یکی از زیباترین چیزهایی که آدم از معشوق میتواند بشنود،همین است که ماریا به کامو نوشت:
«حتی اگر با تو مخالف باشم، در جبههی تو میمانم…پس نترس»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«حتی اگر با تو مخالف باشم، در جبههی تو میمانم…پس نترس»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
هیچ کس
هیچ چیز را
واقعا فراموش نمی کند
فقط آدم ها
یک وقت هایی
از به یادآوردن خسته می شوند
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچ چیز را
واقعا فراموش نمی کند
فقط آدم ها
یک وقت هایی
از به یادآوردن خسته می شوند
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
یه جا خوندم نوشته بود:
وقتی تن کسی رو زخمی کنی دیگه
بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر
میکنه و چقد قشنگ و درست بود.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی تن کسی رو زخمی کنی دیگه
بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر
میکنه و چقد قشنگ و درست بود.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
"إذا أردت أن تُحافظ علی الأشیاء
التي تحبها لا تتحدث کثیراً عنها..."
اگر خواستی از چیزهایی که دوست داری
محافظت کنی، زیاد از آنها صحبت نکن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
التي تحبها لا تتحدث کثیراً عنها..."
اگر خواستی از چیزهایی که دوست داری
محافظت کنی، زیاد از آنها صحبت نکن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
یه وقتایی بهش بگو: «تو قشنگترین دلیل برای نشون دادن مهربونیِ خدا رو زمینی..»
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
یکم باهم مدارا کنید؛ زود عصبانی نشید، زود هر آدمی رو حذف نکنید، این شهر کثافت بوی تنهایی میده. اگه فکر می کنید درست می شه ترک نکنید. این روزا دیگه کسی حوصله ی آشنایی نداره، یه سری روزا و یه سری آدما دیگه تکرار نمی شن.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛ نمیشه گفت:
"دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:
"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:
"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"
باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:
"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:
"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"
باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن
کیلومترا براشون پیاده روی کردیم
آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون
وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟!
گفت فکر میکردم عاشق قدم زدنی.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
کیلومترا براشون پیاده روی کردیم
آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون
وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟!
گفت فکر میکردم عاشق قدم زدنی.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
قدر آدمهای زندگیتون که اهل گفتوگو هستند رو بدونید.
اونایی که ازتون میخوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که گوش میکنن با دقت به حرفاتون و بعد حرف میزنن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفتوگوی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اونایی که ازتون میخوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که گوش میکنن با دقت به حرفاتون و بعد حرف میزنن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفتوگوی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
از بهترین لوازم آرایش دنیا استفاده کنی و باور نداشته باشی که زیبا میشی تاثیری نداره
بهترین مدرسه و معلم و کتابارو داشته باشی و باور نداشتی باشی که قبول میشی تاثیری نداره
بهترین آدم دنیا باشی و باور نداشته باشی خوشبخت میشی تاثیری نداره
باور مهمه، خودتونو باور کنید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
بهترین مدرسه و معلم و کتابارو داشته باشی و باور نداشتی باشی که قبول میشی تاثیری نداره
بهترین آدم دنیا باشی و باور نداشته باشی خوشبخت میشی تاثیری نداره
باور مهمه، خودتونو باور کنید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
از چشم افتادن یه شبه اتفاق نمیوفته
شما طی یک فرآیند کسی که دوستون داره
رو بارها و بارها اذیت میکنید و از یه جایی
به بعد اون شخص تصمیم میگیره دیگه
بهتون نگه چی آزارش میده و شما و دوست
داشتنتو رو واسه همیشه رها کنه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
شما طی یک فرآیند کسی که دوستون داره
رو بارها و بارها اذیت میکنید و از یه جایی
به بعد اون شخص تصمیم میگیره دیگه
بهتون نگه چی آزارش میده و شما و دوست
داشتنتو رو واسه همیشه رها کنه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
اونایی که از درون ناراحتن بیشتر شوخی میکنن و سعی میکنن همه رو بخندونن چون میخوان خوشحالی و لبخند بقیه رو ببینن
اینارو بیشتر دوست داشته باشین :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اینارو بیشتر دوست داشته باشین :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
و کسی نمیداند
چقدر فرصت باقیست تا جبران گذشته کنیم،
دستم را بگیر...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
چقدر فرصت باقیست تا جبران گذشته کنیم،
دستم را بگیر...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤7
یکی بياد تو زندگيم كه
وقتی باهاش حرف ميزنيم تو دلمون بگيم
«وای خدا چقدر ميفهمه چی ميگم.»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی باهاش حرف ميزنيم تو دلمون بگيم
«وای خدا چقدر ميفهمه چی ميگم.»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
رو در خروجی یه کافه نوشته بود:
«آدم کسی رو که بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه. این حساسیت
از دوست داشتن زیاده. پس لطفا درکش کن
نه ترکش.» و حقیقتا قلبم از این جمله.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«آدم کسی رو که بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه. این حساسیت
از دوست داشتن زیاده. پس لطفا درکش کن
نه ترکش.» و حقیقتا قلبم از این جمله.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
خسته کننده ترین جای زندگی وقتیه که کنار ادمایی باشی که تورو باور ندارن و برای اثباتِت؛ باید بارها خودت رو توضیح بدی، برای همینه همیشه میگن کسایی که تورو باور دارن همیشه یک قدم جلوتر از اونایین که تورو دوست دارن ایستادن.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
چقد نزار قبانی حرفش مودده:
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای
قلبم مهم نیستی!»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای
قلبم مهم نیستی!»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
❤13
هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره، رسالت پرده برداشتن از حماقتها، نقطه ضعفها، بیعقلیها و حتی خصلتهای بد و خوب ما!
اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون، خوشباوریها، بدجنسیها و حتی حماقتهای خودمون میخوریم!
آدمها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون.
More: 🎖 @windscribeproxy
اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون، خوشباوریها، بدجنسیها و حتی حماقتهای خودمون میخوریم!
آدمها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
چه زمانی باید از پارتنرتون دست بکشین ؟
- وقتی که حرف و عملش یکی نیست
- وقتی که شما دیگه اولویتش نیستین
- وقتی که اونقدر توی زندگیش مشغله داره که دیگه وقتش رو با شما سپری نمیکنه
- وقتی اونقدری که شما دارین برای رابطه تلاش میکنین، اون تلاش نمیکنه
- وقتی که به جای کلمات عاشقانه یا دوستانه، با الفاظ توهین آمیز باهاتون صحبت میکنه...
+ شما لیاقت این رو دارید که کسی رو داخل زندگیتون داشته باشید که به اندازه ای که شما دوسش دارین، دوستتون داشته باشه
خیلی خوبه که برای عشق بجنگید، ولی در کنارش باید بدونین که چه موقعی هم باید رها کنین
More: 🎖 @windscribeproxy
- وقتی که حرف و عملش یکی نیست
- وقتی که شما دیگه اولویتش نیستین
- وقتی که اونقدر توی زندگیش مشغله داره که دیگه وقتش رو با شما سپری نمیکنه
- وقتی اونقدری که شما دارین برای رابطه تلاش میکنین، اون تلاش نمیکنه
- وقتی که به جای کلمات عاشقانه یا دوستانه، با الفاظ توهین آمیز باهاتون صحبت میکنه...
+ شما لیاقت این رو دارید که کسی رو داخل زندگیتون داشته باشید که به اندازه ای که شما دوسش دارین، دوستتون داشته باشه
خیلی خوبه که برای عشق بجنگید، ولی در کنارش باید بدونین که چه موقعی هم باید رها کنین
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21