windscribe | پروکسی
17.2K subscribers
164 photos
16 videos
2.12K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
بهترین نصحیت برای یک عمرتون؛
- تا حدی کوتاه بیا که تبدیل به کوتاهترین دیوار نشوی!
- تا حدی مهربان باش که تبدیل به انجام وظیفه نشود!
- تا حدی گرم و صمیمی باش که انتظار بیجا به وجود نیاری!
و در نهایت هم ، از معاشرت با افرادی که در ظاهر مهربانند و پشت سر اهل بدگویی هستند، بپرهیز !همین.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
15
بهترین نصحیت برای یک عمرتون؛
- تا حدی کوتاه بیا که تبدیل به کوتاهترین دیوار نشوی!
- تا حدی مهربان باش که تبدیل به انجام وظیفه نشود!
- تا حدی گرم و صمیمی باش که انتظار بیجا به وجود نیاری!
و در نهایت هم ، از معاشرت با افرادی که در ظاهر مهربانند و پشت سر اهل بدگویی هستند، بپرهیز !همین.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
وقتی داره غُر میزنه باهاش بحث نکنید
مثل مولانا دلشو ببرید که میگه :
گر چنینی، گر چنانی، جان مایی جانِ جان !
هر زبان خواهی بفرما (:

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
11
بعد از عمل كه بهوش مياى تشنه‌اى ولى بهت آب نميدن تا وقتش نرسه، چون بالا ميارى!
ميخوام بگم رسيدن به چيزى كه هنوز وقتش نرسيده باعث ميشه بالا بياريش:)))


پروکسی | پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
22
بيدار شو امروز از زندگى
از خنده گل از عطر صبح لذت ببر
گلايه و تلخى را بسپار به نسيم
تا با خودش ببرد زندگى پُر است از شادى‌هاى كوچک آنها را درياب...
#صبحتون_بخیر☀️

پروکسی | پروکسی

_________________________
More: 🎖
@windscribeproxy
9
دستفروش پیر یه جمله جالبی گفت: که حیفم اومد به شما هم نگم: زندگي مثل آب توی ليوانه ترک خورده ميمونه! بخوری تموم ميشه نخوری حروم ميشه، از زندگيت لذت ببر چون در هر صورت تموم ميشه... از لحظه لحظه زندگیت لذت ببر...!

پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
29
Do not be hard on the woman while hugging him❤️

به زن ها سخت نگیرید
مگر به هنگام در آغوش کشیدنش

پروکسی | پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
33
اگر یه خانواده داری که دوستت دارن،
چندتا دوست خوب و عالی داری،
غذا روی میز و سقف بالای سر داری،
اینو بدون که ثروتمندتر از اون چیز هستی
که فکرشو میکنی، قدر خودتو بدون...


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
29
هرگز نگو دنیا به من پشت کرده،
شاید این تویی، که برعکس نشسته ای :)

پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
‏هندونه رو یه ساعت زودتر قاچ میکنه میزاره تو یخچال که وقتی بچه ها از بیرون میان بخورن خنک شن، گلای خونه همیشه سرحالن چون حواسش هست بهشون سروقت آب بده، بعداز ظهرا چایی دم میکنه و از شکلاتایی که قایم کرده میاره تا دورهم باشیم شاید نفهمیم ولی مادرا فرشته محافظ عشق تو خونه هان...


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
38
پدری به فرزندش گفت:

این هزارتا چسب زخم را بفروش تا برایت کفش بخرم. بچه باخود فکر کرد: یعنی باید آرزو کنم هزار نفر زخمی بشن تا من کفش بخرم؟ولش کن کفشهای پاره خوبه!!!

خدایا ...گاهی دلهای بزرگ را آنچنان درون سینه هایی کوچک میگذاری که شرمسار میشویم، از بزرگی که برای خود ساخته ایم ...


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
35
ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﻪ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺛﺮﻭﺗﺖ ﮔﺮﻓﺘﻰ پول‌هایت ﺭﺍ ﻧﺸﻤﺎﺭ... ﮐﺎﻓﯽ ﺍﺳﺖ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﻜﻰ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﻧﻪ‌ﺍﺕ ﺑﺮﯾﺰﯼ... ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺁﻧﺮﺍ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺛﺮﻭﺕ ﺗﻮﺳﺖ....

