windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
یه وقتایی بهش بگو: «تو قشنگترین دلیل برای نشون دادن مهربونیِ خدا رو زمینی..»

بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
یکم باهم مدارا کنید؛ زود عصبانی نشید، زود هر آدمی رو حذف نکنید، این شهر کثافت بوی تنهایی میده. اگه فکر می کنید درست می شه ترک نکنید. این روزا دیگه کسی حوصله ی آشنایی نداره، یه سری روزا و یه سری آدما دیگه تکرار نمی شن.

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛ نمیشه گفت:
"دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:
"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:
"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"
باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن
کیلومترا براشون پیاده روی کردیم
آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون
وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟!
گفت فکر می‌کردم عاشق قدم زدنی.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
17
قدر آدم‌های زندگیتون که اهل گفت‌و‌گو هستند رو بدونید.
اونایی که ازتون می‌خوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که گوش می‌کنن با دقت به حرفاتون و بعد حرف میز‌نن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفت‌وگو‌ی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
‏از بهترین لوازم آرایش دنیا استفاده کنی و باور نداشته باشی که زیبا میشی تاثیری نداره
بهترین مدرسه و معلم و کتابارو داشته باشی و باور نداشتی باشی که قبول میشی تاثیری نداره
بهترین آدم دنیا باشی و باور نداشته باشی خوشبخت میشی تاثیری نداره
باور مهمه، خودتونو باور کنید ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
از چشم افتادن یه شبه اتفاق نمیوفته
شما طی یک فرآیند کسی که دوستون داره
رو بارها و بارها اذیت میکنید و از یه جایی
به بعد اون شخص تصمیم میگیره دیگه
بهتون نگه چی آزارش میده و شما و دوست
داشتنتو رو واسه همیشه رها کنه.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
9
‏اونایی که از درون ناراحتن بیشتر شوخی میکنن و سعی میکنن همه رو بخندونن چون میخوان خوشحالی و لبخند بقیه رو ببینن
‏اینارو بیشتر دوست داشته باشین :)

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
21
و کسی نمی‌داند
چقدر فرصت باقی‌ست تا جبران گذشته کنیم،
دستم را بگیر...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
7
یکی بياد تو زندگيم كه
وقتی باهاش حرف ميزنيم تو دلمون بگيم
«وای خدا چقدر ميفهمه چی ميگم.»

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
23
رو در خروجی یه کافه نوشته بود:
«آدم‌ کسی رو که بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت می‌شه. این حساسیت
از دوست داشتن زیاده. پس لطفا درکش کن
نه ترکش.» و حقیقتا قلبم از این جمله.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
26
‏خسته کننده ترین جای زندگی وقتیه که کنار ادمایی باشی که تورو باور ندارن و برای اثباتِت؛ ‏باید بارها خودت رو توضیح بدی، ‏برای همینه همیشه میگن کسایی که تورو باور دارن همیشه یک قدم جلوتر از اونایین که تورو دوست دارن ایستادن.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
19
چقد نزار قبانی حرفش مودده:
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای
قلبم مهم نیستی!»


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
20
بر این اصل زندگی کن:
بودنشان
زیباست،
و
نبودنشان
ضرری
ندارد!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
13
‏هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره، رسالت پرده برداشتن از حماقت‌ها، نقطه ضعف‌ها، بی‌عقلی‌ها و حتی خصلت‌های بد و خوب ما!
اگر ضربه می‌خوریم در واقع از خودمون، خوش‌باوری‌ها، بدجنسی‌ها و حتی حماقت‌های خودمون می‌خوریم!
آدم‌ها وسیله‌ن برای شناخت ما به خودمون.

More: 🎖 @windscribeproxy
33
چه زمانی باید از پارتنرتون دست بکشین ؟

- وقتی که حرف و عملش یکی نیست
- وقتی که شما دیگه اولویتش نیستین
- وقتی که اونقدر توی زندگیش مشغله داره که دیگه وقتش رو با شما سپری نمیکنه
- وقتی اونقدری که شما دارین برای رابطه تلاش میکنین، اون تلاش نمیکنه
- وقتی که به جای کلمات عاشقانه یا دوستانه، با الفاظ توهین آمیز باهاتون صحبت میکنه...

+ شما لیاقت این رو دارید که کسی رو داخل زندگیتون داشته باشید که به اندازه ای که شما دوسش دارین، دوستتون داشته باشه
‌ خیلی خوبه که برای عشق بجنگید، ولی در کنارش باید بدونین که چه موقعی هم باید رها کنین

More: 🎖 @windscribeproxy
21
بمّجرد أن تدرک بأنك تستحق الأفضل
لن تؤثر عليك خسارة أی شی.

«وقتی فهمیدین که لایق بهترین هستید،
از دست دادن هیچ چیزی روی شما تأثیر نمیذاره

More: 🎖 @windscribeproxy
12
به نظرم زندگی بدون دلبستگی بی معنیه.
آدم نیاز داره یک نفر باشه که نگرانش بشه؛
بهش بگه رسیدی خبر بده. از خستگیاش براش بگه، از روزمرگیاش.
به قول سعدی:
"دل نخوانند که صیدش نکند دلداری…"

More: 🎖 @windscribeproxy
20
‏یه دیالوگی تو سریال بوجک هورسمن هست که کرولاین به دوستش میگه:
تو نمی‌تونی همین‌جوری ول کنی بری و همه رو نگران کنی؛ اونم جواب میده یه وقت‌هایی آدم باید فقط مسئولیت خوشحالی خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه به نظر بیاد...
می‌خوام بگم اونی که می‌ره همیشه مقصر نیست، فقط مسئولیت پیدا کردن خوشحالی خودش رو به گردن گرفته چون کس دیگه‌ای قرار نیست براش این کار رو بکنه :)

More: 🎖 @windscribeproxy
16
میدونيد قشنگترین جای زندگی کجاست؟
اونجاست که به دلتون فرصت میديد!
به دلتوان این جرأت را میديد که دوباره به زندگی اعتماد کنه،
بدى‌ها رو فراموش کنه، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشه،
منتظر يك آدم تازه كه بهش فرصت میدید گذشته رو با همه بدى‌هاش ببخشه و بزاره اتفاقات گذشته، در گذشته بمونه.
اینجا قشنگ‌ترین جای زندگیه، جایی که از صفر شروع ميكني، جایی که دوباره متولد میشی ...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
8
اگه کسی بخواد باهاتون حرف بزنه، میزنه!
اگه دلش براتون تنگ شه، به دیدنتون میاد!
اگه شمارو بخواد، بدستتون میاره!
همه ی ما آدمیم و میدونیم وقتی چیزی رو بخوایم چقدر براش تلاش میکنیم!
اینها چیزایی نیستن که شرایط مانعشون بشه
بلکه بحث اراده و خواستن خودِ طرفه!

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
13