بعد از تمامِ نشدن ها، رفتنها و از دست دادنها ..
بعد از تمامِ شکستن ها و زمین خوردن ها ...
سرت را بالا بگیر، نفسی عمیق بکش
و خودت را برای روزهای بهتر، آماده کن ..
که بعد از هر رعد و برق، بارانیست
و پشتِ هر ابری، آفتابی ...
#صبحتون_بخیر☀️
پروکسی | پروکسی
_________________________
More: 🎖 @windscribeproxy
بعد از تمامِ شکستن ها و زمین خوردن ها ...
سرت را بالا بگیر، نفسی عمیق بکش
و خودت را برای روزهای بهتر، آماده کن ..
که بعد از هر رعد و برق، بارانیست
و پشتِ هر ابری، آفتابی ...
#صبحتون_بخیر☀️
پروکسی | پروکسی
_________________________
More: 🎖 @windscribeproxy
❤5
زنان ریشه های انسانیت اند
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد.
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...
پروکسی | پروکسی
_
More: 🎖 @windscribeproxy
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد.
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...
پروکسی | پروکسی
_
More: 🎖 @windscribeproxy
❤35
دیدی وقتی به نفس کشیدنت فکر میکنی که چجوری ناخودآگاه انجام میشه، بعدش انگار نفس کشیدنت با مشکل رو به رو میشه و واست سخت میشه؟
بعضی چیزا هم تو زندگی همینه.
نباید بهشون فکر کرد.
باید به حال خودشون رهاشون کرد
تا خود به خود انجام بشن.
با فکر کردن بهشون نه تنها کاری از دستت برنمیاد،
بلکه به انجام شدنشون هم آسیب میزنی
و باعث میشی سخت پیش برن یا اصن پیش نرن!
_____
More: 🎖 @windscribeproxy
بعضی چیزا هم تو زندگی همینه.
نباید بهشون فکر کرد.
باید به حال خودشون رهاشون کرد
تا خود به خود انجام بشن.
با فکر کردن بهشون نه تنها کاری از دستت برنمیاد،
بلکه به انجام شدنشون هم آسیب میزنی
و باعث میشی سخت پیش برن یا اصن پیش نرن!
_____
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
وقتی کسی رو که خیلی وقته داره شمارو اذیت میکنه ترک میکنید؛ اسمش رها کردن و بیمعرفتی نیست، محافظت کردن از خوده!
شما مجبور نیستید بخاطر عشق یا وفاداری و معرفت زیر بار هر رفتاری و هر توهینی و هر آسیبی برید.
آدم تا یه جایی و یه نقطهای باید تلاش کنه که رابطه رو درست کنه و با خودش و طرف مقابلش بجنگه!
اما از یه جایی به بعد شما فقط خودتون دشمن خودتون میشید...
More: 🎖 @windscribeproxy
شما مجبور نیستید بخاطر عشق یا وفاداری و معرفت زیر بار هر رفتاری و هر توهینی و هر آسیبی برید.
آدم تا یه جایی و یه نقطهای باید تلاش کنه که رابطه رو درست کنه و با خودش و طرف مقابلش بجنگه!
اما از یه جایی به بعد شما فقط خودتون دشمن خودتون میشید...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
طرف دورشو نگاه میکنه میبینه همه دارن ازین رابطه به اون رابطه ازین تخت به اون تخت میپرن، بعد کم کم کسی که اینکارو نمیکنه دچار دوگانگی میشه که نکنه رفتار اینا درسته، نکنه من مشکل دارم. و این واقعا تلخه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
زنها دانه ها را کشف کردند...
گندم را نان را؛ زنها در سفره ی
"مردها" گذاشتند، دوستت دارم
را بوسه را ، آغوش را "بهشت
خانه را زنها اختراع کردند...
"تقدیم به زنان دنیا و سرزمینم"
پروکسی | پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
گندم را نان را؛ زنها در سفره ی
"مردها" گذاشتند، دوستت دارم
را بوسه را ، آغوش را "بهشت
خانه را زنها اختراع کردند...
