windscribe | پروکسی
17.2K subscribers
164 photos
16 videos
2.12K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
‏شخصیتِ آدمی‌رو که رابطه‌تون باهاش تموم شده تخریب نکنید،
درباره‌ش بد نگید،
بهش توهین نکنید، سرتاپای اون آدمو به لجن نکشید، پشت‌سرش،
چه راست چه دروغ، صحبت نکنید. داستانِ زندگیِ شما و آدمای زندگیتون قابل احترامن،
حتی اگر تهش به جای خوبی ختم نشده باشه.
چون بالاخره ی روزی انتخابتون بوده:)

More: 🎖 @windscribeproxy
29
وقتی شمس ناپدید میشه مولانا از هرکسی دنبال نشونه میگرده ببینه شمس کجاست
یه روز یکی میاد بهش میگه من شمس رو تو دمشق دیدم، مولانا پول همراهش نبوده و عبا و دستار و کفش و هرآنچه که همراهش بوده رو میده به طرف
طرف میره، یکی میگه این بهت دروغ گفت اصلا دمشق نرفته بوده
مولانا بهش میگه:
من برای خبر دروغش دستار و کفشمو دادم
اگه خبرش واقعیت داشت که جونمو فدا میکردم…
عشق همچین چیزیه
فقط میخوای یه خبری از معشوقت برسه
حتی به غلط
حتی به دروغ

More: 🎖 @windscribeproxy
27
حواستان به آدم‌ هاى آرامِ زندگيتان باشد!
آدم‌ هايى كه از صبح تا شب
هزار بار خودخورى می‌ كنند كه
مبادا با يك حال و احوال پرسىِ ساده،
مزاحمِ كارتان شوند!
آدم‌ هايى كه وقتى تنهاترين هستيد،
فرقِ بينِ "ترک كردن" و "درک كردن" را تشخيص می‌ دهند
آدم‌ هايى كه "دمِ دستى" نيستند،
كه يك روز با شما،
يك روز با دوستِ شما،
و يک روز با دهها نفر مثلِ شما باشند!
آدم‌ هايى كه شما را براى پرُ كردن جاى ِخالى
نمى‌ خواهند
بيشترين انتظار شان،
چند دقيقه وقت ِخاليست
كه برايشان كنار بگذارى،
تا كنارت بنشينند و
يادآورى كنند يك نفر هست
كه به بودنت نياز دارد...
قدر آدم‌هاى آرامِ زندگيتان را بدانيد
قبل از آن‌كه ناگهانى رفتنشان،
شما را به آشوبى هميشگى بكشاند!
More: 🎖 @windscribeproxy
22
میگن شیشه حافظه داره، یعنی هر ضربه ای بهش بزنی تو خودش جمع میکنه. برای همینه که بعضی وقتا بی دلیل با یه تقه کوچیک میشکنه. حکایت دل ما آدماست..

More: 🎖 @windscribeproxy
24
هرچقدر بزرگتر میشی دنبال چیزای متفاوت‌تری تو آدما میگردی،
مثل وفادار بودن و صداقت داشتن.
اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همه‌چی خسته‌ای کنارت بایسته و دستتو بگیره.
دقیقا همون لحظه‌ای که امیدت رو از همه‌چیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
چند سال پیش شادمهر تو یه مصاحبه گفت:
من تو جوونی عاشق یکی شدم که وقتی رفت تا چهارسال درگیرش بودم و اذیت شدم، هیچوقت نمیشه فهمید که اگه اون دختر میموند شادمهر خوشبخت تر بود یا حالا که رفته....
ولی اطمینان دارم اگه میموند؛ ما اون همه آهنگ غمگین و احساسیِ پر خاطره از شادمهر نداشتیم.
یعنی میخوام بگم اثر بعضی رفتن ها روی موفقیت آدما، خیلی بیشتر از موندنشونه.
غصه ی آدمای رفته رو نخور، که رفتنشون از تو آدمی رو میسازه که قرار نبود باش، که دنیا به دستِ آدمای رنج کشیده ساخته میشه؛ نه بی‌غم‌ترین‌ها...

More: 🎖 @windscribeproxy
24
یه آدمِ درست پيدا كنيد، باهاش کتاب بخونید، برید كافه رفت و آمدکنید،
‏بخندید، غذا بخورید، موزیک خوب گوش
‏بدید، ورزش کنید،براش آشپزی کنید، واسه ایندتو تلاش کنید و خلاصه
‏همه چيزای خوبو باهاش تجربه كنيد.وقت
‏كمه ،عمر كوتاهه .خيلی كوتاهتر از اونی كه وقتتون رو با آدم اشتباهی بگذرونيد

More: 🎖 @windscribeproxy
20
‏چقدر درک شدن دلنشینه
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصله‌گیات از دلتنگیه، از خستگی، و به جای ناراحتی و اخم کردن، حرف‌هاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه، با همه‌ی بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده..

More: 🎖 @windscribeproxy
17
مثل سگ همدیگرو دوس داشته باشید.
دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنید:))

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
17
یه پیشنهاد دوستانه، با این آدما تو رابطه نرو:
-اونایی که تازه از رابطه طولانی بیرون اومدن
-اونایی که تو رابطه قبلیشون خیانت کردن
-دخترایی که سر هر چیزی قهر می کنن
-اونایی که باهر کسی بی ادبانه رفتار می کنن
-اونایی که مدام راجب اکسشون‌ حرف میزنن.
‌-اونایی که روابط اجتماعی زیاد و متفاوت و بدون حریمی دارن.

More: 🎖 @windscribeproxy
22
اگر دیداری هم نباشد
حتی اگر لمسی هم نباشد
بی‌دلیل برای بعضی‌ها
همیشه جایی در دل‌هایمان هست.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
دلتنگی برای کسی که نیست خیلی سخته،

ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
21
تراپیستم گفت:  تو زیادی آدم بسازی هستی. این باعث میشه آدما به اون چیزایی که برای تو مهمه به اندازه کافی اهمیت ندن چون در نهایت میدونن تو قراره کوتاه بیای.
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربون‌تر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیت‌تر نشون میده.

More: 🎖 @windscribeproxy
40
لازم بود یادآوری بشه.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
از مهمترین نصایح در مذمت برگشتن به اکس، به انیس منصور گوش کنین که میگه:

كَي لا تَموت مرّتين لا تعُد لمن خذلك

برای اینکه دوبار نمیری،
سوی کسی که تو را رها کرد بازنگرد.

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
25
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شده‌ی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک می‌کنم:))

More: 🎖 @windscribeproxy
26
تو میتونی ساعت ها بشینی و
پشت سر من حرف بزنی
خیال بافی کنی ،
قضاوت کنی ،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی ..
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که
تمام وجودت پر از کینه شده
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی !
خوشمزه ست ؛
امتحان کن (:

More: 🎖 @windscribeproxy
21
میدونم نمیخوای اینو بشنوی ؛ ولی آدم‌ها به تو وفادار نیستند، به نیاز هاشون از تو وفادارن. وقتی نیازهاشون تغییر کنه وفاداریشون‌هم تغییر میکنه.

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
21
دیشب داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟!
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

More: 🎖 @windscribeproxy
20
We don't need to be a big person "Being human" is the ultimate greatness

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم
" انسان بودن" خود نهایت بزرگی است


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16