از چیزهای کوچک زندگی لذت ببرید،یک روز به عقب بر می گردید و میفهمید که اونها بزرگترین دارایی تون بودند.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
واقعاً یکی از چندشترین کارایی که یه آدم میتونه انجام بده اینه که طرف مقابلش رو توی بلاتکلیفی بذاره، مثل اون ضرب المثله هست که میگه:«با دست پس میزنه با پا پیش میکشه» دقیقاً روی صحبتم همینه.
ربطی هم به دختر و پسر بودنش نداره، طرف یه جوری حرف میزنه و یه جور دیگه رفتار میکنه که طرف مقابلش حس پارتنر بودن میگیره و وقتی که یه کم موضوع جدیتر میشه به طرف مقابلش میگه ما دوست معمولیای بیش نیستم! نکنید اینکار رو این بلاتکلیفی واقعاً از گندترین موضوعات روی زمینه، آدمی که نتونه تصمیم بگیره چیکار میخواد انجام بده با زندگیش از صد طرف کنسله.
آدم وقتشو از سر راه نیاورده تا شما دونه دونه آدم ببینی و بین این همه مورد بخوای یکی رو انتخاب کنی.
اینجور آدما جز منفعت خودشون به هیچ چیز دیگهای اهمیت نمیدن، لطفاً با یه بیا برو درتو بذار زود باهاشون قطع رابطه کنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
ربطی هم به دختر و پسر بودنش نداره، طرف یه جوری حرف میزنه و یه جور دیگه رفتار میکنه که طرف مقابلش حس پارتنر بودن میگیره و وقتی که یه کم موضوع جدیتر میشه به طرف مقابلش میگه ما دوست معمولیای بیش نیستم! نکنید اینکار رو این بلاتکلیفی واقعاً از گندترین موضوعات روی زمینه، آدمی که نتونه تصمیم بگیره چیکار میخواد انجام بده با زندگیش از صد طرف کنسله.
آدم وقتشو از سر راه نیاورده تا شما دونه دونه آدم ببینی و بین این همه مورد بخوای یکی رو انتخاب کنی.
اینجور آدما جز منفعت خودشون به هیچ چیز دیگهای اهمیت نمیدن، لطفاً با یه بیا برو درتو بذار زود باهاشون قطع رابطه کنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
اگر کاسهی خود را بیش از اندازه پر کنید؛
لبریز میشود.چاقوی خود را بیش از حد تیز کنید؛ کند میشود. در پیِ پول و راحتی باشید، دلتان هرگز آرام نمیگیرد. دنبال تایید دیگران باشید؛ برده آنها خواهید بود. کار خود را انجام دهید، سپس رها کنید.این تنها راه آرامش یافتن است...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
لبریز میشود.چاقوی خود را بیش از حد تیز کنید؛ کند میشود. در پیِ پول و راحتی باشید، دلتان هرگز آرام نمیگیرد. دنبال تایید دیگران باشید؛ برده آنها خواهید بود. کار خود را انجام دهید، سپس رها کنید.این تنها راه آرامش یافتن است...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یه نصیحت از من گوشه ذهنتون داشته باشین:
اگر عکس یکی دیگه رو توی گوشیش دیدین؛ اگر چت صمیمیتر از عرف رو توی گوشیش خوندین؛حتی اگر براتون قرآن سر نیزه زد که چیزخاصی نبوده و بعدش گفت پشیمونه جبران میکنه حرفشو باور نکنین.
بعد از فهمیدن شما هیچی عوض نشده و فقط اون پنهان کار تر شده!
More: 🎖 @windscribeproxy
اگر عکس یکی دیگه رو توی گوشیش دیدین؛ اگر چت صمیمیتر از عرف رو توی گوشیش خوندین؛حتی اگر براتون قرآن سر نیزه زد که چیزخاصی نبوده و بعدش گفت پشیمونه جبران میکنه حرفشو باور نکنین.
