تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن
کیلومترا براشون پیاده روی کردیم
آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون
وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟!
گفت فکر میکردم عاشق قدم زدنی.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
کیلومترا براشون پیاده روی کردیم
آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون
وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟!
گفت فکر میکردم عاشق قدم زدنی.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
قدر آدمهای زندگیتون که اهل گفتوگو هستند رو بدونید.
اونایی که ازتون میخوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که گوش میکنن با دقت به حرفاتون و بعد حرف میزنن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفتوگوی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اونایی که ازتون میخوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که گوش میکنن با دقت به حرفاتون و بعد حرف میزنن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفتوگوی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
از بهترین لوازم آرایش دنیا استفاده کنی و باور نداشته باشی که زیبا میشی تاثیری نداره
بهترین مدرسه و معلم و کتابارو داشته باشی و باور نداشتی باشی که قبول میشی تاثیری نداره
بهترین آدم دنیا باشی و باور نداشته باشی خوشبخت میشی تاثیری نداره
باور مهمه، خودتونو باور کنید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
بهترین مدرسه و معلم و کتابارو داشته باشی و باور نداشتی باشی که قبول میشی تاثیری نداره
بهترین آدم دنیا باشی و باور نداشته باشی خوشبخت میشی تاثیری نداره
باور مهمه، خودتونو باور کنید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
از چشم افتادن یه شبه اتفاق نمیوفته
شما طی یک فرآیند کسی که دوستون داره
رو بارها و بارها اذیت میکنید و از یه جایی
به بعد اون شخص تصمیم میگیره دیگه
بهتون نگه چی آزارش میده و شما و دوست
داشتنتو رو واسه همیشه رها کنه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
شما طی یک فرآیند کسی که دوستون داره
رو بارها و بارها اذیت میکنید و از یه جایی
به بعد اون شخص تصمیم میگیره دیگه
بهتون نگه چی آزارش میده و شما و دوست
داشتنتو رو واسه همیشه رها کنه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
اونایی که از درون ناراحتن بیشتر شوخی میکنن و سعی میکنن همه رو بخندونن چون میخوان خوشحالی و لبخند بقیه رو ببینن
اینارو بیشتر دوست داشته باشین :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اینارو بیشتر دوست داشته باشین :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
و کسی نمیداند
چقدر فرصت باقیست تا جبران گذشته کنیم،
دستم را بگیر...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
چقدر فرصت باقیست تا جبران گذشته کنیم،
دستم را بگیر...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤7
یکی بياد تو زندگيم كه
وقتی باهاش حرف ميزنيم تو دلمون بگيم
«وای خدا چقدر ميفهمه چی ميگم.»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی باهاش حرف ميزنيم تو دلمون بگيم
«وای خدا چقدر ميفهمه چی ميگم.»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
رو در خروجی یه کافه نوشته بود:
«آدم کسی رو که بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه. این حساسیت
از دوست داشتن زیاده. پس لطفا درکش کن
نه ترکش.» و حقیقتا قلبم از این جمله.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«آدم کسی رو که بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه. این حساسیت
از دوست داشتن زیاده. پس لطفا درکش کن
نه ترکش.» و حقیقتا قلبم از این جمله.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
خسته کننده ترین جای زندگی وقتیه که کنار ادمایی باشی که تورو باور ندارن و برای اثباتِت؛ باید بارها خودت رو توضیح بدی، برای همینه همیشه میگن کسایی که تورو باور دارن همیشه یک قدم جلوتر از اونایین که تورو دوست دارن ایستادن.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
چقد نزار قبانی حرفش مودده:
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای
قلبم مهم نیستی!»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای
قلبم مهم نیستی!»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
❤13
هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره، رسالت پرده برداشتن از حماقتها، نقطه ضعفها، بیعقلیها و حتی خصلتهای بد و خوب ما!
اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون، خوشباوریها، بدجنسیها و حتی حماقتهای خودمون میخوریم!
آدمها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون.
More: 🎖 @windscribeproxy
اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون، خوشباوریها، بدجنسیها و حتی حماقتهای خودمون میخوریم!
