windscribe | پروکسی
17.2K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
اگر یه خانواده داری که دوستت دارن،
چندتا دوست خوب و عالی داری،
غذا روی میز و سقف بالای سر داری،
اینو بدون که ثروتمندتر از اون چیز هستی
که فکرشو میکنی، قدر خودتو بدون...


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
29
هرگز نگو دنیا به من پشت کرده،
شاید این تویی، که برعکس نشسته ای :)

پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
‏هندونه رو یه ساعت زودتر قاچ میکنه میزاره تو یخچال که وقتی بچه ها از بیرون میان بخورن خنک شن، گلای خونه همیشه سرحالن چون حواسش هست بهشون سروقت آب بده، بعداز ظهرا چایی دم میکنه و از شکلاتایی که قایم کرده میاره تا دورهم باشیم شاید نفهمیم ولی مادرا فرشته محافظ عشق تو خونه هان...


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
38
پدری به فرزندش گفت:

این هزارتا چسب زخم را بفروش تا برایت کفش بخرم. بچه باخود فکر کرد: یعنی باید آرزو کنم هزار نفر زخمی بشن تا من کفش بخرم؟ولش کن کفشهای پاره خوبه!!!

خدایا ...گاهی دلهای بزرگ را آنچنان درون سینه هایی کوچک میگذاری که شرمسار میشویم، از بزرگی که برای خود ساخته ایم ...


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
35
ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﻪ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺛﺮﻭﺗﺖ ﮔﺮﻓﺘﻰ پول‌هایت ﺭﺍ ﻧﺸﻤﺎﺭ... ﮐﺎﻓﯽ ﺍﺳﺖ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﻜﻰ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﻧﻪ‌ﺍﺕ ﺑﺮﯾﺰﯼ... ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺁﻧﺮﺍ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺛﺮﻭﺕ ﺗﻮﺳﺖ....

#شبتون_در_پناه_حق


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
واقعا عشق اینجوریه که شبیه مادر میشی؛
مادری که هرچقدر دلخور باشه از بچش، بازم نمیتونه نسبت بهش بی تفاوت باشه و بیخیال بچش بشه. بازم با تموم دلخوریات، حواست هست به همه چیش، بازم دوستداری به هر بهونه ای که شده باهاش آشتی کنی،
ممکنه غر بزنی، دعوا کنی، بحث کنی، داد بزنی، حتی تهدیدش کنی به خیلی چیزا، ولی آخرشم اونی که کوتاه میاد تویی، اونی که دلش نمیاد هیچکدوم از حرفاشو عملی کنه تویی، اونی که از همه چی میزنه واسش تویی...

More: 🎖 @windscribeproxy
24
اگر یه خانواده داری که دوستت دارن،
چندتا دوست خوب و عالی داری،
غذا روی میز و سقف بالای سر داری،
اینو بدون که ثروتمندتر از اون چیز هستی
که فکرشو میکنی، قدر خودتو بدون...

پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
20
من هیچ‌وقت گوشی طرفم رو چک نمی‌کنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت کنه می‌تونه به صد روش انجامش بده. من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه.
من نمی‌خوام در همه حال طرفم منو در اولويت قرار بده چون معتقدم رابطه‌ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست.
من کسی رو مجبور نمی‌کنم بهم وفادار باشه، توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکسی با کنترل و اجبار ساخته نمیشه.
اما اگر متوجه بشم کسی نمی‌خواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب می‌کنم!

More: 🎖 @windscribeproxy
28
درست ترین تعریف عشق اینه:
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت می‌کند که دلت را آتش زده"

More: 🎖 @windscribeproxy
15
بعد از تمامِ نشدن ها، رفتن‌ها و از دست دادن‌ها ..
بعد از تمامِ شکستن ها و زمین خوردن ها ...

سرت را بالا بگیر، نفسی عمیق بکش
و خودت را برای روزهای بهتر، آماده کن ..

که بعد از هر رعد و برق، بارانیست
و پشتِ هر ابری، آفتابی ...
#صبحتون_بخیر☀️

پروکسی | پروکسی

_________________________
More: 🎖
@windscribeproxy
5
زنان ریشه های انسانیت اند 
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد. 
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...

پروکسی | پروکسی

_
Mor
e: 🎖 @windscribeproxy
35
دیدی وقتی به نفس کشیدنت فکر میکنی که چجوری ناخودآگاه انجام میشه، بعدش انگار نفس کشیدنت با مشکل رو به رو میشه و واست سخت میشه؟
بعضی چیزا هم تو زندگی همینه.
نباید بهشون فکر کرد.
باید به حال خودشون رهاشون کرد
تا خود به خود انجام بشن.
با فکر کردن بهشون نه تنها کاری از دستت برنمیاد،
بلکه به انجام شدنشون هم آسیب میزنی
و باعث میشی سخت پیش برن یا اصن پیش نرن!

_____
More: 🎖 @windscribeproxy
20
وقتی کسی رو که خیلی وقته داره شمارو اذیت می‌کنه ترک می‌کنید؛ اسمش رها کردن و بی‌معرفتی نیست، محافظت کردن از خوده!