بعد از فهمیدن شما هیچی عوض نشده و فقط اون پنهان کار تر شده!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
امروز به همه عشق بورز
ببخش، ايمان داشته باش
ترس ها را از خود دور کن
خدایت راصدابزن، امروز روز
پیروزی توست به شرط خنديدنت ..
بخند…تو در آغوش خدا هستی....
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ببخش، ايمان داشته باش
ترس ها را از خود دور کن
خدایت راصدابزن، امروز روز
پیروزی توست به شرط خنديدنت ..
بخند…تو در آغوش خدا هستی....
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
20 سال دیگه، نه تو خیابون قراره شماره بگیری، نه کسی توی اینستا مختو بزنه، نه قراره از کافه رفتنت استوری بگیری یا با کسی برنامه کنی، ۲۰ سال دیگه، وارد دوران میانسالی و پیری میشی. اون موقع یه پسر خوشتیپ یا یه دختر سکسی نیستی، اون موقع چیزی به جز اینکه چقدر برای خودت تلاش کردی، چقدر به خودت رسیدی و چقدر پیشرفت کردی چقدر دوستای مثبت و عاقل یا یه پارتنر درست و خوب پیدا کردی به چشمت نمیآد، پس یکیو پیدا کن که تو دوران میانسالیت، بتونی کنارش لبخند بزنی. و با آرامش یه قهوه ی گرم دو نفره بخورید. یکی که بری تعطیلات کنارش خوش بگذرونی، یکی که مطمئن باشی.توی هر شرایطی کنارت میمونه و امنه. دنیارو قرار نیست تا همیشه اینجوری بگذرونی. پس اینم یه تلنگر تا بیشتر به فکر خودت باشی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
او دیالوگه که میگفت:
«اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه..»
تا ابد موده، تا ابد..!
More: 🎖 @windscribeproxy
«اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه..»
تا ابد موده، تا ابد..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
شخصیتِ آدمیرو که رابطهتون باهاش تموم شده تخریب نکنید،
دربارهش بد نگید،
بهش توهین نکنید، سرتاپای اون آدمو به لجن نکشید، پشتسرش،
چه راست چه دروغ، صحبت نکنید. داستانِ زندگیِ شما و آدمای زندگیتون قابل احترامن،
حتی اگر تهش به جای خوبی ختم نشده باشه.
چون بالاخره ی روزی انتخابتون بوده:)
More: 🎖 @windscribeproxy
دربارهش بد نگید،
بهش توهین نکنید، سرتاپای اون آدمو به لجن نکشید، پشتسرش،
چه راست چه دروغ، صحبت نکنید. داستانِ زندگیِ شما و آدمای زندگیتون قابل احترامن،
حتی اگر تهش به جای خوبی ختم نشده باشه.
چون بالاخره ی روزی انتخابتون بوده:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
وقتی شمس ناپدید میشه مولانا از هرکسی دنبال نشونه میگرده ببینه شمس کجاست
یه روز یکی میاد بهش میگه من شمس رو تو دمشق دیدم، مولانا پول همراهش نبوده و عبا و دستار و کفش و هرآنچه که همراهش بوده رو میده به طرف
طرف میره، یکی میگه این بهت دروغ گفت اصلا دمشق نرفته بوده
مولانا بهش میگه:
من برای خبر دروغش دستار و کفشمو دادم
اگه خبرش واقعیت داشت که جونمو فدا میکردم…
عشق همچین چیزیه
فقط میخوای یه خبری از معشوقت برسه
حتی به غلط
حتی به دروغ
More: 🎖 @windscribeproxy
یه روز یکی میاد بهش میگه من شمس رو تو دمشق دیدم، مولانا پول همراهش نبوده و عبا و دستار و کفش و هرآنچه که همراهش بوده رو میده به طرف
طرف میره، یکی میگه این بهت دروغ گفت اصلا دمشق نرفته بوده
مولانا بهش میگه:
من برای خبر دروغش دستار و کفشمو دادم
اگه خبرش واقعیت داشت که جونمو فدا میکردم…
عشق همچین چیزیه
فقط میخوای یه خبری از معشوقت برسه
حتی به غلط
حتی به دروغ
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
حواستان به آدم هاى آرامِ زندگيتان باشد!