آدمها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
چه زمانی باید از پارتنرتون دست بکشین ؟
- وقتی که حرف و عملش یکی نیست
- وقتی که شما دیگه اولویتش نیستین
- وقتی که اونقدر توی زندگیش مشغله داره که دیگه وقتش رو با شما سپری نمیکنه
- وقتی اونقدری که شما دارین برای رابطه تلاش میکنین، اون تلاش نمیکنه
- وقتی که به جای کلمات عاشقانه یا دوستانه، با الفاظ توهین آمیز باهاتون صحبت میکنه...
+ شما لیاقت این رو دارید که کسی رو داخل زندگیتون داشته باشید که به اندازه ای که شما دوسش دارین، دوستتون داشته باشه
خیلی خوبه که برای عشق بجنگید، ولی در کنارش باید بدونین که چه موقعی هم باید رها کنین
More: 🎖 @windscribeproxy
- وقتی که حرف و عملش یکی نیست
- وقتی که شما دیگه اولویتش نیستین
- وقتی که اونقدر توی زندگیش مشغله داره که دیگه وقتش رو با شما سپری نمیکنه
- وقتی اونقدری که شما دارین برای رابطه تلاش میکنین، اون تلاش نمیکنه
- وقتی که به جای کلمات عاشقانه یا دوستانه، با الفاظ توهین آمیز باهاتون صحبت میکنه...
+ شما لیاقت این رو دارید که کسی رو داخل زندگیتون داشته باشید که به اندازه ای که شما دوسش دارین، دوستتون داشته باشه
خیلی خوبه که برای عشق بجنگید، ولی در کنارش باید بدونین که چه موقعی هم باید رها کنین
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
بمّجرد أن تدرک بأنك تستحق الأفضل
لن تؤثر عليك خسارة أی شی.
«وقتی فهمیدین که لایق بهترین هستید،
از دست دادن هیچ چیزی روی شما تأثیر نمیذاره
More: 🎖 @windscribeproxy
لن تؤثر عليك خسارة أی شی.
«وقتی فهمیدین که لایق بهترین هستید،
از دست دادن هیچ چیزی روی شما تأثیر نمیذاره
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
به نظرم زندگی بدون دلبستگی بی معنیه.
آدم نیاز داره یک نفر باشه که نگرانش بشه؛
بهش بگه رسیدی خبر بده. از خستگیاش براش بگه، از روزمرگیاش.
به قول سعدی:
"دل نخوانند که صیدش نکند دلداری…"
More: 🎖 @windscribeproxy
آدم نیاز داره یک نفر باشه که نگرانش بشه؛
بهش بگه رسیدی خبر بده. از خستگیاش براش بگه، از روزمرگیاش.
به قول سعدی:
"دل نخوانند که صیدش نکند دلداری…"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
یه دیالوگی تو سریال بوجک هورسمن هست که کرولاین به دوستش میگه:
تو نمیتونی همینجوری ول کنی بری و همه رو نگران کنی؛ اونم جواب میده یه وقتهایی آدم باید فقط مسئولیت خوشحالی خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه به نظر بیاد...
میخوام بگم اونی که میره همیشه مقصر نیست، فقط مسئولیت پیدا کردن خوشحالی خودش رو به گردن گرفته چون کس دیگهای قرار نیست براش این کار رو بکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
تو نمیتونی همینجوری ول کنی بری و همه رو نگران کنی؛ اونم جواب میده یه وقتهایی آدم باید فقط مسئولیت خوشحالی خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه به نظر بیاد...
میخوام بگم اونی که میره همیشه مقصر نیست، فقط مسئولیت پیدا کردن خوشحالی خودش رو به گردن گرفته چون کس دیگهای قرار نیست براش این کار رو بکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
میدونيد قشنگترین جای زندگی کجاست؟
اونجاست که به دلتون فرصت میديد!
به دلتوان این جرأت را میديد که دوباره به زندگی اعتماد کنه،
بدىها رو فراموش کنه، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشه،
منتظر يك آدم تازه كه بهش فرصت میدید گذشته رو با همه بدىهاش ببخشه و بزاره اتفاقات گذشته، در گذشته بمونه.
اینجا قشنگترین جای زندگیه، جایی که از صفر شروع ميكني، جایی که دوباره متولد میشی ...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
اونجاست که به دلتون فرصت میديد!
