windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
ولی به نظرم ‏اینکه آدم کسی رو نداشته باشه خیلی بهتر از اینه که داشته باشه و هی منتظر توجه از سمتش باشه.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
غم انگیزترین تعریف عشق و علاقه رو
سجاد سامانی گفته:

"زخم تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشته‌ام از تو نشانه..."

More: 🎖 @windscribeproxy
15
وقتی خودت رو به ‌قدر کافی دوست داشته باشی، شروع می‌کنی به ترک کردن چیزهایی که سالم نیستن، چیزهایی که آرامش رو از ذهنت یا جسمت دور می‌کنن. یعنی آدم‌ها، کارها، عادت‌ها، و یا اعتقاداتی که تو رو کوچک، حقیر یا غمگین نگه می‌داشت کنار می‌ذاری، و از خودت دور می‌کنی. قبلا فکر می‌کردم این‌ کار به معنی وفادار نبودنه. وفادار نبودن به یکسری آدم‌ها، یا یکسری عقاید، ولی در واقع این به معنای وفاداری به خود آدمه. وفاداری به ذهنت، روحت و جسمت. توی بازی زندگی بهتره به خودت وفادار باشی، تا به دیگران.

More: 🎖 @windscribeproxy
27
اونی که دوسِت داره،
تو رو با همون نقاط قوت و ضعفت می‌پذیره؛
اونی که خیلی دوسِت داره،
نقاط قوتت رو پررنگ و نقاط ضعفت رو کم‌رنگ می‌بینه؛
و اونی که خیلی خیلی زیاد دوسِت داره،
واسه رشد و پیشرفت نقاط قوتت
و رفع و از بین بردن نقاط ضعفت بهت کمک می‌کنه،
و خیلی کم پیش میاد یکی انقد دوسِت داشته باشه؛
اگه اینجوریه، بدون با ارزش‌ترین چیزی که
یه آدم می‌تونه تو زندگیش داشته باشه رو داری.

More: 🎖 @windscribeproxy
17
هیچ گلی نمی‌تونه خودشو بو کنه
هیچ کتابی نمی‌تونه خودشو بخونه
هیچ پروانه‌ای نمیتونه بال‌های خودشو ببینه
و خب تو هم مشکلت همینه!
نمی‌تونی خودتو ببینی که چقدر قشنگی :)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
42
تنها ترین آدما مهربون‌ترین ها هستند. غمگین ترین آدما درخشان‌ترین لبخند رو می‌زنن. آسیب دیده ترین آدما عاقل ترین هستند. همشون به این دلیله که اونا دلشون نمی‌خواد بقیه رو همینجوری که خودشون زجر میکشن ببينند که زجر می‌کشن.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
یکی از زیباترین چیزهایی که آدم از معشوق می‌تواند بشنود،همین است که ماریا به کامو نوشت:

«حتی اگر با تو مخالف باشم، در جبهه‌ی تو می‌مانم…پس نترس»


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
هیچ کس
هیچ چیز را
واقعا فراموش نمی کند
فقط آدم ها
یک وقت هایی
از به یادآوردن خسته می شوند

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
یه جا خوندم نوشته بود:
وقتی تن کسی رو زخمی کنی دیگه
بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر
میکنه و چقد قشنگ و درست بود.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
"إذا أردت أن تُحافظ علی الأشیاء
‏التي تحبها لا تتحدث کثیراً عنها..."

‏اگر خواستی از چیزهایی که دوست داری
‏محافظت کنی، زیاد از آن‌ها صحبت نکن ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
یه وقتایی بهش بگو: «تو قشنگترین دلیل برای نشون دادن مهربونیِ خدا رو زمینی..»

بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
یکم باهم مدارا کنید؛ زود عصبانی نشید، زود هر آدمی رو حذف نکنید، این شهر کثافت بوی تنهایی میده. اگه فکر می کنید درست می شه ترک نکنید. این روزا دیگه کسی حوصله ی آشنایی نداره، یه سری روزا و یه سری آدما دیگه تکرار نمی شن.

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛ نمیشه گفت:
"دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:
"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:
"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"
باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن
کیلومترا براشون پیاده روی کردیم
آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون
وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟!
گفت فکر می‌کردم عاشق قدم زدنی.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
17
قدر آدم‌های زندگیتون که اهل گفت‌و‌گو هستند رو بدونید.
اونایی که ازتون می‌خوان توضیح بدین چی ناراحتتون کرده و مشکل از کجاست.
اونایی که گوش می‌کنن با دقت به حرفاتون و بعد حرف میز‌نن!
به نظرم آدمایی که خوب و بد حال شما براشون مهمه و اهل گفت‌وگو‌ی سالم هستن؛ توی رابطه هاشون یه آپشن فوق العاده دارن!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
‏از بهترین لوازم آرایش دنیا استفاده کنی و باور نداشته باشی که زیبا میشی تاثیری نداره
بهترین مدرسه و معلم و کتابارو داشته باشی و باور نداشتی باشی که قبول میشی تاثیری نداره
بهترین آدم دنیا باشی و باور نداشته باشی خوشبخت میشی تاثیری نداره
باور مهمه، خودتونو باور کنید ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
از چشم افتادن یه شبه اتفاق نمیوفته
شما طی یک فرآیند کسی که دوستون داره
رو بارها و بارها اذیت میکنید و از یه جایی
به بعد اون شخص تصمیم میگیره دیگه
بهتون نگه چی آزارش میده و شما و دوست
داشتنتو رو واسه همیشه رها کنه.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
9
‏اونایی که از درون ناراحتن بیشتر شوخی میکنن و سعی میکنن همه رو بخندونن چون میخوان خوشحالی و لبخند بقیه رو ببینن
‏اینارو بیشتر دوست داشته باشین :)

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
21
و کسی نمی‌داند
چقدر فرصت باقی‌ست تا جبران گذشته کنیم،
دستم را بگیر...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
7
یکی بياد تو زندگيم كه
وقتی باهاش حرف ميزنيم تو دلمون بگيم
«وای خدا چقدر ميفهمه چی ميگم.»

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
23