آدم هايى كه از صبح تا شب
هزار بار خودخورى می كنند كه
مبادا با يك حال و احوال پرسىِ ساده،
مزاحمِ كارتان شوند!
آدم هايى كه وقتى تنهاترين هستيد،
فرقِ بينِ "ترک كردن" و "درک كردن" را تشخيص می دهند
آدم هايى كه "دمِ دستى" نيستند،
كه يك روز با شما،
يك روز با دوستِ شما،
و يک روز با دهها نفر مثلِ شما باشند!
آدم هايى كه شما را براى پرُ كردن جاى ِخالى
نمى خواهند
بيشترين انتظار شان،
چند دقيقه وقت ِخاليست
كه برايشان كنار بگذارى،
تا كنارت بنشينند و
يادآورى كنند يك نفر هست
كه به بودنت نياز دارد...
قدر آدمهاى آرامِ زندگيتان را بدانيد
قبل از آنكه ناگهانى رفتنشان،
شما را به آشوبى هميشگى بكشاند!
More: 🎖 @windscribeproxy
آدم هايى كه از صبح تا شب
هزار بار خودخورى می كنند كه
مبادا با يك حال و احوال پرسىِ ساده،
مزاحمِ كارتان شوند!
آدم هايى كه وقتى تنهاترين هستيد،
فرقِ بينِ "ترک كردن" و "درک كردن" را تشخيص می دهند
آدم هايى كه "دمِ دستى" نيستند،
كه يك روز با شما،
يك روز با دوستِ شما،
و يک روز با دهها نفر مثلِ شما باشند!
آدم هايى كه شما را براى پرُ كردن جاى ِخالى
نمى خواهند
بيشترين انتظار شان،
چند دقيقه وقت ِخاليست
كه برايشان كنار بگذارى،
تا كنارت بنشينند و
يادآورى كنند يك نفر هست
كه به بودنت نياز دارد...
قدر آدمهاى آرامِ زندگيتان را بدانيد
قبل از آنكه ناگهانى رفتنشان،
شما را به آشوبى هميشگى بكشاند!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
میگن شیشه حافظه داره، یعنی هر ضربه ای بهش بزنی تو خودش جمع میکنه. برای همینه که بعضی وقتا بی دلیل با یه تقه کوچیک میشکنه. حکایت دل ما آدماست..
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
هرچقدر بزرگتر میشی دنبال چیزای متفاوتتری تو آدما میگردی،
مثل وفادار بودن و صداقت داشتن.
اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره.
دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
مثل وفادار بودن و صداقت داشتن.
اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره.
دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
چند سال پیش شادمهر تو یه مصاحبه گفت:
من تو جوونی عاشق یکی شدم که وقتی رفت تا چهارسال درگیرش بودم و اذیت شدم، هیچوقت نمیشه فهمید که اگه اون دختر میموند شادمهر خوشبخت تر بود یا حالا که رفته....
ولی اطمینان دارم اگه میموند؛ ما اون همه آهنگ غمگین و احساسیِ پر خاطره از شادمهر نداشتیم.
یعنی میخوام بگم اثر بعضی رفتن ها روی موفقیت آدما، خیلی بیشتر از موندنشونه.
غصه ی آدمای رفته رو نخور، که رفتنشون از تو آدمی رو میسازه که قرار نبود باش، که دنیا به دستِ آدمای رنج کشیده ساخته میشه؛ نه بیغمترینها...
More: 🎖 @windscribeproxy
من تو جوونی عاشق یکی شدم که وقتی رفت تا چهارسال درگیرش بودم و اذیت شدم، هیچوقت نمیشه فهمید که اگه اون دختر میموند شادمهر خوشبخت تر بود یا حالا که رفته....