"تقدیم به زنان دنیا و سرزمینم"
پروکسی | پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
توی سالن انتظارِ مشاوره، یه خانم و آقا با صدای بلند داشتن بحث میکردن. آقاهه گفت: چرا شلوغش میکنی؟ فقط چندتا پیام بوده. نرفتم که باهاش! خانمه یهو دست از گریه کشید.نگاهش کرد وُ پرسید: اگه اونجا کنارت بودم و داشتم میدیدمت بازم اون پیامارو میفرستادی؟ مَرد ساکت شدوُ مغزِ من شلوغ. اومدم اینجا بگم: خیانت یعنی اگه پارتنرت، همسرت رفیقت یا خانواده اون لحظه اونجا بودن، اون حرف رو نمیزدی! اون کار رو نمیکردی!
در هر صورت مهم نیست طرفت از خیانتی که کردی بو ببره یا نه.تو با هر خیانت،بدهکارِ《اعتماد》میشی! یه بدهیِ سنگین که توسط آدمایی که بعداً میان توی زندگیت صاف خواهد شد. هم بدهی هم دهانت!
More: 🎖 @windscribeproxy
در هر صورت مهم نیست طرفت از خیانتی که کردی بو ببره یا نه.تو با هر خیانت،بدهکارِ《اعتماد》میشی! یه بدهیِ سنگین که توسط آدمایی که بعداً میان توی زندگیت صاف خواهد شد. هم بدهی هم دهانت!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
تو باشگاه به کسی ماشالله میگن که وزنه سنگین تر میزنه نه صحیح تر ، تو اجتماع کسی مورد احترامه که پول بیشتر در میاره نه حلال تر ، تو محافل کسی مورد توجهه که مدارک بالاتر داره نه سواد بیشتر
پس نه به تعریف این اجتماع دل ببند نه از تحقیرشون
اینجا همه معادلات معکوسه!!
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
پس نه به تعریف این اجتماع دل ببند نه از تحقیرشون
اینجا همه معادلات معکوسه!!
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
اگه شما جزو اون کسانی هستی که وقتی توی رابطهت خسته شدی ولی چون دلت نمیخواد آدم بَده باشی و دل طرفت رو بشکنی، به پارتنرت نمیگی که دیگه دوسش نداری و رابطه رو تو ذهن خودت تموم شده میبینی و به جاش شروع میکنی به سردی، بد اخلاقی و بی محبتی تا اون خودش خسته بشه و بره، خیلی بی وجدانی اون روزایی که سردی و محل ندادنها باعث میشه اون پارتنرِ بی خبر ده بار خودش رو زیر سوال ببره که من چی کار کردم؟و سعی کنه که درستش کنه و وقت و احساس و انرژیش رو صرف رابطهای بکنه که در واقع تموم شده خیلی خیلی بدتر از یه صحبت بالغانه است که ممکنه دردناک باشه اما قابل تحملتره
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
از چیزهای کوچک زندگی لذت ببرید،یک روز به عقب بر می گردید و میفهمید که اونها بزرگترین دارایی تون بودند.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
واقعاً یکی از چندشترین کارایی که یه آدم میتونه انجام بده اینه که طرف مقابلش رو توی بلاتکلیفی بذاره، مثل اون ضرب المثله هست که میگه:«با دست پس میزنه با پا پیش میکشه» دقیقاً روی صحبتم همینه.
ربطی هم به دختر و پسر بودنش نداره، طرف یه جوری حرف میزنه و یه جور دیگه رفتار میکنه که طرف مقابلش حس پارتنر بودن میگیره و وقتی که یه کم موضوع جدیتر میشه به طرف مقابلش میگه ما دوست معمولیای بیش نیستم! نکنید اینکار رو این بلاتکلیفی واقعاً از گندترین موضوعات روی زمینه، آدمی که نتونه تصمیم بگیره چیکار میخواد انجام بده با زندگیش از صد طرف کنسله.
آدم وقتشو از سر راه نیاورده تا شما دونه دونه آدم ببینی و بین این همه مورد بخوای یکی رو انتخاب کنی.
اینجور آدما جز منفعت خودشون به هیچ چیز دیگهای اهمیت نمیدن، لطفاً با یه بیا برو درتو بذار زود باهاشون قطع رابطه کنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
ربطی هم به دختر و پسر بودنش نداره، طرف یه جوری حرف میزنه و یه جور دیگه رفتار میکنه که طرف مقابلش حس پارتنر بودن میگیره و وقتی که یه کم موضوع جدیتر میشه به طرف مقابلش میگه ما دوست معمولیای بیش نیستم! نکنید اینکار رو این بلاتکلیفی واقعاً از گندترین موضوعات روی زمینه، آدمی که نتونه تصمیم بگیره چیکار میخواد انجام بده با زندگیش از صد طرف کنسله.