#شبتون_در_پناه_حق


پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
واقعا عشق اینجوریه که شبیه مادر میشی؛
مادری که هرچقدر دلخور باشه از بچش، بازم نمیتونه نسبت بهش بی تفاوت باشه و بیخیال بچش بشه. بازم با تموم دلخوریات، حواست هست به همه چیش، بازم دوستداری به هر بهونه ای که شده باهاش آشتی کنی،
ممکنه غر بزنی، دعوا کنی، بحث کنی، داد بزنی، حتی تهدیدش کنی به خیلی چیزا، ولی آخرشم اونی که کوتاه میاد تویی، اونی که دلش نمیاد هیچکدوم از حرفاشو عملی کنه تویی، اونی که از همه چی میزنه واسش تویی...

More: 🎖 @windscribeproxy
24
اگر یه خانواده داری که دوستت دارن،
چندتا دوست خوب و عالی داری،
غذا روی میز و سقف بالای سر داری،
اینو بدون که ثروتمندتر از اون چیز هستی
که فکرشو میکنی، قدر خودتو بدون...

پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
20
من هیچ‌وقت گوشی طرفم رو چک نمی‌کنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت کنه می‌تونه به صد روش انجامش بده. من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه.
من نمی‌خوام در همه حال طرفم منو در اولويت قرار بده چون معتقدم رابطه‌ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست.
من کسی رو مجبور نمی‌کنم بهم وفادار باشه، توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکسی با کنترل و اجبار ساخته نمیشه.
اما اگر متوجه بشم کسی نمی‌خواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب می‌کنم!

More: 🎖 @windscribeproxy
28
درست ترین تعریف عشق اینه:
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت می‌کند که دلت را آتش زده"

More: 🎖 @windscribeproxy
15
بعد از تمامِ نشدن ها، رفتن‌ها و از دست دادن‌ها ..
بعد از تمامِ شکستن ها و زمین خوردن ها ...

سرت را بالا بگیر، نفسی عمیق بکش
و خودت را برای روزهای بهتر، آماده کن ..

که بعد از هر رعد و برق، بارانیست
و پشتِ هر ابری، آفتابی ...
#صبحتون_بخیر☀️

پروکسی | پروکسی

_________________________
More: 🎖
@windscribeproxy
5
زنان ریشه های انسانیت اند 
اشتباه خواهد بود
اگر فکر کنیم با محدود کردن ریشه ها،
شاخه ها بهتر رشد خواهند کرد. 
هر قدر ریشه ها محدود تر شوند
شاخه ها پژمرده تر
فاسد تر و رشد نایافته تر خواهند شد...

پروکسی | پروکسی

_
Mor
e: 🎖 @windscribeproxy
35
دیدی وقتی به نفس کشیدنت فکر میکنی که چجوری ناخودآگاه انجام میشه، بعدش انگار نفس کشیدنت با مشکل رو به رو میشه و واست سخت میشه؟
بعضی چیزا هم تو زندگی همینه.
نباید بهشون فکر کرد.
باید به حال خودشون رهاشون کرد
تا خود به خود انجام بشن.
با فکر کردن بهشون نه تنها کاری از دستت برنمیاد،
بلکه به انجام شدنشون هم آسیب میزنی
و باعث میشی سخت پیش برن یا اصن پیش نرن!

_____
More: 🎖 @windscribeproxy
20
وقتی کسی رو که خیلی وقته داره شمارو اذیت می‌کنه ترک می‌کنید؛ اسمش رها کردن و بی‌معرفتی نیست، محافظت کردن از خوده!

شما مجبور نیستید بخاطر عشق یا وفاداری و معرفت زیر بار هر رفتاری و هر توهینی و هر آسیبی برید.
آدم تا یه جایی و یه نقطه‌ای باید تلاش کنه که رابطه رو درست کنه و با خودش و طرف مقابلش بجنگه!
اما از یه جایی به بعد شما فقط خودتون دشمن خودتون میشید...

More: 🎖 @windscribeproxy
12
‏طرف دورشو نگاه میکنه میبینه همه دارن ازین رابطه به اون رابطه ازین تخت به اون تخت میپرن، بعد کم کم کسی که اینکارو نمیکنه دچار دوگانگی میشه که نکنه رفتار اینا درسته، نکنه من مشکل دارم. و این واقعا تلخه.

More: 🎖 @windscribeproxy
33