windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
‏کسی که اول معذرت خواهی می‌کند
شجاع ترین است!
اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است
و اولین کسی که فراموش می‌کند خوشحال ترین!

More: 🎖 @windscribeproxy
12
یادت باشه اگه کسی واقعا از ته دلش عاشقت باشه... به غریبه حتی نگاهم نمیکنه!
پس نیازی نیست که دست و پا بزنی تا بخوای بقیرو ازش دور کنی.
چون اون ادم خودش این کارو انجام میده :)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15
الان اونجایی از زندگی هستم که فروغ فرخزاد میگه:

"گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم.
از خودم می‌گریزم. از خودم که همیشه مایه‌ی آزار خودم بوده‌ام.
از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه می‌خواهم؟!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
20
یه‌چیزی که آدمیزاد معمولا دیر متوجه میشه،اینه که؛ از خودش و وجودش واسه دیگران مایه نذاره.
به دیگران کمک کردن خوبه، دستگیری و همدلی خوبه! ولی به نظرم نباید آدم تیکه‌تیکه از خودش بکنه به‌خاطر دیگران.اونا هم نمیگن این مهربونه، ملاحظه‌ش رو بکنیم.
پاره‌پوره‌ت میکنن، ککشون هم نمی گزه..

More: 🎖 @windscribeproxy
24
بعد از قرارتون بهش تکست بدید و این شعر آقامیری رو براش بفرستین:
"چه می‌ماند پس از دیدار، جز تکرارِ دلتنگی"
تا خودِ صبح بهتون فکر میکنه:)

More: 🎖 @windscribeproxy
8
به یه دور شدن اساسی نیاز دارم.
دور شدن از خونه و خانواده، دور شدن از دوست و آشنا، دور شدن از غم، دور شدن از دلتنگی، دور شدن از استرس و اضطراب، دور شدن از درس و امتحان ، دور شدن از گوشی و آدما؛ من واقعا به یه دور شدن اساسی و آرامش چند روزه نیاز دارم..

More: 🎖 @windscribeproxy
35
سنگینی خاطرات چیزی شبیه این عکسه :)

More: 🎖 @windscribeproxy
28
دوست داشتن را در چشمی بجوی که حتی ؛
وقتی بسته است رویای تو را ببیند...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
12
کاری نکنید کسی دیگه خودشو دوست نداشته باشه
کاری نکنید کسی احساس ناکافی بودن بکنه
کاری نکنید کسی حس اضافی بودن بهش دست بده
کاری نکنید کسی نتونه دیگه اعتماد کنه به هیشکی
کاری نکنید کسی بابت دوست داشتنتون پشیمون بشه
کاری نکنید یکی عاشقتون بشه و بعدش ولش کنید
احساساتو جدی بگیرید.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
یه زمان خیلي شک داشتم به رابطمون همش حس میکردم يكي بینمونه ، بعد از چند وقت معلوم شد الكي نگران بودم چون خداروشکر اصلا کسی بینمون نبود من بین اونا بودم =)))


More: 🎖 @windscribeproxy
21
حتی جناب فریدون مشیری هم این حرف رو زدن که چقدر گفتیم این با بقیه فرق داره ولی بدتر دلمونو شکوند؛
«آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین، چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین.

More: 🎖 @windscribeproxy
9
مانلی آوین یه توضیف قشنگ و ساده از عاشقیت داره، میگه:

«وقتی به یکی می‌گی دوستت دارم،
معنیش این نیست که اون آدم مال توئه؛
وقتی به یکی می‌گی دوستت دارم
داری به زبون ساده بهش می‌گی
من مال توام!»

ادم دلش میخواد به جای دوست دارم بگه: من خیلی خیلی مال توام!

More: 🎖 @windscribeproxy
27
نمیشه یه دختر رو‌ یه شب دوست داشت، یه شب نداشت
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه‌ روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمی‌شه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بی‌تفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نام‌خانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه‌ دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)

More: 🎖 @windscribeproxy
41
این یه فکته واقعا (:

ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
17
ما فکر میکنیم دوباره اتفاق میفته...
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...



اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
با آدمی وارد رابطه بشید که کتاب بخونه
ورزش کنه، برنامه‌ ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
عاشقم باش..؛
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بوده‌ايم…


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
داشتم به این فکر میکردم چقدر آدما دیگه
خوب نیستن ‌چقد همه با هم بد شدن‌
چقدر واسه بالا رفتن خودشون بقیه رو خورد
میکنن و چقدر همه با هم غریبه شدن یکی
راست گفت این دنیا‌ دیگه جای قشنگی
واسه ‌زندگی‌ کردن نیست.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
افسردگی اینجوریه که میدونی باید بلند شی از رختخواب اما نمیتونی
میدونی نباید یا باید بخوابی اما نمیتونی
میدونی باید یا نباید غذا بخوری اما نمیتونی کاری بکنی
میدونی باید بری سرکار اما به شدت کند شدی
همه دنیا برات رو اسلو موشن میچرخه در حالی که وانمود میکنی حالت خوبه


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
نمیدونم چطوری توضیح‌ بدم ولی مهم ترین
چیز تو روابط اشتیاقه، فارغ از نوع‌ ارتباط
جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط
با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید
و فاصله بگیرید، کسی که مشتاقِ شما باشه
کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
اگر فردا روزی..
آن‌ها که ما را با هم دیده‌اند
پرسیدند او که ‌بود؟!
خیلی دقیق از من نگو،
مختصر بگو "باقی عمر من است" او!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
13