به نظرم زندگی بدون دلبستگی بی معنیه.
آدم نیاز داره یک نفر باشه که نگرانش بشه؛
بهش بگه رسیدی خبر بده. از خستگیاش براش بگه، از روزمرگیاش.
به قول سعدی:
"دل نخوانند که صیدش نکند دلداری…"
More: 🎖 @windscribeproxy
آدم نیاز داره یک نفر باشه که نگرانش بشه؛
بهش بگه رسیدی خبر بده. از خستگیاش براش بگه، از روزمرگیاش.
به قول سعدی:
"دل نخوانند که صیدش نکند دلداری…"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
یه دیالوگی تو سریال بوجک هورسمن هست که کرولاین به دوستش میگه:
تو نمیتونی همینجوری ول کنی بری و همه رو نگران کنی؛ اونم جواب میده یه وقتهایی آدم باید فقط مسئولیت خوشحالی خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه به نظر بیاد...
میخوام بگم اونی که میره همیشه مقصر نیست، فقط مسئولیت پیدا کردن خوشحالی خودش رو به گردن گرفته چون کس دیگهای قرار نیست براش این کار رو بکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
تو نمیتونی همینجوری ول کنی بری و همه رو نگران کنی؛ اونم جواب میده یه وقتهایی آدم باید فقط مسئولیت خوشحالی خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه به نظر بیاد...
میخوام بگم اونی که میره همیشه مقصر نیست، فقط مسئولیت پیدا کردن خوشحالی خودش رو به گردن گرفته چون کس دیگهای قرار نیست براش این کار رو بکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
میدونيد قشنگترین جای زندگی کجاست؟
اونجاست که به دلتون فرصت میديد!
به دلتوان این جرأت را میديد که دوباره به زندگی اعتماد کنه،
بدىها رو فراموش کنه، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشه،
منتظر يك آدم تازه كه بهش فرصت میدید گذشته رو با همه بدىهاش ببخشه و بزاره اتفاقات گذشته، در گذشته بمونه.
اینجا قشنگترین جای زندگیه، جایی که از صفر شروع ميكني، جایی که دوباره متولد میشی ...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
اونجاست که به دلتون فرصت میديد!
به دلتوان این جرأت را میديد که دوباره به زندگی اعتماد کنه،
بدىها رو فراموش کنه، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشه،
منتظر يك آدم تازه كه بهش فرصت میدید گذشته رو با همه بدىهاش ببخشه و بزاره اتفاقات گذشته، در گذشته بمونه.
اینجا قشنگترین جای زندگیه، جایی که از صفر شروع ميكني، جایی که دوباره متولد میشی ...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
اگه کسی بخواد باهاتون حرف بزنه، میزنه!
اگه دلش براتون تنگ شه، به دیدنتون میاد!
اگه شمارو بخواد، بدستتون میاره!
همه ی ما آدمیم و میدونیم وقتی چیزی رو بخوایم چقدر براش تلاش میکنیم!
اینها چیزایی نیستن که شرایط مانعشون بشه
بلکه بحث اراده و خواستن خودِ طرفه!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اگه دلش براتون تنگ شه، به دیدنتون میاد!
اگه شمارو بخواد، بدستتون میاره!
همه ی ما آدمیم و میدونیم وقتی چیزی رو بخوایم چقدر براش تلاش میکنیم!
اینها چیزایی نیستن که شرایط مانعشون بشه
بلکه بحث اراده و خواستن خودِ طرفه!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
سیه چشمی، به کار عشق استاد،
به من درس محبت یاد می داد!
مرا از یاد برد آخر، ولی من
بجز او، عالمی را بردم از یاد
More: 🎖 @windscribeproxy
به من درس محبت یاد می داد!
مرا از یاد برد آخر، ولی من
بجز او، عالمی را بردم از یاد
More: 🎖 @windscribeproxy
❤7
اون پیر مرد پولداری که حاضره
تمام زندگیشو بده تا جوون بشه ،
همون جوونیه که داره تلاش میکنه
تو پیری زندگیراحتی داشته باشه !
در لحظه زندگی کن
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
تمام زندگیشو بده تا جوون بشه ،
همون جوونیه که داره تلاش میکنه
تو پیری زندگیراحتی داشته باشه !
در لحظه زندگی کن
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
دیدین بعضی از ادما به شکل عجیبی تنهاییشونو دوست دارن و نمیخوان هیچ جوره از این تنهایی در بیان؟
اونا فهمیدن که نباید برای احساساتشون بجنگن
یاد گرفتن بین جنگ عقل و قلب باید پشت کدومشون در بیان
یاد گرفتن دنیا خیلی بزرگ تر از اونه که بخوان برای داشتن ی ادم بجنگن خیلی چیز های بزرگ تری از زندگیشون میخوان که باید براشون وقت بزارن
این جور ادما تعریف قشنگ تری از عشق دارن
قشنگ تر عاشق میشن ، واقعی ترن
چون اول خودشون و پیدا کردن
خودشونو ساختن و برای خودشون و تنهاییشون جنگیدن
برای همینه که قدرتمند تر از ادمایین که سریع دل میبازن
و این ادما عشق رو قشنگ تر میکنن
و تنها جایی که حس کنن چیزی ارزش جنگیدن داره
از غار تنهاییشون بیرون میان تا براش بجنگن..