ولی اطمینان دارم اگه میموند؛ ما اون همه آهنگ غمگین و احساسیِ پر خاطره از شادمهر نداشتیم.
یعنی میخوام بگم اثر بعضی رفتن ها روی موفقیت آدما، خیلی بیشتر از موندنشونه.
غصه ی آدمای رفته رو نخور، که رفتنشون از تو آدمی رو میسازه که قرار نبود باش، که دنیا به دستِ آدمای رنج کشیده ساخته میشه؛ نه بیغمترینها...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
یه آدمِ درست پيدا كنيد، باهاش کتاب بخونید، برید كافه رفت و آمدکنید،
بخندید، غذا بخورید، موزیک خوب گوش
بدید، ورزش کنید،براش آشپزی کنید، واسه ایندتو تلاش کنید و خلاصه
همه چيزای خوبو باهاش تجربه كنيد.وقت
كمه ،عمر كوتاهه .خيلی كوتاهتر از اونی كه وقتتون رو با آدم اشتباهی بگذرونيد
More: 🎖 @windscribeproxy
بخندید، غذا بخورید، موزیک خوب گوش
بدید، ورزش کنید،براش آشپزی کنید، واسه ایندتو تلاش کنید و خلاصه
همه چيزای خوبو باهاش تجربه كنيد.وقت
كمه ،عمر كوتاهه .خيلی كوتاهتر از اونی كه وقتتون رو با آدم اشتباهی بگذرونيد
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
چقدر درک شدن دلنشینه
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلهگیات از دلتنگیه، از خستگی، و به جای ناراحتی و اخم کردن، حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه، با همهی بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده..
More: 🎖 @windscribeproxy
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلهگیات از دلتنگیه، از خستگی، و به جای ناراحتی و اخم کردن، حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه، با همهی بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
مثل سگ همدیگرو دوس داشته باشید.
دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنید:))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
دنیا کوتاه تر از اونیه که فکر میکنید:))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
یه پیشنهاد دوستانه، با این آدما تو رابطه نرو:
-اونایی که تازه از رابطه طولانی بیرون اومدن
-اونایی که تو رابطه قبلیشون خیانت کردن
-دخترایی که سر هر چیزی قهر می کنن
-اونایی که باهر کسی بی ادبانه رفتار می کنن
-اونایی که مدام راجب اکسشون حرف میزنن.
-اونایی که روابط اجتماعی زیاد و متفاوت و بدون حریمی دارن.
More: 🎖 @windscribeproxy
-اونایی که تازه از رابطه طولانی بیرون اومدن
-اونایی که تو رابطه قبلیشون خیانت کردن
-دخترایی که سر هر چیزی قهر می کنن
-اونایی که باهر کسی بی ادبانه رفتار می کنن
-اونایی که مدام راجب اکسشون حرف میزنن.
-اونایی که روابط اجتماعی زیاد و متفاوت و بدون حریمی دارن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
اگر دیداری هم نباشد
حتی اگر لمسی هم نباشد
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست.
More: 🎖 @windscribeproxy
حتی اگر لمسی هم نباشد
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
دلتنگی برای کسی که نیست خیلی سخته،
ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ولی دلتنگی برای کسی که پیشته ولی دیگه رابطتون مثل قبل نیست سخت تره.:)))))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
تراپیستم گفت: تو زیادی آدم بسازی هستی. این باعث میشه آدما به اون چیزایی که برای تو مهمه به اندازه کافی اهمیت ندن چون در نهایت میدونن تو قراره کوتاه بیای.
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربونتر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیتتر نشون میده.
More: 🎖 @windscribeproxy
ناراحت کننده بود واقعا. چیزی که همیشه فکر میکردم باعث میشه به قولی مهربونتر باشم نقطه ضعفیه که منو کم اهمیتتر نشون میده.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤40