windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
و کسی نمی‌داند
چقدر فرصت باقی‌ست تا جبران گذشته کنیم،
دستم را بگیر...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
7
یکی بياد تو زندگيم كه
وقتی باهاش حرف ميزنيم تو دلمون بگيم
«وای خدا چقدر ميفهمه چی ميگم.»

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
23
رو در خروجی یه کافه نوشته بود:
«آدم‌ کسی رو که بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت می‌شه. این حساسیت
از دوست داشتن زیاده. پس لطفا درکش کن
نه ترکش.» و حقیقتا قلبم از این جمله.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
26
‏خسته کننده ترین جای زندگی وقتیه که کنار ادمایی باشی که تورو باور ندارن و برای اثباتِت؛ ‏باید بارها خودت رو توضیح بدی، ‏برای همینه همیشه میگن کسایی که تورو باور دارن همیشه یک قدم جلوتر از اونایین که تورو دوست دارن ایستادن.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
19
چقد نزار قبانی حرفش مودده:
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای
قلبم مهم نیستی!»


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
20
بر این اصل زندگی کن:
بودنشان
زیباست،
و
نبودنشان
ضرری
ندارد!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
13
‏هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره، رسالت پرده برداشتن از حماقت‌ها، نقطه ضعف‌ها، بی‌عقلی‌ها و حتی خصلت‌های بد و خوب ما!
اگر ضربه می‌خوریم در واقع از خودمون، خوش‌باوری‌ها، بدجنسی‌ها و حتی حماقت‌های خودمون می‌خوریم!
آدم‌ها وسیله‌ن برای شناخت ما به خودمون.

More: 🎖 @windscribeproxy
33
چه زمانی باید از پارتنرتون دست بکشین ؟

- وقتی که حرف و عملش یکی نیست
- وقتی که شما دیگه اولویتش نیستین
- وقتی که اونقدر توی زندگیش مشغله داره که دیگه وقتش رو با شما سپری نمیکنه
- وقتی اونقدری که شما دارین برای رابطه تلاش میکنین، اون تلاش نمیکنه
- وقتی که به جای کلمات عاشقانه یا دوستانه، با الفاظ توهین آمیز باهاتون صحبت میکنه...

+ شما لیاقت این رو دارید که کسی رو داخل زندگیتون داشته باشید که به اندازه ای که شما دوسش دارین، دوستتون داشته باشه
‌ خیلی خوبه که برای عشق بجنگید، ولی در کنارش باید بدونین که چه موقعی هم باید رها کنین

More: 🎖 @windscribeproxy
21
بمّجرد أن تدرک بأنك تستحق الأفضل
لن تؤثر عليك خسارة أی شی.

«وقتی فهمیدین که لایق بهترین هستید،
از دست دادن هیچ چیزی روی شما تأثیر نمیذاره

More: 🎖 @windscribeproxy
12
به نظرم زندگی بدون دلبستگی بی معنیه.
آدم نیاز داره یک نفر باشه که نگرانش بشه؛
بهش بگه رسیدی خبر بده. از خستگیاش براش بگه، از روزمرگیاش.
به قول سعدی:
"دل نخوانند که صیدش نکند دلداری…"

More: 🎖 @windscribeproxy
20
‏یه دیالوگی تو سریال بوجک هورسمن هست که کرولاین به دوستش میگه:
تو نمی‌تونی همین‌جوری ول کنی بری و همه رو نگران کنی؛ اونم جواب میده یه وقت‌هایی آدم باید فقط مسئولیت خوشحالی خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه به نظر بیاد...
می‌خوام بگم اونی که می‌ره همیشه مقصر نیست، فقط مسئولیت پیدا کردن خوشحالی خودش رو به گردن گرفته چون کس دیگه‌ای قرار نیست براش این کار رو بکنه :)

