی میخوام بگم اثر بعضی رفتن ها روی موفقیت آدما، خیلی بیشتر از موندنشونه.
غصه ی آدمای رفته رو نخور، که رفتنشون از تو آدمی رو میسازه که قرار نبود باش، که دنیا به دستِ آدمای رنج کشیده ساخته میشه؛ نه بیغمترینها...
More: 🎖 @windscribeproxy
من تو جوونی عاشق یکی شدم که وقتی رفت تا چهارسال درگیرش بودم و اذیت شدم، هیچوقت نمیشه فهمید که اگه اون دختر میموند شادمهر خوشبخت تر بود یا حالا که رفته....
ولی اطمینان دارم اگه میموند؛ ما اون همه آهنگ غمگین و احساسیِ پر خاطره از شادمهر نداشتیم.
یعنی میخوام بگم اثر بعضی رفتن ها روی موفقیت آدما، خیلی بیشتر از موندنشونه.
غصه ی آدمای رفته رو نخور، که رفتنشون از تو آدمی رو میسازه که قرار نبود باش، که دنیا به دستِ آدمای رنج کشیده ساخته میشه؛ نه بیغمترینها...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
یه آدمِ درست پيدا كنيد، باهاش کتاب بخونید، برید كافه رفت و آمدکنید،
بخندید، غذا بخورید، موزیک خوب گوش
بدید، ورزش کنید،براش آشپزی کنید، واسه ایندتو تلاش کنید و خلاصه
همه چيزای خوبو باهاش تجربه كنيد.وقت
كمه ،عمر كوتاهه .خيلی كوتاهتر از اونی كه وقتتون رو با آدم اشتباهی بگذرونيد
More: 🎖 @windscribeproxy
بخندید، غذا بخورید، موزیک خوب گوش
بدید، ورزش کنید،براش آشپزی کنید، واسه ایندتو تلاش کنید و خلاصه
همه چيزای خوبو باهاش تجربه كنيد.وقت
كمه ،عمر كوتاهه .خيلی كوتاهتر از اونی كه وقتتون رو با آدم اشتباهی بگذرونيد
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
چقدر درک شدن دلنشینه
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلهگیات از دلتنگیه، از خستگی، و به جای ناراحتی و اخم کردن، حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه، با همهی بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده..
More: 🎖 @windscribeproxy
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلهگیات از دلتنگیه، از خستگی، و به جای ناراحتی و اخم کردن، حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه، با همهی بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
مثل سگ همدیگرو دوس داشته باشید.
دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنید:))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنید:))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
یه پیشنهاد دوستانه، با این آدما تو رابطه نرو:
-اونایی که تازه از رابطه طولانی بیرون اومدن
-اونایی که تو رابطه قبلیشون خیانت کردن
-دخترایی که سر هر چیزی قهر می کنن
-اونایی که باهر کسی بی ادبانه رفتار می کنن
-اونایی که مدام راجب اکسشون حرف میزنن.
-اونایی که روابط اجتماعی زیاد و متفاوت و بدون حریمی دارن.
More: 🎖 @windscribeproxy
-اونایی که تازه از رابطه طولانی بیرون اومدن
-اونایی که تو رابطه قبلیشون خیانت کردن
-دخترایی که سر هر چیزی قهر می کنن
-اونایی که باهر کسی بی ادبانه رفتار می کنن
-اونایی که مدام راجب اکسشون حرف میزنن.
-اونایی که روابط اجتماعی زیاد و متفاوت و بدون حریمی دارن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
اگر دیداری هم نباشد
حتی اگر لمسی هم نباشد
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست.
More: 🎖 @windscribeproxy
حتی اگر لمسی هم نباشد
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
دلتنگی برای کسی که نیست خیلی سخته،
ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
تراپیستم گفت: تو زیادی آدم بسازی هستی. این باعث میشه آدما به اون چیزایی که برای تو مهمه به اندازه کافی اهمیت ندن چون در نهایت میدونن تو قراره کوتاه بیای.
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربونتر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیتتر نشون میده.
More: 🎖 @windscribeproxy
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربونتر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیتتر نشون میده.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤40
از مهمترین نصایح در مذمت برگشتن به اکس، به انیس منصور گوش کنین که میگه:
كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك
برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك
برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شدهی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک میکنم:))
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
تو میتونی ساعت ها بشینی و
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:
More: 🎖 @windscribeproxy
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
میدونم نمیخوای اینو بشنوی ؛ ولی آدمها به تو وفادار نیستند، به نیاز هاشون از تو وفادارن. وقتی نیازهاشون تغییر کنه وفاداریشونهم تغییر میکنه.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
دیشب داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟!
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
We don't need to be a big person "Being human" is the ultimate greatness
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
عشق
شرایطی ست که در آن
خوشبختی یک آدم دیگر
برای شما ضروری میشود...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
شرایطی ست که در آن
خوشبختی یک آدم دیگر
برای شما ضروری میشود...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15