به دلتوان این جرأت را میديد که دوباره به زندگی اعتماد کنه،
بدىها رو فراموش کنه، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشه،
منتظر يك آدم تازه كه بهش فرصت میدید گذشته رو با همه بدىهاش ببخشه و بزاره اتفاقات گذشته، در گذشته بمونه.
اینجا قشنگترین جای زندگیه، جایی که از صفر شروع ميكني، جایی که دوباره متولد میشی ...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
اگه کسی بخواد باهاتون حرف بزنه، میزنه!
اگه دلش براتون تنگ شه، به دیدنتون میاد!
اگه شمارو بخواد، بدستتون میاره!
همه ی ما آدمیم و میدونیم وقتی چیزی رو بخوایم چقدر براش تلاش میکنیم!
اینها چیزایی نیستن که شرایط مانعشون بشه
بلکه بحث اراده و خواستن خودِ طرفه!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اگه دلش براتون تنگ شه، به دیدنتون میاد!
اگه شمارو بخواد، بدستتون میاره!
همه ی ما آدمیم و میدونیم وقتی چیزی رو بخوایم چقدر براش تلاش میکنیم!
اینها چیزایی نیستن که شرایط مانعشون بشه
بلکه بحث اراده و خواستن خودِ طرفه!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
سیه چشمی، به کار عشق استاد،
به من درس محبت یاد می داد!
مرا از یاد برد آخر، ولی من
بجز او، عالمی را بردم از یاد
More: 🎖 @windscribeproxy
به من درس محبت یاد می داد!
مرا از یاد برد آخر، ولی من
بجز او، عالمی را بردم از یاد
More: 🎖 @windscribeproxy
❤7
اون پیر مرد پولداری که حاضره
تمام زندگیشو بده تا جوون بشه ،
همون جوونیه که داره تلاش میکنه
تو پیری زندگیراحتی داشته باشه !
در لحظه زندگی کن
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
تمام زندگیشو بده تا جوون بشه ،
همون جوونیه که داره تلاش میکنه
تو پیری زندگیراحتی داشته باشه !
در لحظه زندگی کن
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
دیدین بعضی از ادما به شکل عجیبی تنهاییشونو دوست دارن و نمیخوان هیچ جوره از این تنهایی در بیان؟
اونا فهمیدن که نباید برای احساساتشون بجنگن
یاد گرفتن بین جنگ عقل و قلب باید پشت کدومشون در بیان
یاد گرفتن دنیا خیلی بزرگ تر از اونه که بخوان برای داشتن ی ادم بجنگن خیلی چیز های بزرگ تری از زندگیشون میخوان که باید براشون وقت بزارن
این جور ادما تعریف قشنگ تری از عشق دارن
قشنگ تر عاشق میشن ، واقعی ترن
چون اول خودشون و پیدا کردن
خودشونو ساختن و برای خودشون و تنهاییشون جنگیدن
برای همینه که قدرتمند تر از ادمایین که سریع دل میبازن
و این ادما عشق رو قشنگ تر میکنن
و تنها جایی که حس کنن چیزی ارزش جنگیدن داره
از غار تنهاییشون بیرون میان تا براش بجنگن..
More: 🎖 @windscribeproxy
اونا فهمیدن که نباید برای احساساتشون بجنگن
یاد گرفتن بین جنگ عقل و قلب باید پشت کدومشون در بیان
یاد گرفتن دنیا خیلی بزرگ تر از اونه که بخوان برای داشتن ی ادم بجنگن خیلی چیز های بزرگ تری از زندگیشون میخوان که باید براشون وقت بزارن
این جور ادما تعریف قشنگ تری از عشق دارن
قشنگ تر عاشق میشن ، واقعی ترن
چون اول خودشون و پیدا کردن
خودشونو ساختن و برای خودشون و تنهاییشون جنگیدن
برای همینه که قدرتمند تر از ادمایین که سریع دل میبازن
و این ادما عشق رو قشنگ تر میکنن
و تنها جایی که حس کنن چیزی ارزش جنگیدن داره
از غار تنهاییشون بیرون میان تا براش بجنگن..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23