شما مجبور نیستید بخاطر عشق یا وفاداری و معرفت زیر بار هر رفتاری و هر توهینی و هر آسیبی برید.
آدم تا یه جایی و یه نقطه‌ای باید تلاش کنه که رابطه رو درست کنه و با خودش و طرف مقابلش بجنگه!
اما از یه جایی به بعد شما فقط خودتون دشمن خودتون میشید...

More: 🎖 @windscribeproxy
12
‏طرف دورشو نگاه میکنه میبینه همه دارن ازین رابطه به اون رابطه ازین تخت به اون تخت میپرن، بعد کم کم کسی که اینکارو نمیکنه دچار دوگانگی میشه که نکنه رفتار اینا درسته، نکنه من مشکل دارم. و این واقعا تلخه.

More: 🎖 @windscribeproxy
33
زنها دانه ها را کشف کردند...
گندم را نان را؛ زنها در سفره ی
"مردها" گذاشتند، دوستت دارم
را بوسه را ، آغوش را "بهشت
خانه را زنها اختراع کردند...

"تقدیم به زنان دنیا و سرزمینم"


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
30
توی سالن انتظارِ مشاوره، یه خانم و آقا با صدای بلند داشتن بحث می‌کردن. آقاهه گفت: چرا شلوغش می‌کنی؟ فقط چندتا پیام بوده. نرفتم که باهاش! خانمه یهو دست از گریه کشید.نگاهش کرد وُ پرسید: اگه اونجا کنارت بودم و داشتم میدیدمت بازم اون پیامارو میفرستادی؟ مَرد ساکت شدوُ مغزِ من شلوغ. اومدم اینجا بگم: خیانت یعنی اگه پارتنرت، همسرت رفیقت یا خانواده اون لحظه اونجا بودن، اون حرف رو نمی‌زدی! اون کار رو نمی‌کردی!
در هر صورت مهم نیست طرفت از خیانتی که کردی بو ببره یا نه.تو با هر خیانت،بدهکارِ《اعتماد》میشی! یه بدهیِ سنگین که توسط آدمایی که بعداً میان توی زندگیت صاف خواهد شد. هم بدهی هم دهانت!

More: 🎖 @windscribeproxy
26
تو باشگاه به کسی ماشالله میگن که وزنه سنگین تر میزنه نه صحیح تر ، تو اجتماع کسی مورد احترامه که پول بیشتر در میاره نه حلال تر ، تو محافل کسی مورد توجهه که مدارک بالاتر داره نه سواد بیشتر

پس نه به تعریف این اجتماع دل ببند نه از تحقیرشون
اینجا همه معادلات معکوسه!!

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
19
اگه شما جزو اون کسانی هستی که وقتی توی رابطه‌‌ت خسته شدی ولی چون دلت نمیخواد آدم بَده باشی و دل طرفت رو بشکنی، به پارتنرت نمیگی که دیگه دوسش نداری و رابطه رو تو ذهن خودت تموم شده میبینی و به جاش شروع میکنی به سردی، بد اخلاقی و بی محبتی تا اون خودش خسته بشه و بره، خیلی بی وجدانی اون روزایی که سردی و محل ندادنها باعث میشه اون پارتنرِ بی خبر ده بار خودش رو زیر سوال ببره که من چی کار کردم؟و سعی کنه که درستش کنه و وقت و احساس و انرژیش رو صرف رابطه‌ای بکنه که در واقع تموم شده خیلی خیلی بدتر از یه صحبت بالغانه است که ممکنه دردناک باشه اما قابل تحملتره

More: 🎖 @windscribeproxy
22
از چیزهای کوچک زندگی لذت ببرید،یک روز به عقب بر می گردید و میفهمید که اونها بزرگترین دارایی تون بودند.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
واقعاً یکی از چندش‌ترین کارایی که یه آدم می‌تونه انجام بده اینه که طرف مقابلش رو توی بلاتکلیفی بذاره، مثل اون ضرب المثله هست که میگه:«با دست پس می‌زنه با پا پیش می‌کشه» دقیقاً روی صحبتم همینه.
ربطی هم به دختر و پسر بودنش نداره، طرف یه جوری حرف می‌زنه و یه جور دیگه رفتار می‌کنه که طرف مقابلش حس پارتنر بودن می‌گیره و وقتی که یه کم موضوع جدی‌تر می‌شه به طرف مقابلش میگه ما دوست معمولی‌ای بیش نیستم! نکنید این‌کار رو این بلاتکلیفی واقعاً از گندترین موضوعات روی زمینه، آدمی که نتونه تصمیم بگیره چی‌کار می‌خواد انجام بده با زندگیش از صد طرف کنسله.
آدم وقتشو از سر راه نیاورده تا شما دونه دونه آدم ببینی و بین این همه مورد بخوای یکی رو انتخاب کنی.
اینجور آدما جز منفعت خودشون به هیچ چیز دیگه‌ای اهمیت نمیدن، لطفاً با یه بیا برو درتو بذار زود باهاشون قطع رابطه کنید.

More: 🎖 @windscribeproxy
22
اگر کاسه‌ی خود را بیش از اندازه پر کنید؛
لبریز می‌شود.چاقوی خود را بیش از حد تیز کنید؛ کند می‌شود. در پیِ پول و راحتی باشید، دلتان هرگز آرام نمی‌گیرد. دنبال تایید دیگران باشید؛ برده آنها خواهید بود. کار خود را انجام دهید، سپس رها کنید.این تنها راه آرامش یافتن است...


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15