More: 🎖 @windscribeproxy
اونا فهمیدن که نباید برای احساساتشون بجنگن
یاد گرفتن بین جنگ عقل و قلب باید پشت کدومشون در بیان
یاد گرفتن دنیا خیلی بزرگ تر از اونه که بخوان برای داشتن ی ادم بجنگن خیلی چیز های بزرگ تری از زندگیشون میخوان که باید براشون وقت بزارن
این جور ادما تعریف قشنگ تری از عشق دارن
قشنگ تر عاشق میشن ، واقعی ترن
چون اول خودشون و پیدا کردن
خودشونو ساختن و برای خودشون و تنهاییشون جنگیدن
برای همینه که قدرتمند تر از ادمایین که سریع دل میبازن
و این ادما عشق رو قشنگ تر میکنن
و تنها جایی که حس کنن چیزی ارزش جنگیدن داره
از غار تنهاییشون بیرون میان تا براش بجنگن..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
دیشب داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟!
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خستهام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
اکثر آدما مث جمعه ان،
تا وقتی که نرسیدن خوبن و هی لحظه شماری میکنی برسن،
اما وقتی رسیدن هم کلافه ات میکنن هم غمگین، هم فراری...
از اینا بشدت دوری کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
تا وقتی که نرسیدن خوبن و هی لحظه شماری میکنی برسن،
اما وقتی رسیدن هم کلافه ات میکنن هم غمگین، هم فراری...
از اینا بشدت دوری کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
صبح است و همه باز کنند پنجرهها را
مردود کنند سردی شب؛
دلهرهها را آغوش گشایند
و شوند همره این صبح
آرند برون از دل و سر
دغدغهها را
#صبحتون_بخیر☀️
پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی
پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی
_________________________
More: 🎖 @windscribeproxy
مردود کنند سردی شب؛
دلهرهها را آغوش گشایند
و شوند همره این صبح
آرند برون از دل و سر
دغدغهها را
#صبحتون_بخیر☀️
پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی
پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی
_________________________
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
در انتخاب پارتنر یه آیتم مهم هست که شاید خیلی بهش پرداخته نشده
شجاعت!
آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا میزنن به درد گذاشتن دم در میخورن.
با یکی باشید که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه اینکه عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگیشو بذاره تقدیر.
More: 🎖 @windscribeproxy
شجاعت!
آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا میزنن به درد گذاشتن دم در میخورن.
با یکی باشید که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه اینکه عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگیشو بذاره تقدیر.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
میدونین چرا ادمهایی که عزت نفس بالاتری دارن زندگیشون بهتره؟ یه دلیلش اینه که آستانه تحملشون برای آزار و بد رفتاری خیلی پایینتره. انرژی منفی و برخورد بد رو خیلی سریع میگیرن و متوقفش میکنن. کسانی که عزت نفسشون پایینه، خیلی بیشتر تحمل میکنن، اینجوری نیست که همیشه اتفاقهای بد برای اونها میفته، بلکه اینها همه اون رفتارها و رو که از اول ممکنه کم و کوچک باشه تحمل میکن تا به حد خیلی بد میرسه چون به اینکه باهاشون بدرفتاری بشه و اونها هم عکسالعملی نشون ندن عادت دارن. وقتی خودتون عشق اول خودتون باشین وجودتون رو از بدیها محافظت میکنین
دکتر اماندا هنسن، روانشناس
More: 🎖 @windscribeproxy
دکتر اماندا هنسن، روانشناس
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
خوشبختى سراغ کسانى میرود که بلدند بخندند.
این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مىبینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگر آنها را کنار هم بگذارید، مىتوانید کل مسیر زندگی را با خوشحالى طى کنید.
پروکسی | پروکسی | پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
این زندگى نیست که زیباست. این ما هستیم که زندگى را زیبا یا زشت مىبینیم. دنبال رسیدن به یک خوشبختى بى نقص نباشید. از چیزهاى کوچک زندگى لذت ببرید. اگر آنها را کنار هم بگذارید، مىتوانید کل مسیر زندگی را با خوشحالى طى کنید.
پروکسی | پروکسی | پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
آدمهاى زندگيمون بايد دليل كمتر شدن استرس و ناراحتیامون باشن نه دليل بروز اونا!