More: 🎖 @windscribeproxy
16
میدونيد قشنگترین جای زندگی کجاست؟
اونجاست که به دلتون فرصت میديد!
به دلتوان این جرأت را میديد که دوباره به زندگی اعتماد کنه،
بدى‌ها رو فراموش کنه، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشه،
منتظر يك آدم تازه كه بهش فرصت میدید گذشته رو با همه بدى‌هاش ببخشه و بزاره اتفاقات گذشته، در گذشته بمونه.
اینجا قشنگ‌ترین جای زندگیه، جایی که از صفر شروع ميكني، جایی که دوباره متولد میشی ...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
8
اگه کسی بخواد باهاتون حرف بزنه، میزنه!
اگه دلش براتون تنگ شه، به دیدنتون میاد!
اگه شمارو بخواد، بدستتون میاره!
همه ی ما آدمیم و میدونیم وقتی چیزی رو بخوایم چقدر براش تلاش میکنیم!
اینها چیزایی نیستن که شرایط مانعشون بشه
بلکه بحث اراده و خواستن خودِ طرفه!

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
13
سیه چشمی، به کار عشق استاد،
به من درس محبت یاد می داد!
مرا از یاد برد آخر، ولی من
بجز او، عالمی را بردم از یاد

More: 🎖 @windscribeproxy
7
اون پیر مرد پولداری که حاضره
تمام زندگیشو بده تا جوون بشه ،
همون جوونیه که داره تلاش میکنه
تو پیری زندگی‌راحتی داشته باشه !
در لحظه زندگی کن

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
9
دیدین بعضی از ادما به شکل عجیبی تنهاییشونو دوست دارن و نمیخوان هیچ جوره از این تنهایی در بیان؟
اونا فهمیدن که نباید برای احساساتشون بجنگن
یاد گرفتن بین جنگ عقل و قلب باید پشت کدومشون در بیان
یاد گرفتن دنیا خیلی بزرگ تر از اونه که بخوان برای داشتن ی ادم بجنگن خیلی چیز های بزرگ تری از زندگیشون میخوان که باید براشون وقت بزارن
این جور ادما تعریف قشنگ تری از عشق دارن
قشنگ تر عاشق میشن ، واقعی ترن
چون اول خودشون و پیدا کردن
خودشونو ساختن و برای خودشون و تنهاییشون جنگیدن
برای همینه که قدرتمند تر از ادمایین که سریع دل میبازن
و این ادما عشق رو قشنگ تر میکنن
و تنها جایی که حس کنن چیزی ارزش جنگیدن داره
از غار تنهاییشون بیرون میان تا براش بجنگن..

More: 🎖 @windscribeproxy
23
دیشب داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟!
و فکر کردم صحبت کردن!
و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم!
صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست!
یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم
یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم!
یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟!
صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه/ از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی!
صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

More: 🎖 @windscribeproxy
21
اکثر آدما مث جمعه ان،
تا وقتی که نرسیدن خوبن و هی  لحظه شماری میکنی برسن،
اما وقتی رسیدن هم کلافه ات میکنن هم غمگین، هم فراری...
از اینا بشدت دوری کنید:)

More: 🎖 @windscribeproxy
16
صبح است و همه باز کنند پنجره‌ها را
مردود کنند سردی شب؛
دلهره‌ها را آغوش گشایند
و شوند همره این صبح
آرند برون از دل و سر
دغدغه‌ها را
#صبحتون_بخیر☀️

پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی
پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی

_________________________
More: 🎖
@windscribeproxy
9
عشق وجود دارد ؛
‏فقط بعضي ها مثل آيدا ميمانند، شاملو ميسازند.
‏بعضي ها هم مثل ثريا ميروند، شهريار را ميكُشند


پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی
پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15
در انتخاب پارتنر یه آیتم مهم هست که شاید خیلی بهش پرداخته نشده
شجاعت!
آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا می‌زنن به درد گذاشتن دم در می‌خورن.
با یکی باشید که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه این‌که عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگی‌شو بذاره تقدیر.

More: 🎖 @windscribeproxy
20