آدم وقتشو از سر راه نیاورده تا شما دونه دونه آدم ببینی و بین این همه مورد بخوای یکی رو انتخاب کنی.
اینجور آدما جز منفعت خودشون به هیچ چیز دیگهای اهمیت نمیدن، لطفاً با یه بیا برو درتو بذار زود باهاشون قطع رابطه کنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
اگر کاسهی خود را بیش از اندازه پر کنید؛
لبریز میشود.چاقوی خود را بیش از حد تیز کنید؛ کند میشود. در پیِ پول و راحتی باشید، دلتان هرگز آرام نمیگیرد. دنبال تایید دیگران باشید؛ برده آنها خواهید بود. کار خود را انجام دهید، سپس رها کنید.این تنها راه آرامش یافتن است...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
لبریز میشود.چاقوی خود را بیش از حد تیز کنید؛ کند میشود. در پیِ پول و راحتی باشید، دلتان هرگز آرام نمیگیرد. دنبال تایید دیگران باشید؛ برده آنها خواهید بود. کار خود را انجام دهید، سپس رها کنید.این تنها راه آرامش یافتن است...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یه نصیحت از من گوشه ذهنتون داشته باشین:
اگر عکس یکی دیگه رو توی گوشیش دیدین؛ اگر چت صمیمیتر از عرف رو توی گوشیش خوندین؛حتی اگر براتون قرآن سر نیزه زد که چیزخاصی نبوده و بعدش گفت پشیمونه جبران میکنه حرفشو باور نکنین.
بعد از فهمیدن شما هیچی عوض نشده و فقط اون پنهان کار تر شده!
More: 🎖 @windscribeproxy
اگر عکس یکی دیگه رو توی گوشیش دیدین؛ اگر چت صمیمیتر از عرف رو توی گوشیش خوندین؛حتی اگر براتون قرآن سر نیزه زد که چیزخاصی نبوده و بعدش گفت پشیمونه جبران میکنه حرفشو باور نکنین.
بعد از فهمیدن شما هیچی عوض نشده و فقط اون پنهان کار تر شده!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
امروز به همه عشق بورز
ببخش، ايمان داشته باش
ترس ها را از خود دور کن
خدایت راصدابزن، امروز روز
پیروزی توست به شرط خنديدنت ..
بخند…تو در آغوش خدا هستی....
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ببخش، ايمان داشته باش
ترس ها را از خود دور کن
خدایت راصدابزن، امروز روز
پیروزی توست به شرط خنديدنت ..
بخند…تو در آغوش خدا هستی....
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
20 سال دیگه، نه تو خیابون قراره شماره بگیری، نه کسی توی اینستا مختو بزنه، نه قراره از کافه رفتنت استوری بگیری یا با کسی برنامه کنی، ۲۰ سال دیگه، وارد دوران میانسالی و پیری میشی. اون موقع یه پسر خوشتیپ یا یه دختر سکسی نیستی، اون موقع چیزی به جز اینکه چقدر برای خودت تلاش کردی، چقدر به خودت رسیدی و چقدر پیشرفت کردی چقدر دوستای مثبت و عاقل یا یه پارتنر درست و خوب پیدا کردی به چشمت نمیآد، پس یکیو پیدا کن که تو دوران میانسالیت، بتونی کنارش لبخند بزنی. و با آرامش یه قهوه ی گرم دو نفره بخورید. یکی که بری تعطیلات کنارش خوش بگذرونی، یکی که مطمئن باشی.توی هر شرایطی کنارت میمونه و امنه. دنیارو قرار نیست تا همیشه اینجوری بگذرونی. پس اینم یه تلنگر تا بیشتر به فکر خودت باشی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
او دیالوگه که میگفت:
«اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه..»
تا ابد موده، تا ابد..!
More: 🎖 @windscribeproxy
«اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه..»
تا ابد موده، تا ابد..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
شخصیتِ آدمیرو که رابطهتون باهاش تموم شده تخریب نکنید،
دربارهش بد نگید،
بهش توهین نکنید، سرتاپای اون آدمو به لجن نکشید، پشتسرش،
چه راست چه دروغ، صحبت نکنید. داستانِ زندگیِ شما و آدمای زندگیتون قابل احترامن،
حتی اگر تهش به جای خوبی ختم نشده باشه.
