الان اونجایی از زندگی هستم که فروغ فرخزاد میگه:
"گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم.
از خودم میگریزم. از خودم که همیشه مایهی آزار خودم بودهام.
از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه میخواهم؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم.
از خودم میگریزم. از خودم که همیشه مایهی آزار خودم بودهام.
از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه میخواهم؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
یهچیزی که آدمیزاد معمولا دیر متوجه میشه،اینه که؛ از خودش و وجودش واسه دیگران مایه نذاره.
به دیگران کمک کردن خوبه، دستگیری و همدلی خوبه! ولی به نظرم نباید آدم تیکهتیکه از خودش بکنه بهخاطر دیگران.اونا هم نمیگن این مهربونه، ملاحظهش رو بکنیم.
پارهپورهت میکنن، ککشون هم نمی گزه..
More: 🎖 @windscribeproxy
به دیگران کمک کردن خوبه، دستگیری و همدلی خوبه! ولی به نظرم نباید آدم تیکهتیکه از خودش بکنه بهخاطر دیگران.اونا هم نمیگن این مهربونه، ملاحظهش رو بکنیم.
پارهپورهت میکنن، ککشون هم نمی گزه..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
بعد از قرارتون بهش تکست بدید و این شعر آقامیری رو براش بفرستین:
"چه میماند پس از دیدار، جز تکرارِ دلتنگی"
تا خودِ صبح بهتون فکر میکنه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
"چه میماند پس از دیدار، جز تکرارِ دلتنگی"
تا خودِ صبح بهتون فکر میکنه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
به یه دور شدن اساسی نیاز دارم.
دور شدن از خونه و خانواده، دور شدن از دوست و آشنا، دور شدن از غم، دور شدن از دلتنگی، دور شدن از استرس و اضطراب، دور شدن از درس و امتحان ، دور شدن از گوشی و آدما؛ من واقعا به یه دور شدن اساسی و آرامش چند روزه نیاز دارم..
More: 🎖 @windscribeproxy
دور شدن از خونه و خانواده، دور شدن از دوست و آشنا، دور شدن از غم، دور شدن از دلتنگی، دور شدن از استرس و اضطراب، دور شدن از درس و امتحان ، دور شدن از گوشی و آدما؛ من واقعا به یه دور شدن اساسی و آرامش چند روزه نیاز دارم..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤35
دوست داشتن را در چشمی بجوی که حتی ؛
وقتی بسته است رویای تو را ببیند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی بسته است رویای تو را ببیند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
کاری نکنید کسی دیگه خودشو دوست نداشته باشه
کاری نکنید کسی احساس ناکافی بودن بکنه
کاری نکنید کسی حس اضافی بودن بهش دست بده
کاری نکنید کسی نتونه دیگه اعتماد کنه به هیشکی
کاری نکنید کسی بابت دوست داشتنتون پشیمون بشه
کاری نکنید یکی عاشقتون بشه و بعدش ولش کنید
احساساتو جدی بگیرید.
More: 🎖 @windscribeproxy
کاری نکنید کسی احساس ناکافی بودن بکنه
کاری نکنید کسی حس اضافی بودن بهش دست بده
کاری نکنید کسی نتونه دیگه اعتماد کنه به هیشکی
کاری نکنید کسی بابت دوست داشتنتون پشیمون بشه
کاری نکنید یکی عاشقتون بشه و بعدش ولش کنید
احساساتو جدی بگیرید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
یه زمان خیلي شک داشتم به رابطمون همش حس میکردم يكي بینمونه ، بعد از چند وقت معلوم شد الكي نگران بودم چون خداروشکر اصلا کسی بینمون نبود من بین اونا بودم =)))
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
حتی جناب فریدون مشیری هم این حرف رو زدن که چقدر گفتیم این با بقیه فرق داره ولی بدتر دلمونو شکوند؛
«آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین، چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین.
