نمیشه یه دختر رو یه شب دوست داشت، یه شب نداشت
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمیشه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بیتفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نامخانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)
More: 🎖 @windscribeproxy
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمیشه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بیتفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نامخانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤41
این یه فکته واقعا (:
ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
ما فکر میکنیم دوباره اتفاق میفته...
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
با آدمی وارد رابطه بشید که کتاب بخونه
ورزش کنه، برنامه ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ورزش کنه، برنامه ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
عاشقم باش..؛
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بودهايم…
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بودهايم…
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
داشتم به این فکر میکردم چقدر آدما دیگه
خوب نیستن چقد همه با هم بد شدن
چقدر واسه بالا رفتن خودشون بقیه رو خورد
میکنن و چقدر همه با هم غریبه شدن یکی
راست گفت این دنیا دیگه جای قشنگی
واسه زندگی کردن نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خوب نیستن چقد همه با هم بد شدن
چقدر واسه بالا رفتن خودشون بقیه رو خورد
میکنن و چقدر همه با هم غریبه شدن یکی
راست گفت این دنیا دیگه جای قشنگی
واسه زندگی کردن نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
افسردگی اینجوریه که میدونی باید بلند شی از رختخواب اما نمیتونی
میدونی نباید یا باید بخوابی اما نمیتونی
میدونی باید یا نباید غذا بخوری اما نمیتونی کاری بکنی
میدونی باید بری سرکار اما به شدت کند شدی
همه دنیا برات رو اسلو موشن میچرخه در حالی که وانمود میکنی حالت خوبه
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
میدونی نباید یا باید بخوابی اما نمیتونی
میدونی باید یا نباید غذا بخوری اما نمیتونی کاری بکنی
میدونی باید بری سرکار اما به شدت کند شدی
همه دنیا برات رو اسلو موشن میچرخه در حالی که وانمود میکنی حالت خوبه
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
نمیدونم چطوری توضیح بدم ولی مهم ترین
چیز تو روابط اشتیاقه، فارغ از نوع ارتباط
جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط
با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید
و فاصله بگیرید، کسی که مشتاقِ شما باشه
کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
چیز تو روابط اشتیاقه، فارغ از نوع ارتباط
جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط
با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید
و فاصله بگیرید، کسی که مشتاقِ شما باشه
کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
اگر فردا روزی..
آنها که ما را با هم دیدهاند
پرسیدند او که بود؟!
خیلی دقیق از من نگو،
مختصر بگو "باقی عمر من است" او!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
آنها که ما را با هم دیدهاند
پرسیدند او که بود؟!
خیلی دقیق از من نگو،
مختصر بگو "باقی عمر من است" او!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
ولی به نظرم اینکه آدم کسی رو نداشته باشه خیلی بهتر از اینه که داشته باشه و هی منتظر توجه از سمتش باشه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
غم انگیزترین تعریف عشق و علاقه رو
سجاد سامانی گفته:
"زخم تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشتهام از تو نشانه..."
More: 🎖 @windscribeproxy
سجاد سامانی گفته:
"زخم تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشتهام از تو نشانه..."
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
وقتی خودت رو به قدر کافی دوست داشته باشی، شروع میکنی به ترک کردن چیزهایی که سالم نیستن، چیزهایی که آرامش رو از ذهنت یا جسمت دور میکنن. یعنی آدمها، کارها، عادتها، و یا اعتقاداتی که تو رو کوچک، حقیر یا غمگین نگه میداشت کنار میذاری، و از خودت دور میکنی. قبلا فکر میکردم این کار به معنی وفادار نبودنه. وفادار نبودن به یکسری آدمها، یا یکسری عقاید، ولی در واقع این به معنای وفاداری به خود آدمه. وفاداری به ذهنت، روحت و جسمت. توی بازی زندگی بهتره به خودت وفادار باشی، تا به دیگران.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
اونی که دوسِت داره،
تو رو با همون نقاط قوت و ضعفت میپذیره؛
اونی که خیلی دوسِت داره،
نقاط قوتت رو پررنگ و نقاط ضعفت رو کمرنگ میبینه؛
و اونی که خیلی خیلی زیاد دوسِت داره،
واسه رشد و پیشرفت نقاط قوتت
و رفع و از بین بردن نقاط ضعفت بهت کمک میکنه،
و خیلی کم پیش میاد یکی انقد دوسِت داشته باشه؛
اگه اینجوریه، بدون با ارزشترین چیزی که
یه آدم میتونه تو زندگیش داشته باشه رو داری.
More: 🎖 @windscribeproxy
تو رو با همون نقاط قوت و ضعفت میپذیره؛
اونی که خیلی دوسِت داره،
نقاط قوتت رو پررنگ و نقاط ضعفت رو کمرنگ میبینه؛
و اونی که خیلی خیلی زیاد دوسِت داره،
واسه رشد و پیشرفت نقاط قوتت
و رفع و از بین بردن نقاط ضعفت بهت کمک میکنه،
و خیلی کم پیش میاد یکی انقد دوسِت داشته باشه؛
اگه اینجوریه، بدون با ارزشترین چیزی که
یه آدم میتونه تو زندگیش داشته باشه رو داری.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
هیچ گلی نمیتونه خودشو بو کنه
هیچ کتابی نمیتونه خودشو بخونه
هیچ پروانهای نمیتونه بالهای خودشو ببینه
و خب تو هم مشکلت همینه!
نمیتونی خودتو ببینی که چقدر قشنگی :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچ کتابی نمیتونه خودشو بخونه
هیچ پروانهای نمیتونه بالهای خودشو ببینه
و خب تو هم مشکلت همینه!
نمیتونی خودتو ببینی که چقدر قشنگی :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤42
تنها ترین آدما مهربونترین ها هستند. غمگین ترین آدما درخشانترین لبخند رو میزنن. آسیب دیده ترین آدما عاقل ترین هستند. همشون به این دلیله که اونا دلشون نمیخواد بقیه رو همینجوری که خودشون زجر میکشن ببينند که زجر میکشن.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
یکی از زیباترین چیزهایی که آدم از معشوق میتواند بشنود،همین است که ماریا به کامو نوشت:
«حتی اگر با تو مخالف باشم، در جبههی تو میمانم…پس نترس»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
«حتی اگر با تو مخالف باشم، در جبههی تو میمانم…پس نترس»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
هیچ کس
هیچ چیز را
واقعا فراموش نمی کند
فقط آدم ها
یک وقت هایی
از به یادآوردن خسته می شوند
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچ چیز را
واقعا فراموش نمی کند
فقط آدم ها
یک وقت هایی
از به یادآوردن خسته می شوند
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
یه جا خوندم نوشته بود:
وقتی تن کسی رو زخمی کنی دیگه
بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر
میکنه و چقد قشنگ و درست بود.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی تن کسی رو زخمی کنی دیگه
بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر
میکنه و چقد قشنگ و درست بود.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
"إذا أردت أن تُحافظ علی الأشیاء
التي تحبها لا تتحدث کثیراً عنها..."
اگر خواستی از چیزهایی که دوست داری
محافظت کنی، زیاد از آنها صحبت نکن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
التي تحبها لا تتحدث کثیراً عنها..."
اگر خواستی از چیزهایی که دوست داری
محافظت کنی، زیاد از آنها صحبت نکن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
یه وقتایی بهش بگو: «تو قشنگترین دلیل برای نشون دادن مهربونیِ خدا رو زمینی..»
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19