چون بالاخره ی روزی انتخابتون بوده:)
More: 🎖 @windscribeproxy
دربارهش بد نگید،
بهش توهین نکنید، سرتاپای اون آدمو به لجن نکشید، پشتسرش،
چه راست چه دروغ، صحبت نکنید. داستانِ زندگیِ شما و آدمای زندگیتون قابل احترامن،
حتی اگر تهش به جای خوبی ختم نشده باشه.
چون بالاخره ی روزی انتخابتون بوده:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
وقتی شمس ناپدید میشه مولانا از هرکسی دنبال نشونه میگرده ببینه شمس کجاست
یه روز یکی میاد بهش میگه من شمس رو تو دمشق دیدم، مولانا پول همراهش نبوده و عبا و دستار و کفش و هرآنچه که همراهش بوده رو میده به طرف
طرف میره، یکی میگه این بهت دروغ گفت اصلا دمشق نرفته بوده
مولانا بهش میگه:
من برای خبر دروغش دستار و کفشمو دادم
اگه خبرش واقعیت داشت که جونمو فدا میکردم…
عشق همچین چیزیه
فقط میخوای یه خبری از معشوقت برسه
حتی به غلط
حتی به دروغ
More: 🎖 @windscribeproxy
یه روز یکی میاد بهش میگه من شمس رو تو دمشق دیدم، مولانا پول همراهش نبوده و عبا و دستار و کفش و هرآنچه که همراهش بوده رو میده به طرف
طرف میره، یکی میگه این بهت دروغ گفت اصلا دمشق نرفته بوده
مولانا بهش میگه:
من برای خبر دروغش دستار و کفشمو دادم
اگه خبرش واقعیت داشت که جونمو فدا میکردم…
عشق همچین چیزیه
فقط میخوای یه خبری از معشوقت برسه
حتی به غلط
حتی به دروغ
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
حواستان به آدم هاى آرامِ زندگيتان باشد!
آدم هايى كه از صبح تا شب
هزار بار خودخورى می كنند كه
مبادا با يك حال و احوال پرسىِ ساده،
مزاحمِ كارتان شوند!
آدم هايى كه وقتى تنهاترين هستيد،
فرقِ بينِ "ترک كردن" و "درک كردن" را تشخيص می دهند
آدم هايى كه "دمِ دستى" نيستند،
كه يك روز با شما،
يك روز با دوستِ شما،
و يک روز با دهها نفر مثلِ شما باشند!
آدم هايى كه شما را براى پرُ كردن جاى ِخالى
نمى خواهند
بيشترين انتظار شان،
چند دقيقه وقت ِخاليست
كه برايشان كنار بگذارى،
تا كنارت بنشينند و
يادآورى كنند يك نفر هست
كه به بودنت نياز دارد...
قدر آدمهاى آرامِ زندگيتان را بدانيد
قبل از آنكه ناگهانى رفتنشان،
شما را به آشوبى هميشگى بكشاند!
More: 🎖 @windscribeproxy
آدم هايى كه از صبح تا شب
هزار بار خودخورى می كنند كه
مبادا با يك حال و احوال پرسىِ ساده،
مزاحمِ كارتان شوند!
آدم هايى كه وقتى تنهاترين هستيد،
فرقِ بينِ "ترک كردن" و "درک كردن" را تشخيص می دهند
آدم هايى كه "دمِ دستى" نيستند،
كه يك روز با شما،
يك روز با دوستِ شما،
و يک روز با دهها نفر مثلِ شما باشند!
آدم هايى كه شما را براى پرُ كردن جاى ِخالى
نمى خواهند
بيشترين انتظار شان،
چند دقيقه وقت ِخاليست
كه برايشان كنار بگذارى،
تا كنارت بنشينند و
يادآورى كنند يك نفر هست
كه به بودنت نياز دارد...
قدر آدمهاى آرامِ زندگيتان را بدانيد
قبل از آنكه ناگهانى رفتنشان،
شما را به آشوبى هميشگى بكشاند!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
میگن شیشه حافظه داره، یعنی هر ضربه ای بهش بزنی تو خودش جمع میکنه. برای همینه که بعضی وقتا بی دلیل با یه تقه کوچیک میشکنه. حکایت دل ما آدماست..
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
هرچقدر بزرگتر میشی دنبال چیزای متفاوتتری تو آدما میگردی،
مثل وفادار بودن و صداقت داشتن.
اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره.
دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
مثل وفادار بودن و صداقت داشتن.
اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره.
دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20