More: 🎖 @windscribeproxy
«آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین، چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
مانلی آوین یه توضیف قشنگ و ساده از عاشقیت داره، میگه:
«وقتی به یکی میگی دوستت دارم،
معنیش این نیست که اون آدم مال توئه؛
وقتی به یکی میگی دوستت دارم
داری به زبون ساده بهش میگی
من مال توام!»
ادم دلش میخواد به جای دوست دارم بگه: من خیلی خیلی مال توام!
More: 🎖 @windscribeproxy
«وقتی به یکی میگی دوستت دارم،
معنیش این نیست که اون آدم مال توئه؛
وقتی به یکی میگی دوستت دارم
داری به زبون ساده بهش میگی
من مال توام!»
ادم دلش میخواد به جای دوست دارم بگه: من خیلی خیلی مال توام!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
نمیشه یه دختر رو یه شب دوست داشت، یه شب نداشت
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمیشه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بیتفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نامخانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)
More: 🎖 @windscribeproxy
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمیشه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بیتفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نامخانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤41
این یه فکته واقعا (:
ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
ما فکر میکنیم دوباره اتفاق میفته...
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
با آدمی وارد رابطه بشید که کتاب بخونه
ورزش کنه، برنامه ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ورزش کنه، برنامه ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
عاشقم باش..؛
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بودهايم…
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بودهايم…
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
داشتم به این فکر میکردم چقدر آدما دیگه
خوب نیستن چقد همه با هم بد شدن
چقدر واسه بالا رفتن خودشون بقیه رو خورد
میکنن و چقدر همه با هم غریبه شدن یکی
راست گفت این دنیا دیگه جای قشنگی
واسه زندگی کردن نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خوب نیستن چقد همه با هم بد شدن
چقدر واسه بالا رفتن خودشون بقیه رو خورد
میکنن و چقدر همه با هم غریبه شدن یکی
راست گفت این دنیا دیگه جای قشنگی
واسه زندگی کردن نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
افسردگی اینجوریه که میدونی باید بلند شی از رختخواب اما نمیتونی
میدونی نباید یا باید بخوابی اما نمیتونی
میدونی باید یا نباید غذا بخوری اما نمیتونی کاری بکنی
میدونی باید بری سرکار اما به شدت کند شدی
همه دنیا برات رو اسلو موشن میچرخه در حالی که وانمود میکنی حالت خوبه
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
میدونی نباید یا باید بخوابی اما نمیتونی
میدونی باید یا نباید غذا بخوری اما نمیتونی کاری بکنی
میدونی باید بری سرکار اما به شدت کند شدی
همه دنیا برات رو اسلو موشن میچرخه در حالی که وانمود میکنی حالت خوبه
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
نمیدونم چطوری توضیح بدم ولی مهم ترین
چیز تو روابط اشتیاقه، فارغ از نوع ارتباط
جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط
با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید
و فاصله بگیرید، کسی که مشتاقِ شما باشه
کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
چیز تو روابط اشتیاقه، فارغ از نوع ارتباط
جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط
با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید
و فاصله بگیرید، کسی که مشتاقِ شما باشه
کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
اگر فردا روزی..
آنها که ما را با هم دیدهاند
پرسیدند او که بود؟!
خیلی دقیق از من نگو،
مختصر بگو "باقی عمر من است" او!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
آنها که ما را با هم دیدهاند
پرسیدند او که بود؟!
خیلی دقیق از من نگو،
مختصر بگو "باقی عمر من است" او!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
ولی به نظرم اینکه آدم کسی رو نداشته باشه خیلی بهتر از اینه که داشته باشه و هی منتظر توجه از سمتش باشه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
غم انگیزترین تعریف عشق و علاقه رو
سجاد سامانی گفته:
"زخم تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشتهام از تو نشانه..."
More: 🎖 @windscribeproxy
سجاد سامانی گفته:
"زخم تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشتهام از تو نشانه..."
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15