اگه حالت دوم براتون اتفاق افتاد یه ضربالمثل هست که میگه
"دندونی که لقه، بکَن بنداز دور"
More: 🎖 @windscribeproxy
اگه حالت دوم براتون اتفاق افتاد یه ضربالمثل هست که میگه
"دندونی که لقه، بکَن بنداز دور"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
چقدر زیبا و درست میگه امیرالمومنین که:
«محبتت را اگر جایگاهی برایش نیافتی، نثار مکن»
بنظرم این جمله رو باید تو تک تک روابط زندگیمون پیاده کنیم!
More: 🎖 @windscribeproxy
«محبتت را اگر جایگاهی برایش نیافتی، نثار مکن»
بنظرم این جمله رو باید تو تک تک روابط زندگیمون پیاده کنیم!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
وقتی یه پنگوئن عاشق یه پنگوئن دیگه میشه، كل ساحل رو میگرده و قشنگترین سنگ رو انتخاب میکنه، اون رو واسه جفت ماده میبره؛
اگه ماده از سنگ خوشش اومد و قبول كرد جفت هم ميشن.
ولی اگه قبول نكرد پنگوئن نر احساس میکنه سنگی كه پیدا كرده اصلاً قشنگ نبوده و اونوقت اونو میبره زير آب لای مرجانها میندازه تا ديگه هيچ پنگوئنی اشتباه اون رو تكرار نكنه و نا امید نشه.
شما هم سعی کنید یه سنگ و از سر راه یکی بردارید نه اینکه جلو پاش بندازید که زندگیش خراب بشه!
#More: 🎖 @windscribeproxy
اگه ماده از سنگ خوشش اومد و قبول كرد جفت هم ميشن.
ولی اگه قبول نكرد پنگوئن نر احساس میکنه سنگی كه پیدا كرده اصلاً قشنگ نبوده و اونوقت اونو میبره زير آب لای مرجانها میندازه تا ديگه هيچ پنگوئنی اشتباه اون رو تكرار نكنه و نا امید نشه.
شما هم سعی کنید یه سنگ و از سر راه یکی بردارید نه اینکه جلو پاش بندازید که زندگیش خراب بشه!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
قدر آدمهای زندگیتون که اهل گفتوگو هستند رو بدونید.
اونایی که ازتون میخوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که با دقت به حرفاتون گوش میکنن و بعد حرف میزنن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفتوگوی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!
پروکسی | پروکسی | پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اونایی که ازتون میخوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که با دقت به حرفاتون گوش میکنن و بعد حرف میزنن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفتوگوی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!
پروکسی | پروکسی | پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
بهترین نصحیت برای یک عمرتون؛
- تا حدی کوتاه بیا که تبدیل به کوتاهترین دیوار نشوی!
- تا حدی مهربان باش که تبدیل به انجام وظیفه نشود!
- تا حدی گرم و صمیمی باش که انتظار بیجا به وجود نیاری!
و در نهایت هم ، از معاشرت با افرادی که در ظاهر مهربانند و پشت سر اهل بدگویی هستند، بپرهیز !همین.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
- تا حدی کوتاه بیا که تبدیل به کوتاهترین دیوار نشوی!
- تا حدی مهربان باش که تبدیل به انجام وظیفه نشود!
- تا حدی گرم و صمیمی باش که انتظار بیجا به وجود نیاری!
و در نهایت هم ، از معاشرت با افرادی که در ظاهر مهربانند و پشت سر اهل بدگویی هستند، بپرهیز !همین.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
بهترین نصحیت برای یک عمرتون؛
- تا حدی کوتاه بیا که تبدیل به کوتاهترین دیوار نشوی!
- تا حدی مهربان باش که تبدیل به انجام وظیفه نشود!
- تا حدی گرم و صمیمی باش که انتظار بیجا به وجود نیاری!
و در نهایت هم ، از معاشرت با افرادی که در ظاهر مهربانند و پشت سر اهل بدگویی هستند، بپرهیز !همین.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
- تا حدی کوتاه بیا که تبدیل به کوتاهترین دیوار نشوی!
- تا حدی مهربان باش که تبدیل به انجام وظیفه نشود!
- تا حدی گرم و صمیمی باش که انتظار بیجا به وجود نیاری!
و در نهایت هم ، از معاشرت با افرادی که در ظاهر مهربانند و پشت سر اهل بدگویی هستند، بپرهیز !همین.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
وقتی داره غُر میزنه باهاش بحث نکنید
مثل مولانا دلشو ببرید که میگه :
گر چنینی، گر چنانی، جان مایی جانِ جان !
هر زبان خواهی بفرما (:
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
مثل مولانا دلشو ببرید که میگه :
گر چنینی، گر چنانی، جان مایی جانِ جان !
هر زبان خواهی بفرما (:
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11