windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
یه زمان خیلي شک داشتم به رابطمون همش حس میکردم يكي بینمونه ، بعد از چند وقت معلوم شد الكي نگران بودم چون خداروشکر اصلا کسی بینمون نبود من بین اونا بودم =)))


More: 🎖 @windscribeproxy
21
حتی جناب فریدون مشیری هم این حرف رو زدن که چقدر گفتیم این با بقیه فرق داره ولی بدتر دلمونو شکوند؛
«آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین، چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین.

More: 🎖 @windscribeproxy
9
مانلی آوین یه توضیف قشنگ و ساده از عاشقیت داره، میگه:

«وقتی به یکی می‌گی دوستت دارم،
معنیش این نیست که اون آدم مال توئه؛
وقتی به یکی می‌گی دوستت دارم
داری به زبون ساده بهش می‌گی
من مال توام!»

ادم دلش میخواد به جای دوست دارم بگه: من خیلی خیلی مال توام!

More: 🎖 @windscribeproxy
27
نمیشه یه دختر رو‌ یه شب دوست داشت، یه شب نداشت
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه‌ روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمی‌شه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بی‌تفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نام‌خانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه‌ دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)

More: 🎖 @windscribeproxy
41
این یه فکته واقعا (:

ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
17
ما فکر میکنیم دوباره اتفاق میفته...
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...



اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
با آدمی وارد رابطه بشید که کتاب بخونه
ورزش کنه، برنامه‌ ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
عاشقم باش..؛
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بوده‌ايم…


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
داشتم به این فکر میکردم چقدر آدما دیگه
خوب نیستن ‌چقد همه با هم بد شدن‌
چقدر واسه بالا رفتن خودشون بقیه رو خورد
میکنن و چقدر همه با هم غریبه شدن یکی
راست گفت این دنیا‌ دیگه جای قشنگی
واسه ‌زندگی‌ کردن نیست.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
افسردگی اینجوریه که میدونی باید بلند شی از رختخواب اما نمیتونی
میدونی نباید یا باید بخوابی اما نمیتونی
میدونی باید یا نباید غذا بخوری اما نمیتونی کاری بکنی
میدونی باید بری سرکار اما به شدت کند شدی
همه دنیا برات رو اسلو موشن میچرخه در حالی که وانمود میکنی حالت خوبه


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
نمیدونم چطوری توضیح‌ بدم ولی مهم ترین
چیز تو روابط اشتیاقه، فارغ از نوع‌ ارتباط
جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط
با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید
و فاصله بگیرید، کسی که مشتاقِ شما باشه
کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
اگر فردا روزی..
آن‌ها که ما را با هم دیده‌اند
پرسیدند او که ‌بود؟!
خیلی دقیق از من نگو،
مختصر بگو "باقی عمر من است" او!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
13
ولی به نظرم ‏اینکه آدم کسی رو نداشته باشه خیلی بهتر از اینه که داشته باشه و هی منتظر توجه از سمتش باشه.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
غم انگیزترین تعریف عشق و علاقه رو
سجاد سامانی گفته:

"زخم تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشته‌ام از تو نشانه..."

More: 🎖 @windscribeproxy
15
وقتی خودت رو به ‌قدر کافی دوست داشته باشی، شروع می‌کنی به ترک کردن چیزهایی که سالم نیستن، چیزهایی که آرامش رو از ذهنت یا جسمت دور می‌کنن. یعنی آدم‌ها، کارها، عادت‌ها، و یا اعتقاداتی که تو رو کوچک، حقیر یا غمگین نگه می‌داشت کنار می‌ذاری، و از خودت دور می‌کنی. قبلا فکر می‌کردم این‌ کار به معنی وفادار نبودنه. وفادار نبودن به یکسری آدم‌ها، یا یکسری عقاید، ولی در واقع این به معنای وفاداری به خود آدمه. وفاداری به ذهنت، روحت و جسمت. توی بازی زندگی بهتره به خودت وفادار باشی، تا به دیگران.

More: 🎖 @windscribeproxy
27
اونی که دوسِت داره،
تو رو با همون نقاط قوت و ضعفت می‌پذیره؛
اونی که خیلی دوسِت داره،
نقاط قوتت رو پررنگ و نقاط ضعفت رو کم‌رنگ می‌بینه؛
و اونی که خیلی خیلی زیاد دوسِت داره،
واسه رشد و پیشرفت نقاط قوتت
و رفع و از بین بردن نقاط ضعفت بهت کمک می‌کنه،
و خیلی کم پیش میاد یکی انقد دوسِت داشته باشه؛
اگه اینجوریه، بدون با ارزش‌ترین چیزی که
یه آدم می‌تونه تو زندگیش داشته باشه رو داری.

More: 🎖 @windscribeproxy
17
هیچ گلی نمی‌تونه خودشو بو کنه
هیچ کتابی نمی‌تونه خودشو بخونه
هیچ پروانه‌ای نمیتونه بال‌های خودشو ببینه
و خب تو هم مشکلت همینه!
نمی‌تونی خودتو ببینی که چقدر قشنگی :)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
42
تنها ترین آدما مهربون‌ترین ها هستند. غمگین ترین آدما درخشان‌ترین لبخند رو می‌زنن. آسیب دیده ترین آدما عاقل ترین هستند. همشون به این دلیله که اونا دلشون نمی‌خواد بقیه رو همینجوری که خودشون زجر میکشن ببينند که زجر می‌کشن.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
یکی از زیباترین چیزهایی که آدم از معشوق می‌تواند بشنود،همین است که ماریا به کامو نوشت:

«حتی اگر با تو مخالف باشم، در جبهه‌ی تو می‌مانم…پس نترس»


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
هیچ کس
هیچ چیز را
واقعا فراموش نمی کند
فقط آدم ها
یک وقت هایی
از به یادآوردن خسته می شوند

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
یه جا خوندم نوشته بود:
وقتی تن کسی رو زخمی کنی دیگه
بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر
میکنه و چقد قشنگ و درست بود.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19